Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Raske tilbakemeldinger på mail og god på prismatch
For det første er Fjordkraft langt dyrere enn andre selskap. Deretter tar Fjordkraft kontakt for å gi et bedre tilbud, men ender med å skru opp prisen.
Hadde borettsavtalen. Der klarte dere å ta kr 800 mer enn nødvendig i gebyr for to avtaler til sammen. Hvis jeg nå skifter til Aqua kraft sparer jeg kr 1500 til. Tilbudet om matching av pris hadde vært interessant, men det tar dere igjen så snart dere får sjangse til det. Lite troverdig.
Hei Bjørn. Takk for din tilbakemelding. Ettersom jeg kun ser navnet ditt, så har jeg ingen mulighet til å se på ditt kundeforhold. Vi tilbyr prismatch til alle våre kunder og kan lett tas i bruk ved å ta kontakt med oss. Mer informasjon finner du her: https://www.fjordkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/ Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Bare gode erfaringer med Fjordkraft. Rimelig kombinasjon av strøm- og telefonabonnementer.
Hei Nils, Takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er godt å høre at du bruker fordelene du har som Fjordkraftkunde. Husk å laste ned appen for å lett holde oversikt over strømforbruket og fordelene! Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft.
Selger ringte ifm med winback og solgte på meg et produkt som skulle gi garantert lavest pris. Dette stemte ikke og har blitt fakturert vesentlig mer enn spot-prisene i vinter. Elendig kundeservice og kundebehandling. Aldri igjen
Hei Nikita K, Takk for tilbakemelding. Jeg fant din sak her hos oss, og det ser ut som du sparte på dette produktet i noen måneder, mens andre måneder var det noe rimeligere med spot. Totalt ser det ut som saken din ble løst på en fin måte. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Feilene med Fjordkraft fortsatte med feil i Faktura. Måtte ofre mye tid og samtaler for at de skulle rette.
Hei Per. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har opplevd feil på fakturaen og måtte bruke tid på dette. Vi skal alltid sørge for at vi sender fakturaer som er korrekte. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Byttet strømleverandør og har opplevd å bli nedringt i ettertiden av et firma som heter Enovo. Disse har Fjordkraft delt mine personlige data med uten mitt samtykke. Det føles ganske inngripende når man sier nei men likevel blir oppringt dag etter dag, en hel uke. Nå har de gått over til å sende SMS-er. Jeg har bedt om å bli fjernet fra listene deres, men det har ingen effekt. Når jeg kontakter personvernombudet opplever jeg heller ikke at vedkommende forstår problemstillingen - det er jo Fjordkraft sin rett, å mase så mye de vil når noen velger å avslutte sitt kundeforhold. Velg noen mindre og smidigere. Her er det bare mas, og dyr strøm.
Hei Sten. Så leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Siden jeg ikke vet hvem du er har jeg dessverre ikke mulighet til å se hva som er skjedd i denne situasjonen. På generelt grunnlag kan jeg si at det er riktig som du sier: vi tar kontakt med kunder som bytter leverandør for å avdekke årsaken til byttet og dermed få innsikt i hvordan vi kan forbedre oss og hva som skal til for at du skal velge oss ved neste anledning. Denne aktiviteten er forankret i Markedsføringsloven. Likevel - vi skal ikke oppleves som masete og jeg har videreformidlet din omtale til salgsavdelingen. Ønsker deg en fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Veldig fint og ha ein app der du følge forbruket frå dag til dag, mnd til mnd
Hei Jon, Takk for din tilbakemelding og at du liker appen vår! Husk å se på stjernen i appen for å sjekke fordelene som du som Fjordkraftkunde har tilgang til. Nå nylig fikk du for eksempel mulighet til å spare 2% i Trumfbonus over forbruket. Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft
Ringer og gir deg tilbud der de lover deg spotpris under innkjøpspris med kun en månedspris på 19kr og setter deg opp på den dyreste avtalen variabel strømavtale garantistrøm og låser prisen på langt over innkjøpspris! Og legger til trippelgaranti. Bare og styre unna!
Hei Kristoffer og takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse som kunde hos oss. Siden jeg ikke vet hvem du er har jeg dessverre ikke mulighet til å kunne se hva det er som har skjedd i denne situasjonen. På generelt grunnlag har variable strømavtaler vært et godt alternativ i vinter med prissvingninger og stabilt høye strømpriser. Jeg anbefaler deg til å ta kontakt med vårt prisvinnende kundesenter for å se nærmere på saken. Ønsker deg fortsatt en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Ble tilbudt rabatt på et produkt hos Power før jul, om jeg byttet til Fjordkraft, og var dum nok til å bite på. Etter siste regning fra Fortum i desember, som kun var på 1500 til tross for elleville strømpriser i vinter - har regningene fra Fjordkraft konsekvent ligget på 2500-2800 kroner måneden siden januar. Føler meg virkelig lurt.
Hei Bente og takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Her har du en strømavtale som følger prisene i markedet time for time. Fra desember til januar doblet markedsprisen seg og har vært på et stabilt høyt nivå siden. Du vil oppleve en reduksjon på din faktura når strømprisene blir lavere igjen. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vårt prisvinnende kundesenter for mer informasjon om priser og markedet. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
De legger til en forsikring ( trippelgaranti ) uten samtykke fra kunde som de trekker ca 49kr per mnd ( 1,5kr dagen )
Hei Kristoffer, og takk for tilbakemeldingen. Trippelgaranti er en valgfri tjeneste, og skal være et aktivt valg fra kunde. Her høres det ut som det ikke var meningen å bestille trippelgaranti og vi beklager at dette har skjedd. Vi sender ut en SMS der vi informerer om avtalevilkår når man blir kunde hos oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan vi se nærmere på denne saken. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Appen er lettnavigert,og intuitiv. Eventuelle spørsmål blir besvart på en forståelig måte. Eget regnskap på hver måler som er lett å separere fra hverandre.
Hei Truls, Tusen takk for tilbakemeldingen. Veldig kjekt å se at du er fornøyd med appen og faktureringen. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Jeg byttet vekk fra fjordkraft for litt over en mnd siden. Da ringte selvsagt fjordkraft med et tilbud for å få meg til å bli værende som kunde. Avtalen jeg fikk tilbud var så god at jeg valgte å bli, lite visste jeg om at prisene jeg fikk oppgitt kun varte i en mnd. Selgeren la også på flere ekstra tjenester som jeg ikke ble informert om. Jeg har selvfølgelig byttet fra fjordkraft igjen og kommer aldri til å bli kunde der igjen. Styr unna!
Vanskelig å få kontakt med kundesenter. Ser ut til å ligge i det øvre prisleiet.
De gjør nå om den avtalen jeg hadde . Da regner med den i 6 måneder og da regner jeg med at den blir med påslag . Har nå vært uten det tidligere , til jeg merket meg det , og bestilte på nytt!
Hei Inge, Godt å høre at du er fornøyd. Ut ifra beskrivelsen, kan jeg ikke se hvilket produkt du har med det høres ut som om du klarte å finne et produkt som passet deg. Jeg håper du har en fin dag! Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft
Penser deg inn på dyre straumavtalar. Er fyrste som set opp prisen og soste som set ned. Dette er og straumlevrandøren for deg, om du ønskjer daglige sms med reklame, men krevjer at du loggar deg på nettsia deira for å sjå prisendringar.
Hei Sturla, Takk for tilbakemeldingen. Vi har ulike produkter, for eksempel spot, variabel og ulike tilleggsprodukter som Norsk Vannkraft. Husk at du har mulighet for å bytte avtalen dersom du ikke er fornøyd med produktet du har per i dag. Vi har også prismatch i tilfellet du skulle finne et bedre tilbud hos en annen leverandør. Prisendringer finner du enkelt og greit på minside, men vi sender det også på mail eller sms når vi har det. Ha en fin dag! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft