⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Fullstendig svindel

Omtale av  A. C

Anbefalt av El kjøp å bytte til Norgesenergi, men de tok betalt 160kr unødvendig ekstra kostnader hver måneder. Det var grunn at El kjøp ga meg gavekort ved bytting av strømavtale.

Svar fra NorgesEnergi
16.09.2020 14:33

Hei A.C, Med i avtalen hos Elkjøp får man fordelsproduktene Sparepakken, 100% fornybar energi og Vintertrygghet. Vintertrygghet er en smart strømløsning som inneholder det beste fra to verdener: den flytende strømprisen når strømprisene er lave, og mulighet for beskyttelse mot de høye strømprisene i de kaldeste vintermånedene. Med Vintertrygghet vil du få tilsendt tilbud av våre strømeksperter før prisene i markedet begynner å stige. Du får da muligheten til å sikre prisen din ved å inngå en fastpris for korte perioder av gangen. På denne måten kan du unngå høye pristopper og eventuelle strømkriser. Tjenesten koster kun 49,-/mnd pr. anlegg. Sparepakken kan gi deg ulike betalingsfritak dersom du blir arbeidsledig, sykemeldt eller opplever strømskader i hjemmet. Blir du arbeidsledig eller sykemeldt, kan vi dekke strømregningene for deg i opptil 4 måneder. Opplever du strømskader som lynnedslag o.l. kan vi dekke egenandelen til forsikringsselskapet med opptil kr 5000.- Gjennom enkle grep kan du redusere ditt forbruk med 10-20% årlig ved å ringe våre erfarne sivilingeniører for gode tips og råd. Sparepakken koster kun 49 kroner i måneden. 100 % fornybar energi er en tjeneste du har mulighet til å knytte til din strømavtale hos NorgesEnergi. I tillegg til at vi kjøper inn ditt strømforbruk i fornybar energi donerer NorgesEnergi 100 kroner til Regnskogsfondet én gang i året på vegne av kundene. Tjenesten koster kun 59,- pr/mnd. Informasjon om produktene og pris for disse, oppgis i avtalevilkår som signeres i butikk. Fordelsproduktene er derimot uten binding, og dersom man ikke ønsker disse er det bare å ta kontakt med vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per telefon 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected], så fjerner vi disse for deg dersom du ikke ønsker de i din avtale. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (5)

Oppringninger

Omtale av  Oddgeir

Jeg takket ja til NorgesEnergi i juli. Påpekte da at jeg ikke ønsket annet enn en go pris på strømmen og ikke oppringninger med nye tilbud hele tiden. Har fått 2 tilbud tidligere om at jeg kan betale en hvis sum i måneden for å forsikre meg mot beste strømpriser. Har ikke takket ja til dette, men blir belastet 49,- på regningen. Toppen på begeret kom i dag da de ringte og ville tilby mobilabonnement. Jeg gjentok at jeg hadde takket ja til NorgesEnergi mot at jeg ville slippe alle tilbud via oppringninger. Hun som ringte ble småsur. Så nå bytter jeg selskap. Takk for nesten 2 måneders kundemedlemskap

Svar fra NorgesEnergi
16.09.2020 14:30

Hei Oddgeir! Det er svært beklagelig å høre at du er blitt utsatt for en dårlig opplevelse med oss, slik skal det absolutt ikke være. Det høres ut til at du har fått med produktet Strømkonto i din avtale hos oss. Strømkonto er en betalingsmetode som er valgfri og uten binding. Vi skal alltid motta bekreftelse ved avtaleinngåelse for Strømkonto. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss slik at vi kan få sett nærmere på hvordan Strømkonto ble lagt til i din avtale. Det er også svært beklagelig å høre at du har opplevd å bli kontaktet av telefonselger, dersom du har gitt beskjed om at du ikke ønsker dette. Selger skal selvfølgelig også alltid opptre på en høflig måte uavhengig av situasjonen. Jeg håper derfor du også har mulighet til å informere oss om denne samtalen slik at vi kan ta dette videre med salgskanal. Kontakt oss gjerne per telefon 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected] Håper på å høre fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (6)

ELENDIG Kundeseervice!!! Du blir behandlet som løgner!!!

Omtale av  Nina

NORGES ENERGI - STYR UNNA!!!! Her anskaffer jeg Norges Energi, ber om trekk direkte fra konto slik at jeg ikke skal bli for sein med betaling. Samtidig ber jeg om kopi av regning som forfaller i perioden til fast trekk er ordnet av dem. Jeg mottar 2 ganger kopi av faktura pr mail, med hyggelig tekst; Sender kopi av faktura som avtalt. Imidlertid mottar jeg og vipps fra Norges Energi med forfall ca 3 uker senere....(i Aug) Jeg tenker ok, og betaler denne ved forfall og regner med at alt er i orden. Så kommer vi i September 7, og her dumper et inkassobrev ned i postkassa!!!! Fra Solvenica fra Norges Energi!!! Jeg ringer Norges Energi og ber dem forklare hvorfor jeg har mottatt inkasso fra dem UTEN og ha mottatt PURRING..... og INGEN VARSEL om Inkasso heller FØR faktura er sendt til Inkassoselskapet!!!!!! Svar: Vi har sendt deg 2 ganger faktura via email...... og purring og Inkassovarsel er sendt med post...... Noe jeg IKKE har mottatt!!!! Da jeg viser til at jeg ikke har mottatt noe i posten, fikk jeg mer og mindre beskjed om at de hadde jeg selv kvittet meg med!!! De var sendt ... og basta!! Og Norges Energi hadde gjort MER enn de trengte og vel så det!! Da jeg spurte hvorfor det ikke var sendt en mail med purrevarsel, siden de hadde mailadressa mi.... var svaret igjen, vi har gjort mer en nok!! MED ANDRE ORD, VIL DU HA EN INKASSO I POSTEN ved feil..... trenger du ikke vente p[ noe varsel fra Norges Energi før det skjer!!! Kjempe Kundeservice!!! Her er det ikke snakk om at Norges Energi kan ta feil, eller ha gjort en feil!!!!!!! Og ja..... KUNDESERVICE slenger på røret når du snakker med dem!!!!

Svar fra NorgesEnergi
16.09.2020 14:27

Hei Nina! Dersom man oppretter Avtalegiro skal faktura trekkes til forfallsdato, dersom dette ikke har blitt gjort anbefaler jeg deg å kontakte banken for å se på en mulig årsak til dette da dette skal gå automatisk. Det er dessverre vanskelig å se på hva som kan ha skjedd her, da jeg ikke har nok informasjon til å søke opp ditt kundebilde. Jeg håper du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter så vi kan se nærmere på saken og hjelpe deg på best mulig måte. Du kan kontakte oss per telefon på 38 10 00 80, eller sende oss en e-post til [email protected] Håper på å høre fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (6)

Innpåsliten og vanskelig selger

Omtale av  Thomas H

Ble oppringt av en selger som var besatt av å skulle få meg inn på en ny strømavtale. Jeg argumenterte vel og lenge på at jeg hadde en bedre avtale, men han sto på sitt. Jeg var rimelig sikker i min sak, og foreslo at han kunne sende meg avtalevilkårene, så kunne jeg vurdere det og heller ringe han tilbake. Svaret jeg fikk var att det ikke var mulig. Etter mer pressing av selgeren, og mer motstand fra min side, gikk han med på ett kompromiss: Han kunne sende meg avtalevilkårene på epost før jeg inngikk avtale (det var visst noe de normalt sett ikke gjorde, men han kunne gjøre ett unntak for meg). Men da måtte han bare registrere meg som kunde først. Alle varsel-lampene lyste hos meg, og jeg ga høflig beskjed om at dersom han ikke kunne sende meg avtalen uten å registrere meg som kunde først, så var ikke jeg intressert. Selgeren råtnet fullstendig, og jeg fikk en relativt uhyggelig avslutning på samtalen. Ser nå att jeg hadde helt rett i å være skeptisk; avtalen var den samme som har fått mange negative omtaler hos andre brukere her. Gå heller for en strømleverandør som ikke reklamerer eller bruker telefonselgere; de har så lave priser at de ikke har råd til å bruke penger på slikt =)

Svar fra NorgesEnergi
16.09.2020 14:22

Hei Thomas! Det er svært beklagelig å høre at du er blitt utsatt for en dårlig opplevelse med oss, slik skal det absolutt ikke være. Ønsker gjerne at du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi sammen kan på hva som har skjedd og hvem du har vært i kontakt med. Du kan gjerne kontakte oss per telefon på 38 10 00 80, eller sende oss en e-post til [email protected] Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (3)

Kjeltringer og inkompetente ansatte

Omtale av  Erik

Absolutt ingenting er bra. De sender ut ugyldige fakturaer som allerede er betalt, og nekter å vedkjenne seg feilen selvom det står svart på hvitt. Oppdaget tilfeldigvis bl.a en faktura jeg hadde betalt to ganger, en pr post og en e-faktura, dette måtte jeg gjøre de oppmerksomme på, flere mnd senere. Kjeltringer og inkompetanse, helt enkelt.

Svar fra NorgesEnergi
16.09.2020 14:21

Hei Erik! Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi, det ønsker vi selvfølgelig ikke. Dersom vi ikke mottar betaling til forfallsdato, vil det automatisk sendes ut en purring per post. Da det kan ta noen dager før en innbetaling registreres i systemet, kan dessverre faktura som sendes per post sendes ut før vi mottar innbetalingen. Derfor oppgis det på purring at "dersom faktura nylig er betalt, kan du se bort i fra denne fakturaen". Dersom man har betalt en faktura to ganger, vil systemet automatisk oppdage dette etter noe tid og betalingen vil da automatisk tilbakeføres. Dersom du gir beskjed om at du har betalt dobbelt, vil vi selvfølgelig registrere utbetaling så fort som mulig. Kontakt oss gjerne dersom du ønsker at vi skal se nærmere på hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle. Du kan kontakte oss per e-post: [email protected] eller kontakte oss per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpningstid man-fre 08-16. Henvis gjerne til dette innlegget, og meg. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (2)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Telefon

Omtale av  Ole

Ble oppringt av Norgesenergi etter å ha byttet leverandør. Kom med flere tilbud som jeg allerede har fått hos ny leverandør. Når jeg derfor takket høflig nei, fikk jeg et «ciao» fra fyren i telefonen også la han på. Fremstår meget uprofesjonelt.

Svar fra NorgesEnergi
11.09.2020 08:41

Hei Ole, Dette høres virkelig ikke greit ut. Har du mulighet for å sende oss en epost til [email protected] slik at vi får rapportert klagen til vår salgsavdeling? Ellers må jeg beklage så mye på vegne av selgeren du har vært i kontakt med! Mvh Rebecca, Norgesenergi.

Nyttig (1)

Lurer kundene

Omtale av  Paul

Dette er et firma du vil og bør holde deg langt unna. De lurer folk på elkjøp til å binde seg opp. Hvor de krever at kun personen som inngikk avtalen kan si opp avtalen. Dette er scam av verste slaget

Svar fra NorgesEnergi
11.09.2020 08:40

Hei Paul. Det er leit å høre at du er misfornøyd med avtalen hos oss. Hos Elkjøp må man selv signere for avtale og bindingstiden er så klart informert om. Kontakt oss gjerne på epost: [email protected] eller telefon: 381 00 080 om du har flere tilbakemeldinger. Mvh Rebecca, Norgesenergi!

Nyttig (1)

Unødvendige produkter og dårlig oversikt

Omtale av  Rasmus K. S

Jeg er bedriftsleder, småbarnspappa og studerer på si, så har en usedvanlig hektisk hverdag. For å forenkle hverdagen, ligger mye faste utgifter på avtalegiro. Har derfor ikke tenkt mye over strømavtale. Men hadde nå en gjennomgang, der jeg oppdaget at avtalen min har fått unødige tilleggsprodukter: strømkonto med "innvilget" kreditt til 49,- pr mnd (+renter), og en avtale som "sikrer" prisen, som også koster 49,-. Jeg har aldri bestilt eller hatt ønske om de produktene, men har betalt på de siden 2016! Så over årene har beløpet blitt over 5000,- for produkter jeg hverken vil ha, eller har bestilt. Denne "strømkontoen" står i tillegg flere tusen i minus, men når jeg kontaktet de får å spørre hvordan jeg evt skulle justere opp månedlig beløp, fikk jeg som svar at det ikke var mulig, men jeg kunne betale inn ekstra via nettbank om ønskelig. Men det som irriterer meg mest, er hvor uoversiktlig og vanskelig siden er å få oversikt på. Endte opp med å besøke mørenett for å få oversikt på mitt strømforbruk, da dette ikke var lett tilgjengelig på siden til Norges Energi. Jeg velger nødvendigvis ikke den billigste, men den beste leverandøren. Som kan gjøre min hverdag enkel, og som jeg kan stole på. Jeg trodde Norges Energi var en stor og seriøs aktør, noe det viser seg at de ikke er. Så jeg kommer til å bytte leverandør i løpet av dagen!

Svar fra NorgesEnergi
04.09.2020 14:49

Hei Rasmus K. S! Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med din strømavtale hos oss, det ønsker vi selvfølgelig ikke. Jeg håper du kan ta kontakt med oss slik at vi kan ta en gjennomgang av avtalen din og undersøke om det er en avtale som vil være bedre for deg og ditt forbruk. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukter med ulike fordeler. Disse skal derimot alltid bli informert og godkjent av deg som kunde ved avtaleinngåelse. Betalingsløsningen Strømkonto er en fleksibel og forutsigbar måte å betale strømregningen på. Med Strømkonto betaler du en lik sum hver måned istedenfor høye faktura om vinteren og lave om sommeren. Om ønskelig kan du velge å betale mer eller mindre enn det anbefalte beløpet på din faktura. Vi kan også øke beløpet for deg i en kort periode dersom det skulle være ønskelig. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi se nærmere på dette. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (2)

Sleip, ikke rimelig,

Omtale av  Odd F

Finn en annen leverandør. Prisen er ikke rimelig. Bruddgebyr står ikke i forhold til abbonnement.

Svar fra NorgesEnergi
04.09.2020 14:49

Hei Odd F! Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Vi tilbyr mange lavprisavtaler, og jeg håper du tar kontakt dersom du ønsker at vi ser over strømavtalen du har hatt hos oss. Vi tilbyr også prismatch hvor vi matcher prisen til et annet selskap dersom du har fått et bedre tilbud! Det stemmer at vi har noen få avtaler hvor man får avtaleperiode og dermed bruddgebyr dersom man bryter avtalen før avtaleperioden er over. Bruddgebyret tilsvarer derimot alltid rabatten man har mottatt, og dette informeres det om i avtalevilkårene. Mvh Nina, NorgesEnergi.

Nyttig (1)

Kundeservicemareritt

Omtale av  Theodor

Ble fortalt at det var enkelt å avbestille funksjoner jeg ikke trengte. Det var det IKKE.

Svar fra NorgesEnergi
04.09.2020 14:49

Hei Theodor! Alle våre fordelsprodukter er uten bindingstid. Dersom du har et produkt du ikke ønsker, er det bare å kontakte vårt kundesenter, så fjerner vi disse for deg med det samme. Jeg håper du tar kontakt dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Du kan nå oss på tlf 38 10 00 80, eller sende oss en e-post til e-postadresse [email protected]. Vi har åpent man-fre 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (1)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Pågående selger

Omtale av  Kenneth

Hadde selger på døra i dag. Litt leit når jeg spurte om å forhåndslese avtale på epost, og hun ikke kunne gi meg det. En annen ting var at hun nektet å gå før jeg skrev "OK" på tekstmelding hun sendte meg. Jeg sto på mitt, og ville ikke svare "ok" på sms'en før jeg hadde lest avtalen. Ikke noe press.....

Svar fra NorgesEnergi
31.08.2020 08:24

Hei Kenneth! Dette er selvfølgelig ikke slik våre selgere skal opptre i møte med kunder. Jeg beklager at du har hatt denne opplevelsen, og håper du vil kontakte vårt kundesenter slik at vi får tatt denne klagen videre. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Håper vi hører fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (1)

Svindel

Omtale av  Arild V

Norgesenergi har svindlet meg og har innrømmet det. De har gitt meg spotprisavtale (den er jo i utgangspunktet lik for alle), men har lagt på andre produkter som jeg aldri har sagt ja til - som "vintertrygghet" Som alle godt smurte selgere, så er de hyggelige å prate med - men totalt useriøse og burde mistet muligheten for å drive å luse folk på denne måten. Jeg har fått nye faktura'er, der svindelpengene er fjernet - men er fremdeles misfornøyd med pris og vil helt uavhengig av pris velge å bytte til noen andre. Dette er en skitten bransje og det finnes INGEN i denne bransjen som driver etisk - så om du er opptatt at etikk og ønsker en leverandør du kan stole på - bli din egen strømprodusent (selv om det ikke lønner seg økonomisk i disse dager) Men viktigst - styr LANGT unna Norgeserergi.

Svar fra NorgesEnergi
28.08.2020 08:07

Hei Arild! Her høres det ut som at du har hatt en dårlig erfaring med NorgesEnergi, noe vi selvfølgelig ikke ønsker. Vi ønsker at våre kunder skal føle seg ivaretatt, og ønsker at kunden opplever at de får mest mulig ut av sin strømavtale. Våre fordelsprodukter skal alltid informeres om og godkjennes før disse legges til i en strømavtale. De er også helt uten binding, slik at man når som helst kan kontakte oss for å fjerne produktet. Basert på din informasjon, kan jeg dessverre ikke undersøke saken nærmere, men jeg håper du vil kontakte oss dersom du ønsker at vi ser på saken igjen. Henvis gjerne til dette innlegget, og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (3)

Sparepakke ikke fungerer

Omtale av  Janina

Jeg spurte før 3 mnd siden om å få dekket sparepakken grunnet permittering. Jeg har ikke fått noe svar. Jeg spurte om den kosta. De kunde ikke dem svare på. Nesten 20% av fakturan går til det. Men får ikke åpnet fakturan. Bare et diagram. Skam dem får bruke Norge i sitt navn da dette føles som falsk trygghet/reklame. Lure energi burde navnet være.

Svar fra NorgesEnergi
28.08.2020 08:04

Hei Jania! Sparepakken kan gi deg ulike betalingsfritak dersom du blir arbeidsledig, sykemeldt eller opplever strømskader i hjemmet. Blir du arbeidsledig eller sykemeldt, kan vi dekke strømregningene for deg i opptil 4 måneder. Opplever du strømskader som lynnedslag o.l. kan vi dekke egenandelen til forsikringsselskapet med opptil kr 5000.- Sparepakken koster kun 49 kroner i måneden og har ingen bindingstid. Dersom man har Sparepakken vises prisen på produktet på hver faktura slik at man alltid skal ha oversikt. Kundebehandlere skal også kunne svare på hva produktet koster, og jeg beklager derfor dersom du ikke har fått tilstrekkelig svar angående pris. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Jeg beklager dersom det har vært lang behandlingstid på din søknad. Jeg anbefaler deg derfor å kontakte avdeling for betalingsfritak direkte slik at de kan undersøke status på saken. Du kan kontakte dem på tlf 38 10 00 83. Åpningstider er man-fre 09-15. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (3)

Hold dere unna

Omtale av  Johan E

Aldri vært bort i verre selskap. Alt er lureri fra salg til avtale til fakturering. Jeg har brukt 0 strøm og blitt ranet for tusenvis av kroner, samt brukt masse tid på skriftlige henvendelser og telefonhenvendelser. De burde ikke fått lov til å holde på slik. Brukt masse tid tid og penger på dem. Noen tusenlapper er ille nok, men de timene og den frustrasjonen er mye verre. Et tips, hold deg unna NorgesEnergi.

Svar fra NorgesEnergi
21.08.2020 14:24

Hei Johan! Dette ønsker jeg å undersøke nærmere, da jeg forstår at du er svært frustrert. Jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte oss på ny, slik at vi kan finne en løsning på dette. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (3)

Dårlig kundebehandling

Omtale av  Andrea

Jeg valgte å bytte over til en annen leverandør. Siden det har jeg blitt nedringt av NorgesEnergi for å få meg tilbake. Da jeg tok telefonen ble jeg møtt med en ivrig selger på andre siden. Jeg fortalte at jeg har hatt dårlig erfaring med norgesenergi med tanke på både faktura og kundeservice og har valgt å bytte. De tilbudte meg så to mnd gratis strøm på en krass måte, men da jeg takket pent nei og sa jeg blir hos den andre leverandøren enn så lenge fikk jeg en krass kommentar i retur med «du kan ikke ringe oss om 6 mnd og be om to mnd gratis strøm, sånn fungerer det ikke», men det var jo ikke det jeg ba om heller. Deretter sa jeg pent at jeg holder meg til det jeg har nå, så sa han sint «da gjør du det!» og la på. Jeg har som nevnt hatt dårlig erfaring med selskapet tidligere, men dette toppet kaka. Når man ringer for å få en kunde tilbake kan det i det minste være hyggelig slik at man kanskje ønsker å bytte tilbake ved senere anledning. Skjønte etter denne samtalen at det definitivt var lurt å bytte strømselskap. Kommer aldri til å bytte tilbake, det er hvertfall sikkert!

Svar fra NorgesEnergi
21.08.2020 14:24

Hei Andrea! Først og fremst er det leit og svært beklagelig å høre at du har hatt denne opplevelsen med NorgesEnergi! Vi skal alltid opptre på en høflig måte uavhengig av hva samtalen dreier seg om. Jeg håper du har anledning til å kontakte oss og gi oss litt nærmere informasjon om saken, da vi ønsker å ta din klage videre. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (4)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Få det skriftlig!

Omtale av  Andreas

Har hatt Norges Energi over en lengre periode. Etter å ha forsøkt å komme meg ut av bindingstiden over telefon fikk jeg god hjelp, men ingenting skriftlig. I ettertid viser det seg at oppsigelse og avtale gjort på telefon ikke har blitt notert hos Norges Energi og derfor ikke er gjeldende. Få derfor avtaler med denne gjengen skriftlig for å unngå misforståelser. Passe misfornøyd når jeg nå fant ut av dette.

Svar fra NorgesEnergi
20.08.2020 10:25

Hei Andreas! Dersom man har en avtale med bindingstid hos oss, skal vi ha et avtaledokument som viser til avtaleinngåelsen. Systemet vårt loggfører våre henvendelser med kundene våre, og jeg er derfor dessverre usikker på hva som kan ha skjedd her. Håper du tar kontakt med oss, dersom du ønsker at vi undersøker dette på ny. Du kan kontakte oss på tlf: 38 10 00 80, eventuelt kontakte oss per e-post til [email protected], henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (1)

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR