Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Styr unna :)

Omtale av  Christian H

Selgerne hos Elkjøp er trent i å selge strømavtale uten å opplyse priser eller vilkår. Disse står dessverre på de små nettbrettene man signerer på, men man har ingen sjans til å få med seg disse siden selgeren pusher og man bare ønsker å betale og komme seg ut av butikken. Dårlig praksis.

Svar fra NorgesEnergi
12.09.2019 09:44

Hei Christian. Det er viktig for oss at kunden får riktig og tilstrekkelig med informasjon ved inngåelse av strømavtale med oss og dette er ikke en praksis som vi stiller oss bak. Vi har full forståelse for at handelen kan føles travel både for selger og kunde, men det er likevel viktig at kunden får den informasjonen han ønsker ved inngåelse av avtale og vi ønsker ikke at noen skal føle seg presset til å bli kunde hos oss. Takk for din tilbakemelding, den hjelper oss til å bli bedre. Det er kjempefint om du kunne kontaktet vårt kundesenter slik at vi kan få litt mer informasjon om når og hvor dette gjelder og kan sjekke opp i saken. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (1)

Som en kronisk sykdom

Omtale av  Torill Å

Jeg sa opp avtale med norgesenergi på hytta 1 april og hjemme 1 mai. Hver mnd i ettertid sendte de inn efaktura. Siste jeg snakka på tlf sa de at betalte jeg den siste fakturaen som lød på ca 850 kr så skulle jeg ikke høre mer. La på 50 kr for å være sikker men så presterer de likevel å sende meg en ny på et beløp mindre enn det jeg betalte for mye. Spurte på tlf at jeg slipper vel å høre mer fra dere nå da. Ånei skulle ikke det. Da var jeg forbanna, nå er jeg griseforbanna å har bannlyst de å fjernet de fra avtaler i nettbank. Du blir ALDRI kvitt NorgesEnergi. En venninne ble tilbudt avslag i pris hos elkjøp på et kjøp om hu ville gå til NorgesEnergi Å HOLD DEG LAAAAANGT VEKK FRA DE sa jeg. Du blir aldri kvitt før du går i grava om det hjelper heller.

Svar fra NorgesEnergi
12.09.2019 09:41

Hei Torill. Takk for din tilbakemelding. Det skal vanligvis ikke ta så lang tid å få et sluttoppgjør fra oss og vi forstår godt at dette er frustrerende for deg som kunde. Her må vi bare beklage. Dette har likevel ikke utgjort noen ekstra kostnad for deg da du ikke er fakturert for noe strøm etter vi avsluttet din avtale i vår. Vi håper at vi har kommet frem til en tilfredsstillende løsning her og at du vil ta kontakt med oss igjen dersom det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (1)

Forferdelig kundeservice

Omtale av  Andrine

De ringer og tilbyr vintertrygghet, jeg sier jeg ikke ønsker å bestemme meg og ber de sende en mail på det så skal jeg vurdere det. Svarer aldri på mailen men ser likevel flere måneder etterpå at jeg har blitt belastet for den pakken. Når jeg henvender meg pr. mail ang. dette får jeg bare korte frekke svar og ingen refusjon. HOLD DEG UNNA!

Svar fra NorgesEnergi
09.09.2019 09:25

Hei Andrine. Det du beskriver her skal ikke forekomme. Når man blir kontaktet via telefon i forbindelse med våre fordelsavtaler er det vanlig rutine at man bekrefter på sms dersom man ønsker å inngå avtale. Man skal også kunne være trygg på at det man avtaler med selger overholdes. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan få mer informasjon om deg og din avtale og sjekke opp i saken igjen. Du kan da kontakte oss på telefon 38100080 eller sende en e-post til [email protected]. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Ikke fornøyd med måten de ringer og lurer folk til å tegne et abonnement

Omtale av  Even

Ikke fornøyd med måten de ringer og lurer folk til å tegne et abonnement. De informerer ikke om bindingstid og moms og du binder deg via en sms melding. Angrer du deg koster det 3000 kr og de har 12 mnd oppsigelsestid. Gjelder ikke angrefristloven her. De selger bedriftstrøm til private forbrukere, er det lov da?? Kommer aldri til å omtale Norges energi på en positiv måte og skal gjøre mitt best for at de ikke skal få lure til seg flere kunder.

