Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Enkelt, billig og bra

Omtale av  Andreas

Lett å sjekke prisene på Spot opp mot konkurrentene. Transparent, enkle hjemmesider. Lettleselig faktura. Hyggelig kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi
15.10.2019 10:30

Hei Andreas. Takk for din tilbakemelding. Vi synes det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss og at du tar deg tid til å fortelle oss det. Vi setter pris på at du også oppgir hva du er fornøyd med. Det er verdifullt for oss. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (1)

Lureri. Dei lover og garanterer at dei er billigere best

Omtale av  Per

Lureri. Dei lover og garanterer at dei er billigere best. Lokker med strømkonto. Ser at dei får svært dårlig skår på nettet.

Svar fra NorgesEnergi
15.10.2019 10:15

Hei Per. Som lavprisaktør er vi blant markedets rimeligste. Vi har gode avtaler for et hvert forbruk og behov og vi håper du vil ta kontakt med oss om du ikke er fornøyd med din strømavtale hos oss. Vi kan da sjekke om du har den avtalen som passer best for deg og ditt forbruk. Vi bryr oss om hver henvendelse vi får og synes det er leit når kunder ikke er fornøyde hos oss. Heldigvis snakker vi med mange fornøyde kunder også hver dag. Vi håper du vil ta kontakt med oss slik at vi kan få mer informasjon av deg og finne deg og din strømavtale hos oss. Vi vil gjerne høre mer om hva du har opplevd hos oss og håper du vil gi oss en ny sjanse til å rette opp i inntrykket. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Lureri i øverste hylle

Omtale av  Øyvind I

Valgte dette selskapet pga. en avtale via Bank Norwegian og ble svært skuffet over hvordan de har behandlet meg. Både Vinterpakke, spareavtale og høyere fastpris på nettleie fra Hafslund, og jeg har ikke bestilt dette. Ga beskjed om at de må kredittere disse ekstra utgiftene, men fikk selvfølgelig blank nei. Egentlig burde jeg gå til forbrukerrådet og lage sak, noe jeg vurderer. De har tross alt handlet langt over grensen, og etter jeg byttet selskap ringer de hver dag. Ikke kontakt meg! Og til dere andre, hold dere unna denne svindelen.

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2019 14:13

Hei Øyvind l. Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker ikke at våre kunder skal føle seg lurt og vi synes det er leit at du ikke har hatt en god opplevelse hos oss. Når det gjelder fordelsavtaler som Vintertrygghet og Sparepakken skal ikke disse legges til på avtalen uten at man har takket ja til det. Dersom man inngår en avtale med tilhørende fordelsprodukter vil dette alltid spesifiseres ved avtaleinngåelse og i avtalebekreftelsen man mottar kort tid etterpå. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen dersom du opplever at dette ikke er tilfelle slik at vi kan se på saken på nytt. Alle våre fordelsavtaler er valgfrie og kan fjernes når som helst. Når det gjelder nettleien hos din netteier, Hafslund nett, er denne lik i pris uansett hvilken strømleverandør man velger slik at økningen her ikke kan skyldes leverandørbytte til oss. Jeg vil anbefale deg å kontakt din netteier i forbindelse med dette. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller sende en e-post til [email protected] da vi gjerne vil høre mer om hva du har opplevd hos oss og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Samtidig kan vi fjerne ditt nummer fra våre ringelister slik at du ikke blir ringt av oss mer. Du kan gjerne spørre etter meg om du ønsker det, så vil jeg ta kontakt med deg. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (1)

Misfornøyd

Omtale av  Sara

En stjerne er altfor mye å gi dem! Lureri rett og slett! Dårlig service og kundebehandling. Høyt og skjulte priser.

