Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Santander lovet muligens å refundere brukt beløp, i ettertid betalte de inn på konto siden jeg ikke hadde mottatt varer og tjenester, men de trakk ut pengene, og dermed ble av den grunn overtrukket. Jeg mener de skulle ha sperret kortet når de visste at prosedyren deres var bare å betale inn og ta ut senere. Resultatet ble nedbetalings avtale, i regnskapet ser det ut som 10000 kr forsvinner i Santanders favør og advarer alle å ha noe med dem å gjøre.
Selv etter nedbetalt lån fortsetter de å sende regninger på en forsikring jeg ikke har opprettet. Kundebehandler krever allikevel inn penger etter klage. Styr unna for enhver pris.
Har sendt mail, har spurt chat dama, og ingen opplysninger å få hvor kan jeg se resterende billån? syns det er for dårlig
Fort svar, enkelt prosedyre. Veldig enkelt webside
Generelt misfornøyd, spesielt med tilgang og løsninger for innlogging på min side.
Vedkommende som tok telefonen til med var lite imøtekommende og frekk til meg, da jeg har hatt problemer med økonomien i det siste. Jeg lurte derfor på om jeg kunne utsette nedbetalingen. Vedkommende på andre i siden av røret svarte frekt som om det var jeg som var problemet, isteden for å hjelpe meg å finne en løsning på problemet som oppsto pga. en akutt livssituasjon som gjør at det er blitt tøft økonomisk.
Har ikke noe positivt å si dessverre. Har klippet kortet i to: De tilbyr hverken avtalegiro eller autogiro og regningen havner hos meg i søplekassa. Det blir dyrt fordi de tar seg godt betalt for at du har gått i deres felle. Foruten det så MÅ du sjekke faktura nøye, fordi de ikke gir deg den bonusen de lover deg.
Hva er bra med santander? INGENTING. Ingenting av det de lover holder vann. Det hele startet da jeg og min samboer kjøpte en bil vi hadde både lyst på å hadde økonomi til å ha. For sikkerhets skyld hadde vi også tegnet betalingsforsikring gjennom dem. Hver måned betalte vi, etter ca et halv år begynte de å purre på regninge vi allerede hadde betalt. Snakket med dem og dette fikset seg, en stund. Min samboer ble sykemeldt, og den fellese inntekten ble lavere. Vi forsøkte å bruke forsikringen uten at vi lyktes med å få det gjennom. Til slutt skulle så santander selge bilen for oss uten store tap. Nå sitter vi med 120000 kr hvær i gjeld på en bil vi ikke har. Alt de lovet oss, alt vi snakket om med dem for å komme frem til en løsning som funket for alle var rett å slett løgn. Ikke nokmed dette men det la på problemer som ikke var til stede for å sverte vår sak ytteligere.
Vi har fått kjenne på hvordan Santander fungerer. Selskapet er tydeligvis hevet over norsk lov. De kan ture frem som de vil, og de holder ingenting tilbake for å knuse deg. Hadde vi vist det vi vet i dag, hadde vi aldri skrevet under på billån fra dem. De sier så fint på siden at de er der for kundene, og det er viktig med et godt forhold til kundene. Vær obs, dette er bare salgstriks. De lurer og svindler kundene deres. Penger som er innbetalt på lån forsvinner angivelig, og du får et helvettes problem med å ordne opp i dette. Som jeg nevnte over, det ser ut som konsernet er så stort at de kan styre norges lover, og det verste er att det får de lov til. Jeg håper med denne advarselen at jeg kan være med å hindre noen andre i å havne i et santander-hel#¤%e, for det unner jeg ingen. Så tenk dere om, de er lette å låne penger fra, men trøblet begynner når du er i gang å betaler.
Merkelig hvordan så store Santander er i verden at de skal være så ubrukelig i Norge. De har ikke noen nettside hvor du kan se status på lånet tidd eller noe lignende og det er umulig og komme igjennom på kundeservise hvis ikke du har planer om å høre 10 sanger på høytaleren på telefonen før du får snakket med noen, hadde lån på en bil og når lånet var betalt ned fortsatte de og ta betalt for forsikringen på lånet for den gikk da over til en personforsikring som jeg allerede har i en annen bank uten å informere meg om dette.
Når man tilbyr en konkret byggekonto, bør man samtidig kunne se spesifisert faktura i nettbanken. Hva skulle ellers poenget være med en byggekonto? Jeg opplever kundeservicen som arrogante. Dette gjelder dessverre flere av dem.
Mottok kredittkort som jeg ikke har bestilt. Ber om å få se avtalen de sier jeg har underskrevet, men har fortsatt ikke fått den. Jeg kommer aldri til å benytte noen tjenester igjennom Santander.
Har kredittkort for byggekonto hos Carlsen Fritzøe via Santander. Faktura skrevet ut 1 i måneden, og kommer til oss i postkassa DAGEN før forfall. Så fakturaen har brukt 14!! dager på å komme ut av huset hos Santander og til posten. Fantastisk dårlig, de må jo spekulere i dette. Etter henvendelse fikk jeg bare beklager beklager, slikt kan skje osv, bare svada. Så snart bygging og oppussing er ferdig skal dette kundeforholdet kanselleres.
Sender fakturaer med forfall få dager etter mottatt faktura. Skjer hver gang måned. Aner meg at dette er ren spekulasjon fra Santander for å få inn mer penger.
Innfridde et billån. Prøvde å få en bekreftelse på dette med reg.nr og lånenummer. Noe som skulle vise seg å være problematisk. Skulle selge bilen og at det tar tid før det vises i brønnøysundregisteret. at heftelsen er slettet er jeg klar over. Tok kontakt med brønnøysundregisteret og etter 6 uker hadde det fremdeles ikke blitt sendt noe fra santander til brønnøysundregisteret. Elendig kundeservice!
Får ikke svar på mail, skal betale restlån, men vet ikke restbeløpet. Kommer ikke gjennom på telefon.