Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Over 20 samtaler senere med ulike kundebehandlere!! - så er det fremdeles problemer med fiber. (nei, du får ikke snakke med den du snakket med sist, og ja du må forklare alt på nytt hver gang, det gir rom for misforståelser, mye frustrasjon og tidsbruk ). Helt utrolig at er så stort og "seriøst" firma klarer å gjøre så mye feil. I tillegg opplevde jeg 5 ganger at det blir brudd når de snakker med de. De beklager problemer, men du må selv ringe opp - og snakke med ny kundebehandler. For de ringer ikke tilbake! Nei der går ikke sier de. Jeg har brukt så mye tid på å forklare at jeg får vondt inn i meg av tanken på å ringe på nytt. Det virker ikke som de loggfører samtalen med kunden, dermed er det rom for mange misforståelser. De klarer ikke registrere rett abonnement på rett adresse dvs vår hovedenhet, men holde utleiedel / sokkeletasjen utenom blir det rot. Når jeg i tillegg betaler for fiber i anneks/studio ved siden av blander de abbonememt. Når utleier i sokkeletasjen også vil bestille og installere, kansellerer de vår abbonememt og misforstår. Må ringe inn på å forklare at vi ikke har sagt opp fiber. Dette er bare Litt av alle problemer som oppstår. Der har vært mye mer. Alt som kan gå galt går galt. Veldig synd, skulle ønske at Telenor rydder opp. Har forsøkt snakke med ansvarlig på kundeservice, men får som svar at det finnes ikke. Er lei. Nå i dag må jeg skifte ut en kabel som gjør at jeg får treg oppkobling sa de i dag, da jeg snakket med de. Og tror du at de har klart å registrere rett abbonememt på mitt studio /anneks, neida. The never ending story!
må tilbake stille dekoder 1 gang i måneden for ukesarkiv og internetttjenester skal virke lite har skjedd siden telenor kom med docsis 3.0 annen en prisøkninger
Å faktisk sette seg ned og vurdere å kjøpe noe fra Telenor er rett og slett å glemme. Det eneste positive med leverandøren er mobilabonnementet. Annet er det stort sett ingenting å tjene på. Fiber? gløm det, kundeservice? eksiterer ikke, problemer med nettet? Ta å betal litt mer så kan vi fortelle deg at ruteren din er dårlig å du må kjøpe nytt. Det er latterlig at de skal sitte og tjene penger på noe som åpenbart suger. Jeg bor med fiber og den "beste linjen som de kan levere" men får sikkert 20/20 på speedtest.net og et internet så er så ustabilt at du kan likså godt bare kjøpe ubegrenset 4G å sitte på det istede. Hvis du liker 2000 i ping på de fleste spill som krever ingenting å en kundeservice som legger på det sekunde du kritiserer dem for og levere noe som ikke funker så burde du hvertfall velge telenor.
For et useriøst firma. Her skulle alt legges inn 2jan. Ingen ting skjedde. Har kontaktet telenor hver dag,men ingen kommer og installerer. Kommer noen i dag tro?...
Synes prisen er stiv på 100mbs linje som de tvinger deg og ha til tross for at jeg startet med 25 mbs linje. Hadde fri fart i et år først, men der var maks jeg klarte med kabel og måle var litt over 500mbs. Og til vanelig ligger den og hopper vilt mellom 200 og 400 mbs,kjøpte og byttet vekk rutern jeg fikk med og det stabiliserte seg sånn høvelig. Men nette klarer ikke og ligge stabilt på 100 linje heller uansett om jeg kobbler alt ifra og bare har pc kobblet til . Så... Dyrt og ustabilt er min erfaring
kundeservice kunne vært bedre, tjenesten er stabil og hastighet er det den skal være :)
Etter flere samtaler opp igjennom årene, så kan jeg med hånden på hjertet si at Telenor har den dårligste kundebehandlingen jeg har opplevd. Dessverre har de ofte monopol, så det har vært uungålig å bruke de. Har du muligheten, så unngå å bruke de!
Elendig kundeservice, men du får stort sett signal. Kan ikke klage på det. Ca en måned svartid på klager, som f.eks å få refusjon for å måtte kjøpe nytt av deres eget utstyr som var ødelagt.
Hater alt med det, jævla Telenor. Dere har bra internett hastighet. Men det tar jo f*** lang tid å logge på. Kommer meg ikke inn på en dritt. Det står at jeg har den beste tilkoblingshastigheten jeg noensinne har hatt. Så funker faen meg ingenting. Legg ned Telenor, kundeservice svarer ikke. Fattern ringer dere hele tiden og dere svarer faen ikke. Legg ned selvskapet nå. Drittunger hele gjengen.
Nabolaget fikk tilbud på fiber, men da montør ankom fant de ikke fiberinstallasjon. Vi ble satt på trådløs 30Mbit istedet, men dette abonnementet varierer vilt mellom 30 Mbit/s og 200Kbit/s. Montør har vært her for å feilsøke, men utretting er aldri permanent.
Ustabilt, merkelig nedetid hver natt kl 24 - uansett. Aldri noen unnskyldning , veldig dyrt og generelt ekstremt dårlig
selv utstyr jeg har betalt for, som ruter, antenne osv. kan kun brukes hos telenor. etter år med en helt ok ruter installerte de sin egen software, og der den før kunne administreres lokalt er den nå under telenors kontroll. kuttet kabel og ønsket allikevel at jeg skulle betale i dyre dommer, 5000, for en antenne som kan gi meg en tjeneste jeg allerede har, men etter å ha hatt is i magen fikk jeg såklart den rimeligere mot binding.
Har holdt på i 2 mnd for å få trådløst bredbånd og tv pakke. Er ikke i mål ennå. Masse rot med forsendelser og kundebehandlere med liten erfaring og forståelse. Sender faktura selv om ting ikke er ordnet. Jeg er 64 år og opplevd mye rot, men dette er det værste hitil.
trekker meg 3 ganger avtalepris selv etter gjentatte telefonsamtaler hvor de skal fikse problemet, kundeservice sender meg videre i køer som tar enormt lang tid før saken blir oppklart. deretter fikses ikke avtaleprisen korrekt som gjør at man må gå hele rundløypen på nytt. kundebehandlingen er elendig.
- Lurer deg inn med gode ord (ustabilt nett med dårlige vilkår i sammenligning med andre selskap) - Oppga ikke at du kjøper antennen (koster deg flere tusen kroner når du sier opp. Returneres ikke. ) - økte prisen uten å fortelle meg - klarte ikke å legge til TV funksjon (spurte 5 ganger ila 2 mnd)
Fakturaer uten epostadr og/eller tlf-nr. Arrogant kundeservice hvor de man snakker ikke engang klarer å lyve samstemt. Å få refundert penger er virkelig en prøvelse. Hold dere unna!