NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
dette er for dårlig og ikke svare på mailer..... vil bytte med en gang.... dårligste ever.
Heisann, takk for tilbakemeldingen din! Må beklage for sent svar på mail og telefon, vi opplever ekstremt høy pågang noe som naturligvis vil påvirke svar-evnen vår. Våre kundebehandlere jobber veldig hardt mot å gi alle kundene våre gode svar på mange spørsmål. Hold ut! Vet at det er vanskelig i slike perioder, men vi har veldig mange muligheter. Vi kan tilbakeføre avtaler tilbake i tid noe som kjøper veldig mye tid. Du har også mulighet til å utføre mange endringer selv inne på min side og på appen vår. Vi jobber hardt med å forbedre oss på alle måter. Svartiden kommer til å forbedre seg, vi tar mange tiltak for å få svart så mange kunder med høy effektivitet og god kvalitet. Mvh Morten NorgesEnergi
Useriøs aktør. Velg en annen, og spar penger. Overpriset produkter, bytter avtaler uten å informere.
Heisann, takk for tilbakemeldingen din! Det var synd å høre at du opplever oss slik, vi prøver alltid å være så billige som mulig. Spotprisen vår følger markedspris til hver tid og utenom det er det kun 49 kr fastbeløp. Vi informerer kunde våre skriftlig når vi må endre avtalen. I den siste perioden har vi fjernet en del avtaler siden vi er i ferd med å tilpasse oss strengere krav fra myndighetene når det gjelder transparens og enkelhet, og derfor har vi valgt å gjennomføre disse endringene på dette tidspunktet. Hvis du ønsker å gjøre endringer på abonnementet ditt, kan du fikse dette på min side eller ved en muntlig eller skriftlig henvendelse til oss. Epost: [email protected] Mvh Morten NorgesEnergi
Kommer ikke inn min siden for å bytte strømavtale. Det holder ikke mål. Er det bevisst eller? For meg virker det nærmest for «et ran av en gammel mann». Jeg vil skifte til en annen strømleverandør så snart jeg kan få litt hjelp av noen av mine barn som er mer kyndig på data.
Heisann, takk for tilbakemeldingen din! Må beklage for dette, grunnet høy pågang har vi hatt problemer med min side over den siste uka, dette er noe vi har ordnet opp i så alt er oppe igjen! Vi har mulighet til å endre avtalen din med tilbakevirkende kraft fra 01.november, du kan gjerne ta en henvendelse til oss skriftlig eller muntlig, da kan vi hjelpe deg! Grunnet høy pågang er det vanskelig å nå oss på telefon, derfor anbefaler jeg at du sender oss en mail. Epost: [email protected] Mvh Morten NorgesEnergi
Avtalen ble endret fra Spotpris til Variabelpris uten at jeg selv skjønte hvirdan det skjedde. Endte med null i strømstøtte på novemberregningen og tidenes høyeste strømregning for mitt vedkommende. Umulig å komme gjennom på telefonen for tiden. Dårlig App i tillegg.
Heisann, takk for din tilbakemelding! Må bare beklage for ventetiden på telefon, dette er noe vi jobber med å forbedre til en hver tid. Vi har ikke endret spotpris til variabel. Avtalen "Topp 10 Garanti" og "Topp 5 Garanti" som allerede er variable avtaler har blitt endret til avtalen "Variabelpris" siden vi er i ferd med å tilpasse oss strengere krav fra myndighetene når det gjelder transparens og enkelhet, og derfor har vi valgt å gjennomføre disse endringene på dette tidspunktet. Hvis du ønsker spotpris kan vi gjerne ordne dette for deg, vennligst ta kontakt med oss på telefon, eller så kan du sende oss en skriftlig henvendelse på mail. Email: [email protected] Mvh Morten NorgesEnergi
Umulig å endre strømavtale på nett for en eldre person som har blitt lurt til variabel pris, et ran, og ikke tilgjengelig på tlf for endring.
Hei Grete! Det var trist å høre at det var vanskelig å endre strømavtale. Ikke alltid så lett i en digitaliserende verden og få ting til å gå rundt. Heldigvis så tilpasser vi i NorgesEnergi våre kunder og kan nås nås via chat, mail, telefon eller Facebook slik at folk selv kan velge ønsket fremgangsmetode. Det er også mulig å sende brev til vår postboks: Pb 608, 4606 Kristiansand Eposten vår er: [email protected] Akkurat nå har vi stor pågang på kundessenteret og jobber på spreng for å få hjulpet flest mulig så raskt og effektivt som overhodet mulig. Det var forresten trist å høre at du følte deg lurt av din variable avtale. Du følte kanskje at prisforskjellen mellom variabelpris og Spotpris var litt for stor. Hovedårsaken er den spesielle markedssituasjonen som verken vi i strømbransjen eller kraftanalytikerne har hatt mulighet til å kunne forutse. Etter lange tider med svært høye spotpriser for strøm, falt spotprisen plutselig langt mer enn prognosene tilsa, først og fremst på grunn av mye regn og svært milde temperaturer. Dette ga seg utslag i at forskjellen mellom spotprisen og variabel prisen i oktober ble ekstra stor, mye større enn vanlig. For mens spotprisen følger strømprisen i markedet time for time, blir variabel prisen satt frem i tid ut ifra prisforventningene på råvarebørsen Nasdaq, og altså før vi vet hvordan spotprisen faktisk blir. Dermed vil det med variabel prisen være en tregere prisendringstakt sammenlignet med spotprisen. Denne mekanismen gjelder både i en situasjon hvor spotprisene har en oppadgående trend så vel som når spotprisene har en nedadgående trend. Håper dette var oppklarende. Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Lett forståelige nettsider som gir nødvendig informasjon til kunden slik at en slipper å stå i telefonkø.
Hei Tor! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Så godt å høre at du bruker nettsiden vår aktivt til å finne informasjon På samme måte som at alt av informasjon står på fakturaene vi sender, står alt av vilkår og oversikt over våre produkter på nettsiden vår også. Vi setter ekstra pris på en slik god anmeldelse, da vi alltid jobber for å forbedre oss og våre tjenester for å gjøre det beste for våre kunder. Det er alltid deilig å få annerkjennelse for hardt arbeid! Vit at dersom det noensinne skulle være noe du lurer på så er vi tilgjengelige i hverdagen mellom 08-16 og kan nås via chat, mail, telefon eller Facebook. Igjen, tusen takk! Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Jeg kan anbefale norges energi til alle har hvert kunde der i over 20 år.Mvh Fornøyd kunde.
Hei Knut! Det var veldig godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi. Du er en av våre veteraner da vi ble etablert i 1999. Vi setter utrolig stor pris på at du er kunde hos nettopp oss. Takk for en hyggelig anmeldelse. Den tar vi ikke for gitt! Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Alt for høy pris i forhold til markeds- prisen i samme tidsrom de siste månedene
Heisann, Takk for din tilbakemelding! Det stemmer at variabel avtalen har hatt en relativt høy i pris i forhold til spotprisen. Våre variable avtaler sikter mot forutsigbarhet i prisen som blir betalt per kwt. Når spotprisen synker vil variabel avtalen henge etter, men også motsatt. I din sitvasjon kan vi endre avtalen din over til spotpris og dette kan utføres med tilbakevirkende kraft for hele måneden. Mvh, Morten NorgesEnergi
Billig gode tilbud.mulighet med oppdeling av faktura mm
Takk for din tilbake melding! Super godt å høre at du er fornøyd :) Mvh Morten NorgesEnergi
Erfaringen med Norges Energi er bra. God kundeservice
Hei, takk for tilbakemeldingen din! Godt å høre at du er fornøyd med oss, du kan alltid ringe på vis du lurer på noe :) Mvh Morten
God opplevelse på alle spørsmålene mine Syns alt er bra ut fra det jeg spurte om.
Takk for din tilbakemelding! Det er godt å høre at du har hatt en trivelig opplevelse så langt. Bare å ta kontakt med oss om du trenger hjelp til noe. Mvh Morten NorgesEnergi
Det er en del ting som ikke finnes i Q&A og da ringer man kundeservice. Forferdelig lang vente tid opp til 40 - 45 minutter som er veldig skuffende.
Takk for din tilbakemelding! Må bare beklage for ventetiden, vi har hatt utrolig mye pågang den siste peridoen. Her anbefaler jeg deg å sende en mail til oss, du kan også få kontakt med oss via facebook. Køen er noe vi jobber med å forbedre hver dag. Mvh Morten Norgesenergi
At det plutselig ble lagt til forsikring i avtalen var ikke så bra, men dere ryddet opp raskt i det. Ellers fornøyd
Heisann, takk for din tilbakemelding! Så bra å høre at du fikk orden i avtalen din. Godt at du er fornøyd og du må bare ta kontakt vis du noen gang trenger noe hjelp. Mvh Morten NorgesEnergi
Proffe i faget..god info og kundesetvice..anbefaler strømkonto
Heisann, takk for tilbakemeldingen din! Supert! Strømkonto er fin løsning å ha. Bare ta kontakt om du har noen flere spørsmål i fremtiden! Mvh Morten NorgesEnergi
Hadde spotpris og valgre fastpris for en periode nå har jeg sesongpris. På min side får jeg ikke sett begge avtalene og ikke mulighet til å bytte til spotpris. Ser ut som eneste måten å få endret avtale på er å bytte leverandør
Heisann! Det var skjipt å høre, men her er det muligheter! Vis du kontakter oss kan vi hjelpe deg med problemet du møter på. Vi kan endre avtalen din til spotpris med tilbakevirkende kraft vis du øsnker dette. Mvh Morten NorgesEnergi
I disse dager har NorgesEnergi sendt ut en smilende mail om at i denne jungelen av strømavtaler har de valgt å rydde opp, og at de nå skal flytte meg over på en ny avtale. I den nye avtalen skal de være så grei å sette på et månedsgebyr på 49 kroner og i tillegg så er det påslag på 5,99 øre. Min avtale fra før er 4.49 i påslag og kr 5 i fast månedsbeløp. Altså de bare flytter meg over på en dyrere avtale uten at jeg kan si noe på dette. Når jeg tar kontakt med kundeservide så sier de at jeg enkelt kan bytte avtale på min siden. Den linken går videre til en oops det er noe galt, med henvisning til kundeservice. I flere uker nå! Kundeservice på sin side sier det finnes en avtale som vil bli billigere for meg, uten påslag med bare 49 kr i månedsgebyr. Det er ren løgn at det blir billigere da mitt forbruk er lavere enn at påslag +5 kr utgjør mer enn mnd gebyret. Så da mener de vel billigere en den avtalen de flytter meg over på. Så hvorfor i alle dager blir jeg ikke byttet over på den billigste automatisk? Her spekulerer de i at mange ikke følger med, og blir sittende på den dyrere avtalen. Altså nå har de to avtaler der den ene er spotpris med påslag og den andre uten påslag. begge med samme månedsgebyr. Hvem vil velge den dyrere avtalen her? Helt idiotisk opplegg! Takk for meg Norges energi. Nå bytter jeg selskap.
Heisann, takk for din tilbakemelding! Vi er lei oss for at du oppfatter Strøm til Spotpris som en dårlig avtale. Vi har over lenger tid måttet forholde oss til økte utgifter og i den forbindelse avvikler vi gamle kampanjeprodukter. Vi er også i ferd med å tilpasse oss strengere krav fra myndighetene når det gjelder transparens og enkelhet, og derfor har vi valgt å gjennomføre disse endringene på dette tidspunktet. Mvh Morten NorgesEnergi