NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
for vanskelig for hvermann. Det er ikke alle som skjønner dataspråket. Det krever en person som behersker det tekniske
Hei Odd, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Da har vi gjort noe feil, siden vi jobber for at det skal være enkelt å bli kunde og vi jobber for å snakke på en måte som alle skal forstå. Jeg håper du vil sende en e-post til meg på [email protected] og forteller hvor vi burde formulert oss på en bedre måte 😊 Og har du noen spørsmål så skal vi hjelpe deg, du kan enkelt komme i kontakt med oss på telefon 98707979. Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Full score hele veien, fra bestilling til leveranse. Tett oppfølging hele veien. Dette er unikt og kjennetegner ikke resten av bransjen. Prøvde en annen leverandør og måtte gå fra avtalen, opplevde bare rot. Utstyret fra Nextgentel er prima vare, wifi dekningen i huset er mange ganger bedre enn det var med Telenor tidligere. Og opplevde å snakke med en support dame som ga seg god tid da jeg trengte et tips. Det er også uvanlig!
Hei Finn, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å lese din tilbakemelding om at du er fornøyd med alt fra bestilling til leveranse, og vi er strålende fornøyd med at du har blitt kunde hos oss! Så lover vi å jobbe like hardt fremover for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss 🙌 Ha en nydelig onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Ingenting ble slik som lovet, jeg har for første gang benyttet meg av angrefristskjemaet…
Hei Liv, Veldig kjedelig å høre at ingenting ble som lovet og at det endte med at du brukte angrerett! Jeg hadde satt stor pris på om du ville ha sendt en mail med flere detaljer om hva som ble lovet og hva som ikke ble som lovet til e-post: [email protected]. Vi setter pris på din tilbakemelding, og håper på å høre fra deg sånn at vi kan gripe fatt i det som har skjedd feil her 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Manglende leveranse i henhold til salg etter sendt tv boks til feil adresse
Hei Knut, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Det høres ikke bra ut! Jeg kan ikke se detaljer om ditt abonnement ut fra denne omtalen, men jeg håper vi har fått ordnet opp i dette til nå. Om du fortsatt har problemer, kan du ta kontakt med oss sånn at vi få oppklaring i hva som mangler og finne en løsning? Du kommer raskt i kontakt om du chatter med oss på MinSide eller ringer oss på 98707979. Håper vi hører fra deg snart. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Overgangen var grei. Må venne meg til tv utvalg mm
Hei Marjorie, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Så kjekt å se at overgangen var grei, jeg antar det betyr at det ikke var noen problem. Håper du har vent deg til ny TV-løsning til nå og er fornøyd med den - gi oss gjerne tilbakemelding på hva du syns 😄 Ha en nydelig ettermiddag Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Fikk tilsendt Strømmeboks som ikke fungerte. Tok kontakt via Min Side. Fikk et håpløst svar som ba meg ta kontakt med kundeservice via telefon. Nå har det gått over ei uke og ingenting fungerer. Har fått regning fra dere som jeg betaler når ting virker.
Hei Ulf, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Vi vil gjøre det enkelt for deg å få løst problemer som kan oppstå på det vi leverer til deg! Om du foretrekker å snakke med oss på MinSide via chat eller sak så skal vi hjelper deg i den kanalen som du foretrekker. Jeg håper du tar deg tid til å prate med oss enten skriftlig eller på telefon sånn at du får en strømmeboks som fungerer som den skal. Ha en fin ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Helt grei opplevelse med nettet. ikke hatt noe problem hverken med dekning eller tv løsning.
Hei Kåre, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Fint for oss å få høre at du er fornøyd, at både internett og TV-løsning har fungeret problemfritt! Vi skal jobbe på fremover for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss. Ha en nydelig ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Vi gikk for et tilbud i anledning utbygging av fiber fra Canal Digital. Da bindingstiden var over har vi byttet flere ganger mellom andre aktører, deriblant NextGen Tel. Vi er så langt kjempefornøyd med NextGen Tel Nettet har vært svert stabilt med ett par unntak Vi har 300/300 men vurderer lavere hastighet 100/100 neste gang
Hei Gunnar, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å lese at du får levert et godt og stabilt fiber fra oss! Vi hjelper med glede å se på hvilken hastigheten som er riktig for deres bruk 😄 Du når oss på chat eller telefon 98707979, håper vi hører fra deg. Ha en nydelig ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
de har sendt et uberettiget krav på noe som ikke er bestilt og som det er gitt beskjed om at ikke er bestilt mange ganger og så nekter de å fjerne kravet
Hei A, Dette høres ikke bra ut! Siden jeg ikke kan se noen detaljer om ditt kundeforhold, så kan jeg heller ikke forklare hva som er skjedd her. Men jeg håper at du tar kontakt med oss sånn at vi får en oppklaring i situasjonen og finner en riktig løsning! Ønsker deg en fin ettermiddag Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Bor i Trondheim. Får inn Østfold som lokalkanal. Mangler Trøndelag som lokalkanal.
Hei Robert, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Håper du har fått ordnet opp i riktig lokalkanal. Om det fortsatt er feil, ta kontakt med vår samarbeidspartner RiksTV på telefon 21010210 så får du rask og god hjelp 😄 Ha en god ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
jeg er veldig godt fornøyd både med kanalene og bruke av fjernkontrollen.
Hei Yngve, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å se at du er godt fornøyd med det meste. Vi skal jobbe hardt for at det blir like enkelt for deg som kunde videre 🤩 Ønsker deg en nydelig ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
I drift før lovet tidspunkt med 2 dager og reagerer kjapt på mine kommandoer
Hei Leif, Hei Rolf, for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😄 Kjekt å se at du syns overgangen var outstanding, så skal vi jobbe hardt for å prøve og imponere like mye fremover 💪 Og husk, om du har noen spørsmålom abonnementet er vi her for å hjelpe på chat eller telefon 98707979. Ha en nydelig ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Virker bra, lett å knytte til fjernsynet, nettet er også bra. Har bare hatt det i 4 dager
Hei Rolf, for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Så kjekt å lese at du er fornøyd med overgangen til oss. Vi skal jobbe på for at det skal forsette å være enkelt som kunde hos oss fremover. Ha en nydelig ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Komplisert oppsett. Ikke fått lovet hjelp. Dette er vanskelig for ikke datakyndige.
Hei Harald, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Så kjipt å høre at det var komplisert å bli kunde, det kan vi ikke si oss fornøyde med. Jeg ville satt stor pris på om du sender meg en e-post til: [email protected], med flere detaljer om hva som var komplisert og hvordan det kunne vert lettere. Vi vil at det skal være enkelt å bli og være kunde hos oss! Jeg håper på å motta en e-post fra deg 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
God oppfølging og service og enkel installasjon ved bytte
Hei Camilla, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å høre at du hadde en enkel og grei opplevelse i overgang til oss! Vi lover å jobbe på videre for at det skal være like enkelt for deg å være kunde hos oss fremover 😄 Ha en nydelig ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Tjenesten fremstår som ustabil i perioder. Er ikke fornøyd med dette.
Hei Terje, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Ikke noe stas med ustabilt internett, jeg håper vi får muligheten til å rette opp i det! Jeg anbefaler at du ringer oss på 98707979 for raskest mulig hjelp til dette. Så håper jeg at vi fort finner en løsning på problemet. Ha en fin ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel