GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Opplevd dårlig kundeservice hver gang vi har vært i kontakt med de, de har høye priser og har tidligere satt opp prisen uten å varsle.
Hei Ingrid Beklager å høre din opplevelse her med vår kundeservice slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss på chat eller 38 990 100 slik at vi kan få sett på dette og finne en løsning sammen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Jeg fikk et kanontilbud på 1000/1000-linje. Stilte krav om nytt utstyr som skulle være godt nok til å levere det som en del av avtalen, "alt OK" sa de! Jeg måtte bruke 15-20 timer av livet mitt i telefonkø, for å selv sørge for at utstyret skulle bli levert tidsnok. Når avtalen startet opp, 10 uker etter at jeg inngikk den, hadde jeg enda ikke fått utstyret. Ingen internett, nada niks. Alle løfter de kom med om at ting "selvfølgelig var på plass" innen fristen var tomme ord. Når internettet omsider kom på plass, er det et ufattelig dårlig produkt. Ustabilt som faen, og ofte nedetid. Ulidelig lange ventetider i telefonkø med verdens jævligste musikk for å få feilsøket noe som helst. Etter 5 uker drift døde hjemmesentralen helt, og de bestemte seg da for å bruke 5 dager på å rette opp i feilen - selv om jeg ble LOVET på det aller helligste samme dag som jeg meldte inn problemet at det skulle gjøres senest innen 1-2 dager. Fikk også bekreftet av lokale montører at de har tid, men at Global Connect valgte å ikke legge det inn som en hastesak, slik de hadde lovet meg. Når jeg brukte halve dagen derpå til å forklare Global Connect at, jo, montørene har tid, mente de at dette ikke stemte, og at det ikke finnes hastesaker. Det ble dråpen for meg, og jeg har nå gått i dialog med brukerklagenemda for å få avtalen gjort ugyldig. Har du lyst å bruke 10-15 timer i telefonkø for å i det hele tatt få tilgang på produktet du kjøpt, og senere daglig restarte hjemmesentralen 2-3 ganger, og forholde deg til en kundesupport som lyver/gir tomme løfter? Da tror jeg du vil stortrives som Global Connect kunde. Hvis ikke; hold deg langt, langt unna! Hva enn du gjør:
Hei Cato Beklager opplevelsen du har hatt med leveransen din her hos oss, slik skal det ikek være. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss på chat eller 38 990100 slik at vi kan få sett på dette sammen med deg og finne en løsning på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Har tidligere hatt Lynett internett som jeg var fornøyd med i 3 år og betalt hver faktura. Men etter at det ble automatisk overført til GlobalConnect så har det vært mye tull. De sender informasjon på SMS fra forskjellige telefonnumre hver gang, og ofte fra utenlandske nummer. Vanskelig å vite hva som er "ekte" og hva som ikke er phishing i disse tider. Bruker tydeligvis lite epost. I overføringsperioden fra Lynett så var det noe uklarheter i faktureringene, bla annet fordi noen måneder ble fakturert sammen, men andre ble fakturert som enkelt-måneder. I denne perioden så var det en faktura som ikke ble betalt (min egen feil, men var litt forvirring da ting måtte betales manuelt før efakture var satt opp). Men jeg ble aldri gjort oppmerksom på at denne manglet eller noe purring, men ble heller servert med at de stengte internettet på dagen uten varsel og påla gebryr på 500NOK.
Hei, Nå har ikke jeg direkte innsyn i saken din men jeg vet det har vært noen problemer med overførselen til oss i GC. Men dette løser vi alltid sammen med kunden på tråden. Så anbefaler du kontakter oss enten på telefon eller chat så skal vi hjelpe deg med problemet ditt. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Greit nett men litt for dyrt. Burde vært litt rimeligere.
Hei Paul Godt å høre at tjenesten fungerer fint her til deg. Når det gjelder pris, kan det være at du ikke har noen kampanjeperiode hos oss per dags dato, dette er noe vi kan tilby til alle våre kunder, både nye og eksisterende For å sjekke opp i dette, samt få et tilbud på en slik pris, kontakte oss direkte på chat eller 38 990 100 slik at vi kan sette deg i kontakt med riktig instanse angående dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
etter at vi byttet til globalconect har hastigheten på internett stupt. nettsider tar lang tid å laste inn videokvaliteten på youtb må skjøres på det laveste for at man skal kunne bruke det og vanlige serier går ikke an å strømme uten at videoen stopper vert 5 sekund for å buffre
Hei Mattis Beklager å høre at tjenesten ikke fungerer som den er forespeilet. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte her, gjerne kontakt oss direkte på chat eller 38 990 100 slik at vi kan se på dette og finne en løsning sammen på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Hvis du kan tegne abonnement hos noen andre, gjør dette. Jeg bytter så snart jeg kan.
Hei Espen Beklager opplevelsen du har hatt med tjenesten vår, slik skal det ikke være. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte her, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan bistå med dette Chat funksjonen våre ligger inne på våre hjemmesider : https://globalconnect.no/?gclid=CjwKCAiAzJOtBhALEiwAtwj8ts4C6tLWDVIQR2iHebNiEwbWKUQ89YX9CaV0ZJ6BAqs5GYulJuG6LBoCljgQAvD_BwE Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConncet Privat
Elendig kunde service 2-3 timer kø. nettet er greit nok men vet ikke helt hvor mye bedre det egentlig er i forhold til andre.
Hei Jimmy Beklager å høre at du har opplevd så lang ventetid her. Om du skulle ønske å komme i kontakt med oss direkte, anbefaler vi chat da dette ofte har en kortere ventetid enn på telefon Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Vanskelig å få hjelp til å få god spredning hjemme - dyrere enn tenkt.
Hei, Beklager du ikke har fått hjelp til problemet ditt, er ikke slik vi ønsker at kundene våre skal oppleve oss. Om du ikke har fått den hjelpen du trenger anbefaler jeg deg å ta kontakt slik at vi kan gi deg hjelp med problemet ditt. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Spiser heller min egen bæsj enn å ha global no-connect. Det er det meat tragiske nettverket, hele sameiet måtte resette ruter 5 ganger samme kveld, oppstår daglige problemer, betaler for 1000 linje og får 50-100 når det er oppe. Markedets dårligste oppetid. Skal bytte, ingen mobilnettverk i norge er så dårlig, dette er i tillegg fiber som skal være betydelig mer stabilt. Trist at de ikke vil gjøre noe for å forbedre problemene som har oppstått hver dag i over 5 år. Ingen kundeservice på dagtid eller kveldstid? Helt utrolig dårlig selskap. Spyr av dere.
Hei. Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom dere opplever problemer med tjenesten vil vi selvfølgelig finne en løsning på dette. Her trenger vi at du tar direkte kontakt med oss når du er hjemme og i nærheten av utstyret. Vi er tilgjengelig på telefon mandag til fredag fra kl 08.00-21.00 og på chat mandag - fredag fra kl 09.00 -21.00, lørdag og søndag fra kl 10.00-15.00 Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Får innkommende ddos angrep på privat linje, har gitt de logger av dette men de insisterer på at alt er i orden, fint når linja detter ned 5 ganger i timen, ubrukelig
Hei Ole. Beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom du har problemer med tjenesten din har vi behov for at du tar direkte kontakt med oss slik at vi kan finne en løsning på problemene du opplever. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Jeg sa endelig opp min dyre avtale 1. november. De har tydeligvis ingen skam, for de krever penger for desember i tillegg. Jeg kan ikke se i hvilken annen bransje dette kan være lov.
Hei, Vi forholder oss til oppsigelsestid som gjelder ut neste måned. Dette er standard praksis hos internettleverandører. Samt i andre bransjer som leverer lignende tjenester. Vennlig Hilsen Preben | GlobalConnect Privat
Selger kommer på døren hjemme og tilbyr et såkelt fantastisk fiberbredbånd. Med en mengde tv- kanaler. Han forteller at vi kan få være med på et prøveprosjekt i bostefsomtådet vårt . Interessen for GBs tilbud skal kartlegges. Vi lures til å melde oss på som interisert via signatur på et nettbrett . Vi beskjed om at et tilbud er sendt til oss Per Mail vi spør selger om det er noe binding her og svaret er nei. Det går 1 måneds tid og vi kontakter GC forårsake høre hvordan det går med kartleggingen. Det svarer de ikke på , men vi får vite at vi har skrevet en 1års kontrakt med dem. Vi hadde altså blitt lurt til å underskrive kontrakten av selgeren på døra. Vi forklarte dette til kundeservice, men fikk ingen medhold. Ønsket vi å bryte må vi betale et bruddgebyr på 4050 kr . Det ble en del kommunikasjon med kundesenteret. De kom kun med Moen subjektive svar om at vi hadde vær så god å betale. Vi føler oss skikkelig lurt og bedratt
Hei, Først og fremst vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt hos oss, om det er slik som du nevner her i teksten så ønsker jeg at du kontakter oss en gang til så vi kan henvise deg til riktig plass å sende inn en klagesake til oss. Det skal ikke være slik at du blir lurt av selgere til å signere på noe som helst. Nok en gang vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss så langt og ønsker vi kommer til bunns i saken din Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Dyrt i forhold til hva du mottar av hastighet. Opplasting og nedlasting er langt lavere en det du betaler for.
Hei, Når har jeg ikke innsyn i saken din men om du opplever problemer med hastighet og ikke er fornøyd med pris så anbefaler jeg at du kontakter oss slik at vi kan ta en nærmere titt på det. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
En mafia organisasjon som er konstruert slik: 1) Vær tilgjengelig og hyggelig ved første kontakt. Lur kundene inn ved å opptre snill og grei. 2) Når kundeforhold er opprettet, kutt all kontakt. 3) Om kunder tar kontakt, opptre uvitende og send forespørsler fra kunder i en runddans blant flere forskjellige "kundebehandlere". 4) Opprett et eget skallselskap som tar for seg "faktura". Slik kan kunder ledes bort fra selve mafia-selskapet. 5) Opptre som drittsekker ovenfor kunder som er dumme nok til å ha underskrevet en ett-års avtale. Jeg anbefaler GlobalConnect til alle mine fiender.
Hei, Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i saken din men ønsker gjerne å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du har. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Stephen | Globalconnect Privat
Hadde GlobalConnect et års tid. Hadde litt dårlig erfaring med wifi, så byttet leverandør. Det var rett og slett ikke bedre. Byttet tilbake til GlobalConnect i år igjen. Benytter da annen wifi system. Etter 3 ukers brukstid så er det den beste tilkoblingen jeg har hatt noen gang. Fiber kombinert med Deco x60 fungerer helt utmerket, uten problemer så langt. Anbefales absolutt.
Hei Takk for tilbakemeldingen, det setter vi pris på! Om du lurer på noe så er det bare å kontakte oss på telefon 38 99 01 00, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Stephen | Globalconnect Privat
Rot med fakturering og svært vanskelig å komme i kontakt med. Håpløse greier
Hei, Først og fremst vil jeg uttrykke beklagelse for at opplevelsen din så langt ikke har vært tilfredsstillende. Selv om jeg ikke har direkte innsikt i din sak, ønsker jeg naturligvis å bistå deg dersom du ikke har mottatt nødvendig hjelp. For øyeblikket opplever vi minimal kø på telefoner og andre kanaler. Jeg beklager igjen for ulempene knyttet til faktureringen, men jeg er sikker på at vi kan hjelpe deg med å løse problemet ditt. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat