NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ringer du norges energi må du vente i ca 1 time for å få svar. Det er noe som heter vi Ringer tilbake
Heisann Arild! Som du sikkert vet så er strøm et veldig populært tema om dagen. Dette er noe som har økt pågangen ekstremt mye og vi jobber så hardt vi bare kan for å gi kundene et svar på diverse spørsmål. Jeg beklager for at ventetiden er såpass lang. Det er et par ting du kan gjøre for å oppnå raskere kontakt med oss. Hvis du ringer oss tidlig så kommer du raskere gjennom, kundesenteret åpner klokken 8. Vi har chat og mail som du kan benytte deg av. Email: [email protected] Mvh Morten NorgesEnergi
Kundekontakt har ikke ordnet opp med mitt problem ang forbruksdata som ikke blir oppgitt når jeg er inne på min side og Ingen tilbake melding mottatt .
Heisann Hans! Grunnet høy trafikk, så har vi hatt noen problemer med siden vår. Dette er noe IT-avdelingen vår jobber hardt med å fikse. Foreløpig så har vi en mulighet. Gjerne send oss en mail og beskriv oversikten du trenger så kan vi sende dette over til deg. Mvh Morten NorgesEnergi
De er ryddige hva gjelder informasjon, strukturerte og leselige faktura. De ønsker innspill til forbedringer slik at de kan forbedre og utvikle organisasjon.
Hei Annema :). Takk for fin tilbakemelding. Din tilbakemelding er viktig for oss og vi synes det er veldig fint å høre at du er fornøyd med disse tingene hos oss, da dette er ting som vi jobber mye med og som er viktig for oss. Vi er glade for å ha deg som kunde og for at du er fornøyd hos. Husk at du kan alltid ta kontakt med oss dersom det skulle være noe. Mvh Monica NorgesEnergi
Ble ringt av Norgesenergi vedrørende omtalene i media om at enkelte av deres strømavtaler er i strid med regelverket i følge forbrukerrådet. Tidligere hadde jeg en fastprisavtale som jeg inngikk pga en påtrengende telefonselger med lovnad om at fastpris var den beste avtalen for meg etter å ha sett på mitt strømforbruk. Da jeg ble ringt for noen uker siden etter byttet til gubrandsdalen energi fikk jeg lovnader om at regningen for November skulle reduseres til spotpris. I tillegg nevnte selgeren at han skulle sende inn en sak internt på dette da det "åpenbart" hadde skjedd en feil i følge han, og selgeren sa at jeg kom til å få tilbake penger pga urimelige høye regninger. Inngikk derfor en ny avtale med Norgesenergi, spotpris. Klagen skulle behandles innen ett par dager og jeg fikk beskjed om at jeg kunne ringe kundeservice om jeg hadde flere spørsmål og saken ville også være synlig for dem. Ringte inn til kundeservice etter en uke da jeg ikke hadde hørt noen ting, viser seg at saken aldri var sendt inn og lovnadene selgeren kom med virket helt ukjent for kundeservice. Useriøst opplegg, avdelinger som ikke snakker sammen, umulig å få tak i dem på salgsavdelingen og dårlig oppfølging. Oser provisjonsbaserte lønninger av salgsavdelingen
Hei Catrine. Det er leit å lese om opplevelsen din, og vi ønsker gjerne å undersøke det. Ta da gjerne kontakt med oss per telefon 38 10 00 80 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ dersom det er ønskelig å undersøke hva som er hendt. Mvh Ida, Norgesenergi
Jeg var deres kunde i 2 år og de lurte meg i 2 år, og jeg var dum og skjønte ikke, men i november, da alle jeg kjenner, kom regningen på 2500 kr, fikk jeg 6 000 kr. Fordi jeg hadde økonomisk problemer, tvilte jeg og sjekket og fant ut at de alltid jukset meg slik i hele 2 år og folk forteller sannheten at dette er svindel
Hei Siv. Så leit å høre at du ikke er fornøyd med din avtale hos oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ slik at vi kan undersøke avtalen din. Mvh Ida, Norgesenergi
Der er du i trygge hender. Og ingen problemer med åforandre på avtalen.
Hei Yosemi. Så godt å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Mvh Ida, Norgesenergi
Har så langt vært bra app og nettside Synes generelt at strøm er alt for dyrt i Norge 😁 Ser hele tiden etter et bedre alternativ men så langt har Norgesenergi innfrid
Hei Allan G. Så godt å høre at du er fornøyd med din avtale hos oss, samt oss som din strømleverandør. Mvh Ida, Norgesenergi
Opplevering ingen forskjell og flytte avtalen fra Fortum til NorgesEnergi .
Hei Wiggo A. Så fint å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Om du ønsker en gjennomgang av din avtale så kan du kontakte vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/. Mvh Ida, Norgesenergi
Svarer etter flere dager, og bare dårlige unnskyldninger.
Hei Olav J . For at vi skal kunne se hva som har skjedd her er det viktig at du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan finne deg og din avtale. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Du kan gjerne spørre etter meg om ønskelig. Mvh Monica, NorgesEnergi
Ringer og ringer og ringer og ringer for å selge meg tilleggsprodukter som blant annet en forsikring som skal dekke strømutgiftene for en periode dersom jeg skulle bli sykemeldt eller permittert fra jobben. For det første så bor jeg i Finnmark der vi nesten har gratis strøm, for det andre så jobber jeg i staten der det er umulig å bli oppsagt eller permittert, for det tredje så eier jeg to nedbetalte hus og har ingen problemer med å betale strømregningen min. Likevel fortsetter de å ringe meg for prøve å overtale meg til å kjøpe denne totalt unødvendige forsikringen. Siste gang de ringte meg så skulle de prakke på meg et mobilabonnement som var minst 30% dyrere enn det jeg har i dag. Dette etter at jeg fire!!! ganger tidligere har sagt at de skal slutte å kontakte meg på telefon. Til slutt måtte jeg blokkere nummeret deres for å slippe å bli terrorisert. Hold dere langt unna dette grusomme selskapet.