Svar fra NorgesEnergi
05.09.2019 17:56

Hei Even. Vi ønsker ikke at våre kunder skal føle seg lurt hos oss og vi beklager at du har opplevd å ikke få tilstrekkelig med informasjon ved inngåelse av avtale. Vanlig rutine ved inngåelse av avtale over telefon er at selger går igjennom avtalevilkårene sammen med kunden på lydbånd og at det deretter sendes en sms hvor man bekrefter tilbake at man ønsker å bli kunde. Fullstendig oversikt over avtalen, samt avtalevilkår sendes så på e-post kort tid etter. Som privatperson kan man ikke ha en bedriftsavtale, men dersom man for eksempel har et enkeltmannsforetak kan man det. Vanligvis er det ikke angrefrist på bedriftsavtaler da angrefristloven ikke gjelder for bedrifter, men i hovedsak er for privatpersoner. For å kunne finne deg og din strømavtale hos oss trenger vi mer informasjon fra deg. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i dette og se på saken på nytt. Vi ønsker å se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (3)

Blir lurt av strømkonto

Omtale av  Helga S

Norges energi oppjusterte ikke det anbefalte faste beløpet som jeg skulle betale hver måned. Så når jeg gikk inn på min side å sjekket så skyldte jeg over 5000 kr. Jeg har betalt 500 kr over anbefalte beløp hver måned i nesten ett år, og no skylder jeg fremdeles 3000 kr. og det er høst etter en varm sommer. Føler meg lurt siden Norges energi ikke ga beskjed om at jeg betalte for lite, og de tar høye renter på det du skylder de. Jeg har derfor byttet strømselskap.

Svar fra NorgesEnergi
06.09.2019 11:04

Hei Helga. Anbefalt beløp å betale til Strømkonto beregnes ut i fra ditt årsforbruk. Vi mottar jevnlig oppdateringer av forbruk fra din netteier for å sikre at beløpet som betales samsvarer med strømkostnadene. Da Strømkonto regner et gjennomsnitt av ditt forbruk hele året er det vanlig at man ligger litt i minus på vinteren, men at man vanligvis går i pluss utover sommeren/tidlig høst. Det skal ikke være slik at man havner såpass mye i minus dersom man har betalt inn anbefalt beløp eller til og med mer som du oppgir å ha gjort her. Vi vil veldig gjerne se på denne saken og sjekke opp i hva som har skjedd her. For å kunne gjøre dette er vi avhengig av at du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan finne deg og din strømavtale i vårt system. Du kan da ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller sende oss en e-post til [email protected]. Vi ønsker å se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (3)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Norges Energi har lurt meg fra dag 1

Omtale av  Kurt L

Norges Energi har lurt meg fra dag 1. Var lovd gratis strøm de to første mnd, og har aldri hatt så høye strømregninger noen gang. Også deres politiske polariserende holdninger ved å svarteliste/boikotte konservative medier var dråpen til å ALDRI mer ha noe med Norges Energi å gjøre, anbefaler alle å gjøre det samme.

Svar fra NorgesEnergi
12.09.2019 09:41

Hei Kurt. Takk for din tilbakemelding. Vi boikotter ingen. Vi vil aldri kneble ytringsfriheten eller mediemangfoldet og vi håper det er forståelse for at på samme vis som at vi oppfordrer mennesker til å bruke sin ytringsfrihet, så har vi en frihet til å bestemme hvor vi tror det er best å plassere vår merkevare. Som kunde hos oss skal du kunne være trygg på at avtalen du får er den samme som du har blitt forespeilet i kontakt med oss og vi beklager dersom dette ikke har vært tilfelle. Som lavprisaktør er vi blant de rimeligste i markedet. Det er vanskelig å si hvorfor du har opplevd å få en større faktura fra oss. Dette kan komme av for eksempel forbruk eller innkjøpsprisen i perioden. Innkjøpsprisen er lik hos alle leverandører slik at i perioder med høyere markedspris vil alle leverandører bli påvirket av dette. Vi har flere forskjellige strømavtaler for å dekke forskjellige forbruk og behov slik at hvilken avtale som lønner seg vil kunne variere fra person til person. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen slik at vi kan sjekke opp i disse tingene for deg og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (1)

