NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelig kundeservice, og behjelpelig med å tilrettelegge riktig avtale ut i fra behov.
Helt ok strømleverandør. Får strøm i kontakten. Skulle garantere at de var billige for meg i januar/februar
Hei Joakim, Vi håper du blir fornøyd med din strømavtale hos oss! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte oss per tlf 38 10 00 80, eller per e-post: [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg har vært kunde hos Norgesenergi i flere år men i begynnelsen av februar ønsket jeg å bytte leverandør. Valgte Tinde som ny leverandør men dagen etterpå ringte det en selger fra Norgesenergi som kunne gi meg et nytt og bedre tilbud om jeg valgte å ikke knytte meg til Tinde. Fikk beskjed om av selger om at angreretten kunne de fikse med Tinde så jeg slapp og tenke på å sende inn angrerettsskjema selv. Etter at to uker var godt så fikk jeg en telefon fra Tinde som ønsket meg velkommen som kunde, jeg svarte at dette var sagt opp siden jeg fortsatte avtalen med Norgesenergi. Selger hos Tinde fortalte meg da at Norgesenergi ikke kunne si opp avtalen på mine vegner uten skriftlig godkjennelse fra meg. Jeg sa at jeg ikke ønsket et kundeforhold hos Tinde og i dag fikk jeg en regning på 1650,- for brudd på avtalen. Dette nektet både Norgesenergi og dekke samt at Tinde ikke ville slette kravet. Så da sitter jeg med en regning på 1650,- som jeg må betalt i tillegg til allerede dyre strømpriser.
Hei Håkon, Det er dessverre vanskelig for meg å gi deg en god forklaring på hva som kan ha skjedd her, uten at jeg har informasjon om ditt kundebilde hos oss. Når vi registrerer en privat strømavtale hos oss, etter aksept fra kunden, vil en eksisterende avtale hos annen leverandør automatisk opphøre da det ikke er mulig å ha to leverandører på samme måler. Derfor har selger opplyst deg om at vi vil ta oss av opphør hos tidligere leverandør. Vi har dessverre ingen innsikt til hvilken strømavtale du har hos tidligere leverandør, og kan derfor ikke garantere at du ikke har en bindingstid. Dette er derfor noe du som kunde selv må undersøke med tidligere leverandør dessverre. Jeg håper du har anledning til å kontakte oss på ny, slik at vi kan se nærmere på saken. Du må gjerne henvise til dette innlegget, og til meg. Vi har åpent mandag-fredag 08-16 og kan nås per tlf: 38 10 00 80, eventuelt per e-post: [email protected]. Mvh Nina, NorgesEnergi
Har kontaktet norgesenergi 2 ganger og har møtt på en hyggelig kundeservice hver gang og blitt tilbudt et mobilabonnement som tilbyr meg det samme som som konkurrentene til en billigere penge
Hyggelig og vennlig hjelp. Personen hadde gode kunnskaper og ønsket å gjøre en god jobb. Fant et tilbud som jeg ble fornøyd med.
At min familie og venner kan få gleden av denne gode avtalen.
Hei Sølvi! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Mvh Nina, NorgesEnergi
God kundebehandling,bra priser,lite ventetid får å komme mellom på tlf.
Hei Mette! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi
Anbefaler Norgesenergi basert på pris nivå og servicenivå fra kundeservice senter.
Hei Hugo! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg har inngått avtalegiro avtale får fortsatt regninger per post med fakturagebyr. Ringte kundeservice 40 min før stengetid, etter velkomstmelding. Melding: "Vi har nå stengt, våre åpningstider er fra 08:00-16:00". Sendte mail til kundeservice for 6 dager siden fortsatt ingen svar 🤔
Hei Hasan! Beklager at det har vært vanskelig å få tak på oss, det ønsker vi selvfølgelig ikke! Vi har den senere tiden opplevd stor pågang, og vi har derfor dessverre lengre behandlingstid enn normalt. Selv om du har Avtalegiro hos oss, er vi allikevel pliktig til å sende deg spesifikasjonene for hva som trekkes fra kontoen din. Dersom du ikke har registrert eFaktura i nettbanken din vil denne sendes per post. Du kan opprette eFaktura direkte i nettbanken med eFakturareferansen som står oppgitt på din faktura, eller via MinSide. Mvh Nina, NorgesEnergi
Hyggelig kundekonsulent, enkel løsning på min forespørsel. Kort ventetid for å komme i kontakt med kundesenteret. Meget fornøyd med alt.
Hei Wilhelm! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, det er viktig for oss! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi
Får altid god service hos dere, har ingenting å klage på.
Hei Lise! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi
Har hatt avtale fra 2003, og utvidet denne til å innkludere hytta i 2018. Stabil og forutsigbar strømrekning hele veien, og meget fin dialog med Norgesenergi.
Hei, Oddbjørn S! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Det er kjempe hyggelig å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør etter så mange år! Det setter vi stor pris på :) Mvh, Truls - NorgesEnergi
Kjempe service Ikke noe lureri som mange andre i bransjen driver med , har vært kunde hos dere i 6 år å kunne ikke vært mere fornøyd En ting som er negativt , strømaconto burde komme med en vennlig varsel nå den når grensa . Ikke ett brev om oppsigelse og bytte av leverandør , synes virkelig ikke det er nødvendig når dere kunne sendt både sms eller Mail med ett litet varsel istede . En liten ting å tenke på , er ikke gøy å få slike brev .
Hei, Lars! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen du opplever i kontakt med vårt kundesenter! Vi takker også for tilbakemelding vedrørende Strømkonto, og tar selvfølgelig dette videre! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Har blitt fakturert kr 49,- pr mnd på to forskjellige abonnement over flere år. Produktet står oppført som sparepakken på faktura. Dette er en forsikring i tilfelle bortfall av inntekt.
Hei, Elin! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukter med ulike fordeler. Disse skal derimot alltid bli informert og godkjent av deg som kunde ved avtaleinngåelse. Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi undersøke hva som har skjedd. Mvh, Truls - NorgesEnergi