Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tibber startet som et friskt pust i strømleverandør jungelen. En handling førte til at de fikk kundene i mot seg. Snipp, snapp, snute, vi er ute (fra tibber).
Tibber leverer de beste merverdi tjenestene for reduksjon og flytting av strømforbruk. Dette veier mer enn opp for faktureringsmodellen.
Ikke bare vil Tibber at jeg skal være bank, men de estimerer helt horrible priser i forhold til det vi har her nord nå. Byttet til annet selskap, som tar betalt for det jeg faktisk bruker, og ser meg ikke tilbake.
Estimatet for desember er høyere enn noe forbruk jeg noen gang har hatt i desember.
Godt fornøgd med tibber. Forhandsbetaling? Trur eg gjer det når eg bestiller fly, ferie, nettshopping osv og så ser ikkje problemet og gjere det med straum heller.
Beklageligvis har tibber innført forskuddsbetaling på strøm. Det funker ikke for meg. Kundeservicen svarer også tregt. Byttet til GE, de har ganske fin app med mange av funksjonene tibber har
Har mye utstyr tilpasset dagens teknologi som gjør det enkelt å ha oversikt over strømforbruket.
Da Tibber varslet endring i fakturering ble de enige med Forbrukermyndighetene om at de skulle sende utfyllende informasjon innen 2 dager. Etter 10 uker venter jeg fremdeles på dette. Fullstendig kollaps i kundebehandling og voldsom overfakturering på forskuddsbetaling av strøm.
Estimerer vanvittige beløp. Nekter å fungere som bank for dette selskapet..
Kjempe bra app som får meg til å spare strøm. Fungerer veldig bra med Futurehome.
Tibber var er bra selskap helt til de fant ut at forhåndsfakturering av strøm var en god ide. Byttet selv til Vibb i dag, som i tillegg til å ikke måtte låne penger av meg og har mulighet for fakturering av nettleie. Digg å slippe å forholde seg til to fakturaer hver mnd.
Her er det bare å skifte til en annen leverandør. Tibber lar kunde være bank for egen drift og for å ta finansiell risiko ved innkjøp av strøm. Siden Tibber velger å kreve forskuddd, slipper selskapets eiere å skyte inn kapital, bankforbindelsen til Tibber trenger heller ikke å stille opp med kapital. Kundene stiller opp for eierne og selskapets bank, det er godt gjort at Tibber får kundene med på det. Jeg flytter for godt leverandør.
Betalingsmodellen er uten sidestykke en elendig avtale. De ber kunder være banken med forskuddsbetaling.
Har vert ett bra selskap med bra app. Di siste månedene har det vert overfakturering på tross av forskuddsinnbetaling: betalte i september estimat for neste mnd. I oktober kom alikevel faktura for hele måneden selv om eg hadde 5500kr til gode stående i selskapet. Alle faktura etter september har vert feil på, der dei har fakturert full pris selv med innestende penger i selskapet. Eg akter ikke å ver bank for ett strømselskap som ikke har økonomi. Etter mye tull der eg har mnd for mnd har brukt en del av mi fritid på å få fikse dette, så tenker eg at en konkurs for tibber er helt på sin plass. Eg har siste to år kjøpt mye av Tibber dubeditter. Veldig givende at en del av dette må kjøpes nytt hos andre selskap fordi at dette kun funker som Tibber kunde.
Jeg var fornøyd til å begynne med, men så ble det problemer i appen deres, som egentlig er det eneste bra de har å tilby. I tillegg er det uhørt å være deres lånegiver.
Ok helt til de endret faktura med overestimering av betaling forskuddsvis. Umulig å forstå faktura.