HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Økt pris, dårligere nett :( fra kr 517 i des 2019 til kr 617 Jan 2020 uten forvarsel :(
Hei Anne, Jeg kan ikke se konkret hva som førte med seg prisøkningen på ditt kundekort, men det kan tenkes at dette skyldes økning av linjeleie på koppernettverket. Ta gjerne kontakt med vår abonnementsavdeling for mer informasjon, og eventuelt for å sjekke hvor det ble av varsel. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Hatt dårlig nett siden dagen vi fikk Homenet. Ubrukelig selskap å bruke når man sitter flere på 1 nettverk til gaming, streaming og surfing. Har opplevd å gå fra 7ms/ping til 2000 av å kun motta en snapchat eller oppdatering på facebook. Kundeservice klager på at det er min feil og mine enheter. Veldig rart da enhetene er byttet ut og problemet fortsatt oppstår. Dumme unnskyldninger, dumme løsninger. Spurte om det var noe de kunne gjøre, fikk nei. Sa da at jeg da blir å bytte selskap da dette har pågått i 2 år uten noe hjelp eller løsning.
Hei Espen, Basert på hva du beskriver virker det som at problemet skyldes overbruk av linjekapasitet, noe som er vanligst på en analog tilkobling. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe, men dersom bruk overstiger kapasitet vil løsningen være å finne problemkilden ved eget utstyr. Ta gjerne kontakt med vår teknisk avdeling på nytt for et grundig feilsøk og eventuelt en grundigere begrunnelse på hva som forårsaker problemene du opplever slik at vi sammen finner en løsning. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Vi tegnet avtale med Homenet vi skulle få fiber 1000GB men vi fikk aldri mer hastighet enn 17 GB, ringte flere ganger til dem og vi fikk til svar at det var ingen feil, vi spurte om de kan sende en tekniker som kan måle for å bekrefte det vi sier men vi ble truet med gebyr på 2000kr hvis dem sender en tekniker. Rett og slett dårlig tjeneste og dårlig kundeservice, nå betaler vi for noe vi har ikke, angrer veldig på at jeg har tegnet avtale med dem og anbefaler ikke dem.
Hei Meryem, Du skal selvfølgelig få opptil 1000/1000mbps til hjemmesentralen som i avtalen. Det er mange variabler som påvirker hastigheten du måler, anbefaler å se på denne lenken for mer informasjon rundt hastighet: https://www.homenet.no/hastighet. Ta gjerne kontakt med vår teknisk avdeling for veiledning og rådgivning rundt hastighetmålinger, eventuelt også for å se etter feilkilder på ditt nettverk. Ved feilretting dekker vi selvfølgelig kostnaden dersom det er feil på vårt utstyr, men informerer om montørgebyr ved hastighetsfeilsøk dersom feilen ligger ved kundens utstyr. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Fikk disse når jeg flyttet inn i ny leilighet. Måtte ha en kontrakt på 1 år pgs ny innflytte. Men de er helt forferdelig, dårlig hastighet, inkompetente kundeservice og dårlig generell opplevelse. Etter 3 måneder så sa jeg opp kontrakt og måtte betale resterende. Ta hvilke som helst andre en disse folka.
