Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har brukt Gudbrandsdalen Energi i flere år og syns de gjør en god jobb. Vennelig og behjelpelig kundeservice, god pris, null problemer.
Hei Odin! Takk for gode ord, det setter vi stor pris på! Det er hyggelig å høre at du er så fornøyd med oss - år etter år :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Vi er strålende fornøyd med Gudbrandsdal enegi,og kommer nok aldri til å bytte.Beste kundeservice har dere også å det settes stor pris på 😊
Hei Idun! Så herlig å høre at dere er strålende fornøyd med oss :-) Tusen takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen, ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
For første gang har jeg faktisk forstått hvordan en strømavtale fungerer, og fått verdifull innsikt i hvilke vilkår og komponenter jeg skal vurdere for å sammenligne tilbud fra ulike strømleverandører. Fantastisk kundeservice!!
Hei Siv! Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å kunne hjelpe deg og vi setter stor pris på disse fine ordene fra deg :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Er fornøyd med gudbrandsdalen energi å fin kundehjelp
Hei Linda! Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er veldig glade for å høre at du er så fornøyd med oss og vår kundeservice :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Bra strømleverandør. Gidd kundeservice. Itt'no knussel 👍
Hei Ketil! Takk for gode ord, det setter vi stor pris på! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen, Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Godt fornøyd med kundeforholdet,og samtaler med dere.
Hei Solveig! Tusen takk, det er veldig hyggelig å høre at du er godt fornøyd med oss :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen, ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Alltid tilgjengelig på telefon, får veldig god informasjon, veldig service innstilte. Vi har brukt GE i veldig mange år og er veldig godt fornøyd med avtalen vi har. Får stadig spørsmål fra andre strømleverandører, men ingen av dem kan måle seg med GE. Ikke la deg lure av den som sier at de har et bedre tilbud, over lang tid er GE best og billigst.
Hei Gurli! Tusen takk for flotte ord, nå ble vi både stolte og glade. Det er veldig hyggelig å høre at dere er så fornøyde med oss - år etter år! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
For meg meget gunstige priser. Utrolige bra kundeservice
Hei Stein! Tusen takk for fine ord, det setter vi stor pris på. Vi blir både stolte og glade av å høre at du er så fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Er veldig fornøyde med prisene og service. Raskt svar på telefon og hod hjelp
Hei Nina Kristin! Tusen takk for gode ord, det er veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd med både pris og service. Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Helt utmerket selskap. Blide kundekonsulenter. Det fungerer for meg
Hei Petter! Tusen takk for fine ord, det setter vi stor pris på. Vi er glade for å høre at du er så fornøyd, og det er veldig hyggelig å bli ansett som et "helt utmerket selskap" :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Effektiv hjelp, rask og hyggelig. Rådgiver forstod raskt mitt behov.
Hei Mette! Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Meldte inn feil på en pulsmåler via epost 22. juli. Denne eposten er ikke mottatt. Ringte i dag, og snakket med en kundebehandler som ikke skjønte så mye, og denne saken er ennå ikke løst. Kan dette være så vanskelig da? Hater å tenke på behandlingen hvis jeg hadde meldt inn en vanskelig sak.
Hei Jostein! Vi beklager at du har hatt problemer med pulsmåleren og at det tok litt tid å få løst saken din. Det ser ut til å fungere bra nå, og skulle det være noe er det selvsagt bare å ta kontakt med oss igjen :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Trivelig kundemottak- høy kompetanse og flinke til å forklare alt forståelig og kort!👍🌞enkelt å bytte - tok mindre enn 5 minutter på telefon. Solid selskap! Anbefales👏
Hei Anne! Tusen takk for fine ord, det setter vi stor pris på. Vi er glade å høre at du er så fornøyd, og vi ønsker deg hjertelig velkommen som kunde :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Skulle bare si at jeg er så takknemlig for serviset deres 👍
Hei Heidi! Tusen takk for det, det er hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Hyggelig og hjelpsom kundeservice. Kort ventetid.
Hei Jørn! Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med både kundeservice og ventetiden :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Lite samarbeidsvillige når det er noe og de er meget raskt ute med og sende over til svea selv om kunder tar tlt og prøver og lage avtale ang regning. Kun 1 får du laget utsettelse på og og innen du får betalt den,sender de neste til svea pga du må betale den først . Her er det ikke snakk om og være behjelpelige om du først sliter og det blir dyrt. Kun gb som er så vriene sier mange ang dette.
Hei Jane! Takk for din tilbakemelding. I alle saker vedrørende fakturaer ser vi på hver sak individuelt, og strekker oss langt for imøtekomme kundens ønsker og betalingsevne. Allikevel har vi noen retningslinjer som må følges, blant annet at man må betale sin eldste faktura før man kan få en utsettelse på den nyeste. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon