⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

God og vennlig hjelp

Omtale av  Frøydis

God og vennlig forklaring på spørsmål ang faktura og strømpris En skikkelig hyggelig svensk medarbeider

Svar fra NorgesEnergi
18.03.2021 08:38

Hei Frøydis! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det betyr mye for oss at du er fornøyd med servicen du opplever når du er i kontakt med oss. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Veldig godt fornøyd 😉

Omtale av  Frode

Veldig hyggelig samtale og raskt svar på spørsmålene 👍

Svar fra NorgesEnergi
18.03.2021 08:38

Hei Frode! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Anbefales absolutt ikke

Omtale av  Lasse

Manglende vilje til å løse i utgangspunktet en enkel utfordring. Hadde inngått e-faktura, men ikke avtalegiro (min feil) Dermed var deres lokketilbud ikke lenger gyldig, og svært fordyrende påslag tilkom faktura. Kontaktet kundeservice umiddelbart, god tid før forfall uten vilje til å hjelpe. På tide med et gjennomsiktig produkt, så enhver kan forstå hva man betaler, uten fastpriser, påslag, rabatter og alt det kreative fakturasvindleri. Bransjen har blitt like innviklet som forsikringer

Svar fra NorgesEnergi
18.03.2021 08:38

Hei Lasse, Vi syns det er leit at du sitter igjen med den opplevelsen. Det stemmer at noen avtaler krever at du oppretter eFaktura og AvtaleGiro. Om du ikke oppretter avtalt eFakura og AvtaleGiro så vil avtalen i henhold til vilkårene bli endret, men du kan få avtalen tilbake så lenge du oppretter manglende AvtaleGiro. Da må du bare ta kontakt med oss etter at du har fått opprettet dette. Du kan komme i kontakt med oss per tlf 38 10 00 80, eller per e-post: [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (1)

Legger til Produkter

Omtale av  Idar J. F

Norges Energi Legger til Produkter som Vintertrygghet 50 kr mnd og Sparepakken 50 pr mnd uten å innformere.

Svar fra NorgesEnergi
17.03.2021 10:00

Hei, Idar J.F! Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler vi gjort dette. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukt med ulike fordeler for våre kunder. Disse skal derimot alltid bli informert om av selger/kundebehandler og det skal innhentes uttrykkelig aksept fra deg som kunde ved registrering. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Billig strøm og hyggelig kundebehandlere.

Omtale av  Sibel K

Det er godt å være kunde hos dere først og fremst fordi det er billig med strøm og vi får spart mye på det. 2. Ha mobilabonnement hos dere i tillegg som har billigere pris i forhold til andre mobil operatører. 3. Eneste ulempen er at mobilnettet kan dette ut av og til. Men ingen ulemper med strømavtalen hittil. 4. Norges Energi har veldig flinke kundebehandlere som ordner og fikser samt er de veldig hyggelige å snakke med. Behjelpelige mennesker👍🏼 Til sist er mine egne erfaringer med Norges energi som er at jeg er strålende fornøyd kunde. Norges energi kan anbefales til alle som ønsker å oppleve hyggelig service samt for å spare penger😊

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Møtte kundevennlig personer på kundeservice.

Omtale av  Tom O

Fikk en god forklaring på hva jeg betalte for. Og det resulterte i at dobbelt betaling av tjenester kunne fjernes på min totalbelastning. Min feil at jeg ikke oppdaget dette før. Det som kunne vært bedre var om Norges Energi hadde sett dette selv. Det gjelder belastningen for sparepakke og 100% fornybar energi.

Nyttig (0)

Har tro på at jeg får beste pris

Omtale av  Shahid S

Sikker og lave priser og kjempe god service anbefales med marked konkurrerende priser

Nyttig (0)

Selger ikke pålitelig

Omtale av  Nils

Umulig å logge inn på min side. Kundeservice er ikke tilgjengelig

Nyttig (0)

Godt fornøyd

Omtale av  Annmari

Hadde litt problemer med den siste regningen. Fikk den både utsatt og delt opp. Det var til stor hjelp for. Dessuten var det en meget hyggelig konsulent som hadde stor forståelse for min situasjon

Nyttig (0)

Bra kundeservice som kan gjøre forbedringer.

Omtale av  Tom

Bra kundeservice som forklarer enkelt hvordan tariffen/faktura er bygget opp fra innkjøp og forbruk Nordpool/forbruk og fram til kundens regning.

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ikke interessert i å rydde opp etter feil i bestilling

Omtale av  Kjetil

I desember 2020 byttet jeg fra NorgesEnergi til Agva grunnet et godt tilbud/kampanje. Rett etter bytte ble jeg oppringt av NorgesEnergi. De kunne ikke matche kampanjen fra Agva, men gav meg et nytt tilbud med oppstart fra 01.06.21. Ved en feil overførte de strømabonnementet mitt med en gang. Dette oppdaget jeg når en høy strømregning landet i postkassen. Jeg tok da kontakt med NorgesEnergi og henviste til SMS-bekreftelsen, der det står klart og tydelig at oppstart skulle vært 01.06.21. Først fikk jeg to avvisende svar fra kundeservice med at "du ble ringt opp 10.12.20, og ble overført til oss 13.12.20". Jeg forsøkte å henvise til SMS-bekreftelsen, men kundebehandleren ignorerte dette i svaret. Først når jeg svarte med at dette tas videre til Forbrukerrådet på tredje forsøk, fikk jeg en beklagelse på feilen og at jeg "bare måtte si ifra om jeg ville bytte tilbake igjen". Ingen tilbud om kompenasjon eller på noen måte forsøke å rette opp feilen som har hatt økonomiske konsekvenser for meg. Det er uaktuelt at feilen de har gjort skal koste meg ca kr 2.500,- Dette må de rette opp i. Dette har vært en svært skuffende opplevelse, og saken er ikke avsluttet fra min side. Anbefaler alle å holde seg unna NorgesEnergi. Slurvete arbeid, dårlige tilbakemeldinger og en høy strømregning som jeg aldri skulle hatt - er det jeg sitter igjen med.

Svar fra NorgesEnergi
11.03.2021 09:51

Hei Kjetil, Det er leit å høre at du sitter igjen med den opplevelsen og det er svært beklagelig at avtalen din ble startet opp tidligere enn avtalt. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd og håper du kan ta kontakt med oss. Gjerne kontakt oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi se nærmere på dette. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (1)

Prismatch - 14 dagers behandlingstid!

Omtale av  David

Ønsket å benytte meg av NorgesEnergi sin prismatch, prøvde først å ringe - ventetiden var lang på tlf. Valgte å bli oppringt, de ringte først etter flere timer, og det passet ikke å ta tlf akkurat da. Chat var nede på tidspunktet jeg ønsket å kontakte de. Valgte derfor å sende Mail for å for få prismatch som ofte er det enkleste - 14 dager etterpå får jeg svar, om at den gjelder fra datoen de behandlet saken. At kunden skal lide av lang behandlingstid er helt feil for min del.

Svar fra NorgesEnergi
11.03.2021 09:51

Hei David! Beklager at det har vært vanskelig å få tak på oss! Vi har den senere tiden opplevd stor pågang, og dette har dessverre resultert i unormalt lang behandlingstid i alle våre kanaler. I utgangspunktet har vi dessverre ikke mulighet til å registrere prismatch tilbake i tid, men jeg håper likevel du har mulighet til å kontakte oss så skal vi selvfølgelig finne en løsning på dette. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til: [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget, og til meg. Håper på å høre fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (1)

Lureri om vintertrygghet!

Omtale av  Andre S

Vært fornøyd med Norges Energi, men oppdaget at de har pålagt meg "Vintertrygghet" siden 2017, noe jeg aldri har bedt om, så ergo har de svindlet meg for 1800kr på 3 år, så les og sjekk fakturan nøye.

Svar fra NorgesEnergi
11.03.2021 09:50

Hei Andre! Man skal alltid få informasjon om Vintertrygghet før produktet registreres i strømavtalen. Det skal også sendes ut informasjon om produktet per e-post eventuelt SMS, i tillegg til at produktet vil vises på MinSide og faktura. Jeg beklager derfor dersom du ikke opplever å ha mottatt tilstrekkelig informasjon ved innsalg av produktet. Jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte oss slik at vi får nærmere informasjon om registreringen av produktet. Du kan kontakte oss per tlf 38 10 00 80, vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Ok, men lite tilgjengelig minside

Omtale av  Kristian A

Min side har nedetid og fungerer ikke alltid. Samt det er tregt

Svar fra NorgesEnergi
11.03.2021 09:50

Hei Kristian! Vi har den senere tid opplevd stor pågang, og dette har dessverre resultert i noe nedetid på MinSide. Vi beklager at feilen har oppstått, og arbeider med å utbedre siden slik at dette ikke skjer igjen, da vi forstår at det har vært frustrerende. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Det er OK

Omtale av  Albina A

Det kan bli bedre om lavere pris på strøm .To av mine venner har fått info om NorgesEnergi og vilkårene. Nå har NorgesEnergi to kunder til🥰

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Har tidligere vært litt skurring, men i dag er alt bra.s

Omtale av  Mille

Skurringen skyltes nok mye fordi jeg opererte med flere konti. Det skjedde endringer og dete er jo etterhvert blitt store.

Nyttig (0)

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR