Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fortum endret avtalen til å bli like dyr og dårlig som de fleste andre med påslag både her og der. De godskrev heller ikke opptjent bonus ved oppsigelse. Byttet til Vibb.no. Storfornøyd.
Hei Roger, Dessverre har den generelle prisveksten i samfunnet gjort at det nå koster mer enn før å kjøpe inn, administrere og levere strøm til deg. Derfor måtte vi øke prisen på din strømavtale. Dette er ikke et problem forbeholdt Fortum alene, men noe hele strømbransjen opplever. For utbetaling av opptjente strømtimer må du ha et aktivt strømabonnement på tidspunktet for utbetalingen. Utbetaling gjøres årlig, året etter at de er inntjent, og motregnes mot strømforbruk i juli, på fakturaen som utstedes i august. Beklager for ulempen. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Det er ikke en måte å få kunder på. På grunn av den plagsomme måten de bruker, kommer jeg aldri til å bruke dem.
Hei Carly, Du kan enkelt reservere telefonnummerer ditt her: https://strom.fortum.no/reservasjon Da vil du ikke bli kontaktet av våre telefonselgere. Beklager så mye for ulempen dette har medført. Vennlig hilsen Fortum Strøm
Har ingen, kommentarer.. Får høye strømregningen...bruker nesten ikke, strøm 🔋..
Hei Anne, Tusen takk for din tilbakemelding. Den enkleste veien til en lavere strømregning er å tilpasse strømforbruket ditt. Ved å ha kontroll på når du bruker mest strøm, hva strømmen går til, og hvordan strømprisen utvikler seg, kan du gjøre små og enkle tiltak som bidrar til en lavere strømregning. Noe så enkelt som å dusje litt kortere på dager med høy strømpris, eller sette oppvaskmaskinen på den timen strømprisen er lav, er små justeringer i hverdagen som kan bidra til en stor forskjell på strømregningen. Gjerne kontakt oss på telefon 21494949 eller på epost [email protected], så kan vi bistå ytterligere. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Har en egen utrolig lav pris som skal jobbes hardt med å matche, så ikke gidd å kom med de «vanlige» tilbudene. Da kan dere bare la være å kontakte meg i det hele tatt.
Hei Jan, Tusen takk for din tilbakemelding. Gjerne kontakt oss direkte på telefon 21494949 eller på epost [email protected] så kan vi ta en nærmere titt på din avtale. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Med fastpris hvet man hva en kan forholde seg til...Det blir Ingen overraskelse(liker ikke opp å ned priser)
Hei Raymond, Tusen takk for din tilbakemelding:) Hyggelig å høre du er fornøyd med avtalen du har hos oss. Bare å ta kontakt om du har noen spørsmål, vi bistår gjerne:D Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Storfornøyd med dere som strøm levangdør dokker leverer varene gang på gang
Hei! Takk for din fantastiske anmeldelse! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og har hatt slike gode opplevelser. Det synes vi er veldig flott, og vi setter pris på tilbakemeldinger som dette for å forbedre og utvikle våre tjenester og muligheter. Tusen takk igjen, og ikke nøl med å kontakte oss direkte om du opplever noen utfordringer el. Vi bistår gjerne! Mvh Fortum Strøm
Fortum har en meget oversiktlig informasjon og er blandt de rimeligste på markedet. Jerg er meget fornøyd med Fortun.
Hei! Tusen takk for din tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd og har hatt en positiv opplevelse. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og funksjoner , og setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om denne. Ikke nøl med å ta direkte kontakt med oss dersom du opplever utfordringer el. Med vennlig hilsen Fortum
Det er i perioder for dyr strøm. Må få ned prisen på spottpris.
Hei Ansgar, Det er ikke Fortum Strøm som setter spotprisen. Alle kunder med en spotprisavtale har direkte innkjøpspris fra kraftbørsen Nordpool. Det er Nordpool som setter prisene time for time.De fleste i Norge har spotprisavtaler. Det betyr at du som kunde betaler det samme for strømmen som det strømselskapene kjøper den inn for. Vennlig hilsen Fortum
Fornøyd med Fortum og appen hvor jeg kan følge strømprisen fra time til time👍
Hei! Tusen takk for din tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med appen og har hatt en positiv opplevelse med vår kundeservice. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og funksjoner , og setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om denne. Ikke nøl med å ta direkte kontakt med oss dersom du opplever utfordringer el. Med vennlig hilsen Fortum Strøm
Øker priser og sukrer pillen med billigere papirfaktura. Glemmer å nevne at forbrukerrådet er inne i bildet mht gebyrer på nettopp dette
Hei Eyvind, Dessverre er årsaken til at vi økte prisene den generelle prisveksten i samfunnet. De økte prisene gjør at det nå koster mer enn før å kjøpe inn, administrere og levere strøm til deg. Prisøkningen gjelder hele strømbransjen og ikke kun Fortum. Vedrørende papirgebyret har vi redusert prisen slik som flere av våre konkurrenter. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Appen er ikke god - viser ikke daglig forbruk, bare time for time. Vil du vite totalforbruket en dag, må du legge sammen de 24 timene. Ved henvendelser til selskapet, har jeg aldri fått svar på hva jeg spør om. F eks om hvor jeg kan finne daglig forbruk. Svaret jeg fikk gjaldt forbruk per måned! Påpekning av dette fikk jeg ikke svar på.
Opplyser ikke om at du er låst i 1 år, opplyser heller ikke at målepunkt Id blir flyttet fra deg som person til bedrift. Selgerene prøver i tillegg å lure inn produkter du ikke trenger uten å opplyse om det. Og de er langt unna rimeligere strøm enn andre. Her er det lureri hele veien og du er låst i minst 12 mnd.
Hei, Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd. Kontakt gjerne bedriftsavdelingen på 21494949 så kan vi undersøke saken nærmere. Mvh, Fortum Strøm
Lover alle gull og grønne skoger. Sier alt skal bli billigere, og lover å spare en urealistisk sum. Legger også på masse tilleggstjenester til flere 100kr. Useriøst selskap.
Hei, Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Våre kunder skal ikke registeres med tilleggstjenester uten n skriftlig bekreftelse/samtykke. Vi ønsker gjerne å undersøke saken nærmere så gjerne kontakt oss på [email protected] eller 21494949 slik at vi kan se på saken.
Byttet strømleverandør fra Fortum som jeg har hatt siden januar 2023 og fikk gebyr på 3000kr for brudd hos dem. Anbefaler ingen å gå inn i agrol avtale hos dem da den ikke er noe billigere en hva andre selskap leverer og andre tar eller ikke slike blodpris gebyrer når man sier opp avtalen. Siste gang Fortum har levert noe til meg.
Hei, Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd. Gjerne kontakt bedriftsavdelingen på 21494949 så kan vi undersøke saken nærmere. Mvh, Fortum Strøm
Legger til 4 Tilleggstjenester til 192kr måneden som man selv må si opp etter en gratis 1mnd. Feks Smartlading til elbil, har ikke engang elbil. Og Forsikring?! Hvorfor legger et strømselskap på forsikringer? Svindel! Sykt at det er lov å drive på sånn. Når man bestiller strøm burde man kun få det man bestiller og ikke masse annet piss
Hei Ola, Tusen takk for din tilbakemelding. Vår kunder skal ikke registeres med tilleggstjenester uten at de selv har bekreftet dette skriftlig. Vi ønsker å undersøke saken nærmere så gjerne kontakt oss på [email protected] eller 21494949 slik at vi kan se på saken. Mvh, Fortum Strøm
Dette møkkafirmaet klarer ikke å vedlikeholde database over telefonnummer, selv om de gang på gang får beskjed om at de har ringt en normalt ansatt og spør hver eneste gang etter daglig leder. Det var greit første og kanskje andre gang, men når de ringer flere ganger SAMME DAG når man er opptatt med arbeidsoppgaver er det ikke greit!
Hei, Det er veldig leit at du opplever uønsket kontakt fra oss. Dersom dere ikke ønsker å bli kontaktet av oss kan dere reservere telefonnummeret deres via denne linken; https://strom.fortum.no/reservasjon. Det kan ta opp til 30 dager før endringen er registrert, men vi håper dere ikke mottar mer uønsket kommunikasjon fra oss. Om du ønsker å reservere deg mot telefonsalg generelt kan du gjøre dette gjennom denne linken i https://www.brreg.no/produkter-og-tjenester/reservasjon-mot-telefonsalg-og-adressert-reklame/ Med vennlig hilsen Fortum Strøm