Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er kunde hos dere siden 2016. Så er veldig fornøyd. Jeg tar med dere hver gang jeg flytter.
Hei Jocelyn C, Takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt at du er fornøyd med oss, og at vi får lov til å være med på flyttelasset. Om det skulle være noe vi kan hjelpe med er det bare å ta kontakt! Med vennlig hilsen Anders // Fortum
God pris og enestående kundeservice. Lett å åpne nytt abb.
Hei Grete, Takk for din tilbakemelding. Utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vi leverer. Det strever vi med å forbedre hver eneste dag. Skulle det være noe vi kan hjelpe med er det bare å ta kontakt med oss igjen. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Lettvindt og greitt, noen få tastetrykk så var det gjort
Hei Gard, Tusen takk for din positive tilbakemelding. Vi prøver å være så enkle som mulig å ha med å gjøre, og det er godt at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg etter beste evne. Vennlig hilsen, Anders // Fortum Strøm
Jeg er litt skuffa over at dere plutselig setter på masse tillegg på regninga , som jeg ikke har bestilt.
Hei Kjell, Takk for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon om alle kostnader ved avtaleinngåelse. Dersom du mener du ikke har fått dette vil jeg be deg ta kontakt med kundeservice hos oss for en liten sjekk. Vi ønsker kun at kunder med et ønske om å ha et produkt skal ha det. En kunde med produkter som ikke er ønsket er vi ikke tjent med. Håper du får en fin dag, og god sommer! Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Hyggelig betjening, billig strøm og lettere å få hjelp
Hei Øystein, Tusen takk for din positive tilbakemelding. Utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen vi leverer. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg etter beste evne. Vennlig hilsen, Anders // Fortum Strøm
Jeg brukte tjenestene dine før, og det gjorde meg fornøyd, så jeg vil fortsette med deg
Hei Roman, Tusen takk for din positive tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Det er alltid hyggelig å høre at våre tjenester og appen oppfyller dine forventninger og behov. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Anders // Fortum Strøm
Flottings! Ordnet alt for meg ! Takk for hjelpen! Tjohei!
Hei Freddy M, Tusen takk for din positive tilbakemelding og den fine omtalen av oss som strømleverandør.. Det er alltid hyggelig å høre at våre tjenester og appen oppfyller dine forventninger og behov. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Anders // Fortum Strøm
En tålmodig person med evnen til å lytte uten å avbryte. Hyggelig samtale med god hjelp.
Hei, Kirsten, Takk for din tilbamelding. Ut i fra det du skriver virker det som du var i kontakt med en av våre kunderådgivere og fikk den hjelpen du trengte. Skulle det være noe annet skal du vite at vi står klare til å hjelpe deg dersom det er behov. Ønsker deg en riktig fin dag videre, og god sommer! Mvh Anders // Fortum
Veldig raskt svar og hyggelig dame som forklarte veldig tydelig
Hei, Einar, Takk for din tilbamelding. Ut i fra det du skriver virker det som du var i kontakt med en av våre kunderådgivere og fikk den hjelpen du trengte. Skulle det være noe annet skal du vite at vi står klare til å hjelpe deg dersom det er behov. Ønsker deg en riktig fin dag videre, og god sommer! Mvh Anders // Fortum
La til verdiløse tilleggstjenester jeg aldri har bestilt i forbindelse med overtagelse av bolig. For eks. en tjeneste hvor man betaler for _muligheten_ til å fryse prisen etc. Kunne selvsagt ikke dokumentere at jeg hadde bestilt det, siden jeg aldri hadde bestilt det. Dekket bare deler av pengene, og det først etter at jeg involverte Forbrukerombudet. Opplevde det som svindel.
Hei, Thomas! Takk for din tilbamelding. Vi ønsker kun å gi våre kunder de beste løsningene basert på deres behov. Vi ønsker selvsagt ikke å prakke tjenester på våre kunder, og vil sørge for å forbedre vår kommunikasjon i fremtiden. Om det skulle være noe annet vi kan hjelpe med er det bare å ta kontakt med kundesenteret. Mvh Anders // Fortum
Kom over fra Norgesenergi, smartlading sluttet å fungere. Fikk aldri svar per mail, frekk kundebehandler per telefon, som skulle ta det videre men hørte aldri noe. Byttet vekk og vipps så virker alt igjen. Useriøst selskap som jeg får inntrykk av at mener de er så store at de blåser i om de mister en og annen kunde.
Hei, Martin! Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å beklage for at du har hatt en dårlig opplevelse med en agent hos oss, slik skal det selvfølgelig ikke være. Jeg får dessverre ikke hjulpet deg med de andre problemene du opplevde da du ikke er kunde lengre. Om det skulle være noe annet du trenger hjelp med kan du gjerne ta kontakt med oss på kundeservice, så skal vi forsøke å hjelpe deg etter beste evne. Ønsker deg en riktig god dag videre, og god sommer når den tid kommer. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Fornøyd, men prisen bestemmer for meg.likte appen,den var greit å lese
Hei, Adrianus, Tusen takk for din positive tilbakemelding og den fine omtalen av oss som strømleverandør.. Det er alltid hyggelig å høre at våre tjenester og appen oppfyller dine forventninger og behov. Ta gjerne kontakt med oss for å sjekke at du står med den rimligste avtalen vi har å tilby per i dag. Vennlig hilsen, Anders // Fortum Strøm
Ble nå - etter hjelp fra kundeservice - vervet på alle mine 3 målepunkter.
Hei Haldor, Så flott det ordnet seg med vervingen for alle 3 målerpunkt. Tusen takk for tilbakemeldingen. Ønsker deg en fin sommer! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Meget bra strømleverandør med strøm og nettleie på en faktura. God og oversiktlig app.
Hei Rolf, Tusen takk for din positive tilbakemelding og den fine omtalen av oss som strømleverandør og vår app. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Det er alltid hyggelig å høre at våre tjenester og appen oppfyller dine forventninger og behov. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kopiert fra annen kunde-melding forsi helt enig! «Ikke anbefales. Lurte meg først in til en „bedriftsavtale“ som var dyrere en det som jeg hadde før. Så forsøkte de gjentakende ganger å prakke på tilleggstjenster som jeg aldri bedt om…måtte hele tiden sjekke nettside og „krysse vekk“ disse tjenstene…noe som jeg også filmet. Da oppsigelsefristen 12 mnd endelig var over byttet jeg men fikk faktura med bruddgebyr kr 3000.» Masse påslag etter en måneds «peisgaranti», og ikke varsel på telefon om at jeg byttet for tidlig, slik de gjør med en gang du bytter strømavtale uten at de kan kreve bruddgebyr. Så nå ryker deler av sommerferien fordi jeg sa opp avtalen én måned for tidlig, nettopp fordi jeg ikke har råd til å betale ekstremt høy NETTLEIE som bedrift (ENK) i tillegg til Fortums påslag og fastledd og gebyrer. Totalt ble avtalen med Fortum ca. 300,- dyrere i måneden enn den avtalen jeg hadde, tross alle løfter fra telefonselgeren. Hører med til historien at jeg måtte be om referat fra samtalen og prisen, men der stod ikke ett års plikt, bare prisgarantien i begynnelsen. Må selv lete etter detaljene med liten skrift, så Fortum er ren svindel fra A til Å, og avtalen er helt vanvittig når den skal være billigst, men koster meg 6 måneders totale strømkostnader i bare gebyr på toppen av 11 måneders flåeri. Styr unna Fortum, folkens. Alltid! . .
Hei Nora, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Informasjonen om oppsigelsestid skal være informert ved inngåelse av avtalen. Beklager så mye hvis det ikke ble tydelig nok kommunisert. Oppsigelsestiden er for å sikre forutsigbar og stabilitet i forretningsforholdet. Vår intensjon er å gi kundene våre den beste opplevelsen. Vi ønsker å løse eventuelle misforståelser og oppfordrer deg til å kontakte oss direkte slik at vi kan adressere dine bekymringer. Du kan kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Meget fornøyd fikk hjelp om det jeg spirte om ingen problemer alt ble ordnetm
Hei Vidar, Tusen takk for fin omtale. Det er alltid hyggelig å høre at våre kunder er fornøyd med vår kundeservice. Dine positive ord motiverer oss til å fortsette å levere kvalitet og forbedre oss ytterligere. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm