Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget god service! Kundebehandleren hadde god kunnskap om avtaler etc
Hei Christina, Tusen takk for hyggelig omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Vår prioritet er å hjelpe deg på best mulig måte slik at du blir fornøyd. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hyggelig kundebehandler.Mitt Prolem ble løst omgående.Takk for hjelpen.
Hei Jan, Tusen takk for omtalen. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt og er fornøyde. Det er derfor hyggelig å høre du fikk hjelpen du trengte. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dere kan opplyse hvor mye en har brukt istrøm pluss nettleie.
Hei Kristin, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi ønsker alltid å forbedre våre tjenester og funksjoner. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og vil ta kommentarene dine videre internt. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig fornøyd. Men fikk pe sjonnnist rabatt. Så jeg ville prøve det. Ser ikke bortifra at jeg kommer tilbake.
Hei Ingar, Tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre du var fornøyd med oss som strømleverandør. Du er alltid hjertelig velkommen tilbake som kunde når du måtte ønske det. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum overholdt ikke premisset for hvorfor jeg sa ja til å være kunde hos de en kort periode. Den eneste årsaken til at jeg sa ja til å bli kunde, var fordi jeg ble lovet å få bonustimene som jeg tidligere hadde opparbeidet meg. Dette var ikke tilfelle når jeg ble kunde. Utspekulert foretak som en ikke kan ha tillit til. Jeg skal nå kontakte Forbrukerrådet slik at de kan gå dem i sømmene.
Hei, Gro! Takk for din tilbakemelding. Hvis man har byttet bort fra NorgesEnergi/Fortum og blir kunde igjen i løpet av 30 dager beholder man bonustimer. Ta gjerne kontakt med kundesenteret så tar vi en titt på saken din. Mvh Anders - Fortum Strøm
Fortum Strøm leverer altfor dyr strøm og anbefales ikke i det hele tatt. Derfor valgte jeg å bytte strømleverandør, for rett og slett å få billigere strøm.
Hei Shaheen, Takk for din tilbakemelding angående våre priser som strømleverandør. Prisene på strøm er det kraftbørsen Nord Pool som bestemmer og ikke noe vi som strømleverandør kan påvirke direkte. Som strømleverandør er vi forpliktet til å kjøpe strøm på kraftbørsen til gjeldende priser. Du som kunde har direkte innkjøpspris fra kraftbørsen Nord Pool. Prisen du ender opp med på fakturaen er spotpris basert på ditt forbruk opp mot Nord Pools timesverdier, tillagt mva. Vi vil gjerne se nærmere på din nåværende strømavtale og finne en løsning som passer for dine behov. Gjerne ta kontakt med vår kundeservice på [email protected] eller 21494949. Så kan vi finne en løsning. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er veldig fornøydt av kunde hoss dere og nå kommer jeg tilbake å bare kunde hoss dere
Hei Brigida, Det gleder oss å høre du er fornøyd med Fortum som din strømleverandør. Vi er takknemlig for deg som kunde og takker for tillitten. Tusen takk for fin omtale! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Vervekampanjen er mildt sagt villedende! Jeg har 3 målepunkter og ønsker selvfølgelig samme strømleverandør på alle. Vervepremien på kr 400 gjelder imidlertid (ifølge kundeservice) bare for 1 målepunkt! Sammenlign dere med andre strømleverandører - de gir vervepremie for HVERT målepunkt. Dårlig å ikke opplyse om dette!
Hei Haldor, Tusen takk for din tilbakemelding. Du skal få ververabatt for alle anlegg du verver som ikke har aktiv avtale med oss på vervetidspunktet. Vi beklager eventuell feilinformasjon du har fått i kontakt med vårt kundesenter. Vi tar din tilbakemelding på alvor, og vil bruke den til å forbedre oss ytterligere i vår kommunikasjon. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God og grei forklaring hva avtalen gikk ut på - forklart tydelig!
Hei Skjong, Tusen takk hyggelig omtale. Vi er glad for å høre du er fornøyd, og at avtalen ble forklart tydelig. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ingen informasjon på faktura hva strømm og nettleie koster. Hvorform ikke legge litt info om dette på fakruraen?
Hei Dagfinn, Tusen takk for din omtale. Når vi sender faktura skal det alltid være vedlagt et fakturagrunnlag. Vi ønsker å undersøke saken nærmere og hadde satt pris på om du kontaktet oss direkte på [email protected] eller telefon 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg fikk en vellykket samtale fikk alltid det følser man prøver å selger meg mere produkter som jeg har behov for. Bra Kundenservice med bra Informationen jeg vil Fortum anbefaler
Hei Rudiger, Tusen takk for din omtale! Vi setter stor pris på å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Vi ønsker alltid å hjelpe deg på best mulig måte, og det er høyt fokus på god service hos oss. Tusen takk igjen for din tilbakemelding. Vi setter pris på deg som kunde! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kunne vært mer støtte på de høyeste prisene som var i vinter, ellers fornøyd!
Hei Egil, Strømstøtten er det dessverre ikke vi som bestemmer, men veldig hyggelig å høre du er fornøyd med oss som strømleverander. Det setter vi stor pris på å høre. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig greit å få hjelp , hvis det feks er noen problemer med fakturaen
Hei Bjørg, Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med Fortum som din strømleverandør. Du kan alltid kontakte oss om du har spørsmål. Vi er klare for å hjelpe deg med det du lurer på. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Strålende kundebehandler god innsikt oversiktlig forklaring på alle spørsmål og eller en meget hyggelig person .
Hei Rine, Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med kundebehandlingen du fikk i kontakt med en av våre kunderådgivere. Det er viktig for oss å gi god kundeservice til alle som tar kontakt, og derfor setter vi stor pris på din tilbakemelding om dette. Vi takker for tillitten og gleder oss til å fortsette å være din strømleverandør. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ikke anbefales. Lurte meg først in til en „bedriftsavtale“ som var dyrere en det som jeg hadde før. Så forsøkte de gjentakende ganger å prakke på tilleggstjenster som jeg aldri bedt om…måtte hele tiden sjekke nettside og „krysse vekk“ disse tjenstene…noe som jeg også filmet. Da oppsigelsefristen 12 mnd endelig var over byttet jeg men fikk faktura med bruddgebyr kr 3000. Jeg truet både med elklagenemda, forbrukertilsynet og min egne advokatforsikring, så ga de seg og sendte korrigert sluttfaktura. Når ringer de meg non stop som tapt kunde. Jeg blokkerer med en gang.
Hei Johannes, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med informasjonen du mottok vedrørende din strømavtale. Når det gjelder din opplevelse om gjentakende informasjon om tilleggstjenester, beklager vi dette på det dypeste. Vi ønsker kun å gi våre kunder de beste løsningene basert på deres behov. Vi ønsker selvsagt ikke å prakke tjenester på våre kunder, og vil sørge for å forbedre vår kommunikasjon i fremtiden. Vedrørende bruddgebyr og oppsigelsestiden på 12 måneder, er det viktig for oss å forsikre oss om at alle kunder er innforstått med avtalen de inngår med oss. Vi beklager dersom du føler denne informasjonen ikke ble tydelig kommunisert. I våre avtaledokumenter er oppsigelsestiden på 12 måneder og bruddgebyr ved tidlig oppsigelse, informert. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected] eller 21494949 om du ønsker vi skal se nærmere på saken. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Vi har blitt kunde uten å bestille. Vi takket nei og selger spurte hvem.seøskap vi hadde. Vi ble da sagt opp hos de vi var hos og kunde her. Helt utrolig frekt ! Vi hadde selskap med solkonto. Ble kunde
Hei Hanne, Tusen takk for din tilbakemelding. Våre salgsprosesser er satt opp i tråd med gjeldende lover og regler og krav til informasjon om vesentlige opplysninger før avtaleinngåelse. Gjennom samtale og skriftlig tilbud skal innhold og vilkår fremkomme klart og tydelig. Fortum har Trygg Strømhandel-sertifisering for å sikre gode salgsprosesser. Vi tar dine tilbakemeldinger på alvor og ønsker å undersøke saken nærmere. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected], slik at vi kan rette opp i eventuelle feil. Vi ser frem til å høre fra deg og håper at vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm