⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Lettvint og fornøyd

Omtale av  Monica B

Lettvint og meget god kundeservice. Aldri noe tull

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2020 16:07

Hei Monica B, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Klar og tydelig avtale. Kompetente kundebehandlere og effektive svar.👍

Omtale av  Kjell B

God og konkurransedyktige priser. Tillitsfull avtale og kompetente og dyktige kundebehandlere. Kan anbefales.👍

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2020 15:52

Hei Kjell B! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

strømavtale vs betale månedlige faktura

Omtale av  Sonia

Fikk svar på mitt spørsmål ang saldo på min strømavtale.

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2020 15:02

Hei Sonia! Så flott at du fikk svar på din henvendelse. Kontakt oss gjerne igjen, dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Bra service og meget bra informasjon

Omtale av  Nikos P

Meget bra service og respons. Anbefales på det varmeste!

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2020 13:28

Hei Nikos P, Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive en så hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en kjempe fin dag! Hilsen alle oss i NorgesEnergi

Nyttig (0)

Forsøk på lureri

Omtale av  Vidar

Selger på døren påstod at borettslaget vårt hadde inngått avtale for beboerne om å skifte fra Fjordkraft til Norgesenergi. Forklarte at jeg ikke trodde på dette og selger justerte da sin forklaring til at "Norgesenergi hadde inngått avtale med alle borettslag". Opplyste selger om at jeg ikke trodde på dette heller og at jeg ikke benyttet Fjordkraft. På forespørsel oppgav jeg å benytte SFE og selger fastslo umiddelbart at de solgte svært dyr strøm, uten å forhøre seg om hvilket abonnement jeg har. Jeg har satt meg godt inn i betingelsene til mitt abonnement og tok ham enda en gang i løgn om både påslag og strømpris. Selskap som benytter slike metoder bør tvangsavvikles!

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2020 11:31

Hei Vidar! Det er utrolig leit at du har hatt denne opplevelsen med en av våre selgere. Det er ikke greit og vi beklager sterkt for ulempen det har medført! Vi ønsker gjerne å kunne undersøke hva som har skjedd og håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får tatt dette med videre. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Håper vi hører fra deg! Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (2)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Hyggelig person på kundeservice

Omtale av  Per O

Jeg er ny kunde. Det var blitt noe feil med faktura adresse for papir faktura. Ringte kundeservice. Problemet ble løst.

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2020 09:35

Hei Per O! Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en så fin tilbakemelding! Skulle det være noe mer du trenger hjelp med så er du alltid hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss :) Ønsker deg en kjempe fin dag! Hilsen alle oss i NorgesEnergi

Nyttig (0)

Fornøyd kunde

Omtale av  Alf O. F

Synes NorgesEnergi er et ryddig og greit selskap som jeg stoler på. P

Svar fra NorgesEnergi
06.10.2020 11:24

Hei Alf O.F! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du som kunde er fornøyd med oss som din strømleverandør- dette er svært viktig for oss. Ha en fin dag! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Forferdelige kunderådgivere

Omtale av  Misfornøyd

Jeg har nettopp hatt den verste kundeopplevelsen noensinne etter samtale med en av NorgesEnergis kunderådgivere. Styr unna et forferdelig lite fleksibelt selskap med forferdelig kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi
01.10.2020 10:21

Hei! Vi i NorgesEnergi ønsker alltid at våre kunder skal være fornøyd med kundeservicen de mottar hos oss på kundesenteret. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss, å gi oss litt nærmere informasjon om hva det var som gjorde at du var misfornøyd med opplevelsen, da vi setter stor pris på din tilbakemelding. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected], håper på å høre fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (1)

Rotete

Omtale av  Anders B. J

Byttet til en god avtale hos norgesenergi, men selskapet avsluttet min avtale hos eksisterende strømselskap lenge før det som var avtalt over telefon og e-post. Mistet dermed en god avtale som ikke enda var avsluttet. Selskapet registrerte også byttet som overtakelse, noe det ikke var. Ble tilbudt usle 100 kroner avslag på nettleie som plaster på såret.

Svar fra NorgesEnergi
29.09.2020 14:13

Hei Anders B.J, Jeg er dessverre usikker på hva som kan ha skjedd her, da jeg må ha tilgang til kundebildet for å kunne svare på dette. Jeg håper derfor du har mulighet til å ta kontakt med oss, slik at vi kan se på hva som har skjedd og får å komme frem til en best mulig løsning på problemet. Kontakt oss gjerne på tlf 38 00 10 80, eller send oss en e-post til [email protected] gjerne til dette innlegget, og til meg. Håper på å høre fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (3)

Super!

Omtale av  Hans F. H

Meget bra selger (kundemottager) og jeg fikk svar på mine spørsmål.

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig

Omtale av  Petter C. E

Ble lurt inn i avtale med bindingstid. Naivt av meg, vil anbefale alle å ligge unna norgesenergi.

Nyttig (1)

Respekt,høflig,trygt,lyttende og imøtekommende, løsning

Omtale av  Lill S

Du blir alltid møtt med respekt.De er saklig og lyttende og imøtekommende og høflig/hyggelig.Finner alltid en løsning for deg.Og gir råd om avtaler som er best for deg.MEN du som kunde må jo også gi det samme tilbake .Har vært kunde i mange år!!

Svar fra NorgesEnergi
25.09.2020 07:45

Hei Lill S! Så utrolig hyggelig at du har tatt deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Det setter vi stor pris på :) Ønsker deg en fantastisk dag! Hilsen alle oss i NorgesEnergi

Nyttig (1)

Dere er hjelpsomme. Synes andre også skulle velge dere.

Omtale av  Astrid S

Hjelpsomme og billige på strøm. Vil kun være kune hos Norges Energi. Anbefaler alle om å melde seg på hos Norges Energi. mvh Astrid S

Svar fra NorgesEnergi
23.09.2020 08:45

Hei Astrid S! Tusen takk for en så fin tilbakemelding! Vi syns det er kjempe koselig å høre at du er fornøyd hos oss. Ønsker deg en kjempe fin dag! Hilsen alle oss i NorgesEnergi

Nyttig (0)

Søppelservice via telefon og dyr strøm

Omtale av  Ny N. K

Ringte kundeservice for å forhandle ned prisen. Uaktuelt for norgesenergi. Bytta strømleverandør og mistet tilgang til min side hos norgesenergi samme dag. Samme dag(14 dager etter) som ny leverandør tredde i kraft ringte norgesenergi og kunne tilby meg en mye bedre avtale enn min nye leverandør. Da fortalte jeg at jeg hadde bedt om en bedre avtale kun uker i forveien uten å nå frem. Selgeren avbrøt meg stadig og argumenterte for å få meg tilbake. Jeg prøvde å svare at det kan jeg gjerne, mot gratis strøm over en gitt periode ettersom jeg hadde betalt blodpris hos dem. Selgeren la plutselig på uten videre.. Det norgesenergi fikk ut av den samtalen var et helt borettslag mindre som kunde. Søppelbedrift med søppeltilbud!

Svar fra NorgesEnergi
21.09.2020 10:57

Hei, Det er svært beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi ønsker at det skal være enkelt å motta et godt tilbud hos oss, uavhengig av om du kontakter oss på vårt kundesenter eller om du blir kontaktet av en av våre salgsrepresentanter. Når man avslutter sitt kundeforhold hos NorgesEnergi mister man tilgang til Minside. Man kan derimot alltid kontakte vårt kundesenter dersom det er noen opplysninger man trenger. Våre salgsrepresentanter skal alltid være høflige å opptre på en måte som gjør at våre kunder føler seg ivaretatt- det er også uakseptabelt at selger avbryter samtalen på det viset. Jeg håper du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter slik at vi kan ta denne saken videre. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Håper vi hører fra deg. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (3)

Dårlig service og påtvungen abonnement

Omtale av  Persian

Desidert dårligste kundeservicen! «Påtvungen» salg av abonnementet, lovet å ordne alt ved endring til nye abonnementet og det skjedde ikke. Måtte betale for strøm og nettleie uten å ha brukt det da jeg avsluttet abonnementet før det startet. Generelt ingenting positiv å si og anbefaler at ALLE holder seg unna dette uprofesjonelle og mindre hjelpsomme og dårlige selskapet.

Svar fra NorgesEnergi
16.09.2020 14:53

Hei Persian! Det er svært beklagelig å høre at du er blitt utsatt for en dårlig opplevelse med oss, slik skal det absolutt ikke være. Da jeg dessverre har litt lite informasjon til å kunne undersøke hva som har skjedd i ditt tilfelle, håper jeg du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter slik at vi kan se nærmere på saken og hjelpe deg på best mulig måte. Kontakt oss gjerne per telefon 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected] har åpent man-fre 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (3)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Norges Energi AS leverer dyr strøm og er en bedrift som fremstår som en sosialistisk organisasjon.

Omtale av  Stig

Jeg støtter ikke et useriøst firma som Norges Energi! Som ikke liker ytringsfrihet og som boikotter å annonsere på Resett! På grunn av klager fra sosialister, sluttet de å annonsere hos Resett. Jeg sa opp min avtale med Norges Energi, på grunn av deres dårlige holdning, høye strømpriser og at de engasjerer i politikk! En bedrift skal ikke engasjere seg politisk og fremstå som sosialistisk organisasjon! Dessuten er de dyre på strøm. Jeg anbefaler dere å boikotte Norges Energi AS og velge et mere seriøst og billigere strømselskap.

Svar fra NorgesEnergi
16.09.2020 14:37

Hei Stig! Vi er klar over at det er sterke meninger knyttet til vår beslutning om å fjerne annonser på Resett sin nettside. Vi har ingen politisk dreining verken til høyre eller venstre, og vår beslutning om å fjerne annonser som i utgangspunktet aldri skulle vært vist på denne nettsiden, er ingen boikott. Vi som kommersiell aktør må forvalte en merkevare på best mulig måte, og det innebærer å gjøre vurderinger knyttet til hvor vi skal eksponere den. Vi har som nevnt ingen politisk dreining verken til høyre eller venstre, og ønsker derfor ikke å være synlig på steder som oppfattes som radikale i den ene eller andre retningen. Når det hevdes at vi lar oss styre av venstresiden i norsk politikk er dette helt feil. NorgesEnergi er en aktør som gjør sine beslutninger om å investere basert på kommersielle hensyn. Det har vi gjort siden 1999 da selskapet ble etablert i kjølevannet av strømmonopolets fall. Vår posisjon er et resultat av fri konkurranse og hardt arbeid. Vi vil stå opp for ytringsfriheten og er for mediemangfold. Men vi synes det blir feil når de samme som kritiserer oss for å kneble den, ikke anerkjenner vår frihet til å velge eller å velge bort. De som kritiserer det de kaller for boikott oppfordrer selv til det samme. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (5)

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR