NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra ordning,men det burde vært mulig og bruke mye strøm når det lav pris uten å få stor nettlei faktura.
Hei Terje, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Dersom du har spørsmål vedrørende din nettleie må du gjerne kontakte din netteier for nærmere informasjon. Mvh Nina - NorgesEnergi
Rotete regninger kundeservice som ikke er oppklarende men arrogante . Bare rot med faktura og kreditering.
Hei Kjell, Jeg beklager dersom du ikke har fått tilstrekkelig hjelp i kontakt med vårt kundesenter. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss igjen, så skal vi selvsagt hjelpe deg med det du måtte lure på. Kontakt oss gjerne per tlf: 38100080. Mvh Nina - NorgesEnergi
Fikk helt nok av alt maset rundt oppdeling av faktura
Hei Kristin, Det er beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med kommunikasjonen rundt opphør av gjennomfakturering. Vi har sendt våre eksisterende kunder èn e-post med informasjon i forkant av opphøret slik at man skulle få tilstrekkelig informasjon om endringen. Bakgrunnen for at vi avslutter tilbudet om gjennomfakturering er at vi har mottatt flere tilbakemeldinger som tilsier at majoriteten av våre kunder opplever faktura som uoversiktig. Vi har derimot full forståelse for at noen av våre kunder gjerne skulle ha ønsket at vi fortsatte med samlet faktura og setter pris på din tilbakemelding. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Ønsker deg en god sommer! Mvh Nina - NorgesEnergi
Raskt og effektivt løst. God info! Synes at prisene er uten konkurranse.
Hei Rune! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Vi setter stor pris på din tilbakemelding :) Kontakt oss gjerne dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med! Ha en god sommer! Mvh Nina - NorgesEnergi
Ønsker bedre telefonkontakt. Problem med min side, har 2 adresser for strøm. Leilighet og hytte.
Hei Gunvor, Jeg beklager dersom du har vært i kontakt med oss uten å få tilstrekkelig svar på din henvendelse. Ta gjerne kontakt med oss igjen så skal vi selvsagt hjelpe deg med det du måtte lure på. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi
Problem med å forstå regningene, og de statlige støtten til regningene
Hei Håkon, Dersom du har spørsmål vedrørende din faktura hos oss må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter, så skal vi selvsagt hjelpe deg med dette. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Du finner også svar på de vanligste spørsmålene angående faktura her: https://norgesenergi.no/bedrift/hjelp/faktura-og-betaling/ Når det gjelder strømstøtten er det netteier som har ansvar for kompensasjonen og netteier må derfor kontaktes dersom du har spørsmål. Mvh Nina - NorgesEnergi
Vi er ganske fornøyd med norgesenergi. Anbefaler til andre. Men alle strøm leverandører er sammen.
Hei Mohammad! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi
Bra og konsis kundeservice. Jeg har vært kunde i flere år og føler meg godt ivaretatt.
Hei Arne, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi
Felles faktura var enkel og oversiktlig. NorgesEnergi hevder at separate fakturaer gjør det mer enkelt og oversiktlig for kunden, men det er jo motsatt!
Hei Adam V, Vi har kartlagt kundene våres meninger gjennom spørreundersøkelser, og vi gjør derfor denne endringen basert på kundenes tilbakemeldinger. Gjennomfakturering er når strømregningen og nettleien samles på en og samme faktura. Dette skulle gjøre det enklere for kunden, men slik har det ikke blitt. Kundene sier de har problemer med å forstå rollene til de ulike aktørene i bransjen, og de har problemer med å forstå hva de betaler til hvem. Vi har derimot forståelse for at noen av våre kunder gjerne ønsker å fortsette med gjennomfakturering men det er dessverre ikke mulig for oss å tilby noen av våre kunder gjennomfakturering videre. Mvh Nina - NorgesEnergi
Bra service, men litt lite data på de 'billige abb. I forhold til andre aktører
Hei Anne M, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Takk for tilbakemelding, det setter vi pris på. Mvh Nina - NorgesEnergi
Har tilbudt dårlige fastprisavtaler. Strømprisen har stort sett vært lavere enn fastprisen.
Hei Thomas E, Via strømtjenesten vår Prissikring, vil man få tilbud om å binde strømprisen for to måneder av gangen. Med fastpris kan det slå begge veier, vi kan ikke garantere noe når tilbudet går ut måneder i forkant. Dette er også årsaken til at fastprisen vi tilbyr kun varer i to måneder og ikke 6-12 måneder. Tilbudene våre er derimot basert på våre prognoser og vi ser ofte at våre kunder får gunstige priser ved å binde strømprisene. De som låste prisen i mars og april betalte kun 149,99 øre/kWh, mens gjennomsnitlig spotpris har vært på rundt 200 - 220 øre/kWh, så kunder med Prissikring kom godt ut av tilbudet. Tilbudene for de tidligere måneder har også vært gode i kunden sitt favør. Det er derimot beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med tilbudene du har mottatt som følge av Prissikring. Produktet er valgfritt, så ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ikke ønsker å fortsette med produktet. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi
De klarte å sette opp avtalen på en helt annen leilighet slik at alt ble bare surr. Først hadde de også satt opp avtalen på moren min. Kundeservicen klarte heller ikke å fikse dette. De lagde bare en ny avtale oppå den andre slik at jeg hadde plutselig to.
Hei Henning, Jeg beklager virkelig dersom det har skjedd en feil ved registreringen av bestillingen din hos oss. Kontak gjerne vårt kundesenter så vil vi selvsagt undersøke saken nærmere for å se på hva som kan ha skjedd. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Håper på å høre fra deg! Mvh Nina - NorgesEnergi
Med strømselskapene blir man jaget ned av folk som skal selge deg et stykke himmel, ser det ut til. Det jeg var fornøyd med var mellom strømkonto alle prissikringer så selv om det ikke var det billigste så var kostnaden klar og forutsigbar. Inntil i år. Norgesenergi hadde ingen merknader til prisøkninger til tross for prisgaranti og det, og ingen steder har det kommet frem at ekstrakostnadene kom på strømkontoen. Jeg har ikke tid til å se på apper, logge inn på konto, hvis jeg ikke har noen grunn til det og grunn til at jeg ikke kunne se. Jeg endte opp med ca 5000 / mnd, hvor 12 000 pluss kom via strømkonto. De har høy grense på brukskontobetalinger først etter at prisene begynte å normalisere seg. Ok, jeg skal ikke stole på bragder, det stemmer, men hvis jeg må sjekke alt, så kan jeg like gjerne være foruten og det skal vi ikke være, før vi er melkekyr og det er vår plikt å kjøpe. Ikke sant? Har kontaktet selskapet flere ganger og bedt om å bli oppringt av noen med noe å si. En har fra en kvalitetsavdeling, hvor han ringte ubeleilig. Har bedt om å bli oppringt igjen etter en tidsbestilling han bestilte mandag morgen, mens jeg var på reise og har ikke sett den. Hvem bestiller et møte ietter samtall en fredag ettermiddag til en mandag morgen når jeg sier at jeg skal reise hele helgen? Så mitt offisielle standpunkt er, ok, jeg betaler ekstrakostnaden og kvitter meg med norsk energi som leverandør. Jeg ser på det som en svindel og selv om jeg ikke får støtte fra et juridisk perspektiv, vil jeg vurdere og kalle det en svindel. Og i all framtid kommer det innlegg fra meg om dette, så andre vet å se klart og nøye på og sjekke hva som skjer, og at tjenestene du kjøper i tillegg faktisk gir det de lover, før for meg virker det at det mer penger ut av lommen min, men nær det kommer til utfallet: huset vinner alltid.
Hei Adam, Det er dessverre litt vanskelig å gi deg en tilbakemelding uten å ha mulighet til å se på ditt kundeforhold hos oss. Vi ønsker derimot gjerne å undersøke din klage nærmere og håper derfor du har mulighet til å kontaket oss igjen. Dersom det er tidspunkt som ikke passer må du gjerne gi oss en tilbakemelding om når det eventuelt passer at vi kontakter deg, så skal vi selvsagt prøve så godt vi kan å tilpasse oss. Kontakt oss gjerne via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Nina - NorgesEnergi
Meget god informasjon fra kundebehandler følte jeg fikk gode svar og ble ivaretatt på en veldig god måte🤗
Hei Kjetil H, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte oss igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi
De selger forsikringer man ikke trenger og når det er eldre mennesker man selger slikt til så gjør man det sikkert til andre sårbare grupper også. Når de så nå slutter å gjennomfakturere for nettleien og har høyre påslag enn sine konkurrenter bør man styre unna. De er neppe verstinger, men like fullt i en gruppe strømselgere man helst ikke vil ha inn i heimen.
Hei Lars, Strømforsikring er en av våre strømtjenester. Deler av produktet gjelder for dekning av strømfaktura dersom man blir sykemeldt, arbeidsledig eller permittert. Produktet dekker også egenandel av innbo- og løsøreforsikring med inntil 5000,- kr for skade som skyldes lynnedslag eller annet elektrisk fenomen. I tillegg gir produktet deg mulighet til å få personlig energirådgivning slik at du kan redusere strømforbruket med 10-20% årlig. Derfor vil produktet være nyttig uavhengig av om man er i arbeid eller ikke. Produktet er valgfritt og uten binding, skulle man ikke ha behov for produktet kan man kontakte kundesenteret, så fjerner vi selvsagt dette fra strømavtalen. Det stemmer at NorgesEnergi nå avslutter tilbudet om gjennomfakturering. I en større befolkningsundersøkelse Ipsos gjennomførte på vegne av oss, svarte svært mange at de synes det er vanskelig å forstå strømmarkedet. Noe av det som gjør det vanskelig er at det er så mange ulike elementer som sammen bidrar til strømregningen. Det er strømprodusenter, leverandører, staten og nettselskaper som alle påvirker størrelsen på faktura. Ved å dele gjør vi det tydeligere for deg som kunde hva du betaler for, og hvem du betaler til. Tidligere i år forenklet vi også våre strømabonnement. Vi fjernet da påslaget på strømavtalene våre og erstattet dette med en fast månedspris. For at vi skal kunne holde prisene nede, må vi redusere kostnadene våre. Dette er et av tiltakene vi gjør for å få til det. Kontakt gjerne vårt kundesenter dersom du ønsker at vi tar en gjennomgang av strømavtalen din hos oss. Du kan kontakte kundesenteret per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi
Gir feilinformasjon om kundeforhold og faktura. Og veldig rask til å avslutte samtalen så man sitter igjen med det man startet med - ingenting.
Hei Marie, Det er svært beklagelig å høre at du ikke fikk tilstrekkelig hjelp i kontakt med vårt kundesenter, det ønsker vi selvsagt ikke. Håper derfor du har mulighet til å kontakte oss igjen, så skal vi selvfølgelig hjelpe deg med det du måtte lure på. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina , NorgesEnergi