Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dessverre ustabilt og manglende evner til å rette hos kundeservice. Hold deg unna.
Har pint meg igjennom noen år med breiband.no nå å må si at makan til dårlig nettleverandør skal man lete lenge etter. Har i snitt 2 telefoner med dem i uka om for lav hastighet og manglende nett. De lover å gi tilbakemelding, men en av hundre tlf. har jeg kansje fått det. Virker som et firma med lite kompetente folk! Håper folk styrer unna dette firmaet.
Elendig kundeservice. Leverer ikke det du betaler for. Har opplevd og være uten nett i 3 uker før feil ble rettet.
Disse er ikke behjelpelig med noe som helst, så jeg byttet med det samme, men fikk igjen en STOR regning. Og ikke var det mulig å prate med dem heller. Har aldri opplevd maken til dårlig kundebehandling av et firma. Hold dere unna disse. Det er min anbefaling.
Nettet faller ut et par ganger for dagen, ofte bare for kortere tidsperioder. Rundt en gang i kvartalet forsvinner det i flere uker av gangen. Kundeservice viser ingen tegn til ønske om å løse problemet, og legger skylden på kundens ruter, selv om problemet er at breiband sitt utstyr ikke mottar signal. Skulle gjerne byttet, men avstanden til sentral er for lang til at nettverk over telefonkabel er mulig.
Breiband.no har blitt mye bedre siste årene, ranker derfor 4/5 da de har blitt mye flinkere, kommer faktisk igjennom på telefonen nå! Haha :D Men syns de kan jobbe mer på å få opp hastigheten!
Dårlig kundeservice, har mye nedetid og tåler ikke dårlig vær. Useriøs nettleverandør, men en ting de er gode på det er å sende ut faktura.
Funker av og til, men aldri når du faktisk trenger det.
Dårlig vær eller tåke, ingen dekning. Komplisert å bruke nettbank grunnet forsinkelse av signaler. Har sagt opp avtalen og gått over til telia trådløst og får det jeg betaler for og ferdig med alle problemene med breiband sitt nett.
Nettverket går ofte ned med jevne mellomrom. Kundeservice er ofte ikke å få tak i og når de først tar telefonen så er det sjeldent med en løsningsorientert holdning. Hastigheten er aldri som reklamert, tross nært perfekt signal. Prisen er helt på jordet høy og reflekterer på ingen måte produktet du får.
Skuffende resultat. Stadig feil og avbrudd. Tilnærmet aldri helt uten problemer. Første 3 årene som kunde hadde jeg under 30% av hastigheten i abonnementet. Email til support tar fra 2 til 4 uker å få svar, telefon 1++ før du får svar. Virker som kundeservice ønsker hjelpe men at det skorter på teknikken eller kompetansen. Har hatt problemer med samtlige strømmingstjenester fra tid til annen de de skylder på mitt utstyr som ruter osv, har dessverre ikke noe annet valg en dem da Kommunen har solgt seg til dem og mobildekning ikke er tilfredsstillende.
Elendig dekning/hastighet og elendig kundeservice. Har byttet leverandør!
Faller ut til tider av forskjellige grunner. Men er bedre en Ice. Ingen andre klarer å levere breiband i Enebakk 20 min fra Oslo.
Hver gang det er trøbbel med repeateren dems skylder dem på min trådløse router.. Min erfaring er at jeg aldri har hatt problemer med den, men ukentlig med dems utstyr. Eneste løsningen jeg fikk beskjed om nå sist var at jeg kan kable direkte til pc, nettbrett og telefon så blir det nok bra... Hvis det ikke hjelper måtte jeg ta kontakt igjen. Noe som tok meg en time.
Ble oppringt av en telefonselger som ville selge meg breiband.no abonnement. Jeg var ikke veldig imponert over bredbåndet jeg hadde, så jeg ga det en sjanse. Etter kort tid fikk jeg en eske fra Breiband.no til selvmontering. Bruksanvisningen var horibel og inneholdt flere feil, men ved hjelp av servicetelefonen fikk jeg montert det som det skulle være, og fikk signaler fra ei antenne i nærheten. Likevel kom jeg aldri på nett. De på servicetelefonen var hyggelige, men til tross for råd og veiledning så virket ikke systemet. Etter 14 dager fram og tilbake ga jeg opp og sendte alt materiale tilbake. Fikk inntrykk av at breiband.no var et noe useriøst og amatørmessig firma. Anbefales absolutt ikke!
Har vært kunde siden oppstarten, og det første året funker alt smertefritt. De siste 2-3 åra har vært preget av feilmeldinger, nedetid, for lav hastighet og myyyye frustrasjon. Anbefaler ikke tjenesten til noen, med mindre det er som for meg, at man ikke har noen alternativer. Kundeservice er et kapittel for seg, deres vanlige svar når man melder feil er; alle våre systemer fungerer som de skal, men du sitter der å får knapt åpnet en mail. Tragisk selskap som burde fått en real smekk. Styr unna for enhver pris!