Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fullstendig Elendig. Brukte 4mnd på å misslykke å overføre meg til dem. Tapte masse penger og enda mere tid. Ble ringt opp i februrar, de greide ikke helt til slutten av juni å overføre meg til dem. Ringte dem 10-15 ganger og purret, sa de skulle fikse det det med en gang. Værste jeg har vært med på. Annbefalles å holde seg unna, hvis ikke du liker å kaste bort tid og penger
Hei Uffe L. Vi beklager at du har hatt denne opplevelsen i møte med oss. Det skal være enkelt å bytte til LOS - og det tar sjelden mer enn 14 dager å bytte over til oss. I februar ble et nytt system installert i hele strømbransjen, Elhub, og det skapte noen problemer for både strømleverandører og netteiere over hele landet. Det kan nesten høres ut som det kan være tilfellet også for deg, men uansett beklager vi at vi ikke fikk løst saken din. Om du ønsker det, kan du sende oss en e-post til [email protected] - så kan jeg se på saken din. Vi er opptatt av fornøyde kunder - og har i mange år toppet nasjonale målinger av kundetilfredshet i vår bransje: https://www.bi.no/forskning/norsk-kundebarometer/bransjeresultater-2019/ Ha en fortsatt fin dag! Hilsen Sylvia i LOS
Fikk beskjed fra min eksisterende at LoS var min nye leverandør fom i morgen. Dette var totalt ukjent for meg og jeg fant ikke noe email eller SMS som bekreftet skifte. Ringte de, ventet i 30 min før jeg ga opp og ba de ringe meg. Nå 4t senere har jeg ringt igjen, ventet i 30 min og bedt de ringe meg. I mellomtiden har eksisterende strømleverandør tatt kontakt og tilbudt med bedre priser og jeg bytter nå tilbake. Burde vel takket LOS for dette, men kan ikke pga deres måte å få nye uvitende kunder.
Hei Jacob, Vi beklager denne opplevelsen du har hatt i møte med oss - det er ikke slik det skal være. I perioder har vi hatt stor pågang til vårt kundesenter på telefon, og derfor har det vært noe lang responstid på vår call-back. Vi er glade for at du har fått en god strømavtale hos din nåværende leverandør, og om du ønsker å teste ut LOS en annen gang - er du velkommen. LOS har landets mest lojale kunder - og vår kundeservice har i mange år vært i Norgestoppen. Opplevelsen som du har hatt med oss er ikke bra, og vi ønsker å ta tak i dette. Kontakt oss gjerne på [email protected] om du ønsker at vi skal se på hva som skjedde i din konkrete sak på nytt, selv om det er noen måneder tilbake i tid. Ha en fortsatt fin dag! Hilsen Marianne i LOS
Strøm er ikke noe jeg bryr meg om. Men aldri noe feil og faktura gadt tid hver måned. Ække feil det.
Hei Øystein, Takk for din gode tilbakemelding. Vi er glade for at du ikke opplever feil i møte med oss, vi jobber kontinuerlig med forbedring og vil det beste for våre kunder. Ha en fortsatt fin dag! Hilsen Sylvia
Veldig fornøyd med kundeservicen og prisen. Aldri hatt noe problemer
Fungerer veldig bra og jeg er fornøyd med prisen. De andre leverandørene har hatt høyere priser i vinter. Mindre fornøyd med totalprisen, men det er ikke LOS sin skyld.
Hei Steinar, Tusen takk for din tilbakemelding - vi er glade for at du er fornøyd med LOS :) Gjennom mange år har LOS vært i toppen av målinger på kundetilfredshet, blant annet i BIs Norsk kundebarometer 2019. Samme undersøkelse viser at vi også har landets mest lojale kunder. Ha en riktig fin dag :) Hilsen Marianne i LOS
De driver med kyniske strømpriser, og det er ingen måte å få ned eller kontrollere den kjempe dyre strømprisen på over 73 øre pr kw i snitt pluss kjempe dyre nettleier. Tror de ser når du bruker mest og regulerer prisen etter ditt forbruk uten at vi som kunder kan gjøre noe som helst. Det eneste som var bra var billetten til dyreparken, men nå bruker vi ikke den heller.
Hei Roy. Strømprisen skal være lik hos oss som den er hos alle andre leverandører. Det kan se ut som du har en variabel strømpris etter hva du forteller oss her, men dette kan fort endres til en innkjøpspris om det er denne avtaletypen du ønsker. Du kan gjerne kontakte meg på [email protected] for videre spørsmål/endring av avtale. Nettleien er det Agder Energi som står for, så denne ville vært lik samme hvilken leverandør du bruker. Det er også slik at nettleien din ikke kan byttes vekk ettersom de har monopol på denne. Håper jeg hører fra deg. Mvh. Lars Kristensen, LOS AS
Før du tenker på å bytte til LOS og "superavtalen" SSU er det noen ting du bør tenke på som de ikke informerer om! 1. Bonusen KWh du har oppspart, er meget vanskelig å få kreditert mot faktura! Tok meg 4 henvendelser og 4 måneder før de endelig klarte det. 2. De informerer så fint om at du får kreditert disse oppsparte KWh bonusene. Det de unnlater er å fortelle at de krediterer halve prisen pr KWh som de tar betalt. Disse prisene blir heller ikke opplyst om på nettsiden dems noen plass. 3. Kundeservice? Tja.... Hvis en kan kalle det kundeservice har de nådd en milepæl.
Strømregningen løper løpsk uansett å mye man slår av på varmen... Etter bytte av strømmåler.. Her er det bare å finne frem varmedresse.
Hei, Beklager at dette er inntrykket du har av LOS. Tror også det er noen misforståelser her. LOS er en strømleverandør, så vi har ikke noe kontroll over strømmåleren din. Spørsmål ang. måleren din bør du ta opp med netteier. Det er netteier som eier og har ansvar for strømmåleren din. Du vil finne hvilken netteier du har på fakturaen din. Ta gjerne kontakt oss på 38608500 så vi får en sjanse til å finne en løsning du blir fornøyd med.
Min mor som bor alene, betaler minst kr 1500 kr i mnd. Har ringt dem tusen ganger for å høre hvorfor fakturaene er så høye, uten noe svar eller hjelp. Vi er slitne både økonomisk og psykisk. Vi får heller ikke byttet dem, fordi det er borettslaget som har inngått en avtale med LOS. Etter mange klager har de endelig valgt vekk LOS, nå venter vi på nye målere, så vi kan velge en annen strømleverandør, med bedre kundeservice og priser. Jeg ber dere alle styre unna LOS, har aldri hatt dårlig erfaring med strømleverandør, hadde Hafslund og de var billigere!
Utrolig fornøyd. Lett å holde oversikt over forbruket med Los appen.
Sier de er så billig, men er ikke så billig når faktura kommer! Faktura går ut på mail. Sørg for at denne ikke havner i søppelpost, de sender IKKE ut purring. Neste steg er inkassovarsel fra Kredinor med gebyr på 70,- Synes jeg rett å slett er dårlig!
Erfaringsmessig, så er det alltid skjulte kostnader fra andre leverandører, mens hos LOS opplever jeg at jeg får det jeg har blitt opplyst om - ingen skjulte kostnader. Man betaler like mye for strømmen som det de kjøper den inn for, samt at det er et lavt månedlig fastbeløp. De er veldig fleksible på å utsette forfallsfrist, og generelt veldig behjelpelige både på telefon og mail. Kan anbefales!
LOS er svært dyrt, noe som i og for seg ikke er det verste. Det verste er at jeg ble belastet på en gammel adresse nesten tre måneder etter at jeg hadde sagt opp avtalen og flyttet, noe LOS nektet å tilbakebetale grunnet at "de ikke kunne se i sine registre at jeg hadde sagt opp avtalen". Dette hadde jeg selvfølgelig gjort, men likevel fikk jeg aldri tilbakebetalt de godt over 3000 kronene jeg "tapte" til LOS. Alt i alt byttet jeg strømleverandør nå nylig grunnet pris, og ikke minst at jeg ikke stoler på at LOS ivaretar meg som kunde på en god måte.
Fikk en faktura i dag, i sted av min vanlige strøm pris (omtrent 500/600kr p.m.) var det 6300kr!! Ringt til kundeservice. Der var noe dårlig kommunikasjon med min nye elektroniske måler.... så?? Nå må jeg betale mer PÅ ETTERHAND om at dere installere en måler som funger dårlig? ‘ du kunne ha sat det at du forbrukt for lite’. hva? Jeg er ikke en strømleverandør! Hvorfor skulle jeg vete noe om det? Så, nå må jeg betaler 1000kr hver måned ekstra som tilleg til min vanlige faktura. Det kan ikke stemmer! Veldig irriterende!
Det var bedre før. Må være en ny ledelse. Antagelig nå den dyreste og mest aggressive stømleverandør i Norge. Sender fakturaer som er helt uforståelige. Kundeservice henviser til Min side som er enda mer uforståelige. Sender til Kredinor inkasso på forfallsdato og truer med å kutte strøm. Sender til inkasso krav som gjelder forskuddsbetaling, tjenester man ikke har mottatt. Råder deg til å velge dyreste tariff. De har også satt opp en strålende strømmåler rett ved sengen min.
Hei, Beklager at dette er inntrykket du har av LOS. Tror også det er noen misforståelser her. Vi er ikke den dyreste og mest aggressive strømleverandøren i Norge. Strømprisene er unormalt høye ja men det gjelder over hele landet, legger ved link som kan gi deg en nærmere forklaring på hvorfor. https://www.nrk.no/norge/tror-stromprisen-vil-oke-tretti-prosent-1.14137298 Når det gjelder uforståelig faktura og min side, så ring inn til oss på 38608500 så tar vi en gjennomgang slik at du forstår fakturaen og hvordan du bruker min side. Vi kan også ta en gjennomgang av strømavtalen så du får den som passer best til ditt strømforbruk. Når det gjelder måleren din så er det noe du bør ta opp med netteier. Det er netteier som eier og har ansvar for strømmålerene. Ta gjerne kontakt oss på 38608500 så vi får en sjanse til å finne en løsning du blir fornøyd med.
Glem for guds skyld ikke å betale regninga. Disse folka sender nemlig ikke ut betalingspåminnelser. De sender rett til inkasso. Har skjedd meg et par ganger.