Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

En god og ærlig leverandør av strøm.

Omtale av  Svein

Norgesenergi har gode avtaler, leverer gode kundeopplevelser, har en god og informativ app og sist men ikke minst, kundeservice har hyggelige, blide, Sørlenninger som alltid hjelper deg.

Svar fra NorgesEnergi
21.11.2023 10:28

Hei, Svein! Selvom jeg ikke er sørledning, var det hyggelig å høre at du er fornøyd med oss:) Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anders- NorgesEnergi

Nyttig (0)

Takk Takk☺️

Omtale av  Fasal A

Takk for denne strømtjenesten og vi ønsker deg fortsatt suksess☺️dere er alle vakre

Svar fra NorgesEnergi
21.11.2023 10:29

Hei, Fasal! Takk for en god tilbakemelding. Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt! Ønsker deg en riktig fin dag videre:) Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi

Nyttig (0)

Solid

Omtale av  Bernt H

Greie fakturaer både på hytta og hjemme, og grei pris

Svar fra NorgesEnergi
21.11.2023 10:28

Hei, Bernt! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Skulle det være noe er det bare å ta kontakt:) Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi

Nyttig (0)

Ikke så fornøyd

Omtale av  Ernst

Lite oversiktelige app - noen rare tilleggstjenester som det er vanskelig å komme unne

Svar fra NorgesEnergi
17.11.2023 10:06

Hei, Ernst! Takk for din tilbakemelding! Vi jobber kontinuerlig med å forbedre appen, og er åpne for innspill dersom du skulle ha noen til oss. Angående tilleggstjenester kan du avmelde disse selv via minside eller ved å kontakte oss på epost, chat eller telefon. Vi står klare til å hjelpe dersom det skulle være noe:) Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi

Nyttig (0)

MEGET FORNØYD. 👌👌👌

Omtale av  Hans K. J

Alt i Alt Meget fornøyd. Ingen minuser til dere.

Svar fra NorgesEnergi
15.11.2023 08:21

Hei, Hans! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss:) Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anders- NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig

Omtale av  Anne

Har hatt samme problem. Trodde det var 12 månaders bindingstid på bedrifts avtale, men nei. Det var 12 månaders oppsigelse. 🤬😡 Dårlig info. Blev fortalt at dem hadde en fin app der du finner strømpriser og strømforbruk. Stemmer ikke. Anbefales ikke.

Svar fra NorgesEnergi
15.11.2023 13:25

Hei, Anne! Jeg forstår at dette gjelder en bedriftsavtale hos oss. Ta gjerne kontakt med bedriftsavdelingen på 38100081 eller [email protected] dersom du skulle ha spørsmål til avtalen, eller om du mener det er noe som må forbedres:) Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi

Nyttig (0)

Øker prisnivået og endrer vilkårene

Omtale av  Morten

Når man velger å endre vilkårene og øker prisnivået - da velger jeg å bytte til et billigere leverandør. NorgesEnergi er ikke en gang det det var!

Svar fra NorgesEnergi
07.11.2023 13:37

Hei Morten Den generelle prisveksten i samfunnet påvirker også oss i NorgesEnergi ved at det nå koster mer enn før for oss å kjøpe inn, administrere og levere strøm hjem til deg. Det er på bakgrunn av dette at vi nå setter opp prisen på din strømavtale. Vår strømavtale er fremdeles konkurransedyktig i dagens marked. For en snittkunde med spotprisavtale utgjør fastbeløp og påslag omtrent 4-5% av de totale strømutgiftene i løpet av et år. Inkludert i strømavtalen har man også en rekke fordeler som man kan måtte betale ekstra for hos andre leverandører, som foreksempel bruk av app, kostnadsfri utsettelse av faktura og kundeservice på telefon. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker å høre mer om fordelene med å være kunde hos oss eller det er noe annet vi kan gjøre for deg. Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (1)

IKKE BRUK NORGESENERGI DA DE NÅ VIL FLÅ KUNDENE

Omtale av  Geir S. K

De øker idag fastbeløpet med 1000 % fra 5 til 49.- Påslag reduseres med 15 % Min betaling for levering av strøm øker med 300 #¤%

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2023 09:37

Hei, Geir! Det er riktig at vi nå har satt opp prisene på enkelte av våre strømavtaler. Vi har sett oss nødvendig til å gjøre denne endringen for å holde driften i gang. Avtalene som nå er endret ble utarbeidet når strømmarkedet så annerledes ut enn det gjør i dag. Vår kostnader har økt betraktelig som følge av høyere renter og høyere energipriser. Du har helt rett at økningen i prosent på levering av strøm er stor. Legger vi med totale kostnader for strøm havner forskjellen på noen får prosent per år. Hvis du vil ha en grundig gjennomgang av avtalen din med oss, og samtidig en utregning på hva den prosentvise økningen på totale strømkosnader kan du kontakte vårt kundesenter. Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi

Nyttig (0)

Fornøyd energikunde

Omtale av  Jon B. G

Veldig fornøyd med alle tjenester og henvendelser jeg har med NorgesEnergi.

Svar fra NorgesEnergi
02.11.2023 15:07

Hei, Jon! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss:) Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anders- NorgesEnergi

Nyttig (0)

De gjør det de skal

Omtale av  Rune

Ikke noe problem med NorgesEnergi. Fin app, lett å se hvor summene i regningen kommer fra.

Svar fra NorgesEnergi
02.11.2023 15:08

Hei, Rune! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss:) Vi takker deg for tilbakemeldingen på appen:) Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anders- NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Litt for dyrt

Omtale av  Kjersti G

Veldig dyrt i lengden, lang kundebehandling ved bla. Oppsigelse av strømkonto..

Svar fra NorgesEnergi
02.11.2023 15:57

Hei, Kjersti! Vi strever alltid med å tilby kundene våre de beste prisen kombinert med de beste produktene. Avslutning av strømkonto tar dessverre litt lengre tid enn avslutning av normal kontrakt. Ta gjerne kontakt med oss så skal vi se om vi får fortgang på prossessen:) Mvh Anders/NorgesEnergi

Nyttig (0)

Lurer folk.

Omtale av  Berit

Lurer folk med finurlige utviklede forsikringer, gebyrer m.m.

Svar fra NorgesEnergi
02.11.2023 15:54

Hei, Berit! Vi synes det er leit at du har dette inntrykket av oss, slik skal det ikke være. Hver enkelt kunde skal få god informasjon om alt som er i strømavtalen. Ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret så skal vi se på saken din, eller besvare andre relevante spørsmål:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Nyttig (1)

Værste kundeservice ever!!!!

Omtale av  Irene

Jeg var i kontakt med Norgesenergi da det kom dobbel strømregning til samme boenhet. Den ene er til enkemann den andre er til avdøde med en c/o adresse til samme sted. Ringte Norgesenergi for å rette opp i dette, men de kunne ikke hjelpe. Mener de da at både enkemann og avdøde skal betale strøm på samme adresse!!!! F..

Svar fra NorgesEnergi
24.10.2023 11:15

Hei Irene Vi synes det er leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse i kontakt med vårt kundesenter. Alle kundebytter og leverandørbytter går igjennom en felles database for strømmarkedet, Elhub. Det skal derfor ikke være mulig at to personer faktureres for strømmen på samme måler samtidig. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan sjekke opp i saken. Dersom du kontakter oss på vegne av noen andre trenger vi grunnet personvern en gyldig fullmakt eller skifteattest for å kunne gjøre endringer eller utgi informasjon. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Du kan gjerne spørre etter meg om ønskelig. Mvh Monica – NorgesEnergi

Nyttig (1)

Jeg er veldig fornøyd med hvordan jeg blir behandlet som kunde.

Omtale av  Steinar O

Jeg har ikke alltid vært pliktoppfyllende med å betale, men likevel blir jeg behandlet så bra

Svar fra NorgesEnergi
23.10.2023 12:02

Hei Steinar Så fint å høre at du opplever å bli behandlet bra hos oss. Det er viktig for oss at kunder opplever å få god hjelp i kontakt med oss og at det oppleves som hyggelig å prate med oss. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Bør forbedre grafen på løpende strømprisen time for time.

Omtale av  Åsmund N

Bør ha en en pulsmåler så en kan til en hver tid lese av hvor stor strømforbruket er akkurat i nuet.

Svar fra NorgesEnergi
17.10.2023 12:59

Hei Åsmund Tusen takk for din tilbakemelding og for et godt innspill. Vi tilbyr dessverre ikke pulsmåler per dags dato, men det er mulig dette vil komme i fremtiden. Når det gjelder grafen med strømpris time for time så skal denne være oppdatert med riktige timespriser til en hver tid. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan få litt informasjon om hva du ønsker av forbedringer her. Vi vil gjerne høre dine innspill også der. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica NorgesEnergi

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Høyt nivå

Omtale av  Trond L

God service, imøtekommende og vennlige kunderådgivere. Konkurrerende priser!

Svar fra NorgesEnergi
17.10.2023 11:25

Hei Trond Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi pris på! Så hyggelig å høre at du opplever å få god hjelp i kontakt med vårt kundesenter og at du er fornøyd med din strømavtale hos oss. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ha en fin dag! Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR