Telinet Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt Telinet i to år og snakket med kundebehandleren der flere ganger og de hjelper meg alltid selv når jeg ikke hadde råd å betale å måtte dele opp regningen.
Hei Vegar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice
Har vært kunde siden 2014. Siden de hadde trukket for mye disse årene, hadde jeg over 12000 kr tilgode. Fikk beskjed at disse vil bli utbetalt innen 1-2 uker, men har forsatt ikke fått pengene utbetalt etter 3 uker. Kundeservice svarer ikke på telefon eller mail. Så jeg kan ikke se noen grunn til å være kunde hos Telinet Energi.
Hei Endre, Jeg beklager dette, men regner med det er ryddet opp i nå? Hvis ikke er det fint om du sender meg en mail på [email protected] så ordner vi det med en gang. Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice
Overfakturert for kr. 32000,- tilbakebetalingsdato ikke overholdt (29. 09) Fire skriftlige purringer og to pr. telefon. To av purringene er ikke besvart. Ingen gode forklaringer på hvorfor ikke betaling skjer. Tilbudt å bli satt på "prioritert liste" for betaling - bidro til fantasier om at firmaet er insolvent. Blitt forsikret av kundebehandler om at så ikke er tilfelle. Jeg venter i spenning!
Hei Hans, Sender du meg en mail på [email protected] hvis det fortsatt er noe som ikke er ordnet med deg? Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice
Har blitt overfakturert med nesten 40 000,- i løpet av 2 år. Første gang var de ganske raske med å sende pengene tilbake på konto. Denne gangen har de ikke gjort det. Har sendt inn målerstand hver måned, men har ikke blitt justert ned i forhold til forbruk. SVINDEL! Har ringt kundeservice og sendt inn klage pr. post. Min anbefaling: bruk en annen og mer seriøs leverandør. Det skal jeg gjøre.
Hei Steinar, Jeg beklager at vi hadde noen forsinkelser og at dette rammet deg. Kan du sende meg en mail på [email protected] om det fortsatt er aktuelt? I så fall får jeg ordnet det med en gang. Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice
Har snakket med kundeservice på Telinet flere ganger. Alltid det samme svaret. De skylder meg over 26 000 kr. Er det noen som har private mailadresser til leder i selskapet? Hvilken mailadresse har dere brukt? I dag svarer de ikke på kundeservice. Ringt over 10 ganger. Mvh fortvilt kunde.
Hei Ina, Sender du meg en mail på [email protected] , så får vi ordnet opp i dette. Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice
Foreløpig har jeg ventet i 4 uker og purret 4 ganger.
Overfakturert kr 51000.- umulig og få tilbake penger har enda ikke fått etter 4 purringer. Velg en annen.
Hei Vegard, Dette hørtes veldig rart ut, så jeg vil gjerne ta en titt på det. Fint om du sender meg en mail på [email protected] så får jeg sett på det med en gang. Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice
Har som mange andre opplevd å bli grovt overfakturert gjennom to år. Selv ved innsendelse av måleravlesninger har de ikke foretatt avregninger og justering av fakturabeløp. Dessuten fakturerer de med kW priser som er helt "hinsides" i forhold til reelle priser (skulle være spotpris). Da det ble oppdaget forsøkte de å beholde pengene for senere avregning mot mitt forbruk. Superfrekt! Hele forretningskonseptet ser ut til å være å skaffe inn "gratis" kapital. Når det nå etter en stund har begynt å strømme inn med klager og dårlig omtale, så starter de Aqva Kraft som er en blåkopi med samme konsept. Ligg unna!
Krever noe helt hinsides i forskuddsbetaling. Fikk pengene tilbake da jeg tok kontakt, dog UTEN renter! Flere bekjente opplever det samme, att de låner penger gratis av kundene sine! Aldri før fått så høye strømregninger før! Ble oppringt av en kundebehandler som lurte på om jeg var fornøyd. Når jeg sa jeg var missfornøyd "brøyt" samtalen. Ble aldri ringt opp igjen. Er nå blitt kunde en annen plass!
Har i dag fått melding fra Telinet Energi om at de har fakturert meg 40.000, - for mye iløpet av de to siste år. De beholder pengene og avregner dette fremover. Er det lov? Til tross for regelmessig innsending av målerstand??
Alltid hyggelige folk og sparer penger... Ikke så mye mer som trengs for å få strøm.
Telnet energi har gunstige priser og god service. Kan anbefales.
Hei Widar, Det var hyggelig å høre! Vi skal gjøre vårt beste for at du fortsatt trives hos oss! Vennlig hilsen Kundeservice, Telinet Energi AS
Ikke helt bra at forskudd versus avregnet for en periode på over 2 1/2 år (fra 1.1.2014 frem til i dag) først godskrives konto nå. Dette gjelder antakelig ikke bare meg. I praksis innebærer det i så fall at selskapet har mange bitte små kreditorer, der jeg er en av disse. En sjekk i Brønnøysundregistrene viser at selskapets regnskaper for 2015 ikke er levert ennå (fristen er 31. Juli), og jeg får derved heller ikke kjapt sjekket om jeg som kreditor ligger greit an eller ikke. Jeg valgte Telinet pga opprinnelsesgaranti. Det veier tyngre enn feilskjæret nevnt ovenfor.
Har egentlig hatt lite kontakt. De har hatt en gjennomgang av innbetalingene mine, så jeg fikk en hyggelig kreditnota.
Veldig hjelpsom, god kunde service. Veldig fornøyd.
Hei Stefan, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Vennlig hilsen Kundeservice, Telinet Energi AS
Jeg er veldig fornøyd hittil. God kundeservice.
Hei Jeanette, Det er vi glade for å høre, vi gjør vårt beste for at du vil være fornøyd fremover også! Vennlig hilsen Kundeservice, Telinet Energi AS