Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i 2 år og har positiv erfaring. Får lett kontakt på telefon om det er nødvendig. Gode priser men kunne vært litt færre tariffer og velge i. Med så mange valg kan det lett bli uoversiktlig.
De hare 15!!! strømprodukter, det er umulig å se forksjellen på de ulike produktene. Dette gjør de bare for å forvirre kundene.
Jeg kan kun uttale meg om fastprisene. Jeg har vanligvis valgt 3- eller 12-måneders avtale, og har opplevd gunstige priser. Prisoversikten er å stole på! Jeg bruker i liten grad elektronisk kommunikasjon, og er derfor avhengig av telefonen. Kort responstid, og effektiv saksbehandling. Med andre ord: Jeg er fornøyd!
Har hatt spotpris siden april og er veldig fornøyd. Nettsidene er flotte og gir en enkel og god oversikt over tidligere forbruk og estimert forbruk ut året. Mot vinteren kommer jeg derimot muligens til å bytte, da GE ikke har like gode priser på fastpris som andre.
Svært dårlig kunde service. Får ikke svar på mailen med spørsmål som blir sendt. Får heller ikke svar på tilbakemelding som er sendt dem. 1 måned etterpå så blir jeg oppringt med spørsmål om årsaken til at jeg byttet. Servicen svarte jeg. De har ikke engang fått med seg mine henvendelser på mail. Heller ikke har de fulgt meg opp på skjeamet om hvorfor jeg valgte å bytte leverandør da jeg sa opp. I tillegg så har jeg måttet betale kr 69,- kr i avtale girogebyr til tross for at jeg hadde efaktura. Tekst i faktura samsvarer heller ikke med abonnement. Der er også forvirrende med beløp går i + og - i. Jeg som kunde har ingen mulighet til å følge med om prisen de sier dem skal levere faktisk stemmer overens med det som faktureres.
Vi har byttet databaser i denne tidsperioden og det har vært svært hektisk for oss. Vi er nå ikke langt unna normalen på nivå med slik det var før databaseskifte. Vi ser at det er en epost vi ikke har besvart. Selv om du skifter leverandør refunderer vi to gebyrer på tilsammen kr 78 på din sluttfaktura. Håper du blir fornøyd med det. Med hilsen Jan Jansrud Daglig Leder
Innpåsliten telefonselger som ikke tok et nei for et nei. Han klarte ikke godta at jeg hadde en billigere strømavtale. Driver fortsatt og sender melding hver dag med spørsmål om å godta avtalen.
Hei, slik skal det ikke være og det er ikke slik vi som selskap ønsker å fremstå. Jeg hadde satt pris på om du kunne sende meg en epost (til: [email protected]) med ditt fulle navn, adresse og telefonnummer slik at vi får slettet deg fra ringelistene til det aktuelle selskapet. Beklager så mye de negative opplevelsene, jeg skal gjøre det jeg kan for å rydde opp!
Bra strøm, gir meg lys og sånn. Da kan jeg lage mat.
Har prøvd å finne en mailadresse til de, men det klarer jeg ikke.
Hei, finner du ikke e-postadresse til oss? Det var rart - den står tydelig oppgitt nederst på nettsiden vår i tillegg til et kontaktskjema du kan fylle inn direkte på nettsiden vår: https://www.ge.no/no/kontakt-oss/.
Hedde disse i ca ett halvt år/9 mnder, før jeg gikk over til ett annet selskap simpelthen bare fordi GE dessverre ikke kunne følge opp med ett lignende tilbud som jeg fikk andre plasser. Noe jeg respekterer og forstår. Kundeservice, regningssummen og hjelpa når jeg trengte det var bra. Dette alene hadde bare gitt GE 4/5. Det som gav den siste stjernen er at de har ikke har hoppet over til slike plagsomme 5 siffrede telefonnumre. Disse irriterer vettet av meg. Så 5/5. Hopper gladlig tilbake til disse any day.
GE har lave priser. GE har også flott kundebehandling, når man har behov for å snakke med kundeservicen hos GE.
Så elendig kundeservice!!! Jeg ringte hele uka fikk ikke hjelp. 😑
Hei, dette var leit å høre! Kan jeg få spørre når på døgnet du har forsøkt å ringe oss? Vi har kontortid fra 0730 til 1515 og har i perioden du beskriver ikke erfart at noen som har ringt til oss ikke har fått svar. Håper du kan ta deg tid til å utdype litt mer :)
God kundebehandling på alle måtar. Billige prisar, men prisstrukturen er noe komplisert med dei mange ulike avtalane og bestillingsmåtane. Gode nettsider.
Jeg har de siste 5 årene hatt flere avtaler med Gudbrandsdal energi. Jeg venter til fastprisen er lav og tegner fastprisavtale for 1 år av gangen og har spot i noen måneder innimellom. Siste fastprisavtale jeg hadde var på 29 øre/kwh og ingen tillegg. Jeg er kjempefornøyd.
Jeg var fornøyd helt til jeg innså at de hadde lagt til et faktura gebyr hver mnd fordi jeg ikke hadde avtalegiro i tillegg til efaktura. Ved klage på dette mente de at det sparer de for administrativt arbeid ved å ha det slik og dermed kan tilby rimeligere priser. Men det blir veldig tullete - send gebyr til kunder som ikke betaler i tide, så lenge jeg betaler min e-faktura i tide er det ikke noe ekstra administrativt! Byttet umiddelbart da jeg liker å ha kontroll over betalingen av regningene mine, avtalegiro er helt uaktuelt.
Har blitt oppringt ørten gongar etter eg skifta levrandør. Har sagt at eg ikkje vil bli ringt oppigjen, der tlf selger lover at eg skal blir sletta frå lista. Men INGEN evnar å få det til, for blir alltid ringt oppigjen! Jevnleg skiftar dei nr. Som gjer det vrient å blokkere dei på mobilen. Desse blir du ALDRI kvitt!!!
Hei, slik skal det ikke være og jeg skal sørge for å få slettet deg fra disse ringelistene! Fint om du sender ditt mobilnummer og fulle navn på e-post til [email protected] så skal jeg ta tak. Beklager de ubehagelige opplevelsene du har hatt. Vi ønsker ikke at det skal være slik.
Alltid hyggelig kundeservice, svært kort svartid og virkelig hyggelige medarbeidere. I tillegg har de kjempegode priser på SPOT-avtalen. Det er vel fortjent at de har norges mest fornøyde kunder. Man føler seg som en VIP-kunde, og i tillegg er de billigst. Helt fantastisk! De er dønn ærlige, og ordner alltid opp, har ringt meg tilbake ved et par anledninger. Bruker disse til mine leieboere, sitter på 3 leiligheter nå der jeg betaler strømmen selv.