Svar fra NorgesEnergi
04.10.2019 12:51

Hei Sara. Vi synes det er leit at du mener vi driver med lureri. Vi er opptatt av å ha en åpen og ærlig kommunikasjon med kundene våre. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger og håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter med mer informasjon om hva du har opplevd hos oss og hva du er misfornøyd med. Samtidig ønsker vi å se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Dårlig kundeservice

Omtale av  Gunn

Solgte 1 januar en bolig. Meldte fra til NorgesEnergi og ny eier bekreftet at han ønsket å være kunde. Dette klarte ikke NorgesEnergi og ordne opp i. Dermed leverte TrønderEnergi pliktstrøm og ny huseier fikk faktura fra TrønderEnergi. Så krever NorgesEnergi betaling for strøm i perioden TrønderEnergi leverte pliktstrøm. Altså kunden skal betale dobbelt. TrønderEnergi har allerede fått betalt og nå vil også NorgesEnergi ha betalt for samme tidsrom. Det har vært mange mailer og telefoner, men ingen i NorgesEnergi tar ansvar. Nye kundebehandlere hele tiden. I dag ble jeg lovet at teamleder skulle ringe meg. Det har ikke skjedd. Dette er kortversjon av historien. Anbefaler overhode ikke Norgesenergi som strømleverandør.

Svar fra NorgesEnergi
04.10.2019 11:35

Hei Gunn. Vi synes det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse hos oss. Man skal selvsagt ikke faktureres dobbelt for strømmen, og dersom det skulle skje noe feil knyttet til dette rettes dette alltid opp i. Vi har gode rutiner rundt dette for å sikre at slike ting ikke skjer. Strømleverandører og netteiere bruker en felles datahub, Elhub, for å unngå misforståelser rundt dette. Det er vanskelig å si hva som har skjedd her. For at vi skal kunne sjekke opp i dette er vi avhengig av at du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan få mer informasjon om deg og din strømavtale hos oss. Du kan ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller e-post [email protected]. Du kan gjerne spørre etter meg om du ønsker så vil jeg ta kontakt med deg. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Den eneste hyggelige!

Omtale av  Tale N

Jeg slet også her - men jeg må få lov å fremheve (anonymisert) som en usedvanlig ærlig og hyggelig og rakrygget mann. Han ga meg en svært god kundeservice når jeg ønsket å avslutte et bedriftsabonnement. Kan ikke få fremhevet han nok - veldig takknemlig!

Svar fra NorgesEnergi
03.10.2019 15:50

Hei Tale N. Takk for din tilbakemelding. Vi synes det er hyggelig å høre at du har fått god hjelp av kundebehandler hos oss og setter pris på at du tar deg tid til å fortelle oss det. Vi ønsker at kontakten med vårt kundesenter alltid skal oppleves slik. Vi hadde satt pris på om du ville tatt kontakt med vårt kundesenter med tilbakemelding på hva du har opplevd som bra hos oss og hva du har opplevd som mindre bra. Slike tilbakemeldinger er viktige for oss da de hjelper oss å bli bedre. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Forferdelig dårlig service

Omtale av  Runar

Ikke særlig behjelpelig når det kommer til å høre kunden, viser liten evne til å forstå. Dårlig til å kommunisere med andre tjenester for å rette opp i feilinformasjon. Er mest opptatt av å presse på deg avtaler. Anbefales å holde seg langt unna dette selskapet

Svar fra NorgesEnergi
04.10.2019 08:20

Hei Runar. Vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss og at du ikke er fornøyd med kundeservicen vår. Kundeservice er viktig for oss og vi ønsker at våre kunder skal oppleve det som hyggelig å ta kontakt med oss og at de får den hjelpen de trenger. For at vi skal kunne sjekke opp i dette er vi avhengig av at du tar kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan finne deg og din strømavtale hos oss. Vi ønsker å se på saken på nytt og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Dårlig kundeservice

Omtale av  Karl T

Byttet til Norgesenergi i juli. De klarte å registrere feil målerstand, noe som resulterte i feilfakturering for juli (for mange kWh). Jeg har brukt ufattelig mye tid på kundeservice for å få dem til å rette opp feilen og sende ut korrekt faktura. Nå er vi i sluttet av September, og ingenting har skjedd. De lover og lover at de skal ordne opp, men det skjer ingenting. Jeg har gått lei av hele greia, og har byttet til annen strømleverandør.

