Ishavskraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt Ishavskraft i snart 6 måneder. De gjennomfakturerer nettleien og påslaget er -8 øre pr. kWh. Ingen fastavgift. Ingen gebyrer. Helt fantastisk. Dessverre er tilbudsperioden snart over og jeg bytter nå til en av de andre som har negativt påslag. Synd egentlig for dette selskapet har ryddige fakturaer og god kundeservice.
Hei Tom, og takk for hyggelig tilbakemelding. Dessverre kan vi ikke stå med minuspåslaget over lengre tid siden dette kun er et velkomsttilbud for nye kunder. Avtalen er imidlertid svært konkurransedyktig også etter tilbudsperioden, og vi håper du vurderer å fortsette som kunde hos oss. Uansett godt å høre at du er fornøyd med både ryddige fakturaer og vår kundeservice :-)
Sender ikke ut faktura, men senter i stedet kravene sine til inkasso. Truer også med opphør av avtale (en avtale jeg har havnet i ufrivillig) og ringer og plager meg med disse scam-avtalene for bedrift der man skal sammenlikne prisen med og uten MVA og havne i en avtale uten forbrukerrettigheter. HOLD DERE LANGT UNNA!
Hei Jørn. Dette var leit å høre og vi kjenner oss ikke igjen i det du skriver. Vi er svært opptatt av ryddighet og håper du kan kontakte oss på [email protected] slik at vi kan gjennomgå saken.
Jeg ble i dag oppringt av strømselger som jobbet på vegne av Ishavskraft. Jeg ble fortalt at det KUN var påslag på 5, 79 øre pr kWh på innkjøpspris Jeg spurte om det var et fast påslag også, noe som ble avkreftet med en gang. På nettsiden fikk jeg se at det VAR et fast påslag på 49 kr i mnd. STYR unna...
Hei Geir. Du har nok fått et kampanjetilbud fra en av våre selgere. Ofte går dette på at du slipper det månedlige fastbeløpet en periode. Flott hvis du kan ta kontakt med oss på [email protected] slik at vi får ryddet opp i denne saken.
Veldig fornøyd med bytte av strømleverandør. Halve regninga passer utmerket. Ryddig og greit firma å bytte til. Lett å få tak i kundeservice på telefon.
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en så hyggelig tilbakemelding :-)
hei jeg fikk tre eller fire ganger telefon samtale fra samme person at han skal gi meg billigere tilbud ikke minst uten fastledd 100 kr hver måned , så jeg har en app som tar opp alle samtalene mine hverdag så kanskje det er på tiden at jeg skal den med dem på alvor siden jeg har sett i første fakturaen veldig tidelig 100 kr i fast ledd også .
Hei Raouf. Her må det ha oppstått en misforståelse, for dette høres helt klart ut som om det er fastleddet fra netteier, og derfor ikke noe vi som strømleverandør kan påvirke. Vi har ingen avtaler med fastledd på kr. 100,- hver måned. Håper du kan kontakte oss på [email protected] eller ringe oss på 77612000 slik at vi kan finne ut hva som har skjedd. Ha en fin dag.
Hold dere unna. Jeg har min fast avg gjennom Eidsiva og med ishavskraft ble denne på over 200 kr mer for mindre brukt strøm enn forrige mnd? Dem er ikke ærlige når dem tilbye strøm. Jeg ble lovet mye billigere strøm enn hva jeg hadde når jeg byttet. JEG SKAL IKKE HA DEM
Hei Tove I. Det hørtes svært merkelig ut at din faste avgift gjennom Eidsiva skulle bli dyrere med oss som strømleverandør og vi er sikre på at dette må være en misforståelse. Håper du kontakter oss på [email protected] slik at vi får en mulighet til å sjekke dette nærmere.
Byttet til Ishavskraft i mars, MEGET fornøyd KAN anbefales på det sterkeste.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-)
Men det kom egen faktura fra Lyse på nettleige og fast avgift. Derfor nytta eg min angreretten eg fekk når avtalen vart oppretta.
Hei Magne. Beklager at dette ikke ble helt som forventet. Vi har dessverre ingen avtale med din netteier om å videreformidle deres nettleie helt ennå, men håper på å få det på plass i framtiden. Fint om du har muligheten til å sende oss en e-post angående dette til [email protected] så kan vi ta saken videre internt, for å sørge for at det ikke oppstår slike tilfeller i framtiden.
Veldig gode priser, ble godt fornøyd med avtalen jeg fikk. Jeg hadde vært mange år hos en annen leverandør, men der ble jeg rett og slett lurt med masse ekstra tilleggstjenester jeg ikke hadde bruk for.
Hei Lise, og tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er opptatt av at det skal være enkelt og greit med strøm, uten unødvendige tilleggsprodukter, og håper du fortsetter å være fornøyd med dette. :-)
Veldig fornøyd med bytte av strømleverandør. Halve regninga passer utmerket. Ryddig og greit firma å bytte til. Lett å få tak i kundeservice på telefon.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Anne :-)
Selger kontaktet meg per telefon og overtalte meg til å gå over til dem. Jeg ba da spesifikk om Spotpris avtale og trodde jeg hadde det før jeg etter en periode sjekket nøye gjennom efaktura i detalj og var veldig overrasket over dette. Vil anbefale alle som bytte til nye strømleverandører å sjekk nøye faktura og sammenligne tidligere strømselskaper. Det er altfor mange useriøse aktører som ikke har livets rett. Er det mulig at lille Norge kan ha over 1000 ulike strømselskaper? Helt unødvendig og misbruk av arbeidsressurser vi kan ha andre steder.
Hei Johnny, og beklager at dette ikke ble som du forventet. Vi er veldig opptatt av ryddighet og at våre kunder skal få den avtalen som ble bestilte, uten andre overraskelser eller tilleggsprodukter. I alle våre tilbud og bestillingsbekreftelser fremgår det tydelig hvilken avtale du får - og hvis du har bekreftet at du skulle ha spotpris er det helt klart det du skulle fått. Fint hvis du kontakter oss på [email protected] så sjekker vi gjerne saken nærmere.
Hei, byttet til Ishafskraft da de var rimelig på Forbruker oversikten. Selger lovte meg vel 5 % rabatt på strøm hvis jeg byttet selskap. Har nå fått første faktura, men den viser ingen rabatt??
Hei Erik J, og beklager hvis det har oppstått en misforståelse i forbindelse med salget. Hvis du kan sende oss en epost til [email protected] med din kontaktinformasjon og kort beskjed hva det gjelder følger vi gjerne opp denne saken med våre selgere. Håper å høre fra deg.
Føler oss lurt inn i en avtale der vi ender opp med max pris Mens "resten av Norge" feirer laveste pris på strøm, endte vi opp med høyeste pris.
Hei Bjørn og beklager opplevelsen du har hatt. Ut fra det du skriver kan det høres ut som om du på et tidspunkt har tegnet en fastprisavtale hos oss. Fastpris innebærer at du får samme pris i ett eller tre år uavhengig av hva som skjer i strømmarkedet. Fastpris kombinert med en historisk prisnedgang er dessverre en dårlig kombinasjon. Det å tegne fastpris kan sammenlignes med å binde renta på et lån, hvor et ønske om forutsigbarhet bør veie tyngst. Man kan imidlertid ikke vite om det var et smart økonomisk valg før avtaleperioden er over. Hvis du har spørsmål, eller dette ikke var tilfelle med din avtale ber vi deg kontakte oss på [email protected] for nærmere avklaring.
Har blitt oppringt daglig der de spørr om dette er Berit sin telefon, kjenner ingen Berit svarer eg, men når eg først er på tråden kan eg vel høre på ett tilbud om strøm. Takker nei, dagen etter er det samme leksen igjen... trodde det var svindel frem til eg googlet nr de ringer fra.
Hei Berit, det var synd at Tommy hadde fått tak i telefonen din slik at vi ikke fikk tak i deg. Tommy: fint hvis du gir den tilbake til Berit ved første anledning. Neida ;-) vi beklager selvsagt dette Tommy, hvis du kan sende oss en kort epost med mobilnummeret du blir ringt på og henvisning til melding på bytt.no så skal vi sørge for at det umiddelbart fjernes fra listene våre.
Ble oppringt av en selger som var hyggelig og forklarte greit priser, men sa æ ville se tilbudet å lese gjennom først, noe han lovde å sende på mail. Noen mail har jeg enda ikke mottatt etter 2 uker. Har sett litt på hjemmesiden å finner ikke noe tilsvarende tilbud som jeg ble lovet på telefon.
Hei Bjørn, og beklager at du ikke har fått god oppfølging fra oss. Hvis du kan sende oss epost til [email protected] med din kontaktinformasjon følger vi gjerne opp dette med våre selgere. Håper å høre fra deg.
Er ikke akkurat så fornøyd. Først kommer det to selgere på døren som jeg opplever at presser seg på. Deretter får jeg doble fakturaer, har ikke sjekket opp disse så nøye, men vet at jeg betalte mye mindre med den leverandøren jeg hadde. Når jeg på nytt sier opp avtalen, ringer det opp en selger som garanterer for at alt skal bli så flott og fint med lavere regninger. Men for å få den avtalen må jeg binde meg i 6 mnd. Har fortsatt mye høyere regninger enn det jeg hadde med forrige strømleverandør. Det har i tillegg vært rot med at de ikke har sendt ut alle efakturaene og jeg har fått varselgebyr etterpå. Dette opplever jeg på grensen til ren svindel og advarer folk mot å inngå noen som helst form for avtale med dette selskapet, med mindre man har masse penger til overs man vil kaste ut av vinduet.
Hei Petter, og takk for at du melder fra om dette. Vi ønsker svært gjerne at du sender oss en epost til [email protected] med flere detaljer slik at vi får gjennomgått saken nærmere. Håper å høre fra deg.