Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ustabilt nett og tv. Elendig kundeservice, 45 minutter kø på tlf. Feilsøking vil kunne belastes kunden!! Uhørt
I det siste har jeg svært dårlig hastighet på nettet på kveldstid. Det er god hastighet på dagtid. Det er umulig å komme fram på telefon eller Chat for å rapportere om problemet. Det er over 1 time ventetid på Chat. Har sittet 30 min i telefon uten noen indikasjon hvor langt bak jeg er i køen. Dette er elendig kundeservice !!!
Byttet ut det gamle utstyret jeg hadde med nytt, og nå er nettet så ustabilt og detter ut hele tiden! Dont fix whats not broken lærte jeg en gang, burde hørt på det rådet nå!! Og komme gjennom på kundeservice er jo håpløst!!
Har opplevd endel rar «kundeservice», men tror Telia havner på bunn av listen. L a a a a n g ventetid og når noen svarer, er rådet å gjøre det som står på nettsiden deres. DET HAR JEG SELVSAGT PRØVD. La noen som kan ta avgjørelser ringe inn til eget selskap/Telia og test systemet. Hvis du orker……
Opplever så godt som aldri problem med ustabilt eller bortfall av nett. For lang ventetid på kundeservice. Lengre oppetid på kundeservice i helgen hadde vært bra.
Treig hastighet ! Umulig og kontakte med Kundeservic helt håpløs ! 3ganger jeg prøvd å kontakte dem var gang jeg ventet 45 minutter !
Jeg var fornøyd kunde med Get under en lengre periode. Noen måneder etter at Telia tatt over kundeforholdet fra Get så endret de min avtale og pris uten å varsle. Ringte opp kundeservice som ikke kunne forklare hvorfor. Useriøst. Ellers fornøyd med tjenesten.
Dårlig service, ikke bra hastighet. Dårlig service, ikke bra hastighet.
Bredbåndet forsvinner alt for ofte. Dårlig kundeservice. Tar alt for lang tid for å komme i kontakt med kundeservice.
Fikk en dørselger på dør for 4 måneder siden. Var skeptisk til stabilitet. Men har blitt veldig positivt overrasket. Anbefales å prøve ut. Tv pakken er også utrolig fin da jeg kan ta med tv boksen på hytten uten ekstra abonoment der.
Siste gang brukte jeg 1 time og 40 min. i ventekø, for så å treffe fullstendig uduglig person. Dette er ikke noe nytt fenomen da jeg de 2-3 siste årene har hatt problemer, av forskjellig art, uten at dette er løst.
Vi hadde Get som vi ikke var fornøyd med og Telia har gitt oss dårligere nett, som er ubrukelig til tider. Servicen er på det nærmeste ikke tilstedeværende. Pass dere for å signere avtale med dem da de har avtaler som gjør at du blir automatisk knyttet til dem over lang tid, mens prisen stiger raskere enn andre selskaper. Pass dere for dette selskapet!
Latterlig dårlig kundeservice, helt komisk nå man ikke engang kan klage på en brukbar måte. Men dessverre betaler jeg enda selv om de ikke har levert hastigheten siden Get.no solgte til Telia. Så det er jeg som er idioten som ikke bare gir dem opp. Men nå er det nok.
Servicen er dritdårlig: - umulig å nå på telefon - serviceperson som kaster på røret - gjør ikke det som blir lovet av kundeservice Oppsummert - BARE ROT!! Stay away!
2023 så klarer de ikke å sende ut faktura på mail. Opplever også att nettet er variabel i hastighet. veggboksen/ wifi er av dårlig kvalitet.
I tillegg at internettet er dårlig er det umulig å få kontakt med kundeservice. Elendig nettside og.