Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det er ventetid hele tiden, og jeg venter helt til den estimerte ventetiden og får fortsatt ikke svar. Ringt flere dager på rad, ender alltid opp med null respons. Tragisk
Jeg har benyttet Nordea (Kreditkassen) i alle år som bankforbindelse. Jeg har lønnskonto, brukskonto og sparekonto i Nordea. Senest forrige uke ble jeg avvist og henvist til et annet kontor 37 km fra mitt bosted for å sette inn sparepenger (skillemynt) da de ikke kunne håndtere dette. Med kostnader til buss ville regnskapet gå i minus. Må nok finne en lokal bank som kan yte bedre tjenester.
Treig, utydelig kundeservice, app fra før krigen og setter i tillegg opp rente uten å kommunisere det. Renta er dårlig og.. gjesp...
Ventetid på 30 minutter på telefonkontakt. Manglende kontoutskrifter. Ubrukelig chattefunksjon i nettbank, ventetiden blir lengre istedet for kortere. Saksbehandlere som gjør feil. Ekstra kostnad ved å bestill kontoutskrift som mangler.
Nettbank app på mobil er altfor ofte nede/utilgjengelig. For dårlige generelt på mobile løsninger. Oppleves generelt litt gammeldags..
Jeg har vært kunde i Nordea i 10 år, nå er det slutt. Mine erfaringer med Nordea er at de er feige i sine valg ovenfor kunder og markedstrategier, videre har Nordea den desidert lengste ventetiden på kundeservice enten det er online eller tlf. Nettbank og nettsider har også ofte nedetid. Min mening er at de undervurderer makten til kundene/markedet.
Service og oppfølging er helt utmerket. Å bruke nettbanken er en effektiv og smart måte å benytte tjenestene. Dersom det er behov for hjelp er det bare å chatte.
I det siste så har jeg ikke fått noe svar ved å ringe kundeservice. Pleier å vente i nesten to timer på svar, selv om den estimerte ventetiden er mye mindre. Er flink på å glemme passord, så BankID er sperret og får nesten ikke gjort noe med det 😅
Styr unna Nordea. De er ikke til å stole på. Lave renter hjelper ikke når de er dårlig på det meste annet. En time i kø på telefonen, og de ringer heller ikke tilbake når de har lovet det. Man får ingen fast kundeveileder, fordi alle skal kunne hjelpe deg. Problemet er at dette fungerer ikke, man vil stadig møte på inkompetanse.
Dårlig service, lang ventetid, ikke noe rådgiving. En gang ventet jeg på svar fra rådgiver 6 måneder!!!
Har sittet i kø i flere timer tilsammens de siste dagene, og enkelte tjenester kan bare gjennomføres via telefon... Greit med hjelp på chat, men når du må innom kundesenteret her dette håpløst
Kom overhodet ikke frem på telefon. Dro så til filialen på Majorstuen. De kunne eller ville ikke hjelpe. Ble så henvist til filialen i Akersgaten 55. Der var det overfylt med mennesker, som var like sinte og frustrerte som meg. Ventet i lange tider, men fikk heller ikke hjelp der. Slutt å kalle det kundeservice! Skammelig! Vurderer avisomtale evt. TV2 hjelper deg!
Negativ. Kommer ikke igjennom på telefon, og heller ikke på epost.
De tok urolige 44 minutter og 19 sekunder å få svar hos Nordea. Jeg fikk ikke noe tilbud om "Call back" (Tilbakeringing Funksjon) Ringte Privat kundeservice hos noen andre banker for å sjekke svar tiden: DNB: 2 minutter S-Banken: 3minutter Når jeg først kom igjennom, måtte jeg så klart settes over til noen andre! (Gikk ganske fort) Dette er ikke første gang jeg venter lenge på Nordea... Så nå bytter jeg bank!
Jeg er veldig fornøyd med banken. Det er alltid noe man ønsker annerledes, men det er bare småtteri så det er innenfor ;)
Jeg har ingen positive opplevelser med Nordea. Styr unna og skift bank snarest!