NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ingen skjulte tillegg, de leverer de som de sier, kjempe fornøyd med mitt valg av bytte til NorgesEnergi, var det noe som jeg kunne ønske meg, så må det være bedre fastpris tilbud og over lengre tid.
Hei Gordon, Takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med avtalen din. Per idag har vi ikke fastprisavtaler, utover det som blir tilbudt i tilleggsproduktet Prissikring, men vi setter pris på forslaget ditt og tar det med videre. Ønsker deg en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi
Ble oppringt med et «fantastisk» tilbud om halvpris av hva jeg betalte i daværende mobilabonnement. Ble lovet halvpris og det ene og det andre, forklarte at jeg trengte E-sim/dual-sim , elektronisk tvillingsim for å koble opp SIM-kortet fra jobb telefonen på mitt private SIM-kort så jeg kunne bruke en telefon. Dette hadde jeg muligheten til hos forrige leverandør og var veldig fornøyd med det. Dette skulle jeg ha muligheten til hos Norgesenergi også, men det viste seg å ikke være sant, ble tilsendt et tvillingsimkort som var det jeg påpekte jeg ikke skulle ha fordi jeg trengte dual sim for å slippe to telefoner. Hele opplegget har vært en fiasko og svært misfornøyd med dekning, kundeservice og rotete fakturaer. Disse to «halvpris månedene» som skulle gjøre det verdt å bytte abonoment har bare blitt tull, fakturaene har endt opp på det samme eller dyrere enn hva jeg betalte tidligere til tross for at dette skulle være «halvpris». Etter å sagt opp abonomentet og fått utrolig lite hjelp av kundeservice med dårlige svar angående fakturaene, må jeg betale for nærmest en hel ny måned hvor jeg ikke bruker abonomentet grunnet jeg har byttet til tidligere leverandør.
Hei Torjus, Takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du hadde en dårlig opplevelse som mobilkunde hos oss, og at du ikke fikk de vilkårene du ble lovet ved innsalget. Når det gjelder oppsigelsestid opererer vi som de fleste andre mobilleverandører med oppsigelsestid ut måneden. Det vil si at dersom du bytter abonnement midt i måneden vil du allikevel få faktura på abonnementspris ut den kalendermåneden. Dette står beskrevet i avtalevilkårene våre. Ut ifra det du skriver høres det ut som du har fått mye ulik informasjon av oss, og det må vi beklage. Om du ønsker at vi skal se nærmere på avtalen du hadde og fakturaene er det veldig fint om du kontakter vår kundeservice på telefonnummer 38 10 00 80, så skal vi selvsagt hjelpe deg så godt vi kan, og rette opp dersom det har skjedd noe feil. Mvh Arne - NorgesEnergi
Dere er endel av strømmafiaen her sør, som kun tenker på å tjene mest mulig på bekostning av oss forbrukere. M**kafolk!!
Hei Arnor, NorgesEnergi er en strømleverandør og ikke en strømprodusent. Vi har ingen fortjeneste pga de høye strømprisene som er nå. Vi ønsker å kunne være en lavprisaktør som tilbyr gode strømavtaler til våre kunder. Dersom du er strømkunde hos NorgesEnergi, må du gjerne kontakte vårt kundesenter dersom du ønsker en gjennomgang av avtalen din hos oss. kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Det å gå fra felles faktura til separate skaper bare ukontrollerbar situasjon. Det må ventes 2 regninger fra 2 forskjellige steder, BARE ROTET
Hei Pham, Vi opplevde at mange av våre kunder synes det var vanskelig å forstå hva man betaler for strømmen og hva som går til nettleie. Derfor mottar man nå en faktura som viser strømforbruket, og en egen faktura som viser nettleien. Nettleien vil da sendes direkte fra din netteier. Vi forstår derimot at noen av våre kunder gjerne skulle ønske at vi fortsatt kunne sendt strømforbruk og nettleien på en faktura. Slik lovverket er i dag er det ikke mulig for oss å differensiere og gi noen kunder muligheten til å få alt på en faktura. Dersom vi skal ha en gjennomfaktureringsavtale med et nettselskap må det gjelder for alle kundene i dette området. Skulle du ha flere spørsmål angående deling av faktura må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Ønsker deg en god sommer, mvh Nina - NorgesEnergi
Informasjon om endringer, hva jeg bør gjøre for å få den beste avtalen.
Hei Bjørn, Så flott å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en fortsatt fin sommer! mvh Nina - NorgesEnergi
Etter å ha bodd i USA i lengre perioder, hvor god service er å forvente, noe som dessverre ikke er hva jeg har opplevet her hjemme, ble jeg imponert. Godt fornøyd👌🏼😊.
Hei Christian! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fortsatt god sommer, mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg vil bare ha billig strøm, men her blir man oppringt regelmessig fra Norgesenergi sine egne selgere som vil prakke på deg bonusordninger og avtaler. Har forsøkt å avvise høflig, men da ringer det bare noen andre neste gang. Kan jeg ikke bare ha den avtalen jeg tegnet i utgangspunktet og få være i fred?
Hei Terje, Jeg beklager dersom du har opplevd uønskede oppringinger fra oss. Dersom du ønsker å reservere nummeret ditt hos NorgesEnergi kan du gjøre det her: https://norgesenergi.no/reservasjon/ Ønsker deg en fortsatt god sommer! mvh Nina - NorgesEnergi
- alt for dyre! Som trofast og mangeårig kunde bygges tillit til at vi har det optimalt beste i et sterkt konkurransepreget marked!
Hei Jonerik, Strømprisene er for tiden dessverre svært høye. Det er derfor viktig for oss å kunne tilby våre kunder rimeligst mulige strømavtaler. Håper derfor du har anledning til å kontakte vårt kundesenter, så tar vi gjerne en gjennomgang av avtalen din. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Unngå å bruke NorgesEnergi, her får du ikke hjelp av kundeservice hvis det ikke gjelder A 4 saker. Lite kunnskap/service på kundeservice. Jeg fikk ikke hjelp eller svar på e-post henvendelse. Personen på kundeservice var arrogant og i helt feil jobb.
Hei Solbjørg, Det er svært beklagelig å høre at du hadde en dårlig opplevelse i kontakt med vårt kundesenter. Jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte oss igjen, så skal vi selvfølgelig hjelpe deg med det du måtte lure på. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Stort. sett fornøyd med service, men er vanskelig å komme i kontakt pr tlf. Tar lang tid, ofte flere dager
Hei Norvald, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi opplever for tiden stor pågang og beklager dersom du har opplevd lengre behandlingstid hos oss. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Ha en flott sommer, mvh Nina - NorgesEnergi
Burde hatt sammarbeid om installasjon av elbillader
Hei Dageinar, Vi takker så mye for ditt innspill og tar tilbakemeldingen din videre. Ønsker deg en god sommer, mvh Nina - NorgesEnergi
Får alltid gode råd. Hadde vært bra om bindingsprisen hadde vært rimelig for de med liten inntekt
Hei Hilde! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en flott sommer, mvh Nina - NorgesEnergi
Behjelpelig,hyggelig og forståelig! Foruten de skyhøye strømprisene i dag,har vi vært kunder hos dere i mange år og fortsetter med det!
Hei May B, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Ha en god sommer! Mvh Nina - NorgesEnergi
Kundekontakt skulle videreformidle mine spørsmål videre innover i organisasjonen, og skal komme tilbake med svar. Foreløpig er jeg fornøyd med det.
Hei Roald, Så flott å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Dersom du har en sak under behandling hos oss, vil vi kontakte deg så snart saken er ferdig behandlet. mvh Nina - NorgesEnergi
Tiber er mye enklere, NorgesEnergi prøver å selge en mengde tjenester og annet på Mine sider. Føles som de vil få meg som kunde at jeg ikke skal se det billigste og rimelige.
Hei Robert, Vi ønsker at du skal være fornøyd med strømavtalen din hos oss. Nylig har vi oppdatert våre strømavtaler slik at det skal være enkelt for å kunder å sammenligne avtalene sine mot andre leverandører, samt at man skal få rimeligst mulig avtale hos oss. Våre strømtjenester er selvsagt valgfrie og uten bindingstid. Dersom man ikke har behov for tjenestene kan disse enkelt fjernes via MinSide, eller ved å kontaket vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne dersom du ønsker at vi tar en gjennomgang av avtalen din hos oss. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Var fornøyd med norgesenergi i et år. Men plutselig så skjedde det mye feil på min strømkonto og ba om hjelp med å få det fiksa. Hver gang jeg ringte for å fortgang i saken, fikk jeg samme svar. Vi har sendt saken videre og vil bli løst snart.Etter 5 mnd hvor jeg måtte ringe å purre på at de måtte løse problemet, sa jeg opp min avtale der. De ga meg en latterlig kompensasjon etter så mye tull.
Hei John, Det er svært beklagelig å høre at du har opplevd lang behandlingstid med din sak hos oss. Dersom du ønsker at vi tar en ny gjennomgang av saken må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi