SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God faktura oversikt og fantastisk app! Anbefales.
Veldig gode priser, og får alltid melding dagen før når det er billigst å bruke strøm. Perfekt for en som studerer!
Det er bare ikke noe som gjør den bedre enn andre.
They offer service not to pay for electric power while you are on scik leave. Last two times they used a variety of tools to avoid and prolong process, from "we lost your papers send it again" to the "the boy who pick up our mail from the post box forgot it". First you need to ask for the form to be sent by the post, then you wait WEEKS to arrive. Usually, you need to ask again and then again wait WEEKS to arrive. Then You send it there (once paid 20 euros to track the letter and found that no one pick it up there, letter just sit in the box and return to you). Then you need to send it again. All in all, whole procedure take months instead days. It was like that several years ago and it is like that right now. Very serious bunch of cheating scheme. Stay away if you not want to waste your time, money and nerves.
Jeg ser at avralen min slett ikke er blant de billigste, som de lovte...
Velvillige til å hjelpe deg. Hyggelige å snakke med. Hvis du trenger å dele opp strømregningen går det helt fint. Ikke alle selskap som gjør det.
Meget god mottakelse da jeg tok kontakt etter en sammenligningsprosess, og regningene gikk helt klart ned. At strømprisene steg i fjor, kan neppe SkandiaEnergi lastes for. Vurderingen til Bytt er gunstig for SkandiaEnergi, men det er lite løpende informasjon om utviklingen. Men det koster jo penger, og da er det kanskje gunstigst å redusere informasjonsarbeidet, særlig når en ligger i gunstigste ende av prisskalaen.
Hei Nils! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar til oss - det setter vi stor pris på! Vi håper du fortsetter å være fornøyd med avtalen din hos oss, og dersom det skulle være noe er vi tilgjengelig både på telefon og epost. Ønsker deg en god helg! Mvh Anna, SkandiaEnergi
Do not buy electric energy from this @%#^$&#^%#! Company! To attract customers they offer benefits like not to pay electric power while you are on sick leave. I have sent papers for my sick leave from January first time (SICK LEAVE FROM 2022), they inform me that it never arrived. Then I sent it again, but this time by recommended letter, and guess what, from 24th of February til this very moment, no one picked up the letter from post box. I was able to see it because I could track the letter. I have called last week to ask whats going on, and they told me that only one guy handle it and that will pick it up tomorrow. It was a week ago. Now I wait in Friday letter to be sent back to me. And recommended letter was paid 220 NOK. So, this company obviously cheat and try to avoid obliged and promised. I promised them now on messenger that I will spread the word about their business model and I will keep my word as you can see. So, if you want to avoid being scammed like I was, AVOID THOSE CHEATERS!!! If not, just continue doing business with them.
Hi Nenad S! We are happy that you reached out to us directly through Messenger so that we could find a solution to the problem regarding your mail not getting to our office. I hope that you are happy as well with the solution we had, and we will continue our contact with you directly. With that said, we do not scam or cheat our customers. Our customers is the most important thing to us, and we work hard every single day to make electricity and our agreements as easy and accessible as possible. Unfortunately we have had a few problems regarding receiving our mail after we switched location for our office. Luckily this problem is solved now. I wish you a great day! Kind regards, Anna, SkandiaEnergi
Oppleves, av meg, som en seriøs aktør på markedet.
Hei Thore! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! Mvh Anna, SkandiaEnergi
veldig fin kundeservice, å nettleverandør på strøm.
Hei Kjellolav S. B! Det er beklagelig dersom det har skjedd en endring i avtalen din hvor du ikke er informert om dette. Vi sender alltid ut epost når det skjer endringer i avtaler, så vi må virkelig beklage dersom denne ikke har nådd frem til deg. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 70 16 15 eller epost [email protected] dersom du ønsker en gjennomgang av avtalen din. Mvh Anna, SkandiaEnergi
Upålitelige mht p holde avtalt pris Bør holde avtaler
Hei Ole S! Vi har aldri hatt en avtale hvor man får påslag basert på %. Alle våre avtaler har faste satser hva gjelder både fastbeløp og påslag. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 70 16 16 dersom du ønsker at vi skal ta en gjennomgang av avtalen din hos oss. Mvh Anna, SkandiaEnergi
Tok dette selskapet for noen år siden etter en utrolig lovende sammtale med selger og en mengde tilbud og lovnader. Dette ble med tomme ord oppdaget jeg fort da første regning i post kassen. Fra dag en fikk jeg feil regninger med forbruket som en familie. Den gangen bodde jeg på vinter i tyskland og brukte ikke mere,enn en thermostat ovn på +10 i lange perioder vinters tid. Trønderenergi som var nett eier ba til og med om ettersyn da det ble brukt lite strøm,MEN ikke disse. Her kom regniger på tusenvis av kroner,men kunde service hos SE forklarte at det stemte og var ikke noe og gjøre med. Da den ene på kundeservice ble opplyst om at en politi annmeldelse var neste skritt,ble noe ordnet,men ikke alt. Etter at jeg byttet fren satte jeg et krav at de skulle regne på nytt over og betale dette snarest over. Etter 6 måneder ringte ei og ville gi med 400 og noe som feil innbetalt... der manglet i allefall noen tall og ei 0 enda. Styr unna,da jeg sitter igjen med etfaringen og meningen, at dette regelrett er svindel satt i system!
Hei Dag! Vi som strømleverandør har ingen mulighet til å direkte hente forbruket ditt registrert på din strømmåler. Dette er det kun netteier som kan gjøre, og vi er dermed avhengig av at sender korrekt informasjon til oss ved fakturering. Ved feil på forbruket på fakturaen må man som kunde derfor ta kontakt med netteier, og de vil sende korrigering til strømleverandøren. Håper du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 70 16 16 eller epost [email protected] for en gjennomgang av avtalen din hos oss, og de fakturaer som er sendt ut. Mvh Anna, SkandiaEnergi
De sa de skal være blant 3 av de billigste i Norge.veldig variabel i faktura.i novmber betalte jeg 1400 i desember 4500
Hei Esfehani! Strømprisen i Norge var dessverre utrolig mye høyere i desember enn hva den var i november. Dette gjorde at alle opplevde å få en strømfaktura nå i januar som var mye høyere enn fakturaen man mottok i desember. Dette er utrolig trist, men dessverre ikke noe vi som strømleverandør kan påvirke, da prisen settes av den nordiske strømbørsen NordPool. Strømprisen er også lik for alle leverandører. Husk at fakturaen fra oss er uten strømstøtten du mottar fra din lokale netteier. Dersom du har spørsmål håper jeg du har anledning til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 70 16 16 eller epost: [email protected]. Mvh Anna, SkandiaEnergi
Har ikke noe å utsette på selskapet. Kundeservice er veldig hyggelige og blide å imøtekommende.
Hei Stein! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi pris på :) Ønsker deg et godt nyttår! Mvh Anna, SkandiaEnergi
Alt har fungert bra til nå. Strømregningen kommer når den skal, så aldri vært noe tull med betalingen. Det er en rimelig og grei avtale, digitalstrøm. Oversiktlig faktura.
Hei Elin! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på :) Mvh Anna, SkandiaEnergi
Jeg er veldig fornøyd med SkandiaEnergi og har vært kunde i flere år nå. Det finnes sikkert selskaper som kan tilby enda lavere påslag enn 5,60 øre/kWt, men det utgjør en forsvinnende liten andel av strømkostnaden, og jeg betaler bare 9.- i månedstillegg, alt etterskuddsvis. Viktig for meg er det at jeg opplever kundeservice som lett tilgjengelig og veldig hyggelig.
Hei Sjur! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Ønsker deg en god jul! :) Mvh Anna, SkandiaEnergi