Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telia dere får 1 (helst 0) stjerner! Gratulerer med å være sleipe kjeltringer som melker kunder for det de er vært. Setter opp prisen på internett, men tilbudet som leveres FORBLIR AKKURAT DET SAMME. Begrunnelsen dere gir for at dere må "sette opp" prisen er bare helt tragisk. Her handler det KUN om å tjene mer penger. At dere (og også andre aktører) i denne bransjen operer slik er en skandale, og det er først og fremst myndighetene som ikke gjør jobben sin. Dette er en bransje med tett prissamarbeid som FORLENGST burde bli ettergått langt mer av de sløve og trege myndighetene vi har i dette landet. Hadde jeg kunne byttet hadde jeg gjort det FORLENGST. Styr unna!
Har hatt små/store problemer siden mitt bredbånd ble Telia. Det hakker og er tregt, og driftsstans hver eneste mnd. Nå har nettet vært nede hos meg i mer enn 24 timer og med hjemmekontor så går ikke dette. Jeg skal jobbe for at mitt borettslag bytter leverandør når kontrakten med Telia utløper
ustabilt internett, selv etter 6 uker med arbeid på nettverket i området hvor dette skulle være en forbedring.. søpple internett
Det går ikke an å komme gjennom på telefon Man kan kun få kontakt med en chatbot i åpningstiden Man får kun sendt mail utenfor åpningstid Det tar flere dager å få svar på hver epost Av Telias medarbeidere er det kun ca. 1 av 10 som har tilstrekkelig opplæring til å kunne løse enkle problemer På grunn av lang svartid på epost + mangel på kunnskap hos medarbeiderne, tar det ukesvis å løse enkle henvendelser som kunne vært løst på 5 minutter Uansett om man har muntlige og skriftlige avtaler, får man fortsatt sendt feilaktig faktura i posten - tilsynelatende fordi det ikke er noe system hos Telia, bare kaos. Telia pleide å være forhatte Get, og ingenting er blitt forbedret. Da Telia tok over tidligere fantastiske Chess, ble det like ille, og jeg byttet mobilleverandør til Ice. Jeg er tvunget til å være kunde her fordi borettslaget har valgt Telia til TV og internett. Hvis du kan velge bredbåndsleverandør fritt, for guds skyld ikke velg Telia.
Prøver å ringe kundeservice men ventet først 53 minutter før jeg ble fortalt at jeg skulle bli oppringt. Ringer på nytt og har ventet i 127 minuttes, nå stenger tlf tiden og blir bedt om å ringe opp igjen i morgen. Chatt funksjonen funker ikke og det er ingen måte å bli oppringt på, det bare durer og durer i øret.....forferdelig dårlig og så fortvilet da man ikke får fikset noe og nettet er dete. Fy søren!
Telia har DNS problem som dem ikke klarer å fikse da problemet ser ut til å komme og gå hele tiden.
Dette er den verste internett selskapet som jeg vil gjerne bytte , skal få det til så fort som mulig , Tealia går på nerver
Sitter uten TV i flere uker fordi ethernet tilkobles ikke. Ingen kundeservice nesten hver dag i timesvis men får ingen på telefon. Betaler hver mnd uten å få det hva jeg skal ha. Kan ikke bytte leverandør fordi jeg bor i borettslaget. Er fortvilet....
Har hatt trådløst bredbånd, 5G, fra Telia siden i sommer. Fungerte bra til å begynne med, men nå er hastigheten nede i under 5 mbps på kveldstid, på dagtid ligger det på mellom 100 og 50 mbps. At det er så tregt på kvelden tror jeg skyldes at kapasiteten deres er alt for dårlig. Vet om flere andre i mitt område som opplever det samme. Har fått kontakt med kundeservicen deres en gang, etter laaaaang ventetid, de fant ingen feil sa de. Vil vel ikke innrømme at de har problemer. Jeg kommer til å si opp abbonnementet. Kundeservicen deres er helt fraværende, antakelig har de alt for få personer der.
1 er faktisk alt for mye. Har aldri opplevd så dårlig nett som Telia tilbyr i Oslo Høybråten. Ber dere å selge den tilbake til Get! Nei, dersom du vurderer bredbånd fra Telia får du nett og i tillegg: - nøyaktig ingen support, - nøyaktig 1 time på telefon - Oslo Høybråten - i hver fall 1-3 ganger i uke svært ustabilt internett. "hvor sannsynlig er det at du vil anbefale Telia Bredbånd til en venn eller kollega?" Styr unna!! "Vurderer du å bytte fra Telia Bredbånd til et annet selskap?" Er tvunget til Telia via borettslag - men skal begynne å klage til styret nå. Fraråder alle.
og dårlig kundeservice, jeg har både tv internett og tre mobil abon. og det koster meg godt over 2000 i mnd og jeg ser nesten aldri på tv .. så ser ikke noe poeng i å ha alle kanaler pluss andre streaming kanaler jeg har ... velger nå kunn streaming
Har holdt på i flere timer i dag. umulig å få kontakt. Chat fungerer ikke. Tlf fant ikke et eneste abonnement på adressen, selv om hele sameiet bruker Telia. Her har du ikke tid til å være kunde!
Sjeldent nedetid, virker stort sett greit. Til tider lange DNS-oppslag, men det kan løses med å bruke en annen DNS-tjener. Svært skuffet over at det ikke finnes lavere hastighetstrinn med lavere pris.
Helt umulig å få tak i noen som jobber som kan hjelpe. Og når du endelig får tak i de etter 90 minutter venting så ber de deg skru av og på utstyret???? Kødder du ?? Jeg har da gjort det 100 ganger i løpet av de siste dagene . Nettet kommer og forvinner hele tida. . ville ikke anbefalt Telia til min verste fiende. Møkka selskap . Møkka kundebehandling. Møkka nett . .
Elendig dekning og elendig kundeservice! Internett går av og på, og har nå sittet en time og ventet på svar på kundeservicetelefonen!
Får ikke det jeg betaler for. Vankelig å komme igjennom på telefon. Har ikke tilbud om at de ringer meg tilbake.