Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi er blitt fakturert for bredbånd og Te-We lenge etter at vi flyttet (flere år). De som flyttet inn i tidligere bolig har ikke tjenester fra Telenor, så de har alts fakturert for tjenester de ikke har levert noe sted. Har prøvd å klage skriftlig og muntlig men ingen respons. Å få tak i kundehjelp er nesten umulig, 30 min ventetid på telefon, ingen respons på epost klager sendt over skjema på nett. Ettermange forsøk kom jeg endelig i telefonkontakt med en person som oppgir at reklamasjonsavdelingen har tatt en avgjørelse i saken. Denne avgjørelsen er ikke kommunisert skriftlig, og det er ikke mulig å komme i kontakt med denne avdelingen. Vurdere å ta saken til Forbrukerombudet eller lignende.
Har hatt fiber 350 mbit/s i to år nå og er fornøyd. Ikke et eneste minutt uten dekning og leverer det jeg kjøper og vel så det. Prisen er i meste laget. Kundeservice er ok.
De driver med planlagt svindel. Jeg hadde 100 linje, da fikk jeg stort sett bare 50 mb, gikk da ned til 50 mb. Da gikk farten ned til 25. så ingen kan komme å fortelle at dette ikke er lurer. Har flere ganger vært i kontakt med kundeservice, men til ingen hjelp. De har sendt meg ny ruter en par ganger. Men hjelper da ikke når farten blir stupet ned av Telenor.
Jeg bor i Slemmestad og har trådløst bredbånd 60 mbit hjemme, i praksis får jeg 10-50 download og 0,2-15 upload. Når jeg prøver å spille på nett hopper forsinkelsen (ping) fra 100 ms til 1800 ms, noe som er helt uspillbart. Hver gang jeg snakker med kundeservice sier de alt er tipp topp, ikke noe galt fra deres side, så sier de at 5G kommer hver øyeblikk og det var over et år siden. At jeg betaler 750,- for dette er ran på åpen gate, derfor bytter jeg Telia som har 5G og høyre hastighet. Telenor burde skamme seg for å tilby er produkt som nesten aldri fungerer.
WiFi ruteren må resettes ukentlig eller hvis jeg og kona er i et videomøte samtidig. Ble verre av å oppdatere ruteren og måtte snakke med kundeservice for å få nedgradert. Hatt det i et år og ingenting ble bedre. Angrer på at jeg ikke bytta med en gang.
For dyrt, og irriterende at man ikke kun kan velge fiber
Fikk en mail fra telenor om at jeg skulle få 3 måneder med høyere hastighet, uten ekstra kostnad. I min naivitet trykket jeg gjennom mailen til deres sider og endret hastigheten min. Sendte de samtidig en mail hvor jeg ba om bekreftelse på at dette ble riktig, i dag fikk jeg faktura fra de der jeg ser at prisen er endret. Mailen fra 4 uker siden er enda ikke besvart og har nå sittet i telefonkø i 1 time.
Er ikke mulig å gi en 0Star rating dessverre... Men Telenor lurer kundene sine, de oppdaterer ikke internettet og de skrur ned hastigheten samtidig som de skrur opp prisene uten å si ifra. det mest ustabile nettet jeg noen gang har hatt og så fort det kommer noen andre som kan levere der jeg bor så vil over 80% bytte leverandør. Skjerpings! ALLTID PÅ NETT GARANTI, mest bullshittete jeg har hørt! Ja også er kundeservice helt på jordet! #TeliaKundeservice er lett 5Stjerner!<3
De gjør det de skal og nedetid har de ikke mye av. Men er litt grådige på pris.
Fikk ett godt tilbud pr tlf og slo til på dette. Blir jo litt skeptisk når jeg leser alle de negative omtalene! Så har jeg noen spørsmål jeg trenger svar på angående produktet, og prøver å ringe kundeservice. Estimert ventetid er 15 min! Lar telefonen stå på vent. Det blir brutt... Prøver igjen, det blir brutt. Bruker alternativet å bli oppringt når dere er ledig! Er nå over 2 timer siden, og intet sett, intet hørt! Er veldig glad for at dere sendte med angreskjema. For det skal jeg bruke nå 👍
Nettet er for ustabil..faller ut for ofte. Da bli vi uten tv..pc..mobilen
Veldig ustabilt nett. Får nesten aldri farten vi betaler for.vi har klaget før, ingen endring.
Har (dessverre) hatt TV og bredbånd fra Telenor via aksjelaget jeg bor i. Betalte 419kr/mnd. for en 200-linje, men har hele tiden (siden mai) kun fått 20-linje. Jeg har ringt inn flere ganger for å klage på dette, både til kundeservice og IT-support, men ingen har loggført at jeg har ringt inn. Har da utestående inkassokrav for tjeneste som jeg ikke har fått. Har tidligere også vært svært misfornøyd med Telenor. Innpåslitne selgere som terroriserer deg i månedsvis fordi du på et tidspunkt har vært kunde der. Måtte ringe inn flere ganger for å få reservert meg mot telefonsalg fra dem. Jeg kommer aldri, aldri til å bli kunde hos Telenor igjen. Eneste positive oppi alt dette er at styret endelig har innsett hvor lort Telenor er, og derfor har gått over til en annen leverandør.
Bredbåndet mitt fungerte bra før jeg gikk over til telenor, telenor Bredbånd har ikke fungert siden jeg begynte med dem, servicefolkene er bare dårlige, de kunne ikke hjelpe i det hele tatt. Jeg er bare lei av å kontakte dem etter å ha ringt og snakket med deg nesten 15 ganger tidligere. de vil aldri levere det de lovet.
Fungerer godt for det aller meste. Litt fall i hastighet av og till men ikke særlig merkbert. Dyrt.
Ustabilt nett - går ned uten varsel - kommer av og til tilbake av seg selv etter 10 - 15 min . Her er det fri sikt og forholdsvis kort avstand til nærmeste basestasjon (1800 m luftlinje) - og sentralt på Østlandet. Flere henvendelser til kundeservice har ikke bedet forholdene - jeg begynner å gå lei. I hvilken grad involverer Telenor's ledelse i at de leverer et ustabilt produkt og som åpenbart er en stor omdømmebelastning ? Det er vel tvilsomt om de beveger seg ut i "åpent lende" og kommenterer dette. Finner ikke spor på Telenor's WEB-sider om ustabile trådløse nett utover en anbefaling om å ringe Kundeservice og en skriftlig/muntlig anbefaling om restart av nett. Jeg måtte forøvrig starte å skrive denne merknaden på ny - fordi nettet gikk ned og ble borte i ca. 10 min. Ikke enkelt dette. At nettet er så ustabilt er vel i seg selv sensitiv informasjon - men slik er det faktisk dessverre.