Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det funker bra 99% av tiden, men minst en gang hver eneste dag så dropper internettet ut, og så må jeg slå av og på strømmen til ruteren… og 5 min senere så er nettet tilbake igjen. Uakseptabelt når jeg ser på film, stream, spille osv.
5 nye rutere som fungerer bedre en Telenor sitt utstyr som ekskluderer flere trådløse enheter. De Må ha en software som gjør at det ikke fungerer. Jeg har 4 bedriftsabonnement og alle er problematiske. Jeg her 1 privat som er en ren skandale. Målet i 23 er å kvitte seg met ALT Telenor. Jeg trodde ikke Norges tørste var så kyniske og dårlige... Når blir de tatt slik VW og Apple ble for å tukle med tilbudet... Har 300 linje som ikke greier IPTV.. Greier ikke en gang med 3 rutere i serie å ha dekning i trehus!! Alitbox hvor er dere!!!!
Telenor er desperate etter at Altibox har installert fiber i området, og sender sine selgere på dørene. De skjønner ikke hva "nei" betyr og trenger seg nærmest inn i huset ditt. "Tilbudet" er likt med Altibox og den eneste grunnen for å velge telenor er å "opprettholde konkurransen" som selgeren sa. Telenor kunne vært i forkant for mange år siden og installert fiber i stedet for å tviholde på ustabil dårlig coax til en formue. Patetisk firma og ubehøvlet selger. Kunne ikke vært fjernere fra å bestille dette etter en slik opplevelse.
Jeg mister tilgang flere ganger om dagen. Det er mildt sagt frustrerende, og kunde"service" klarer ikke hjelpe med noe annet enn å be meg slå ruteren av og på igjen. Dette er søppel. Styr lang unna!
krever ehf som man må godkjenne manuelt i nettbanken hver mnd. tragisk i 2023...
I 3 år har jeg hatt telenor bredbånd og det første året funket det greit og nå har vi 3 forsterkere på en 68 kvadratmeter leilighet og blir kastet ut flere ganger om dagen. Litt kjedelig med så høy regning på noe som ikke funker og med angst for og snakke med folk og ta tester pr tlf sliter jeg med da jeg ikke har så veldig mye greie på dette. Og siden jeg ikke kan få abonnement på tlf så dem kan bruke alltid på nett garanti så synes jeg dem skulle lagt seg litt flate og sendt en montør hit. Tenk stakkars gamle folk som lå styre med dette
den fungerer men er veldig dyr.priset har på noen månedear gått opp til det dobbelte nesten
Overpriset, informerer ikke nok om priser, elendig kundeservice og tjenester
dårlig forbindelse. Har nettverkspakke til 50 downloadspeed og den leverer toppen 10!
Rundt sommeren 2022 kom det en selger på døren som sa han var fra Telenor og sa at de skulle grave fiber i området. Han ville gjerne at jeg skulle bli kunde hos dem og kom med et tilbud. Jeg svarte at jeg allerede hadde fiber fra Altibox og at jeg ikke kom til å trenge noen andre. Da sa han at hvis jeg binder meg for 12 måneder, så skulle de ordne alt av arbeid for å få fiberen inn hos meg helt gratis. Helt ok, tenkte jeg da. Det viste seg jo at han løy meg rett i fjestet fordi det var ikke noe han kunne love. Jeg får da senere en mail om at jeg må ut og grave selv på et område med masse asfalt og murvegg som eneste veien å komme seg til husveggen. Det har jeg hverken utstyr eller peiling nok til å fikse selv og må jo dermed få noen til å fikse dette. Det vil ikke telenor dekke og refererer til kontrakten. Der ser jeg jo at selgeren løy til meg. Selgere har tydeligvis lov til å lyve for å få deg til å signere kontrakten. Som de kommer til å gjøre fordi de blir betalt på provisjon. Falt meg ikke inn at selgere fra seriøse aktører som telenor kunne prøve å svindle meg, så jeg stolte jo på han som lovte meg dette. Kundeservice sier bare at de kan bare se kontrakten og kan ikke holdes ansvarlige for hva deres selgere har lovet meg og at det er mitt ord mot deres. Dette er faktisk ikke lov regnes som svindel, men hvordan pokker skal jeg bevise dette? Det er greit. Jeg har lært. Aldri stol på en selger som lover deg noe selv om de er fra store aktører som du regner med ikke kan holde på med noe sånn. Telenor kan drite og dra. Styr unna
Telenor lover «raskt og stabilt trådløst hyttebredbånd». Må vi betale full pris for så dårlig tjeneste?
Var lovet forsterkere med i prisen som di ikke holt. Og har vore ustabilt til tider
Har hatt ustabilt nett i snart ni måneder. Har aldri ringt kundeservice så mye og det tok uker(om ikke måneder) før jeg traff på noen som potensielt kunne hjelpe meg. Nettet faller ut konstant. Det er en evig, daglig frustrasjon jeg godt kunne vært foruten. Etter snart NI MÅNEDER sender de noen for å se på nettet! Hold dere langt unna Telenor!
Har hatt telenor t-wee og fiber nå i 2 mnd......men t-wee boksen har jeg allerede fått ny 1 gang. Den driver å restarter hele tiden, og det er nesten umulig å få sett ett helt program uten at t-wee boksen restarter minst 1 gang. Så, nå må jeg nok for 2. gang få ny t-wee boks. Dette var en stor skuffelse og bringer tilbake minner fra tiden vi var fanget med telenor adsl.....grøss. Dyrt er det også. Styr unna telenor.
Telenor har levert ein stabil og god tjeneste, men eg trekker veldig ned pga. prisen. Den har steget fleire gonger den siste tida, og det er blir svært dyrt. I løpet av 4 år har det vert eit par DNS feil, men sidan eg ikkje bruker Telenor sin DNS har eg ikkje blitt berørt av den type feil, heldigvis.
Har hatt bredbånd fra Telenor i omtrent et halvt år. Jeg har aldri ringt kundeservice så mange ganger som etter jeg ble kunde hos Telenor. Mister nettet omtrent 1-5 ganger i uken. Kundeservicen er elendig. Jeg ventet i over en time, og utførte alle nødvendige protokoller Telenor ga meg for å fikse nettet. Ingenting fungerte. Til slutt (etter 1-2 timer) ble jeg satt over til en teknikker hos Telenor, som sa at alt jeg hadde blitt fortalt av kundeservice var tull og at ingen av løsningene dem kom med ville fungere. Så etter å kaste bort hele kvelden min ga teknikeren meg løsningen som fungerte på under 10 minutter. Hold dere til helvete unna Telenors bredbånd.