Svar fra NorgesEnergi
03.10.2019 13:21

Hei Karl T. Når det gjelder registrering av forbruk og målerstander er det din lokale netteier som er ansvarlig for dette. Da det er de som eier og drifter strømnettet og strømmålerne i ditt område er det de som registrerer forbruket. Som strømleverandør er man pliktet til å forholde seg til tallene som registreres av den lokale netteieren. Vi ønsker likevel å hjelpe etter beste evne for å ordne opp dersom det skulle være noe. Det er vanskelig å si hva som har skjedd her, men vi håper du vil ta kontakt med oss igjen dersom saken enda ikke har fått en tilfredsstillende løsning. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (1)

Sparepakken har jeg aldri bedt om, heller ikke vintertrygget

Omtale av  Berit

Jeg skiftet over til NorgesEnergi etter at en dørselger overbeviste meg om at dette var en gunstig avtale. Jeg liker ikke å bli pådyttet en sparepakke til kr 49 per mnd som jeg aldri er blitt orientert om eller har behov for å ha. Jeg har sendt en skriftlig henvendelse om saken, men får fortsatt sparepakken inkludert i fakturaen som ankom i går. Jeg har to leiligheter og nylig overtok jeg måleren til utleieleiligheten i en periode. Jammen er der også påført sparepakken som jeg ikke har bedt om. Jeg sonderer nå markedet og kommer til å skifte strømleverandør. Jeg har heller ikke bedt om vintertrygghet som jeg blir belastet for. Jeg kan ikke lese ut fra faktura hvilke strømavtale jeg har så jeg har krysset av for alle tre. De gangene jeg har kontaktet kundeservice, har jeg ikke blitt møtt på en god måte.

Svar fra NorgesEnergi
03.10.2019 13:21

Hei Berit. Det er viktig for oss at våre kunder får riktig og tilstrekkelig med informasjon ved inngåelse av avtale. Dersom Sparepakken er en del av avtalen er det viktig at selger opplyser om dette og vi beklager dersom dette ikke er gjort her. Informasjon om Sparepakken skal også være med på avtalebekreftelsen som sendes kort tid etter. Når man fjerner fordelsavtaler fra strømavtalen vil de vanligvis fjernes fra datoen man tar kontakt om ikke annet er avtalt. Da vi sender fakturaene etterskuddsvis måneden etter strømmen er brukt, vil man vanligvis kunne se fordelsavtalen på fakturaen som sendes måneden etter, men da kun frem til datoen den ble fjernet. Fordelsavtalene er valgfrie og kan når som helst fjernes. Om du likevel opplever å bli fakturert for dem etter at du sa dem opp håper vi du vil ta kontakt med oss igjen da dette ikke skal forekomme. For at vi skal kunne sjekke opp i hva som har skjedd her er vi avhengig av at du tar kontakt med oss slik at vi kan finne deg og din strømavtale hos oss. Vi vil gjerne se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (1)

Fryktelig service

Omtale av  Trondheim

Styr unna. Møkkaselskap. Elendig kundeservice. Jeg har bare møtt en hjelpsom person i dette selskapet, har vært kunde i årevis.

Svar fra NorgesEnergi
01.10.2019 13:45

Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi synes det er veldig leit at du ikke er fornøyd med kundeservicen hos oss. Vi hadde satt pris på om du ville tatt kontakt med vårt kundesenter slik at vi kunne fått litt mer informasjon om hva du er misfornøyd med hos oss. Vi ønsker at alle våre kunder skal få den hjelpen de trenger og oppleve det som hyggelig å kontakte oss. Slike tilbakemeldinger er derfor viktige for oss. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Telefon terror

Omtale av  Trond

Blir oppringt hele tiden av selgere selv om man gir tydelig beskjed flere ganger muntlig og skriftlig at man ikke ønsker dette. Bryr seg ikke og fortsetter å ringe hele tiden. Driver med svindel. Ble oppringt av en selger og ga klar beskjed om at jeg IKKE ønsket å benytte meg av "gratis" tilbudet da dette ikke er gratis etter en tid og man selv er ansvarlig for å si opp tjenesten etter gratis perioden som de fleste glemmer og dermed betaler man for tjenesten man ikke trenger/glemmer å stanse. Noe de selvfølgelig utnytter for å få inn mer penger. Sa TYDELIG at jeg ikke ville ha denne tjenesten aktivert uansett om den var gratis. Hva skjedde? Skulle inn å sjekke noe annet med avtalen og så tilfeldig at tjenesten var blitt aktivert mot min vilje! Sa opp avtalen og kundeforholdet med en gang, noe så useriøse som dette skal du lete lenge etter. Er nå ikke lengre kunde, har ikke noe kunde forhold til dem, har reservert meg mot telefon salg. Fortsatt så ringer de, senest i dag. De klarer ikke engang å følge merkedsføringsloven! Anmeldelse neste! Selger "billig" strøm, tjener penger på svindel og telefon terror

Svar fra NorgesEnergi
22.09.2019 19:38

Hei Trond. Takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på både ris og ros. Vi beklager at det ikke har blitt tatt hensyn til at du gjentatte ganger har gitt beskjed om at du ikke ønsker at vi ringer deg. Dersom man sier at man ikke er interessert når man kontaktes per telefon er det vanlig rutine at nummeret fjernes fra ringelistene. Dette tar vi selvsagt til oss og vi tar en gjennomgang av våre rutiner i alle kanaler. Når det gjelder Sparepakken er dette en valgfri ordning og dersom man avtaler med selger at denne skal fjernes skal man kunne være sikker på at dette er tilfelle. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Samtidig kan vi fjerne ditt nummer fra våre ringelister. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (2)

Telefonselger som svindler

Omtale av  Maria

Ble oppringt av Norgesenergi der de tilbudte spotpris uten påslag og faste månedsavgifter for å få meg til å bytte strømleverandør. Da bekreftelse-smsen kom viste det seg at de hadde prøvd å lure meg til å kjøpe topp 10 garanti som er en fast variabel og ikke SPOT-pris! Helt greit å selge, men vær ærlig i det minste. Norgesenergi har nå mistet all kredibilitet hos meg...

Svar fra NorgesEnergi
19.09.2019 13:25

Hei Maria. Vi er helt enige i at det ikke er greit om avtalen ble fremstilt som en spotprisavtale når dette ikke er tilfelle. Man skal kunne stole på den informasjonen man mottar ved avtaleinngåelse. Spotprisavtale og Variabelprisavtale er to forskjellige typer avtaler og hva som lønner seg vil avhenge av blant annet forbruk. Det stemmer at Topp 10 garanti ikke har noen faste månedsavgifter eller påslag, men dette er ikke en spotprisavtale og da er det viktig at selger informerer om det. Når man blir kunde hos oss er man ikke bundet til en spesiell avtale, men kan bytte mellom strømavtalene som man måtte ønske. Vi kan derfor endre din avtale til en spotprisavtale om du ønsker det. Da tar du bare kontakt så ordner vi det. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan få litt mer informasjon om hvor og når dette gjelder og sjekke opp i saken. Samtidig vil vi gjerne se om det er noe vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (3)

Underskriftforfalskning

Omtale av  Inger

En selger fra NorgesEnergi kom på døra en kveld. Etter å ha snakket vel og lenge, sa jeg at han kunne sende meg et tilbud selv om det ikke var aktuelt å bytte strømleverandør, men bare for å bli kvitt ham. Men først ville han ha min underskrift, noe han selvfølgelig ikke fikk for å sende meg et tilbud. Han ville også ha målernummeret, noe han heller ikke fikk. Etter noen dager mottar jeg et brev i posten som jeg regnet med var tilbudet, og bare la det i papirkurven. Men så fikk jeg en melding hvor jeg ble ønsket velkommen som kunde. Da skjønte jeg hva brevet handlet om. Jeg kontakter da NorgesEnergi på telefon og sier at jeg ikke har inngått noen avtale. De kansellerer da "avtalen", noe jeg får en melding om at det er gjort. Så i slutten av måneden får jeg regning fra NorgesEnergi. Når jeg da kontakter de, får jeg vite at det hadde vært for sent å bryte "avtalen". Ba så om å få kopi av min "underskrift", noe jeg ikke fikk før de fikk vite at saken var sendt til Elklagenemnda. Den falske underskriften ble politianmeldt. Fikk også en regning på kr. 500.- for "avbrutt avtale", noe jeg ikke betalte. Den gikk til inkasso, og jeg kontaktet da inkassoselskapet og forklarte situasjonen, samt sendte de domumentene på saken. Inkassoen ble da kansellert. Slapp å betale for strømmen som var brukt den måneden - men de påberoper seg at jeg skal betale nettleia som de har betalt til vårt selskap. Jeg nekter, da denne hadde blitt betalt på vanlig måte (avtalegiro) i vårt selskap om ikke NorgesEnergi hadde sagt opp vår avtale der på falskt grunnlag. Nå ser jeg fram til svar fra NorgesEnergi i full offentlighet.

Svar fra NorgesEnergi
18.09.2019 15:42

Hei Inger. Det du beskriver her ser vi på som veldig alvorlig. Slikt skal ikke skje under noen omstendigheter. Dette ønsker vi å ordne opp i og for at vi skal kunne gjøre det er vi helt avhengige av at du tar kontakt med vårt kundesenter og gir oss mer informasjon om deg og din strømbestilling hos oss. Du kan gjerne spørre etter meg, Monica, slik at dine opplysninger kommer direkte til meg. Du kan ta kontakt på telefon 38100080 eller sende oss en e-post til [email protected]. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (2)

Frekke selgere

Omtale av  Michael R

Frekke selgere som ikke tar nei for et nei, og ringer flere ganger i uken. Velg en annen strømleverandør!

Svar fra NorgesEnergi
18.09.2019 13:40

Hei Michael R. Det du beskriver her skal ikke forekomme. Det er viktig for oss at våre selgere respekterer et nei og dersom man sier at man ikke er interessert når man kontaktes per telefon er det vanlig rutine at nummeret fjernes fra ringelistene. Det er vanskelig å si hva som har skjedd her, men dersom du fremdeles opplever plagsomme telefonoppringninger fra oss håper vi du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi får stoppet dette. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Noe av det verste jeg har opplevd

Omtale av  M

Kundeservicen og måten de håndterer saker på er noe av det mest useriøse og usjarmerende greiene jeg har vært med på.

Svar fra NorgesEnergi
18.09.2019 11:37

Hei M. Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd med servicen vi har gitt deg. Vi hadde satt veldig pris på om du kunne tatt kontakt med vårt kundesenter og forklart litt nærmere hva du har opplevd som negativt hos oss. Dette er viktige tilbakemeldinger for oss da det hjelper oss å vite hvordan kundene opplever oss og hva vi kan gjøre bedre. Vi ønsker selvsagt at våre kunder skal få den hjelpen de trenger og at det skal oppleves hyggelig å ta kontakt med oss. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Styr unna, selger la til skjult kostnad "sparepakken"

Omtale av  P

Selger la til en skjult "forsikring" kalt for sparepakken. Denne pakken ble aldri nevnt over telefon når jeg tegnet strømabonnement og heller ikke i mailen de sendte med tilbudet. Denne pakken blir også skjult fra første faktura med bakgrunn i at du får den første måneden "gratis". Veldig kjekt å gi et produkt bort gratis når man ikke er klar over at man har kjøpt dette. Sa i fra til kundeservice over telefon når sparepakken ble oppdaget at jeg aldri sa ja til dette i første omgang, men de mente at dette var et produkt jeg hadde etterspurt. Vanskelig å etterspørre produkter jeg ikke vet om. Hold dere unna dette selskapet. En grunn til at de ligger på 98 plass av 101 strømselskaper i Norge.

Svar fra NorgesEnergi
18.09.2019 11:37

Hei P. Det er viktig for oss at våre kunder får riktig og tilstrekkelig med informasjon ved inngåelse av avtale. Dersom Sparepakken er en del av avtalen er det viktig at selger opplyser om dette. Informasjon om Sparepakken skal også være med på avtalebekreftelsen som sendes kort tid etter og vi har dobbeltsjekket at dette gjelder alle våre utsendelser. Sparepakken er valgfri og kan når som helst fjernes. Det er vanskelig å si hva som har skjedd her, men vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan få litt mer informasjon om hvor og når dette gjelder og sjekke opp i saken på nytt. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (0)

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR