Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når jeg tok kontakt med kundeservice var de ikke behjelpelige for mitt behov som kunde.
Hei Magnus! Takk for din tilbakemelding. Vi er lei for at du hadde en dårlig opplevelse med vårt kundesenter. Vi strekker oss langt for å kunne veilede og hjelpe kundene våre, men det er ikke alle behov vi kan imøtekomme. Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Blir dyrere en de fleste andre så jeg bytter leverandør Nor fastpris har økt til 49 kr mnd samt at påslaget er økt.
Hei Stig! Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Sammenligner du tjenester, pris og det du får ved å være kunde hos oss, opp mot andre leverandører, mener vi at vi har konkurransedyktige priser. Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre samt sikre en sunn og bærekraftig økonomi, er prisøkningen en nødvendighet. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Rask og effektivt. God kompetanse. Enkel hjemmeside.
Hei! Takk for hyggelig omtale, det setter vi pris på! Vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
En strømleverandør med ryddighet og god kundeoppfølging.
Hei Siri! Takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med både app og kundeoppfølging, og du opplever oss som ryddige :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Veldig god service, kommer fort igjennom på TLf bra
Hei Liv! Tusen takk for hyggelig omtale, det er fint å høre at du er veldig fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Fin app. Snakket med ei hyggelig dame om forskjellen på standard time spotpris og kun spotpris.
Hei Kay! Tusen takk for hyggelig omtale! Vi er glade for at du liker appen vår og det er fint å høre at du hadde en god kundeopplevelse når du var i kontakt med kundesenteret vårt :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Veldig god kundeservice som hjelper når man ringer dem. Konkurransedyktige priser. God oversikt i appen. Anbefales.
Hei Cathrine! Tusen takk for fine ord, og takk for at du deler din erfaring. Vi er glade for at du er fornøyd med app, pris og kundeservice - og ikke minst at for at du anbefaler oss. Det setter vi stor pris på! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
alltid korrekt opplevelse ved henvendelse ❤️ hvorfor kreve så stor avhandling
Hei Fredrik! Takk for tilbakemeldingen, det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Har brukt Gudbrandsdalen energi tidligere i mange år på begge mine hus. Men det siste året har Gudbrandsdalen bommet helt på påslag og månedsgebyr. Derfor benytter jeg nå en annen og billigere strømleverandør. Personlig synes jeg Det er rart de ikke er villig til å strekke seg litt eller konkurrere sterkere på markedet. Valget blir da enkelt og ikke bruke dem..
Hei Paul! Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Sammenligner du tjenester, pris og det du får ved å være kunde hos oss, opp mot andre leverandører, mener vi at vi har konkurransedyktige priser. Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre samt sikre en sunn og bærekraftig økonomi, er prisøkningen en nødvendighet. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Føler at det hagler med nye avtaler som fordyrer ,siden i fjor og i år! Har en Amina S billader som blir ikke godkjent , hvorfor ! Har hat kontakt med kundeservice, men ikke hørt noe siden !
Hei Lutz! Vi beklager at det har tatt tid å svare deg opp, vi har avventet tilbakemelding fra vår samarbeidspartner. Du skal ha fått svar nå :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Har i grunnen alltid vært ganske fornøyd, men i løpet av de to siste årene har dessvere prisen økt ganske mye. Hadde i mange år strømavtale uten fastpris, og konkurransedyktig påslag per kw/t. I 2023 syvdoblet utgifter til strømselskapet seg, ved at avtalen ble endret til høyere påslag og med fastpris. I år økte de igjen prisene med over 20 %, egentlig uten begrunnelse. Jeg er skeptisk til at GEs kostnader har økt såpass mye mer enn alle andre de siste 12 månedene. Utgiftene til strømselskapet er det eneste man får gjort noe med. Selv om de utgjør en "liten" del av strømregningen, fikk jeg etter hvert avsmak på grunn av de relativt store prisøkningene. Jeg har snakket med kundeservice en gang på 10 år. Selv om det var en positiv opplevelse, rettferdiggjør det dessverre ikke prisøkningene for meg. Som følge av prisøkningene hadde jeg et lite håp om at appen skulle bli bedre, men synes egentlig ikke det. Så da satt jeg igjen med langt høye priser uten å få noe igjen for det. Har fortsatt godt inntrykk av selskapet, men nå er det dessverre bare Fjordkraft med god kundeservice.
Hei Stavros! Takk for din tilbakemelding, det er fint å høre at du har vært ganske fornøyd og har et godt inntrykk av oss. Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre samt sikre en sunn og bærekraftig økonomi, er prisøkningen en nødvendighet. Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Har byttet tilbake til GE. Pris er alltid viktig. Men GE har den beste kundeservice. Viktig å få raskt svar, og ikke minst,slippe å forholde seg til roboter og talemaskiner!
Hei Anne! Takk for hyggelige ord og velkommen tilbake :-) Vi er enige med deg; å snakke med ekte mennesker og få svar når man trenger det er veldig viktig! Det er derfor vi satser på mennesker som kan hjelpe deg :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Trygt og uten skjulte påpluss. Fin app til å følge med på...
Hei Sjur! Takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på. Vi er glade for at du føler deg trygg som kunde, for det er veldig viktig for oss! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Forutsigbart, enkel app å bruke. Fantastisk kundeservice hver gang man tar kontakt. Ett ryddig og trygt strømselsap.
Hei Linda! Tusen takk for fine ord! Vi er glade for å høre at du er kjempefornøyd, både med kundeservice og appen. At du anser oss som et ryddig og trygt strømselskap betyr mye for oss, for det er akkurat det vi både ønsker og skal være! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Jeg er veldig fornøyd med Gudbrandsdalen energi! Alltid super behandling
Hei Morten! Takk for flott omtale, det setter vi stor pris på! Det er veldig hyggelig å høre at du er veldig fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Spot er vel best. Hørt at dere er best kåret i landet på pris
Hei Grethe! Takk for god tilbakemelding. Slik markedet har utviklet seg, mener vi at spotpris er best ja :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon