DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med både nettbank, mobilbanken og spare. Informative nettsider.
Hei Janne! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber stadig for at våre løsninger skal bli bedre og setter stor pris at du liker våre tjenester. /Ann
Lytter ikke til hva du har å si ! Mener at du avbryter dem midt i samtalen når du prøver å få dialog med dem !? Krever idiotisk mye bevis fra deg som de har allerede !!! Kommer med påstander som de bygger på indikasjoner ??(ang. FATCA og CRS) - dersom du mener at du har rett kom og skriv egenerklæring og nytt dokumentasjon eller mener de vil sperre dine banktjenester.
Hei Peter og takk for tilbakemelding. Trist å se at du er misfornøyd med vår service. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men jeg håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen dersom du ikke mener du fikk hjelpen du skal ha sist. Håper du får en fin dag videre. /Betina
Umulig å komme i kontakt med. 30 foran deg i køen!! Chatroboten finner man ikke. Feilstavede ord i mobilbanken. Det skrives "Fortsett"..ikke "Forsett". (s 3 i mobilbanken)
Hei! Noen ganger er det mange som ønsker å prate med oss samtidig, og det kan medføre lengre ventetid enn normalt på telefon. Har du mulighet for å logge deg inn i nettbanken så kan du starte en chat med oss derfra :) Da vil du fort komme i kontakt med våre rådgivere. Når det gjelder feilstavelse i mobilbanken å setter vi pris på at du gjøre oss oppmerksomme på dette! Jeg skal ta det med videre :) /Ann-Kristin
Det tar evigheter å få tak i kundebehandlere. Jeg merker meg at telefonsvareren deres takker meg for tålmodigheten, men det er dessverre ikke det jeg ønsker fra banken min.
Hei. Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse når du forsøker å få tak i oss. Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover. Husk at du også kan chatte med oss, hvor ventetiden normalt er kortere, og at du også kan sende oss meldinger fra postkassen i nettbanken. /Nina
Jeg er så lei DNB og kommer til å flytte hele kundeforholdet. Fikk anbefalt dnb når jeg startet bedrift og har holdt ut et helt år. Hver gang jeg åpner nettsiden eller appen holder jeg på å klikke. Brukergrensesnittet på alle deres plattformer må virkelig være noe av det minst intuitive og elendigste som finnes på hele internett. Appen for privatbank har jeg enda til gode å få logget meg inn på fordi «det kan være noe rusk i maskineriet»... det går rett å slett ikke an å logge seg inn😂 hysterisk egentlig. I tillegg må jeg alltid bruke 5-10 minutter på å lete etter de menyene jeg trenger når jeg bruker bedriftsappen. Halvparten av knappene fungerer ikke og sender deg bare til startsiden og på toppen av det hele så har jeg stort sett fått elendig behandling av kundeservice og rådgivere på finansavdelingen. Nå er det nok for meg, takk og farvel drittbank!
I have been a happy DNB customer since 2012, which I use for personal and company affairs. I have also almost never used their customer services. I have never had a delayed payment or any other issue with DNB or any other bank. When requesting for a finansieringsbevis recently (for a loan to a new house), the person handling the case denied us the loan with a grin as if our request was completely absurd. She failed to look at our complete financial situation, she simply multiplied our salaries x 5, said “No” and almost laughed at us like we cannot multiply. Our wealth is accumulated in our companies (accounts in DNB), they promised 2-3 days and took them 1 month (when I asked for status) to verify one company only, i.e. only part of the job was done. This is incompetence at its best, but worst of all complete lack of respect for their customers. Competitors took less than 1 week without access to our accounts. Investment in DNB is sold, process to move to other banks is initiated. My advice, stay far away from DNB.
dårlig informasjon om at bsu start ikke gir skattefradrag. Banken bør bytte navn på konto, og ikke kalle det noe med bsu.
Hei. Takk for din tilbakemelding. Vi har gjennom de siste årene forsøkt å tydeliggjøre forskjellen på BSU og BSU start bedre på våre nettsider og i teksten som fremkommer i nettbanken når man åpner konto. Jeg har videreformidlet ditt forslag om navneendring, og håper forskjellen på kontoene vil bli enda tydeligere fremover. /Nina
Leste om en som skrev at han ikke hadde lån og alt var både fryd og gammen. Jeg har ikke hatt lån på mange herrens år, bruker ikke bensindel(finnes bedre) , er kunde ene og alene fordi når man ringer hjelpenummeret får jeg alltid hyggelige svar. I Fredrikstad var det også god service noe dere i DNB misforsto tidligere. Dette negative gjelder Sarpsborg ene og alene.
Hei, Frank. Takk for tilbakemelding :) Kjekt å høre at du får hyggelige svar når du ringer oss, men om du har hatt en dårlig opplevelse på bankkontoret beklager vi for det. Håper og tror at vi retter opp inntrykket neste gang du er i kontakt med oss på der. /Even
Nettbank: Blant de mer gjennomførte, og blir stadig mer stabil. Mobilløsninger: Kontinuerlig forbedringer. Stor forskjell i dag i forholdt til et år siden. Aksje og fond: Bra til fond, middel på aksjer. Hjalp stort med siste priskutt, men fremdeles noe å gå på. Kort. En av få som har bilde på kortet fremdeles. Noe gebyrer men ikke avskrekkende. Sparing. En av de dårligste. Første til å sette ned sparerente og siste til å sette opp. Generelt lave satser. Bruk fond om du har penger her. Rådgivning og support.. tja.. OK? til nød? Har ikke lån her så kan ikke kommentere det.
Hei Thomas! Vi jobber stadig med utvikling for at våre løsninger og kundeservice skal bli bedre i fremtiden, og takker for en meget konstruktiv og nyttig tilbakemelding. Ønsker det en super dag! /Ann
bånn i bøtta, dessverre. Kundeservice, kundebehandling, nettbankløsning. En bank hvor kundenefår svi for at alle " direktørene" soper til seg penger som de skulle være deres egen pengebinge! Styr unna denne banken!
Hei Knut! Det er leit å høre at vi ikke har klart å levere der vi skulle og at du sitter igjen med et dårlig inntrykk av kundeservice hos oss. Vi jobber stadig for å bli bedre på både tjenester og kundeservice, og setter derfor pris på din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag! /Ann
Har hatt både privat og bedrift hos DnB. Har flyttet alt til andre banker nå grunnet kundeservice. Er også lei av å måtte være en aktiv kunde for å opprettholde konkurransedyktige betingelser.
Hel Ola. Takk for at du skriver til oss! Det er leit å høre at vi ikke har klart å levere der vi skulle og at du sitter igjen med et dårlig inntrykk av kundeservice hos oss. Det er dessverre vanskelig å kommentere denne saken her, men vi hadde satt stor pris på det om du vil sende oss en melding fra postkassen i nettbanken din eller ringe oss på 915 04800 for en prat. Da får vi muligheten til å se nærmere på hva som har skjedd slik at vi kan lære av dette. /Nina
nå synes jeg denne banken burde informere om endringer som påvirker deres kunder
Hei Erik! Takk for anmeldelse :) Jeg er litt usikker på hvilke endringer du har i tankene her, men om du sender oss en melding fra postkassen i nettbanken din og utdyper hva du tenker på, så skal vi svare deg etter beste evne! /Nina
Lokalt i Sarpsborg er serviceinnstillingen tragisk. Siste gangen jeg var innom var det ingen hjelp å få. Spurte etter hun som står oppført på min side, men på en forferdelig måte fikk jeg et svar at de ikke hadde spesielle kontaktpersoner til kunder. Ble bedt om å bruke en pc som sto der, men jeg trengte hjelp. Dro hjem, ringte helpdesk, hvor de var både sjokkerte og beklaget på DNBs vegne. Det samme gjorde de i Fr.stad.
Hei Frank. Takk for at du deler din opplevelse med oss. Først og fremst er det veldig leit å høre at du føler deg dårlig behandlet på to av våre kontor. Dessverre får vi ikke gått noe nærmere inn på saker her på denne nettsiden, men vi håper du fikk tilstrekkelig hjelp når du kontaktet kundesenteret vårt. /Nina
Bra bank for en som ikke har boliglån. Meget godt kredittkort, med en av landets beste bensinrabatt, og mange gode tilbud.
Hei Jarle! Tusen takk for en flott anmeldelse, dette blir vil glad av å lese :) /Nina
Var kunde i det som den gang var Bergen Bank på -80 tallet. Satt inn nok 25000 i innskuddsautomat. Pengene ble stjålet av ansatte.i møte med banken krevde de at jeg skulle fremskaffe vitne på innskuddet. Nei jeg ikke kunne. Da jeg anmodet om å få se opptak fra bankens kameraer, ble det avvist.
Hei Jan. Leit å lese at du hadde en dårlig opplevelse med oss på 80 tallet. Du kommer her med sterke anklager om tyveri, og om du hadde politianmeldt saken den gangen kunne gjerne politiet fått innhentet opptak fra kameraovervåkning, og saken kunne blitt løst. Når saken er så gammel så er det ikke mulig for oss å finne ut hva som egentlig skjedde den gangen. Det har skjedd store endringer i banknæringen på 40 år. Systemer og teknologi har utviklet seg enormt og det er på generell basis mer sikkerhet og overvåkning i systemer som gjør det lettere å oppdage eventuelle feil. /Nina
Kunde supporten til DNB er den dårligste jeg har opplevd. Treg og nonsjalant service og uten synlig vilje til å prøve forstå eller løse problemet.
Hei Stefan og takk for anmeldelse! Det er ikke kjekt å se at det er slik du opplever vår kundeservice. Vi takker likevel for tilbakemelding og tar det med oss videre. Ønsker deg en fin dag! /Betina