DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ringte inn til DNB for å rapportere om at Jeg hadde blitt svindlet. Jeg ønsket å reklamere for svindelen som hadde skjedd på kontoen min men kundebehandleren sa jeg måtte vente til det hadde blitt bokført! Det skjedde et brudd i samtalen så kundekonsolenten ringte meg opp igjen! Og helt ut av ingen steder så kaller han meg fryktelig respektløs! Det å bli ringt opp igjen kun for å bli krenket og ydmyket er greit! Denne personen bare antar at Jeg la på så han ringer meg opp igjen kun for å kjefte på meg!
Hei, så kjedelig du hadde en negativ opplevelse. Ta gjerne kontakt med oss på chat, nettbankmelding eller telefon igjen så skal vi hjelpe deg. Men det er helt riktig at en transaksjon må være bokført på konto før det går an å reklamere. /Viktoria
Kunde siden jeg var 15 år gammel. Nå er jeg 50 år gammel så kunde i 35 år Jeg synes kundeservice er bra, selv om den var mye bedre før. Men nå blitt så dyrt og for kundene. Dårligste rente på billån/ boliglån. Veldig Vanskelige om man trenger hjelp en mnd , føler de er nå mest for finans folk. Vanlige folk med god lønn tror jeg kan spare mange 1000,- kr pr mnd på en annen bank. Er det noen bank pr nå i Norge med høyere boliglåns rente.?
Hei, vi er alltid åpne for dialog om du er misfornøyd med rentene dine og vil ser alltid på muligheten til å tilby deg rente som kan konkurrere med andre på markedet. Gi oss en lyd på 915 04800 skal vi se nærmere på dette. Vi har det siste året vært flinke på å holde kø innenfor akseptabel ventetid, så på det lengste vil ventetiden være noe mellom 5-10 minutter, men som regel er den bare på 1-3 minutt :) /Vinjar
Dette er en bank som behandler på sine ansatte like dårlig som sine kunder. Banken har milliarder overskudd, men sier opp over 500 ansatte. Flere ansatte blir tvangsflyttet inn i nye stillinger med kraftig nedgång i lønn. Samtidig som de melker søvnige nordmenn med dårlige og dyre bankløsninger. Bytt og boikott denne banken. Se bare hva de gjorde med S- Banken.
hei, omstillinger i bedrifter er alltid kjedelig men veldig normalt, spesielt i store bedrifter som DNB. Vi kan ikke svare på hvor du har lest at ansatte går ned i lønn, da ingen i DNB går ned i lønn om de bytter avdeling. Lønn forblir lik som den er, eller som oftest skjer, får man en lønnsøkning. Det er ellers leit å høre at du mener vi har dyre løsninger, da våre gebyrer er som regel like, eller lavere enn mange av våre konkurrenter. /Vinjar
Ekstremt dårlig erfaring med DnB. Vært kunde her i 20 år privat. Hatt bedriftskonto til selskapet i 10 år. Så bestemmer de seg plutselig for å fryse kontoen, samme dag som de ringer. Ble oppringt fra en som heter (Anonym), hvor hun informerte om at kontoen blir fryst inntil man har sendt de informasjon. Alt er ok i selskapet, ingen problemer. Forstår at banken har en del retningslinjer de må følge oss. Men det å stenge en konto på dagen er ikke greit med mindre man har noen spesiell grunn til mistanke om noe. Useriøst og må vurdere å bytte bank her.
Hei. Veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss, har forståelse for at det er frustrerende. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men håper du vil ta kontakt med kundesenteret vårt på nytt slik at vi kan hjelpe deg med å se nærmere på hva som har skjedd her. /Lisa
jeg trengte hjelp med de og få hjelp med skjermings fradrag, og de skattemessige forhold. dette får du klare selv.
Hei. Kjedelig å høre at du ikke fikk hjelpen du trengte. Spørsmål rundt skjermingsfradrag og skattemessige forhold er det skatteetaten som må svare på. Ønsker deg en fin dag./Thomas
De kunne fjernet den dumme roboten som bare tar tid og irritasjon og den dumme talemenyen som ber deg om å "si med noen få ord...". Jeg fortrekker tastemeny fra første stund eller snakke med ett menneske for å få ting unnagjort. Du må igjennom en telefonkø uansett så hvorfor sette inn denne bremsen ? Det hender man kan være uheldig å blir videresendt helt til man til slutte treffer på en person som sier du må ringe kundeservice i morgen på dagtid, alt etter hva det gjelder.
Hei! Så leit å høre at du har hatt problemer med taleportalen vår. Taleportalen er ment å være raskere enn en tastemeny og vi jobber hele tiden med å forbedre den. Håper du vil bli mer fornøyd med den etter hvert :-) /Frida
Jeg får rundt 2% rente på sparekonto, og da jeg ringte inn så måtte jeg låse for å få høyere, og det er veldig merkelig at dere lar meg ha en så dårlig rente uten å informere om at dere har høyere renter på sparekonto.
Hei Gry. Takk for tilbakemelding. Ta gjerne en titt på hvilke sparekontoer vi tilbyr her: https://www.dnb.no/sparing/sparing-pa-konto /Mariell
Grusom nettbank og brukervennlighet. Helt forferdelig mye knot for å kunne signere et enkelt dokument, når man skal til kundeservice må du snakke med en forferdelig robot som kan irritere en gråstein om den har lyst. Fikk finansieringsbevis her og det er den eneste måten jeg noen gang blir å forholde meg til denne banken på.
Hei, Vegard! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med nettbanken. Å signere dokumenter skal normalt være en grei jobb under "Mine oppgaver", men jeg skjønner at det er frustrerende om det ikke har fungert som det skal. Et lite tips ang. chatbot: Om du ikke ønsker å prate med den kan du skrive "Snakke med menneske", så kommer du rett over til meg eller mine kolleger :) /Even
De få gangene jeg har trengt å ta kontakt med banken, opplever jeg at kunden er et nødvendig onde for banken. Ekstremt dårlig kundeservice. Prøvde å booke et møte med en lokal filial for å få hjelp når kortet mitt måtte sperres etter tap, men fikk i stedet en nedlatende irettesetting fra det lokale kontoret i Sarpsborg. "Nå må du høre her" funker veldig dårlig på en mangeårig kunde som ble uten penger i over en uke pga tapt kort.
Hei! Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager sterkt at du har hatt en negativ opplevelse med vår kundeservice. Dette er ikke den standarden vi streber etter, og vi setter pris på at du tar deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Har forståelse for at noen ønsker personlig oppmøte i banken for slike tilfeller, men vil også nevne at kundesenteret vårt på telefon 91504800 eller på chat når du er innlogget i nettbank/mobilbank vil også kunne hjelpe til i slike situasjoner. De er tilgjengelig hver dag (inkl. helger) fra 07-23. /Elisabeth
DnB driver med Shorting av norske solide selskap , eksempelvis Norske skog og Kongsberg Automotiv. Selskaper som hovedsakelig har norske eiere og mange av dem er kunder i dnb, skammelig.
Hei! DNB Asset Management har flere norske aksjefond som er langsiktige investorer i norske industriselskaper, samtidig som vi også tilbyr fond som blant annet kan gå short i en aksje. Det betyr at fondet er investert på en måte som gjør at det tjener på kursfall i aksjen, men det betyr ikke at det er fondet som skaper kursfallet. /Frida
Dårlig service, jobber mot kundene sine. Går ikke når jeg Kjøper aksjer gjennom ask hos dnb og samtidig dem shorter samma aksje. Ha det bra!
Hei Marius. Takk for tilbakemeldingen din, ta gjenre kontakt med kundesenteret vårt for hjelp og innspill. /Viktoria
DNB Asset Management ødelegger for norske industriselskaper via sin shorting av bla. Kongsberg Automotive ASA
Hei! DNB Asset Management har flere norske aksjefond som er langsiktige investorer i norske industriselskaper, samtidig som vi også tilbyr fond som blant annet kan gå short i en aksje. Det betyr at fondet er investert på en måte som gjør at det tjener på kursfall i aksjen, men det betyr ikke at det er fondet som skaper kursfallet. /Frida
Dnb sender mase emails hele tiden dere må evne å skjønne at verden handler ikke om dere jeg sparer til pensjon i klp globalt indeksfond sånn blir det jeg er ikke interessert i dnb.
Hei! Da anbefaler jeg å ta kontakt med kundesenteret på telefon 91504800, eller via chat i nettbanken/mobilbanken, så skal vi finne ut hvilke eposter du mottar. Da kan vi hjelpe deg med å stoppe utsendelse :-) /Frida
Dette er dessverre bare trist. De tok noe som virket bra SBanken og gjorde det helt utrolig dårlig. Snakk om å gjøre gull til gråstein!
Hei! Takk for tilbakemelding :-) Usikker på om du er kunde i DNB eller Sbanken, men dersom du har tips til forbedringer tar vi gjerne imot tips uansett hvilken merkevare det gjelder. Vi jobber hele tiden med å gjøre produktene og kundeopplevelsene bedre, så vi setter pris på tilbakemeldinger. /Frida
Elendig kunde behandling og en bank man ikke ønsker å være kunde hos. Da jeg begynte å seile til sjøs helt i begynnelsen av 70 tallet fikk vi mye reklame fra dem, men behandlingen som kunde var bare dritt. Det var så elendig at jeg kuttet ut banken etter kort tid. Dette ble gjort fordi at jeg hadde følelsen av at man ble sett på som en dritt når man var en sjømann. Når jeg gikk av med pensjon etter mange år i oljebransjen syntes jeg ikke at det var blitt noe bedre. Etter at jeg ble pensjonist har jeg kjøpt en del aksjer i blant annet KOA som er et selskap med mange småaksjonærer og hva gjør DNB? Jo, det prøver å shorte penger fra småaksjonærene. Takk for det DNB.
Hei, Nils. Jeg kan ikke så mye om det som skjedde på på 70-tallet, men jeg er likevel trygg på at ting har forandret seg siden den gang. Å høre at du har hatt dårlige opplevelser hos oss er ikke noe kjekt. Vi ønsker gjerne å rette opp inntrykket ditt om du vil gi oss en sjanse til det :-) /Even
Jeg søkte SAGA kundeprogram for å ta del i SAS kredittkort-kampanjen som går nå, og oppfyller kriteriene knyttet til både inntekt og investerbar formue (til og med hos DNB), men det tok en uke (etter purring!) å høre noe fra DNB. Kundebehandleren som ringer opplyser om at: 1. Du må allerede ha lønnsinngang til DNB FØR søknad, ikke nok å opprette det etterpå, fordi noen "jukser" på dette?? (Kan da umulig å være riktig, jeg har jo ikke et kundeprogram hos dem enda!!) 2. Du må love å bruke banken i det daglige. (Hvorfor står ikke det når man søker?) 3. Du må love å bruke kortene du i betaler for i programmet. (Hvorfor står ikke det når man søker?) 4. Du må flytte over boliglånet som nå er hos Sbanken. (Hvorfor står ikke det når man søker?) Om det er én dårlig kundebehandler som ikke vet hva han snakker om, eller DNB som reklamerer for noe og skjuler reelle krav er ikke så viktig for min del, da kredittkortet ikke verdt å ta noen kamp om. Nå blir det heller til at jeg flytter siste rest ut av DNB paraplyen: ASKen ut av DNB og boliglånet ut av Sbanken. Eneste jeg vet er at all tidligere kommunikasjon med DNB har vært preget av det samme; DNB viser at de ikke vil ha deg som kunde med mindre du går ned på kne og selger sjela til dem, da skal de vurdere det.
Hei. Takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du har hatt en frustrerende opplevelse. Vi setter pris på at du tok deg tid til å dele dette med oss, da det hjelper oss å forbedre tjenestene våre. Jeg tar det med videre, og vi skal se på hvordan vi kan gjøre dette klarere i fremtiden. /Elisabeth