Rotete strømregning og gebyrer som ikke nevnes

Omtale av  Åsmund

Byttet til Norgesenergi i fjor da man fikk 1000,- i rabatt hos elkjøp (raske penger). 9 mnd binding. Ikke noe problem. Så kommer problemene. Fikk en telefon fra en hos Norgesenergi om noe de kalte strømkonto. Betal inn ekstra hver mnd. og ha en buffer for «vinteren». Jeg slo til og tenkte det var lurt. INGEN sa at det var et gebyr pr. mnd. på 49,- Avsluttet derfor «avtalen» og lar regninger gå fra konto som vanlig (avtalegiro). Plutselig får jeg regning på 5600,- fra kredinor. Sjekker mine sider hos norgesenergi. Står ingenting der om ubetalte regninger. Sender epost til kundeservice med spørsmål om hva dette er. Får beskjed om å betale. De mener jeg har fått tilsendt regninger pr. sms og post (aldri sett noe til). Lite «ydmyke» eller hjelpsomme. Betalte regning og har nå byttet strømleverandør. ALDRI Norgesenergi igjen.

Svar fra NorgesEnergi
09.09.2019 11:52

Hei Åsmund. Strømkonto fungerer som en konto som du betaler inn til og som vi trekker dine fakturaer fra. Grunnet at det da er et annet kontonummer man betaler inn til sendes første faktura per post så kan man opprette ny betalingsavtale om man ønsker det. Faktura sendes da alltid til kontaktinformasjonen vi har fått oppgitt av kunden. Vi synes det er leit at du ikke er fornøyd med kundeservicen hos oss og at du ikke har opplevd å få den forståelsen og hjelpen du trenger. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen slik at vi kan se på saken på nytt og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (2)

Lureri

Omtale av  Erik

Har vært trofast kunde i mer enn 10 år. Har aldri sjekket fakturaer - i min naivitet har jeg trodd at de oppførte seg realt. Fikk et innspill om at selskapet har et litt tvilsomt renommé, og tok en grundig gjennomgang av hva jeg faktisk har betalt. Har blitt fakturert en rekke gebyrer og "tjenester" jeg overhodet ikke har bedt om, eller har behov for. Tusenvis av kroner over mange år. Er ikke synd på meg siden jeg har vært dum og naiv, men ønsker å gjøre andre oppmerksomme så de ikke gjør samme feil. Velg et annet selskap, det er mange å ta av. Husk at NE er eiet at Hafslund.

Svar fra NorgesEnergi
09.09.2019 12:55

Hei Erik. Vi synes det er leit å høre at du føler deg lurt hos oss. Ekstra tjenester og fordelsavtaler skal ikke registreres på deg som kunde uten at du selv har takket ja til det. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i saken. Du kan ta kontakt med oss på telefon 38100080 eller sende en e-post til [email protected]. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (4)

Norges dårligste strømselskap

Omtale av  Espen

Skal aldri tilbake til NorgesEnergi igjen. Dårlige priser. Sammenlign med feks. LOS. Elendig kundeservice. Dårlig grensesnitt på "min side". Avtalevilkårene er ikke lett tilgjengelig for forbrukeren. -Skjult. De benytter seg av automatisk oppringing av kundene sine. Forvent mange anrop, de er desperat redde for at du skal bytte selskap.

Svar fra NorgesEnergi
03.09.2019 15:05

Hei Espen. Takk for din tilbakemelding. Vi synes det er leit at du ikke er fornøyd med oss. Som lavprisaktør er vi blant markedets rimeligste strømleverandører. Vi som alle andre strømleverandører kjøper inn strømmen på en felles europeisk kraftbørs, Nordpool. Innkjøpsprisen får vi dessverre ikke gjort noe med, men vi jobber til en hver tid med å holde strømkostnadene så lave som mulig for våre kunder. Vi har flere forskjellige strømavtaler for å dekke forskjellige forbruk og behov. Vi hjelper deg gjerne med å finne den avtalen som passer best for deg og ditt forbruk om det er ønskelig. Din tilbakemelding på min side og tilgjengelighet for avtalevilkår tar vi til oss og vi sjekker om det er noe vi kan gjøre for å gjøre dette enda bedre. Det er viktig for oss at min side er brukervennlig og at kunder enkelt får oversikt over sin strømavtalte og sitt forbruk. Når det gjelder avtalevilkår mottar man alltid en e-post like etter bestilling hvor man får informasjon om strømavtalen, samt en link hvor man kan komme direkte til avtalevilkår og angrefristskjema. Dette tar vi en titt på og ser om det kan gjøres enda mer oversiktlig for våre kunder. Vi beklager dersom våre telefonoppringninger oppleves som forstyrrende. Det er ikke vår intensjon. Dersom du ikke ønsker å bli ringt av oss kan du ta kontakt med vårt kundesenter så ordner vi det slik at du ikke blir ringt av oss mer. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (4)

Melkeku for Hafslund?

Omtale av  Jan

Legger på strømkonto med påfølgende gebyr. Underfakturerer så du blir liggande i konstant gjeld. Tar skyhøge renter og gebyr. Blir veldig dyrt til slutt...

Svar fra NorgesEnergi
02.09.2019 09:49

Hei Jan. Strømkonto er en valgfri betalingsløsning hos oss. For å opprette strømkonto må man signere spesifikt på opprettelse av dette. Denne skal derfor ikke kunne bli lagt på uten kundens samtykke og dersom du opplever at dette er tilfelle er det veldig viktig at du tar kontakt med oss. Strømkonto går ut i fra ditt årsforbruk og deler utgiftene likt hver måned hele året. Dersom det blir endringer i ditt forbruk vil ditt anbefalte månedsbeløp justeres ut i fra dette. Saldo vil oppdateres på hver faktura slik at du til en hver tid får oversikt over hvordan du ligger an med innbetalinger. Dersom du til en hver tid har betalt inn det anbefalte beløpet og likevel opplever at din strømkonto ligger mye i minus håper vi du tar kontakt med oss slik at vi kan se hva vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (3)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Misledende og mangelfull informasjon av selgere

Omtale av  Christian

Dette selskapet bør dere skygge. Selgerne er pågående og vifter med 500.- i gratis strøm (trekkes fra på strømregningen). De informerte ikke noe om bindingstid på 6 mnd ved valg av denne løsningen. Prisene de sammenlignet var også svært villende og viste seg å være feil. Jeg gikk tilbake til min gamle strømleverandør etter kort tid men endte opp med å måtte betale tilbake 500.- . Mitt korte kundeforhold resulterte i et tap på 500.- da jeg ikke har brukt strøm tilsvarende dette beløpet. Dette selskapet gir med den ene hånden og tar tilbake med den andre.

Svar fra NorgesEnergi
02.09.2019 09:48

Hei Christian. Det er veldig beklagelig du ikke har fått informasjon om at avtalen har en avtaleperiode på 6 måneder ved inngåelse av avtale. Dette er noe selger alltid skal informere om, og dette står alltid spesifisert når man signerer, samt i avtalebekreftelsen man mottar kort tid etter. Dersom man mottar rabatten, men går ut av avtalen før avtaleperioden er over skal dette aldri resultere i tap. Bruker man mindre enn de 500 kronene man får i rabatt overføres resterende rabatt til neste faktura eller utbetales til kunden. Når man da betaler inn bruddgebyret vil man gå i null. Dersom du brukte mindre enn 500 kroner i strøm mens du var kunde hos oss skal resterende beløp være utbetalt til deg og dersom dette ikke er gjort vil vi veldig gjerne at du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på saken. Vi håper også du vil ta kontakt med oss slik at vi kan få litt mer informasjon fra deg og sjekke opp i dette. Slike tilbakemeldinger er verdifulle for oss da de hjelper oss å finne ut hvor og hvordan vi kan bli enda bedre. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (2)

Forferdelig dårlig kundebehandling og informasjon på forespørsel

Omtale av  Wenche

Ulike svar etter hvem du snakker med. Får inntrykk av at de ikke har peiling på noe. Lar det gå ut over kunden som ønsker svar. Får ikke snakke med noen overordnede som kan gi svar... Om det er dårlig opplæring eller et firma som driver litt på kanten av loven. ??? Aldri følt meg så lite ivaretatt som kunde i noe annet selskap som er avhengig av kunder. Bør få bedre kundebehandling som kan gi riktig og nøyaktig informasjon. Frustrert kunde.

Svar fra NorgesEnergi
20.08.2019 14:50

Hei Wenche. Vi beklager at du ikke har fått den hjelpen du trenger i kontakt med oss. Vi hadde satt veldig pris på om du ville ha kontaktet oss med en tilbakemelding på hvilken informasjon du har mottatt som er feil eller motstridene slik at vi kan se om det er noe vi kan bli bedre på. Slike tilbakemeldinger er viktige for oss. Vi ønsker at du skal føle deg ivaretatt som kunde hos oss og håper du kan gi oss en ny sjanse og ta kontakt med vårt kundesenter på nytt. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (2)

Fortsetter å få regninger flere måneder etter at abonnementet er sagt opp.

Omtale av  Hans J

Bare rot med abonnementsopprettelsen, sure medarbeidere som går i forsvar og påstår at Norgesenergi ikke gjør feil. Underleverandør som ringer som Norgesenergi, men i de fleste tilfeller brytes samtalen når man tar telefonen. Får da "nr som ikke er i bruk" om man forsøker å ringe tilbake.

Svar fra NorgesEnergi
20.08.2019 14:50

Hei Hans J. Vi synes det er leit at du har hatt en slik opplevelse hos oss og det er ikke slik vi ønsker at kontakten med oss skal oppleves. Det er klart at det kan gjøres feil hos oss og dersom det er gjort en feil her ønsker vi å rette opp i denne feilen. Vi håper da du vil ta kontakt med oss slik at vi kan se på det igjen da vi trenger mer informasjon fra deg for å kunne sjekke opp i saken. Vi kan også sjekke opp i telefonoppringningene fra oss om du ønsker det og samtidig fjerne ditt telefonnummer fra våre ringelister. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (2)

Uhøflige og pushende ansatte

Omtale av  K

Ble lurt på Elkjøp til å bytte til disse. Ble fortalt at det ikke var bindingstid og ikke ekstra ting som vintertrygghet på fakturaen. Fikk flere ekstrating og måtte betale bruddgebyr enda jeg ombestemte meg FØR angrefristen var ute. Dette er kjeltringer!!!

Svar fra NorgesEnergi
20.08.2019 14:49

Hei K. Her må vi bare beklage at du ikke har mottatt riktig og tilstrekkelig med informasjon ved inngåelse av avtale. Vi jobber kontinuerlig for å sikre at kunden mottar god informasjon ved avtaleinngåelse og ønsker ikke at noen skal føle seg lurt. Vi hadde satt pris på om du hadde kontaktet vårt kundesenter med en tilbakemelding på hvor og når dette gjelder slik at vi kan sikre god informasjon for fremtiden. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, både ris og ros. Ved inngåelse av avtale via elkjøp får man en rabatt på kroner 500. Denne rabatten forutsetter at man er kunde i ni måneder. Dersom avtalen da ikke blir startet opp eller man går ut av avtalen før avtaleperioden er over må rabatten tilbakebetales, men det kommer ingen bruddgebyr utover det. Ta gjerne kontakt dersom det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (1)

Skal bytte med en gang bindingstiden er over

Omtale av  Kaja

Det var lagt på tilleggsprodukter man ikke har bruk for fra starten, slik at man måtte betale på dette til man oppdaget det og fikk sagt det opp. Dette het sparepakken og vintertrygghet, kosta vel minst 50 kr per. Da ble det 100 kroner ekstra på regningene. Begynte å lure når man fikk regninger som var mye høyere enn vi pleide. De har også det dyreste fakturagebyret jeg har sett, og det var ikke noe informasjon om å opprette e faktura fra starten.

Svar fra NorgesEnergi
09.08.2019 11:43

Hei Kaja. Dersom man inngår en avtale med tilhørende fordelsprodukter vil dette alltid spesifiseres ved avtaleinngåelse og i avtalebekreftelsen man mottar kort tid etterpå. Vi har full forståelse for at ikke disse passer for alle og disse er derfor valgfrie og kan fjernes om ønskelig. Det skal også informeres om e-faktura både ved inngåelse av avtale og i velkomst-e-posten man mottar kort tid etterpå, samt på alle fakturaene som sendes fra oss . Vi ønsker at denne informasjonen skal være tydelig og lett tilgjengelig for våre kunder så dette tar vi til oss og sjekker om vi kan gjøre denne informasjonen enda bedre. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i saken og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (3)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Aggresiv markedsføring av Norges Energi på Storo i Oslo 06 August 2019

Omtale av  Vegard

I dag ble jeg møtt med slengbemerkninger fra en selger etter å ha takket nei til en samtale om hvor jeg bor!! Dette skjedde klokken 14:15 på Storo i Oslo den 6 August 2019. Selgeren jobbet fra en stand som Norges Energi har plassert midt i gangveien. Hvilke personer er det Norges Energi rekrutterer til disse jobbene? Er de folk som er ute på prøve? Jeg fant oppførselen til selgeren såpass

Svar fra NorgesEnergi
20.08.2019 14:55

Hei Vegard. Takk for din tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre selgere er høflige og respektfulle og respekterer et nei fra kunden. Vi ønsker ikke at noen skal oppleve kontakten med oss som ubehagelig eller føle seg presset til å bli kunde hos oss. Vi sjekker opp i saken med det samme. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (2)

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR