DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
En meget dyr og dårlig bank. Kundeservice er på bunnivå, med svært lang ventetid. Nettbanken er uoversiktlig og rotete. De har til og med plassert samme ting på ulike menyer, noe som gjør det ekstra forvirrende og navigere seg frem. Viktige funksjoner er skjult. Hjelper lite at de er en av Norges aller dyreste og minst likte banker.
Hei. Kjedelig å høre at du synes dette om oss. Vi jobber med å forbedre tjenestene våre og setter pris på tilbakemelding. /Thomas
Nettsiden er umulig å navigere. Det er lett å opprette og kronglete å avslutte.
Hei Sofie. Leit å høre at du ikke liker nettbanken vår. For å avslutte kontoer går du til Dagligbank og lån - Avslutte konto. Ønsker deg en fin dag. /Thomas
Stenger nettbanken uten å si ifra.Det burde ikke være lov. Får jo ikke betalt regninger
Hei Randi, vi er ikke helt sikre på hva denne saken gjelder. Men vi gir alltid informasjon om hva som er situasjonen. Hvis du kontakter oss på 915 04800 vil en rådgiver se på hva som er årsaken til at du ikke får tilgang til din nettbank her i DNB og hjelpe deg å få dette fikset :) /Vinjar
Veldig god kundeservice. Kort ventetid på telefon. Hyggelige og kunnskapsrike folk der.
Hei Alf. Tusen takk for fin tilbakemelding. Dette var koselig å lese. /Mariell
Ønskte å bli kunde, så eg ringte først kundeservice og fulgte instruksane deretter. Så eg møtte opp på nærmaste filial som avmerket på google maps, for å finne ut her kan man kun sleppe inn med forhåndsavtale. Greitt. Eg for heim, og dagen etterpå møter eg opp i hovedbanken. Etter å ha stått i kø i en time får eg vete at informasjonen eg tidlegare hadde fått på telefon var fullstendig feil, samt at skjemaet eg hadde sendt inn digitalt aldri hadde blitt mottatt. Gratulerer med dagen til Norges mest håplause banksystem.
Hei Sondre. Takk for melding. Så leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Beklager. Vi ønsker veldig gjerne å ha deg som kunde. Vi setter pris på om du kontakter kundesenteret vårt igjen, slik at vi kan se på saken og hjelpe. /Mariell
DNB sitt oppkjøp av Norges Beste Bank Skandiabanken/Sbanken er vel det nærmeste vi kommer å knuse en irriterende konkurrent i Norge. Dette er dessverre heller ikke første gangen denne banken gjør slikt, men la oss håpe at det blir den SISTE. Maken til samhold og felles front mot denne ødeleggelsen av en flott bank, må man lete lenge etter. Herlig med slik forbrukermakt....
Hei Kåre. Takk for tilbakemelding. /Mariell
Meget fornøyd med oversiktlig nettbank, og Saga platinum kredittkort. 4% rabatt på alle bensinst.
Hei! Tusen takk for flott tilbakemelding! Vi kommer til å fortsette å jobbe og bedre våre løsninger, så du er like fornøyd i fremtiden som du er med oss i dag! :) /Vinjar
I opened a bank account with DNB in hope that I can use the bank debit card to top-up my prepaid phone card since the mobile service provider only accepts Nordic debit/credit card. DNB sent me the debit card with just 4 digits and no CVV number. The card can't even be used to top-up prepaid phone card or buy bus ticket using app, far from using it for online shopping or with android pay. 295 NOK annual fees for the practically useless debit card in this day and age. Kudos to DNB for coming up with such a horrible product.
Hi! We can check if it is possible to send you a regular visa card :-) You can contact customer service on 915 04800 og start a chat in the online bank. /Frida
Dette er ikke en bank det er bare et stort PROBLEM Sjønner ikke at finanstilsynet kan la dette gå forbi
Hei Sverre! Så leit å høre at du opplever problemer. Det ønsker vi gjerne å hjelpe deg med :-) Litt usikker på hvor problemet ligger ut fra meldingen din, men ta gjerne kontakt med kundesenteret slik vi får sjekket opp og hjulpet deg videre. Du kan nå oss på telefon 915 04800, eller via chat i innlogget nettbank/mobilbank. Vi har for øyeblikket ingen kø i noen av kanalene. /Frida
Jeg er en av DnB-flyktningene som byttet til Sbanken fordi jeg hele tiden hadde problemer med DNBs nettbank, mobilbank, og fikk ofte ikke handlet med kortet av en eller annen rar grunn. Sbanken var så utrolig fint og ryddig på både app og nett. At Sbanken støttet Apple Pay var et stort pluss for meg, men denne støtten trakk DnB så fort de fikk lov. Jeg synes det er så utrolig rart at DnB fikk lov til å kjøpe tilbake flyktningene (DnB’s kunder). Dette burde ikke vært lov!
Hei. Leit å høre at du ikke er fornøyd. Det er positivt at Apple har kommet med forslag om tilgang til NFC, og med det åpne opp for tredjeparter. Vi følger med på denne utviklingen og vurderer hele tiden hvilke tjenester og produkter vi skal tilby innen betalingsområdet. /Elisabeth
Etter oppkjøpet av Sbanken ble jeg plutselig kunde av DNB uten forvarsel. SBanken stengte i tre dager og lot ikke kundene få tilgang til nettbank. Når nettbanken åpnet igjen var jeg SBanken kunde i en dag før jeg plutselig ikke fikk logget inn. Jeg fikk beskjed om at jeg var DNB kunde og måtte logge inn der. Sparepenger forsvant midlertidig, og de «nekter» kundene å skifte bank. Det er flere måneder ventetid på å flytte aksje og fondskontoen til andre banker. Totalt forkastelig kundebehandling. Aldri skal jeg bruke DNB eller andre tilknyttede banker igjen.
Hei Magne, det skal ha vært sendt ut informasjon om sammenslåingen opptil flere ganger før det skjedde. Ta gjerne kontakt med kundesenteret for videre hjelp. /Viktoria
over 1 time før man kommer igjennom på telefon, presjonen kunne ikke hjelpe meg, ble satt tilbake til menyen, etter totalt 1time og 50 min valgte jeg heller å avslutte bank forholdet mitt.
Hei Christian, det kan til tider være kø på telefon, men vi har også chat og kommunikasjon via nettbankmelding, vi er åpen 7-23 hver dag. /Viktoria
Dnb tok fra meg sbanken 😥🥺 dermed så forlater jeg Dnb til fordel for noen andre
Hei, det var leit å høre. Vi jobber med å oppdatere appen, og håper du vil like den bedre på sikt. «Hele banken i lommen» har vært et viktig prinsipp så lenge Sbanken har hatt en app. Sbanken har alltid vært en selvbetjent digital bank, og skal fortsette å være det. /Viktoria
DNB har på kort tid ødelagt Sbanken som de har overtatt. Man må nå benytte DNB sin nettbank hvis man skal utføre betaling på PC, eller gjøre elementære endringer på kundeforholdet, som f.eks. å endre epostadresse. DNB sin nettbank er uoversiktlig og gammeldags. Transaksjoner som før gikk nærmest øyeblikkelig tar nå dagesvis. Opplever masse problemer og rare feilmeldinger ved betaling av regninger i den nye Sbank-appen, og blir tvunget over til DNB sin nettbank til stadighet. Dette er ikke noen god kundeopplevelse!
Hei! Det er ikke til å legge skjul på at det har vært utfordringer med enkelte tjenester etter sammenslåingen, men nå fungerer det meste som det skal. Transaksjoner mellom DNB-kontoer og Sbanken-kontoer, samt interne overføringer, skal alltid gå på sekundet. Vi legger selvsagt merke til at ikke alle er fornøyde med endringene, men det er ikke alltid at teknologien spiller helt på lag. Det vil garantert gå seg til, og da er jeg sikker på at dette blir kjempebra hvis du gir oss en sjanse :)
Grusom bank, kun ute etter å flå kundene sine med masse gebyrer. Nå også ødelagt Sbanken, som var den desidert mest populære banken i Norge. Elendig nettbank og mobilapp. Nettbank ser ut som den ble utviklet på sent 90-tall, og så har man glemt å videreutvikle den. Appen er tungvindt å manøvrere i, og mangler masse trivielle funksjoner.Håpløs kundeservice. Aldri mer DNB.
Hei! Leit å lese at du ikke er fornøyd med verken nettbank eller app. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre og oppdatere begge deler, så hvis det er noe spesifikt du savner vil vi gjerne høre om det. /Marthe
Sbankens akskje/fondsystem er ikke migrert enda over til DnBs plattform noe som har ført til flere feilaktige transaksjoner på kontoen min. Rett og slett fordi de ikke "snakker" helt bra sammen. Rett etter påske ble kontoen min feilaktig belastet for 35 000 for kjøp av fond og jeg fikk 35 000 kr i minus på konto. Disse fondstransaksjonene dukket aldri opp noe sted og forsvant i luften. Etter å ha sittet i en times kø over tre-fire dager fikk jeg endelig summen tilbakebetalt med 80kr i kompensasjon for tort og svie. (etter fratrekk for overtrekksrenter og overtrekksgebyr). Nå 14 dager senere ble et nytt uatorisert trekk gjort på konto, denne gangen er det fondshandel i en spareavtale som ble slettet for 14 dager siden. Igjen må jeg sitte timesvis i telefonen over flere dager. Hvordan kan man stole på en bank som holder på slik? Det er jo helt spinnvilt å ha så lite kontroll på hva de foretar seg. Virker som spareavtalen enda er "aktiv" i et sbank system, men ikke synlig på dnb eller i spare. Så hverken jeg eller noen andre klarer å slette den. Helt håpløst! Kundesenteret er også overbelastet pga kunder som tar kontakt pga feil. Virker også som kompetansen på første linje er veldig lav. Antagelig setter de alt som kan krype og gå på telefonen for å dra unna køen, men hva hjelper det når man må ringe tre til fire ganger over mange dager for å få løst saken sin?
Hei, Espen! Det er veldig leit å lese om problemene du har opplevd, og det beklager vi. Det er ikke til å legge skjul på at det har vært utfordringer med enkelte tjenester etter sammenslåingen, men nå fungerer heldigvis det meste som det skal. Skulle ikke det være tilfellet sender du oss en melding fra nettbanken, så ser vi på det og løser saken din uten at du trenger å sitte lenge i telefonkø. Jeg kan garantere at vi tar det på største alvor. /Hilsen Even