Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
They show spot prices in the app that the don't honour. It is not unusual that the final bill for a day would end up with 30-40 nok more than what it should have been if calculated based on what the app was showing as a spot price. Not recommendable.
Hi Lee, Electricity prices are decided by the power exchange Nord Pool and not something we, as an electricity supplier, can influence directly. As a customer, you have a direct purchase price from Nord Pool. If you have questions regarding your consumption figures, feel free to contact us directly. Then we can take a closer look at the matter. Best regards, Sofie // Fortum Strøm
At strømpris er tilgjengelig, slik at en lettere kan innrette forbruk etter pris.
Hei Bengt, Tusen takk for fin omtale! Det er hyggelig å høre du er fornøyd med appen/Min Side. Det er viktig for oss at våre kunder opplever appen/ vår nettside mest mulig brukervennlig. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dårlig, holder ikke det som loves på deres egen hjemmeside. Rydder ikke opp, styr unna.
Hei Marius, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd. Vi ønsker å få en bedre forståelse av hva som gjør deg misfornøyd, slik at vi kan forbedre oss og unngå lignende situasjoner i fremtiden. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på telefon eller epost. Våre dyktige kunderådgivere vil jobbe sammen med deg for å finne en løsning. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fint å få god hjelp ved dødsfall. Bytting av betalings ansvarlig gikk greit
Hei Donna, Tusen takk for hyggelig omtale. Det er veldig fint å høre du er fornøyd med hjelpen du fikk da du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi setter pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Holder ikke det dem lover. Betalte for mye på fakturaen, skulle tilbakebetales etter 1 til 2 uker,gikk 3 uker så trekker de det på neste faktura i stedet. Anbefales å bytte strømleverandør. Ble verre med dette strømselskapet.
Hei Ingunn, Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding. Vi beklager å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss, og vi forstår frustrasjonen din over situasjonen med faktureringen. Vi streber etter å holde alle våre løfter og beklager at vi ikke har levd opp til dine forventninger i dette tilfellet. At tilbakebetalingen tok lengre tid enn lovet og ble trukket fra neste faktura i stedet, er ikke i tråd med vår standard for kundeservice. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med ønsker vi at du tar kontakt med vår kundeservice så skal vi hjelpe etter beste evne! Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Da jeg ble kontaktet og inngikk avtale, ble det sagt at dere var den billigste på markede. Men så oppdaget jeg at der var «produkter» jeg ikke hadde bestilt. Det har kostet meg nesten kr. 200,- pr. måned.
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager å høre at du har hatt en opplevelse som ikke lever opp til dine forventninger, og vi setter pris på at du gjør oss oppmerksom på dette. Vårt mål er å tilby våre kunder konkurransedyktige priser og tydelige avtaler. Man skal vel avtaleinngåelse alltid få god informasjon om hvilken avtale man får og alle priselementer. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med ønsker jeg at du tar kontakt med vår kundeservice. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Hyggelig betjening og orientering 👍Enkel prosess med å bestille strøm 👍
Hei May, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse med oss. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vår betjening og informasjon, samt at du fant prosessen med å bestille strøm enkel. Det er viktig for oss å gjøre det så enkelt og behagelig som mulig for våre kunder. Hvis du har noen spørsmål eller trenger videre assistanse, er du alltid velkommen til å kontakte oss. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Rask behandling og hyggelig betjening ikke lang ventetid på svar
Hei Liv, Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse med oss. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vår raske behandling og hyggelige betjening. Det er viktig for oss å gi våre kunder en god opplevelse, og det er veldig oppmuntrende å høre at vi har lykkes med det. Hvis du har noen spørsmål eller trenger videre assistanse, er du alltid velkommen til å kontakte oss. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Meget fornøyd. Fortum wr raske og hjelpsomme. Hopefully the best. Price !!
Hei Henning, Tusen takk for fin omtale! Det er hyggelig å høre du er fornøyd med Fortum som din strømleverandør. Vi setter pris på din tilbakemelding om vår raske og hjelpsomme betjening. Kundetilfredshet er høyt prioritert hos oss:) Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ble lurt av Aktiv abb som har 12 måneds oppsigelsestid. Jeg var kunde hos de i 3 år og byttet, plutselig fikk jeg en regning på 3000kr (bruddgebyr). Det er uvanlig å ha 12mnd oppsigelsestid, vanlig på 3 mnd. Dette er lureri. Ikke bare er de litt dyrere enn de billigste, men de legger inn urimelige betingelser i liten skrift. STYR UNNA Til fortum her er kundenummeret: ******* dere er søppel
Hei Jeevan, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss, og vi tar dine bekymringer på alvor. Det er viktig for oss at våre kunder føler seg godt informert om vilkårene for våre avtaler. Vi beklager om dette ikke har vært tilfelle for deg, og vi vil gjerne undersøke saken nærmere. Jeg kan forstå at 12 måneder oppsigelse kan virke uvanlig, men bedriftsavtaler som er under forvaltning er ikke dette uvanlig. Du skal selvfølgelig informeres om dette ved avtaleinngåelse før du aksepterer tilbud fra oss. Dersom det er noe vi kan hjelpe med kan du gjerne ta kontakt med kundeservice på bedrift på 21 49 49 49 eller [email protected] Ønsker deg en god dag og god sommer! Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Har ikke hatt så mye å gjøre med de enda, men førstegangsinntrykket var veldig bra.
Hei Reidsr, Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss. Vi er glade for at vi har gjort et bra inntrykk, og satser på å fortsette i samme spor. Skulle det være noe vi kan hjelpe med er det bare å ta kontakt med vår kundeservice. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Jeg er fornøyd med pris, med opplysning /informasjon døgnet rundt via appen.
Hei Marit, Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding og for at du tok deg tid til å dele din opplevelse med oss! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med prisene våre og informasjonen du får via appen vår. Din tilfredshet er vår høyeste prioritet, og det er svært oppmuntrende å høre at våre tjenester møter dine forventninger. Vi vil fortsette å jobbe hardt for å opprettholde den høye standarden du opplever. Dersom det skulle være noe kan du enkelt ta kontakt med oss på kundesenteret, så hjelper vi etter beste evne. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Fortum er mest opptatt av lek og spill. Jeg er opptatt av å få strøm billigst mulig og uten strømbrudd.
Hei Tomm S, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for å høre at du ikke er fornøyd med våre tjenester. Vårt mål er å tilby konkurransedyktige priser og pålitelig strømleveranse til våre kunder. Vi beklager om du har hatt en annen opplevelse. Ved strømbrudd er det ikke vi som strømleverandør som har ansvaret, men din lokale netteier der du bor. Er du usikker på hvilken netteier du har i dag kan du finne det på fakturaen du mottar fra oss i Fortum. Takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Fortum er så dårlige at flere ord enn det er unødvendig. Les nøye gjennom den små skriften i avtalen…
Hei Hugo, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å dele dine erfaringer, da dette hjelper oss med å forbedre våre tjenester. Vi forstår viktigheten av klare og tydelige avtaler, og vi jobber kontinuerlig med å gjøre all informasjon så tilgjengelig og forståelig som mulig. For å hjelpe deg bedre, vil vi gjerne forstå mer om hva som har gått galt. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på 21 49 49 49 eller via kontaktskjema: https://www.fortum.com/no/strom/kundeservice/kontaktskjema slik at vi kan finne en løsning som fungerer for deg. Med vennlig hilsen Anders // Fortum Strøm
This is a very good service. I am satisfied for your service
Hi Janak, Thank you very much for the nice feedback on the service we provide. We work to improve it every single day. Should there be anything we can help with, just contact our customer service. Best regards, Anders // Fortum Strøm
Irritert på fastpris da den jeg hadde ligger godt over mitt gjennomsnittlige forbruk
Hei Kristin, Vi takker for din tilbakemelding. Jeg vet ikke hvilken avtale du har, men om det er noe vi kan hjelpe med så er det bare å ta kontakt med kundeservicen vår, så hjelper vi! Jeg vil anbefale deg å ha spotprisavtale fra oss, på den måten betaler du alltid markedspris for strømmen. Med vennlig hilsen Anders // Fortum