Hei Frank Vi synes det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse hos oss. Det skal være tilstrekkelig å gi beskjed via telefon når man blir kontaktet om at man ikke ønsker å bli ringt. Vi beklager at du likevel har opplevd å bli kontaktet av oss gjentatte ganger. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan få fjernet deg fra våre ringelister. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Topp 10 garanti avtale og skyhøye priser nå i september, oktober og november. Skiftet leverandør når det gikk opp for meg. Sparer 3-4000 i måneden på bytte av leverandør.
Hei Jørn. En variabel avtale vil vanligvis ikke endre seg like ofte i pris. Den går både senere opp i pris og senere ned i pris enn en spotprisavtale og det er derfor vanlig at den ligger både over og under spotprisen i perioder. Med variable avtaler varsles prisendringer 30 dager i forkant. Det kan i den forbindelse oppstå uventede endringer i spotprisen før varslet pris trer i kraft. I sommer og tidlig høst økte spotprisen langt raskere og langt høyere enn forventningen for perioden var på råvarebørsen, og dermed hadde kunder med variabelpris en langt gunstigere pris enn kunder med spotprisavtaler i denne perioden. Tilsvarende har spotprisen i Oktober falt langt raskere og langt dypere enn det som var forventet i markedet. Dette medfører at variabelprisene en periode lå over spotprisen. Det har vært store variasjoner og stor usikkerhet knyttet til strømprisene i hele år og det har tidvis ført til en større forskjell mellom Spotpris og Variabelpris enn det som historisk sett har vært vanlig. Per dags dato er våre variable avtaler igjen godt under innkjøpspris da innkjøpsprisen den siste tiden igjen har begynt å stige betydelig. Vi synes det er leit at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen du har hatt hos oss. Dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Ble gjort oppmerksom på angrerett av fastprisavtale av Norgesenergi selv.
Heisann! Så godt å høre. Det er viktig for oss at vi alltid viser kundene våre at angreretten er der hvis de ønsker å gå tilbake på avtalen :) Har du noen spørsmål må du bare ta kontakt med oss på telefon: 38 10 00 80 eller sende en skriftlig henvendelse til: [email protected]. Mvh Morten NorgesEnergi
Det har vært et godt samarbeide, men nå trenger jeg å inngå ny strømavtale for om mulig bedre enn den jeg har i dag. Trenger en rimeligere avtale på strøm. jeg kan treffes på telefon
Hei Liv, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vårt samarbeid. :) Vi hjelper deg gjerne med endring av avtale, og du kan nå oss på telefon 38 10 00 80 eller per e-post til [email protected]. Mvh Silje, NorgesEnergi
Ventet 1 time for så å bli brutt på tlf. Når j forsøker å gå på min side får j spørsmålet om jeg ønsker ny avtale etc men ingen info om min avtale idag, strømforbuk etc.
Hei Mette, Vi opplever for tiden stor trafikk til vårt kundesenter, noe som fører til lenger ventetid enn normalt. Beklager ulempene dette medfører. Du kan også nå oss på e-post: [email protected]. På telefon og e-post kan vi sende deg informasjon du trenger, og hjelpe deg med Min Side. Mvh Silje, NorgesEnergi
Endret avtale uten melding. Nylig mottatt beskjed om at endring var feil og blir ført over på gammel avtale.
Hei, Som en del av arbeidet med å forenkle produktporteføljen flyttet vi i høst kunder fra gamle strømavtaler,som ikke lenger er i salg, over til en tilsvarende avtale. De av våre kunder som ble flyttet, ble varslet på forhånd i henhold til varslingsfristen og informert om flyttingen. Nå har Forbrukertilsynet gjort oss oppmerksom på at varsling og informasjon ikke er tilstrekkelig. Vi må innhente aktivt samtykke fra kundene for å kunne endre produkt. Det gjelder også gamle strømavtaler som ikke lenger er i salg. Vi beklager at dette ikke har blitt gjort på rett måte, og vi retter oss etter tilsynets anmerkning og innfører nye rutiner som ivaretar kravet til aktivt samtykke. De som allerede er overflyttet til nye produkter, flyttes tilbake til opprinnelig avtale. Det betyr at alle kunder vil få tilbake sin gamle strømavtale, uten at de trenger å foreta seg noe. De vil få faktura for november i tråd med sin opprinnelige avtale. Mvh Silje, NorgesEnergi
Det er bra å hjelpe strømstøtte og at dere hjelpe meg å betale litt senere grunn lønn den er bra andre siden først eg snakket med dere om faktura at dere skal sende meg sommer gratis frakt eller 49 kr men jeg betalte hvert måne og også det er veldig høy pris hvert måne jeg var vestland energi og betale mindre nå jeg betale nest samme leier hus
Hei, Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38 10 00 80 eller per e-post til [email protected] slik at vi kan hjelpe deg med din henvendelse. Mvh Silje, NorgesEnergi