Hei Christian, Leit å høre at du har fått et slikt dårlig inntrykk av oss. Vi ønsker alltid å forbedre oss og setter pris på tilbakemelding. En kontrakt med oss forutsetter at tjeneste leveres i henhold til avtale. Vi oppfordrer alle våre kunder til å ta kontakt ved problemer slik at våre teknikkere kan hjelpe å finne en løsning. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Tegnet avtale med Homenet og etter mange måneder flytter jeg fra adressen og nå krever de gebyr på 9000 kr😡. Pass dere for dem 👍
Hei Dag, Jeg er ikke kjent med saken din, men annulleringsgebyr blir bare sendt ut ved kontraktbrudd. Dersom du flytter fra adressen med en pågående leveranseavtale kan du eventuelt høre med ny eier om de ønsker fiber levert til adressen slik at de kan ta over avtalen. Da vil du selvfølgelig ikke få noe krav fra oss. For mer informasjon rundt ditt kundekort anbefaler jeg å ta kontakt med oss direkte, eventuelt sende mail til [email protected] angående kravet. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
They are not even able to give you internet. They are bad. They don’t have good customer care. They are lying to customers and they are soon need to close this s#%tty company. Never waste your time and money. They don’t deserve even one star 👎👎👎
Hello Nima, I am not familiar with your case as I cannot find your customer card with the information I have available. We are sorry to hear that you've had a negative experience with us as we're always looking to improve and provide cutting edge customer care to our customers and potential customers. If you still have any questions feel free to contact us directly by phone 38 99 01 00, chat at homenet.no or e-mail to [email protected]. Kind regards, Håvard | HomeNet
Kjempedårlig kundeservice. Måtte ringe mange ganger for å sjekke om en pågående leveranse er blitt sagt opp/fristilt pga kjempeforsinkelse. Amatørmessig selskap.
Hei Gjon, Det var leit å høre at du fikk slik et dårlig inntrykk av oss. Vi ønsker alltid å forbedre oss og setter pris på ærlig tilbakemelding. Forsinkelser kan ofte skyldes problemer med føringsvei grunnet avtale med grunneiere, lokale e-verk, kommunen og liknende. Dersom du opplever at du har fått lite informasjon beklager vi dette, og håper på mulighet til å imponere i fremtiden. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Er utrolig at en skal betale nesten 700kr for et bredbånd som er helt elendig! Sender tekniker å sier alt er fikset! Har også lang chat liste med screenshot at en de sier på chat at vi ikke får den hastighet som vi skal ha! Må sitte å betale for en vare / produkt som er helt ubrukelig!
Hei Haakon. Dette høres ikke bra ut, og vi kan godt undersøke de problemene dine på nytt. Ta kontakt med vår kundeservice, så kan du sjekke problemene dine. Vennlig hilsen Haakon | HomeNet
Frekt å kreve 9000,- for å bryte en avtale om fiber som skal leveres om minst et år... Har heller aldri inngått noen avtale, svigersønnen snakket med selger og sa at vi kunne være interessert når det kom så langt at det ble fiber her. Noe som lå nesten et år frem i tid. Og så skal angreretten gjelde i 14 dager fra det? Takke meg til Telenor som har 14 dager fra nettet er oppe og går.... Hadde homenet før de ikke kunne levere via kobbernettet lenger, mener de at jeg skulle sitte minimum seks måneder uten nett, og vente på fibernettet deres? Advokat blir kontaktet, for det gebyret skal de se langt etter.
Hei Linda, Bruddgebyr blir gitt bare utgitt ved brudd på bindende kontrakt inngått mellom juridisk eier av abonnementet og HomeNet. Dersom du mener gebyret er feil i dette tilfellet, ellers ønsker mer informasjon ta gjerne kontakt med vår faktura avdeling på mail til [email protected] Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Skrev kontrakt med dem høsten 2018 og ble lovet at de skal begynne å bygge ut fiber i mitt område som ligger i Kløfta i Ullensaker kommune høsten 2019. Nå er vi i februar 2020 og fortsatt ikke skjedd noe og fryktelig dårlig med informasjon om hva som skjer videre eller hva som er grunnen for all den forsinkelsen. Fikk denne melding etter jeg ringte til kundeservice og la inn en klage: "Hei, Viser til din henvendelse. Per i dag så har vi ikke noen ny informasjon for ditt område. Vi jobber med å finne løsninger for fremtidig utbygging, og så snart informasjon foreligger så vil vi sende ut felles informasjonsskriv til dere som har bestilt fiber fra oss i ditt område. Mvh HomeNet" Som sagt ting går utrolig tregt med dem og altfor dårlig med informasjon til sine kunder.
Hei, Det er mange omstendigheter som er avgjørende for om vi kan levere fiber i området. Noen av omstendighetene kan oppstå etter at vi har startet salgsprosessen, og i noen tilfeller også utbyggingsprosessen. Vi beklager forsinkelsene som kan forekomme ved utbygging og takker for tålmodigheten du har vist oss og den ærlige tilbakemeldingen. Vi ser frem til å levere lynraskt fibernett på din adresse slik at du får en bedre kundeopplevelse med oss fremover! Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Dårlig hastighet, har hatt under 6 mbp/s download i flere uker (og vi betaler for 6 mbp/s) og 0.5 upload på det beste. Vi har ringt og ringt og de sier de "fører saken videre". Nesten ingenting har skjedd siden da.
Hei Stian, Jeg kan ikke finne informasjon i forbindelse med din innmeldte sak hos oss da jeg ikke har kundeinformasjon å gå etter. Ta gjerne kontakt med oss for mer informasjon angående din pågående sak. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe! Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Inkompetente idiota. Ble lovet skyfri himmel og grønne enger, fiber skulle bli lagt inn og jeg skulle ikke trenge løfte en finger. Får regning på over 9000kr pga av dem ikke har klart og installere dritten sin.
Hei Simon, Jeg kan ikke diskutere din sak offentlig grunnet personvernårsaker. Dersom du har fått annulleringsgebyr av oss og mener dette ikke er riktig ønsker vi gjerne at du tar kontakt med vår faktura avdeling på mail til [email protected]. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Hvis dere ønsker en pålitelig og rask nett så må dere holde langt unna homenet. En av de mest grusomme leverandørene som finnes!
Hei Harald, Det var leit å høre at du har hatt slik en dårlig opplevelse med oss. Dette er selvfølgelig ikke måten vi ønsker å fremstå og ønsker svært gjerne å hjelpe dersom du opplever problemer med vår tjeneste. Ta gjerne kontakt med oss vårt kundesenter på telefon 38 99 01 00, chat via homenet.no eller mail til [email protected]. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Gir meg tilbud på en gitt månedspris på bredbånd. Deretter, når jeg har forpliktet meg til avtalen, opplyser de om at månedsprisen vil stige med 200kr etter et år. Dette er prisstigning på nærmere 50%! Prisstigningen var ikke oppgitt i det skriftlige tilbudet jeg mottok, og var umulig å lete seg frem til på deres nettsider. Svindel, holder meg langt unna.
Hei Torun! Her er det mulig du har hatt en kampanjepris i 12 måneder du har bindt deg til. Det er vanlig at prisen økes til ordinærpris etter kampanjen er over. Hvis du kontakter oss over telefon 38 99 01 00 eller chat, så kan abonnement avdelingen se over avtalen din, og mulig komme med en bedre avtale til deg. Vennlig hilsen Richard | HomeNet
Helt fra installasjonen har vi som sameie vært misfornøyd med Homenet. Installasjonen var helt texas, hadde ikke lange nok bor, kabler kommer ut midt på veggen etc. Etter installasjonen har en rekke av sameierne hatt problemer med nettet uten at feilene noen gang har blitt feilsøkt på en ordentlig måte. Vi ble også lovet 100/100 linje ved installasjonen for 5 år siden, men den linja har vi ikke sett noe til. Styr unna!
Hei Ronny, Det er svært leit å høre at du har fått slik et dårlig inntrykk av oss, og vi ønsker svært gjerne å hjelpe. Jeg kan ikke gå i detalj i forhold til din situasjon på et offentlig forum grunnet personvernårsaker, men ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 99 01 00, chat via homenet.no eller e-post via [email protected]. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Helt elendig. Vet ikke hva de driver med og sitter som support for supporten. Har hatt i 6 mnd nå og de har enda ikke fixet linjen og har ingen konkrete svar på hvorfor det er noe dritt.
Hei. Leit å høre at du har et slikt negativt inntrykk av vår kundeservice. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe. Ta gjerne kontakt med vår teknisk support på telefon 38 99 01 00, eller chat via homenet.no. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet