Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er et godt system der jeg får både sparetips og ser på appen når strømmen er dyrest og billigst i løped av dagen. Jeg kan se hvor mye min strømregning blir antatt. Og jeg betaler nettleien i sammen med strømmen så slipper to regninger. Er superfornøyd!!!
Hei Anita, Tusen takk for positiv omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med appen. Vi jobber kontinuelig med å gjøre appen mest mulig brukervennlig for våre kunder. Vi setter derfor stor pris på din fantastiske omtale vedrørende appen vår. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Vanskelig å forstå fakturaene. Må ofte ringe for å få postene nærmere forklart. Kundeservice stenger 16:00. Burde vært lenger.
Hei Finn, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi kan forstå faktura kan virke komplisert. Vårt mål er at du ikke skal ha noen spørsmål knyttet til hva som står på faktura. Vi har derfor laget en fakturaforklaring på våre nettsider: https://www.fortum.com/no/strom/alt-om-strom/stromregning/fakturaforklaring Der kan du se et eksempel på en faktura som vi har delt opp med forklaringer for å gjøre det litt lettere å forstå. Om du har ytterligere spørsmål kan du kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Flott kundekontakt, fantastisk fin App og helt sikkert ok pris.
Hei Per, Tusen takk for hyggelig omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med appen og vår kundeservice. Din tilbakemelding motiverer oss til å fortsette å forbedre oss og levere kvalitet. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg har valgt Fortum fordi det framstår som det mest ærlige strømselskapet.
Hei Åge, Tusen takk for hyggelig omtale. Din tillit betyr mye for oss, og vi er her for å fortsette å være din pålitelige strømleverandør. Bare å gi beskjed om det er noe du lurer på. Du kan kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum er et strømselskap i tiden for folk flest! Man har råd til å betale regningen og tenke miljø samtidig! For miljø med Fortum!
Hei Nina, Tusen takk for fin omtale. Hyggelig å høre du er fornøyd. Fortum er en strømleverandør som er opptatt av å ta bærekraftige valg. Fortum utvikler og tilbyr produkter, tjenester og digitale verktøy som hjelper våre kunder med å bruke strøm på en smartere, mer effektiv og bærekraftig måte. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg videre. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hurtig og god service. Fikk tips om en for meg fordelaktig strømavtale.
Hei Dorthe, Tusen takk for fin omtale. Vi setter stor pris på din tilbakemelding vedrørende hurtig og god kundeservice da dette er noe vi har stort fokus på. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med oss som sin strømleverandør. Tusen takk for tilliten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum har særs uhøflege og pågåande telefon seljarar. Eit nei er eit nei. Eit svar dei har fått frå meg iallefall 10 gongar. Trudde kanskje dei tilsette i firmaet der burde vore vaksne nok til å forstå betydningen av ordet nei.
Hei Håvard, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager dypt for den negative opplevelsen du hadde med vår selger. Det er viktig for oss at våre kunder føler seg respektert og hørt. Vi beklager at dette ikke ble oppnådd i ditt tilfelle. Vi tar tilbakemeldingen på alvor og vil sørge for å ta nødvendige skritt for å sikre at dette ikke skjer igjen i fremtiden. Vi oppfordrer deg til å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected] slik at vi kan undersøke saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Meget hyggelig og serviceinnstilt person, med full forståelse av situasjonen, meget hjelpsom, som gjør at det kan føles trygt å være kunde.
Hei Arild, Tusen takk for fin omtale. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Din tillit betyr mye og vi er her for å fortsette å være din pålitelige strømleverandør. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected] eller på telefon 21494949 hvis du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Erfaringen med Fortun er bra. God behandling og forklaring når det er noe jeg henvender meg dit.
Hei May, Tusen takk for hyggelig omtale. Vår prioritet er å gi god kundeservice til våre kunder. Det er hyggelig å høre du har hatt god erfaring i møte med våre kundebehandlere. Vi ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Styr unna! Disse folka er svindlere! Lurer folk inn også har de skjulte avgifter de ikke opplyser om ved tegning av avtale! Det kommer en velkoms oppringning. Da får man vite at det er avgifter som andre selskaper har gratis. Konfronterte personen fra forum ang dette og da ble hu snerpete og sa at det kunne ikke hun stå for! Detta firma er useriøse svindlere!!
Hei Thomas, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en negativ opplevelse med oss som strømleverandør Vi vedsetter kundetilfredshet og ønsker å sikre at våre kunder har en positiv opplevelse med oss som strømleverandør. Vi ønsker å få muligheten til å rette opp i eventuelle feil og forbedre våre tjenester. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon eller epost. Vi ser frem til å høre fra deg og håper at vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Bare bestemmer over hodet på kunden hvilke beregninger de legger til grunn for å sette opp den faste summen på Lik betaling per måned. Hos Hafslund ble jeg konferert og vi hadde felles avtale om fornuftig nivå på månedlig sum. Vi går inn i sommerhalvåret og per nå skylder Fortum oss penger (flere tusen kroner). At de nekter å tilpasse beløpet fordi de nylig har regulert beløpet på egenhånd er rett og slett ikke akseptabel kundebehandling etter at jeg hatt de som strømleverandør (medregnet Hafslund) siden 2014. Takk for oss.
Hei Tone, Tusen takk for omtalen. Reberegning av terminbeløpet er en automatisert prosess som tar hensyn til mange prognoser og variabler. Systemet beregner det beste terminbeløpet for deg, basert på ditt strømforbruk og markedets strømpriser. I perioder vil saldoen på kundekontoen variere, men den vil gjennom året balanseres ut. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fikk greie svar på det jeg spurte om veldig hyggelig mann
Hei, Tusen takk for fin omtale. Så hyggelig å høre du fikk hjelpen du trengte av en av våre kunderådgivere. Vi ønsker alltid å sikre at våre kunder føler seg ivaretatt og får hjelpen de trenger. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God app å bruke. Kundeservice er veldig hjelpsomme ved spørsmål.
Hei Oda, Tusen takk for omtalen. Hyggelig å høre du er fornøyd med appen og at du har fått hjelp fra vår kundeservice. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God strømm leverandør som eg er godt fornøyd med sånn er det☺️👍
Hei Kenneth, Tusen takk for fin omtalen av oss som strømleverandør. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss.Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Salgsperson ringte min samboer og var svært pågående. Min samboer sa hun ville snakke med meg først. Fant ut av at vi ikke ville bytte. Salgspersonen ringte min samboer opp igjen. Hun videreformidlet det vi kom frem til. Han fortsatte å være pågående til det punktet hvor min samboer sa hun ville legge på. Dette likte han ikke. Responderte seriøst ord for ord «du er dum og jeg er smart», før han la på. Håper virkelig han får en bedre start på morgendagen for å fornærme kundene sine er en lite effektiv måte å drive salg på. Tips til fremtiden: ikke kall kunder for dumme når du prøver å fremme salg👍
Hei, Vi beklager dypt at du har opplevd uvennlig oppførsel fra vår selger. Vi setter pris på tilbakemeldingen og tar denne saken svært alvorlig. Vi ønsker å undersøke saken nærmere, og hadde satt stor pris på om dere kontaktet oss direkte på [email protected]. Da kan vi forhindre lingnende hendelser i fremtiden. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Har vært kunde Fortum i flere år, før jeg ble solgt inn bedriftsabonnement gjennom mitt ENK som en rimeligere alternativ på strøm til privatbolig for meg. Ble ikke opplyst opp noe bindingstid eller bruddgebyr, men fikk likevel regning på 3000 kr ved oppsigelse av avtale.
Hei Maria, Tuen takk for din tilbakemelding. Vi har to bedriftsavtaler med 12 måneder oppsigelsestid. Dette skal selvsagt være opplyst ved inngåelse. Vi ønsker å undersøke saken nærmere. Gjerne kontakt oss på [email protected] eller telefon 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm