Bergen Fiber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dyrt. Hastighet på fiber har flere ganger blitt høynet uten at vi som kunde har ønsket det, og dermed økt prisen grunnet det.
Hei. Våre priser skal være konkurransedyktige i forhold til resten av markedet som leverer tilsvarende linjer og hastigheter som oss i Bergen Fiber. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 55 12 72 00, Facebook eller chat på bergenfiber.no, hvis du ønsker å diskutere abonnementet ditt med oss. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Gjennomgående dårlig kundeservice. Lite interesse å hjelpe når det er problemer med utstyret. Når de først kom så installerte de utstyr med ekstra månedsavgift uten at dette var avtalt. De koblet også bort husets mesh nettverk.
Hei. Dette var kjedelig å høre. Vi hjelper deg gjerne med problemene du måtte oppleve med tjenestene våre. Vi skulle gjerne kontaktet deg direkte, men vi har ikke kontaktinformasjonen din. Ring oss gjerne på tlf 55 12 72 00, send melding på Facebook eller chat via bergenfiber.no når du er ledig. Vi er døgnåpen, hele året. Ser frem til å høre fra deg. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Det ble installert ny hjemmesentral og ruter i sameiet 2 ganger pga rot hos Bergen Fiber. Hvorfor har dere på standard at det skal være privat ip adresse som medfører vesentlige begrensninger på bruk av internettet? Ikke har man noe valg ved oppsett, og dersom man ikke er teknisk kyndig kan jeg forestille meg at det er mange som ikke forstår hvorfor enkelte tjenester ikke fungerer som de skal. Ikke kan man endre dette selv på mine sider, men man må ringe inn.
Hei. Dette var kjedelig å høre. Vi hjelper deg gjerne med problemene du måtte oppleve med tjenestene våre. Vi skulle gjerne kontaktet deg direkte, men vi har ikke kontaktinformasjonen din. Ring oss gjerne på tlf 55 12 72 00, send melding på Facebook eller chat via bergenfiber.no når du er ledig. Vi er døgnåpen, hele året. Ser frem til å høre fra deg. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Går inn på Min side og prøver å finne et kontaktskjema. Etter å ha søk etter kontaktskjema, kommer det opp et ord en kan klikke på. Det fører til en side som ikke eksisterer. Hadde en feil som gjorde at vi var uten nett i en uke. Mottaker av feilmeldingen gjorde oppmerksom på at dersom feilen låg i huset og var selvforskyldt, ble vi fakturert for feilrettingen. Det viste seg at feilen lå i skapet utvendig der fiberen fra huset er koblet. Fiberbrudd som følge av dårlig orden i skapet. Har forsøkt å snu problemstillingen ifht feilkilde og kostnader. BF regnet ut at de ville kunne refundere meg kr 88, men kunne runde av oppover til kr 100. Ser meg nå om etter alternativ til Bergen Fiber.
Hei, Asle. Så merkelig at du kommer til en side som ikke eksiterer når du forsøker å finne kontaktskjemaet vårt. Skjemaet ligger på bergenfiber.no - Kundeservice - nederst på siden. Alternativt kan du ringe på 55 12 72 00, ta kontakt på Facebook eller chat. Du når oss hele døgnet, alle dager i året. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Stabilt, men dyrt. 879kr mnd for 150/150 linje. Det er nesten tyveri.
Hei, Espen. Våre priser skal være konkurransedyktige i forhold til resten av markedet som leverer tilsvarende linjer og hastigheter som oss i Bergen Fiber. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 55 12 72 00, Facebook eller chat på bergenfiber.no, hvis du ønsker å diskutere abonnementet ditt med oss. Hilsen oss i Bergen Fiber.
har hatt bergen fiber som leverandør i 2 år no og har ringt og spørt om hjelp pga dårle og utsabilt internett. har ringt og spørdd om hjelp fleire ganger men aldri blitt noke bedre. har 250/250 og betaler 880kr for elendigt internett...
Hei Jakub, Det er leit å høre at du at du ikke er fornøyd kunde hos oss. Vi ønsker fjerne å komme frem til en god løsning. Ring oss gjerne på 55 12 72 00, chat eller via vårt kontaktskjema på bergenfiber.no slik at vi kan se på saken. Hilsen Bergen Fiber
Dårlig rekkevidde på wifi, måtte skaffe google mesh for at det skulle strekke til. Store svingninger i kvaliteten på nettet.
Hei Nicholas, I enkelte tilfeller vil vår sentral dessverre ikke være nok til å dekke hele boligen. Eksterne faktorer som blant annet material i vegger, og annet elektronisk utstyr vil ha en påvirkning for hvor god dekning man vil få. Vi anbefaler våre kunder som opplever dekningsproblemer å benytte forsterker, eller mesh for å få fullstendig utnytelse av det tråløse nettverket. Vi håper du har en bedre opplevelse etter du koblet til Google mesh. Ring gjerne vårt kundesenter på 55127200 dersom du fortsatt opplever problemer.
Betalt for 750/750, får 30/30 veldig ustabilt. Tatt konakt gjentatte ganger, men ingen hjelp. Spurt om de kan sende noen til å fikse det, men ingen hjelp. Endte opp med å bruke flere tusen på mesh wifi router system. Det gjorde ingen forskjell. Når jeg bestilte pakken, valgte jeg den spesifikt for å slippe bindingstid. Nå når jeg har spurt om oppsigelse, må jeg betale 3måneder mens jeg venter på oppsigelsen.
Hei Jonatan, Det er leit å høre du har en dårlig opplevelse med våre tjenester. Vi ønsker gjerne å komme frem til en løsning. Ring oss gjerne på 55127200 når du har tid. Mvh Bergen Fiber
BergenFiber er svindlere og tyver! De har ranet meg lenge! Jeg betaler for fiberinternett 1000/1000 og jeg får 30/30. Saken har pågått i flere uker og BergenFiber har ikke gjort noe for å fikse det. Betaler jeg ikke fakturaen truer de meg med inkasso!! Men jeg har fortsatt 30/30 hastighet i stedet for 1000/1000. Jeg anbefaler absolutt BergenFiber! Svindlere og tyver!!!!
Hei, Michal. Det er beklagelig å høre at du har denne opplevelsen. Abonnerer du på en 1000/1000 fiberlinje skal du selvsagt ha dette. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 55 12 72 00 for å gjennomføre feilsøk slik at vi kan finne en løsning. Det er fint om du kan ha gjennomført en omstart av hjemmesentralen i forkant. Hilsen oss i Bergen Fiber
har ikke fått til å opprette avtalegiro, ekstremt dyrt ved forsinket betaling. og de har økt prisene 2 ganger
Beklager veldig for denne opplevelsen. Når det komme til avtalegiro kan din bank hjelpe deg å få dette i orden, dette har dessverre ikke vi noen rettigheter til å fikse for kunder. Du har også mulighet å utsette betalingsfristen inne på min side og faktura. Håper denne infoen kan hjelpe.
Må ringe folka for at du skal skifte abonnement. Hastighetene stemmer ikke. Du blir tvunget til å kjøpe fiber og tv kanaler. For mye dilldall til for stive priser. Eneste grunnen til at de får en stjerne er pga Kundeservice. Hadde gitt 0 om jeg kunne.
Hei Mons. Dette var leit å høre. Ta gjerne kontakt med oss for å se på en løsning som kan passe deg. Du når oss på 55127200.
Gir dårlige tilbud. Dyrt for aleneforsørgere å betale så mye…………………………………….
Hei, Tove, Vi har forskjellige priser på produktene våre. Ta gjerne kontakt med oss for å se på en løsning som kan passe deg. Du når oss på 55127200.
Dyrt og leverer ikke det man betaler for. Ville absolutt vurdert ett annet selskap.
Hei Kristian! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med våre tjenester. Vi ønsker å forbedre oss, og vil gjerne vite hva vi kan forbedre oss på. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 55127200. Kanskje vi kan se over abonnementet ditt og finne noe som passer bedre for deg. Vi ser frem til å høre fra deg. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Periodevis ustabil leveringsevne, mange feil med tv løsningen deres som skaper mye irritasjon.
Hei Marius! Det er leit å høre at du opplever disse problemene hos oss. Vi ønsker at du som kunde skal være fornøyd med tjenestene vi leverer. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 55127200 slik at vi kan ta en nærmere titt og finne en løsning. Vi ser frem til å høre fra deg. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Ustabilt produkt, må stadig restarte utstyr. Var flere dager uten nett og tv pga brudd på fiber. Ingen kompensasjon ble gitt. De ville rive ut eksisterende kabel da de installerte, dette nektet jeg dem. En måte å beholde kunder på?
Hei Vibeke! Det er beklagelig at du har denne opplevelsen hos oss. Vi ønsker at du som kunde skal være fornøyd med tjenestene vi leverer. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 55127200 slik at vi får rettet opp i dette. Vi ser frem til å høre fra deg. Hilsen oss i Bergen Fiber.
De øker kostnadene hele tiden i skjul og uten grunnlag og uten å kommunisere det, mens vi avtalte en annen pris. Bare etter klage på kundeservice korrigerer de det, men neste måned gjentas den samme lurerien på nytt.
Hei, Jeroen. Det er beklagelig at du har denne opplevelsen hos oss. Vi skal selvsagt ikke øke prisene uten at du som kunde er informert i god tid i forveien. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 55127200 slik at vi får rettet opp i dette. Vi ser frem til å høre fra deg. Hilsen oss i Bergen Fiber.