NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De matcher ikke prisen som markedsført. Brudd på markedsfører loven. Igjen!
Hei S! Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med vårt prismatch-tilbud. Vilkår for prismatch er klare, og er til en hver tid tilgjengelig på vår hjemmeside og under skjemaet når man sender inn forespørsel på Min Side. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 dersom du ønsker at vi tar en gjennomgang på hvorfor ønsket avtale ikke er matchet mot. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Får ingen informasjon om at en mister avtaler som er inngått ved flytting av strøm
Hei Eva! Det er leit å høre at du har fått mangelfull informasjon når du har flyttet strømavtalen din fra en bolig til en annen. Håper du har anledning til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 for en gjennomgang av avtalen din. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Jeg ble oppringt i forbindelse med fellesanlegget til sameiet vårt. Selger «opplyste» om de fordelene vi dessverre ikke fått og som vi hadde krav på, i kraft av å være et sameie. Disse «fordelene» skulle han som var leder for sameie-kunder på Vestlandet, sørge for å gi oss. Han sa; «Dette skal vi ordne med en gang, ser du.» Uten å ha oppgitt hverken hvilken type avtale eller pris det var snakk om. Spekulativ selger, som satser på at lettlurte skal «bite på».Synd at slike virkemidler taes i bruk, for å verve nye kunder.
Hei Nina, Det er svært beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse i dialog med en av våre salgsrepresentanter. Våre salgsrepresentanter skal alltid gi god informasjon om strømavtalen, og vi beklager at dette ikke har vært tilfellet her. Vi setter stor pris på at du gir oss tilbakemelding, og håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter slik at vi kan ta klagen videre. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, eller via vårt klageskjema: https://norgesenergi.no/innhold/skjema-for-klage/ mvh Nina - NorgesEnergi
Veldig bra.jeg er glad.jeg er veldig glad i Norges energi
Hei Liv, Vi takker så mye for hyggelig tilbakemelding, og ønsker deg en flott sommer! Mvh Nina, NorgesEnergi
de er flinke i jobben sin i hard strøm tider vi har høye strøm priser og her kan man binde den så mye hjelp og få hvis man har ? via tjenesten de har.
Hei Johnny, Vi takker så mye for hyggelig tilbakemelding, og ønsker deg en god sommer! Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg føler at de prøver å gi meg en god service hvis jeg trenger bistand fra dem, ingen problemer så langt, regninga ble mer oversiktlig når jeg fikk nettleia separat
Hei Uthayan, Så flott å høre at du føler våre fakturaer har blitt mer oversiktlige. Vi takker for hyggelig tilbakemelding, og ønsker deg en god sommer! Mvh Nina , NorgesEnergi
Strømselskapene tjener umoralsk mye penger på strømkrisen. Før var poenget med å bygge kraftverk at man skulle skaffe billig strøm. Nå er poenget å skaffe mest mulig profitt profitt.
Hei Einar, Strømprisene er for tiden dessverre svært høye, men da NorgesEnergi er en strømleverandør tjener vi ikke mer på bakgrunn av dette. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. Mvh, Nina - NorgesEnergi
Har abbonemrnt til 3 adresser i ulike sonar. Fekk tilbod om fastpris som eg rekna med gjalt slle adresser. Neste dag fekk eg melding om at eg hadde inngått fastprisavtale til den eine adressa. Kontakta NE som skulle kansellera denne avtalen. Neste dag fekk eg melding om at eg hadde inngått fastprisavtale til adresse 2, utan at eg hadde svart på det tilbodet. Fanteri, kjem til å sei opp abonnementet😡
Hei Nils, Beklager dersom det har oppstått feil ved registrering av fastpris. Kontakt gjerne vårt kundesenter igjen, så skal vi selvsagt undersøke nærmere, samt rette feilen. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi
generelt ba, spesielt at jeg betaler fast belp hver mnd.
Hei Thore! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ønsker deg en god sommer, Mvh Nina - NorgesEnergi
Har aldri hatt noen problemer med norgesenergi hyggelige kunderådgivere , å fått svar på det man lurer på, å enda litt 😀 superfornøyd..
Hei Trond! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding! Vi setter veldig pris på å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Ønsker deg en flott sommer, Mvh Nina - NorgesEnergi
På side 2 av fakturaen sto det strømforsikring. Det hadde jeg aldri bestilt. Dette var strøm til hytta Regningen er på noen få hundrelapper og på forsiden sto ikke forsikring nevnt i det hele tatt. Jeg endte med å betale 50,- per måned for et fullstendig unyttig tilleggsprodukt som jeg IKKE hadde bestilt. Styr unna!
Hei Nils, Dette ønsker vi selvfølgelig å undersøke nærmere. Håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter slik at vi har mulighet til å undersøke når og hvor strømtjenesten ble bestilt. Vi skal alltid få aksept ved bestilling, og produktet er selvsagt valgfritt og uten bindingstid. Kontakt gjerne vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi
Dårlig avtale med høy månedsavgift og høy påslag. Andre aktører har langt bedre priser. Lite funksjonell app som kun tar deg til en nettside som krever innlogging. Tungvindt.
Hei Dag, Kundene våre som bestiller strømavtale via Elkjøp får en gunstig spotprisavtale, spesielt hvis man regner med rabatten på 500,- kr. Avtalen er ikke den aller billigste, men det er en veldig konkurransedyktig spotprisavtale. Det er derimot beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen. Som kunde hos oss har du mulighet til å benytte deg av prismatch, og du har i tillegg fornøydhetsgaranti med i strømavtalen din. Dersom du ønsker nærmere informasjon om fornøydhetsgaranti og tilbudet om prismatch må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Vi har nylig lansert ny strøm app. Anbefaler deg derfor å laste ned denne. Ønsker deg en god sommer! Mvh Nina - NorgesEnergi
Det er ok. Jeg er veldig glad. Dette er beste....o
Hei Krzysztof, Takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en flott sommer, Mvh Nina - NorgesEnergi
Oversiktlighet i faktura. Forholdsmessig lave priser.
Hei Grzegorz, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Kontakt gjerne vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi
Strøm er en basisvare/ressurs som er eid av folket. Strømprodusentene er satt til å forvalte denne fellesressursen til beste for forbrukerne/folket. Pt blir det et mas hele tiden om strøm og atter strøm. Det er vi så lei a! . Tilværelsen består av andre ting, tanker og gjøremål. Ift strøm er det et slikt mas at jeg kunne stemt på et protest/ populistparti i ren protest mot strømidio. Styringspartiene evner jo ikke å ta kontroll på situasjonen på vegne av de virkelige eierne av strøm ressursene, dvs folket. Dette ville jeg bare ha sagt, også på denne kanalen. Vennlig hilsen Bjørn H. K.
Hei Bjørn, NorgesEnergi er en strømleverandør, ikke en strømprodusent. Ifht de høye prisøkningene har det vært stor oppmerksomhet rundt strømmarkedet i media og vi forstår at det er mange meninger rundt dette. Skulle du ha noen spørsmål må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. Ønsker deg en god sommer! Mvh Nina - NorgesEnergi
Ser at nye kunder ikkje betaler fastbeløp på kr. 49,-. Det synest eg ikkje er greit når èin har vore kunde i mange år. Dette er min bakgrunn for å vurdere andre strømleverandører.
Hei Kåre! Vi setter stor pris på at du er kunde hos NorgesEnergi. Derfor har vi lansert Bonustimen for våre eksisterende kunder. Ved å aktivere Bonustimen vil vi spandere en time strøm for hver dag du er kunde hos oss. Denne kundefordelen gjør det mulig for deg å samle opp hele 365 timer i året som vi spanderer på deg når du forblir kunde hos oss. Utbetalingen trekkes ifra på strømregningen din. Dersom du ikke allerede har aktivert Bonustimen kan dette gjøres via MinSide, eller ved å kontakte vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi