NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Internettforbindelse blir ofte borte til tross for flere forsøk med ulike rutere. Kundeservice er lett tilgjengelig men det er begrenset hva de kan gjøre. Vurderer å bytte, men jeg trenger fibernett, noe som ikke tilbys der jeg bor.
Hei Maria, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss, det setter vi pris på 💚 Kjedelig å høre at kvaliteten på internettdekningen ikke er god nok, og at du ikke har fått mulighet til å bestille fiber til din adresse enda. Vi forstå godt at det er kjipt når internett ikke fungerer som det skal. Jeg håper likevel du tar kontakt med oss igjen sånn at vi kan ta en vurdering på om dekningen er for dårlig i ditt område eller om det er noe vi kan gjøre for å forbedre leveringen. Jeg ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at vi kan finne en god løsning 😊 Ha en fin helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Måten Nextgentel opererer på er hel ved! Selger hjalp meg spare en betydelig kostnad og i tillegg gikk det lille ekstra for å hjelpe meg på veien. Alt fungerer som det skal, kan på det sterkeste anbefales :)
Hei Aksel, Velkommen som kunde hos oss 🥳 Veldig kjekt å se at du fikk hjelp til å spare penger på internett, vi skal jo levere akkurat samme kvalitet men rimeligere! Vi lover å jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss! Tusen takk for at du tar deg tid til å dele din tilbakemelding med oss 💚 Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
God kundeservice og ingen nedetid. De gangene som arbeid utføres blir man varslet på forhånd.
Hei Jesper, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😄 Veldig kjekt å lese din tilbakemelding, det betyr at vi gjør noe riktig for at det skal være enkelt som kunde hos oss. Kjekt at internett fungerer godt og er stabilt, vi leverer jo akkurat samme kvalitet på fiber bare rimeligere 🥳 Ønsker deg en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Forferdelig service og på grensen til svindel. Min kone og jeg jobbet i ukesvis med å bestille fiber da det også trengtes en montør for å ferdigstille boksen. Etter noen uker avlyste vi og sa det tok for lang tid. De hadde da visst nok satt i gang to bestillinger, en på meg og en min kone på samme adresse og surra det helt til. Så da vi avlyste bestillingen, lot de den andre (som vi ikke visste fantes) fortsette og nå krever de nesten 5 tusen kroner i avbestillingsgebyr. Styr unna.
Hei Johannes, Dette høres ikke ut som en god opplevelse, her ser det ikke ut som vi har gjort det enkelt.. Jeg har kan ikke se noen detaljer om bestillingene forutenom det du skriver her. Jeg kan ikke uttale meg direkte om deres sak, men bestilling av fiber tar noen uker fra bestilling til internettet kobles over til NextGenTel. Det kan kun være et aktivt abonnement per adresse, så det høres ut som det har skjedd en misforståelse her. Vi er ikke ute etter å lure noen, vi jobber for at det skal være enkelt å bli kunde og vil levere internett med akkurat samme kvalitet til en rimligere pris. Jeg håper uansett at dere har fått på plass internett som fungerer hjemme, og husk at vi er her til å svare på spørsmål om noe fortsatt er uklart! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Fiber virker veldig bra. Lettvint å installere ruter
Hei Johan, Velkommen som kunde hos oss og tusen takk for at du deler din omtale her på Bytt.no 😄 Kjekt å lese at du er fornøyd, vi står på for å gjøre det enklest mulig å bli kunde! Og vi lover å jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg som kunde 🥳 Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Vanskelig å finne fram. Fint å "begynne forfra" men veldig vanskelig å finne programmer som har vært sendt. Noen ganger har jeg ikke fått starta programmet og kommer bare tilbake. Menyen virker uoversiktelig men lærer det vel, før jeg mister tålmodigheten.
Hei Tronn, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Jeg skjønner det kan være uvant i starten med ny TV-løsning, vi vil gjerne veilede til hvordan du kan bruke den nye TV-løsningen på en enkel måte. Du kan ringe oss på 98707979 eller direkte til vår samarbeidspartner RiksTV 21010210. Håper vi hører fra deg, vi vil gjøre internett og TV enkelt for deg. Ha en fin helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Enkelt å koble opp utstyret som ble sendt. Fungerte nesten som plug and play
Hei Roy, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å lese at det var enkel overgang til NextGenTel, vi står på for å gjøre det så enkelt som mulig å bli kunde! Og vi lover å jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg som kunde 🥳 Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Holder ikke hastigheter som lovet, har internett og tv fra di, men ikke et ord om at det bettyde regninger fra 2 forskjellige selskap.
Hei Tor, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Så kjedelig å lese det du skriver om at vi ikke holder det vi lover i omtalen din. Det skulle jeg gjerne fått vite mer om, jeg hadde satt pris på om du tok kontakt med oss på telefon 98707979 eller sender meg en e-post til [email protected] og forteller om problemene du opplever med leveransen fra oss. Håper å høre fra deg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Dyrt, ofte tregt nett, vanskelig nå på tlf. I februar frem til mai/juni var det ofte no galt og vi fikk driftsmelding at arbeid pågår sånn ca 4-5 g uka. Når det endelig virket igjen, så var det ikke mange dagene før det skjedde igjen. De kompenserer ikke. Måtte betale for ubegrenset data i mobilabonnement, så ble endel dyrere enn planlagt.
Hei Inger, Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt 💚 Så kjipt å høre at du har hatt mye feil på fiberen fra oss og at du ikke har fått kompensasjonen som du har rett på. Jeg håper du tar kontakt med oss så vi får ordnet med kompensasjonen din! Ring oss gjerne på 98707979, så skal vi hjelpe deg videre med dette og eventuelt andre spørsmål om ditt abonnement. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Nette går forte. Men kundene sørvis en time å vente er ikke bra og ringe tilbake funket ikke.
Hei Løberg, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Kjempe bra at internett fungerer akkurat som det skal! Vi leverer jo akkurat samme kvalitet men rimeligere 🥳 Det er kjipt å vente lenge når du prøver å komme i kontakt og det har i perioder altfor lang ventetid på telefon hos oss. Det har vi sett og jobbet kjempe hardt for å bli bedre på, derfor får du nå hjelp på et øyeblikk om du ringer inn 🙌 Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Det er OK kvalitet på forbindelsen, men fjernkontrollen til Riks-tv er ikke brukervennlig.
Hei Jan, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Med OK kvalitet på forbindelsen - så håper jeg du mener at det fungerer sømløst. Om det er ustabilt eller du opplever andre problemer, vil vi gjerne hjelpe med å finne en løsning på det. Da kan du enkelt komme i kontakt med oss på chat via MinSide eller ringe oss på 98707979 😄 Så kjedelig at du ikke liker fjernkontrollen, her skulle vi også gjerne hatt litt mer informasjon fra deg om hva du ikke er fornøyd med, og finne ut om det er noe vi kan bidra med. Håper vi hører fra deg. Ha en god helg når den tid kommer 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
, Vi er veldig fornøyd fornæyd med Nexetel.Alt er ok
Hei Asbjørn, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt for oss i NextGenTel å høre at dere er fornøyd. Vi lover å jobbe på fremover for at det skal være enkelt for dere som kunde 😄 Ha en strålende onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Nylig byttet til Nexgentel. Meget fornøyd med informasjon i forkant, enkel oppstart, og godt fornøyd med hastighet på nettet.😃
Hei Nils, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å se at du har hatt en enkel oppstart! Vi skal jobbe for at det blir like enkelt for deg som kunde i tiden som kommer 😄 Og har du spørsmål så kan du raskt komme i kontakt på chat via MinSide eller telefon 98707979. Ha en nydelig onsdag Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Litt mye tull med routere. Tok for lang tid til jeg hadde en router som fungerte. Kjøpte derfor router.
Hei Hans, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Kjedelig at det blei tull med ruter, det skal jo være enkelt å bli kunde hos oss. Jeg kan ikke se detaljer om ditt abonnement ut fra denne kommentaren så jeg vet ikke hvorfor det har blitt tull. Jeg ville satt stor pris på om du sendte en e-post til [email protected] med mer informasjon, sånn at vi kan ta lærdom av dette 😊 Jeg håper alt fungerer som det skal hos deg nå, om du har noen spørsmål kan du raskt komme i kontakt på chat via MinSide eller telefon 98707979. Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Alt har gått som avtalt. Men måtte ha hjelp av en annen person for bruk av fjernkontrollen
Hei Sigbjørn, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Kjekt å se at alt har gått som avtalt, det skal være enkelt å bli kunde hos oss. Det kan være uvant å venne seg til nytt TV-abonnement, siden det er litt ulikt fra det man har fra før. Jeg håper at du har vent deg til RiksTV og er fornøyd med det nå, og husk at vi er her for å hjelpe om du har noen spørsmål 😊 Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Funker stort sett bra, men gaming lagger litt av og til
Hei Per, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Kjekt å se at internett stort sett fungerer fint, vi foretrekker jo at det skal fungere fint hele tiden. Husk at vi kan hjelpe om du vil ha råd for hastigheten på internett, du når oss raskt på telefon 98707979 eller chat via MinSide. Ha en nydelig onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel