Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telenor used to be more responsive and had better response time when they were giving you a compensation for the times they could not provide internet. Today it’s just a loss for the consumer who pays an already expensive service. Now, it’s just feels they have the monopoly where I live and regardless of how expensive they are compared to other internet providers they just have the market advantage. I can’t understand how Norway can allow this. Competition is always good for consumer.
Bestilte bredbånd så dagen etterpå ville jeg avbestille siden har fiber her som jeg ikke visste om. Ringt nå telenor 6ganger enten er det brudd eller så ringer de ikke tilbake eller så kan man vente evig i kø og aldri komme fram dit man kan gjøre det. Jeg har brukt nå 2ctimer på å nå dem med avbestilling. Og prøver mere men fpr jeg ikke avbesilt er eneste løsning forbrukerombudet og kjøre sak så de klarer avbestille noe jeg har angrerett på. Svært misfornøyd med Telenor kommer aldri bestille noe med Telenor igjen.
signerte kontrakt på 799kr pr mnd. men ente opp med 1300kr mnd, de sendte mail om att jeg måtte si ifra når nettet var installert for å få prisen, altså akkurat det som montøren gjør når han er ferdig installert, og jeg får faktura så att nettet er ferdig og i drift vet de godt.
Elendig kundeservice. Ringte for å si opp bredbånd på grunn av flytting. Fikk beskjed om at dette var i orden, og at det ikke ville faktureres noe mer. 1,5 mnd senere får jeg faktura for perioden frem til nå. Person på telefon sier han ikke kan se at det er sagt opp eller at jeg har ringt inn til tross for at jeg har en «hva synes du om kundeservice» melding fra den aktuelle datoen. Dette skjønte han ikke hvor kunne komme fra, og han kunne ikke gjøre annet enn å fakturerer. Ender da opp med å betale for internett i en leilighet jeg ikke har bodd i pga interne feil hos ansatte i Telenor.
Hvert år må jeg tigge om en lavere pris etter at de setter opp prisen ved utløpt bindingstid Ellers er bredbånd og tv stabilt og jeg er fornøyd med det
Etter kl.17.00 er umulig å lese nettaviser eller se nett-tv. Hele tiden nett stoppet.
veldig varierende,ustabilt.pris, veldig vanskelig å forstå fakturaen hva man betaler på.
Generelt bra, men jeg opplever litt dårlig dekning, til tross for lite hus. Veldig dyrt!
Flyttet inn i nytt sameie som organiseres av USBL som på beboernes vegne uten tilsagn har lås oss inn i en fellesavtale om lineær tv via Telenor og det ubrukelig produktet T-we. Alle som har brebånd og normale tv-vaner ønsker å styre dette selv, på enkel plattformer som f.eks "apple Tv, Chrome eller andre apper. Vi må nå fòre lommene til Telenor med flere tusen kroner i året via husleien, til en avlegs tjeneste vi ikke ønsker, vil benytte oss av eller tenker benytte i framtiden. Dette er forbruker-fiendtlig monopolvirksomhet av eiendomsselskapene og Telenor. Vi vil derfor komme oss ut av avtalen asap og vil oppfordre hele sameie til å si opp alle avtaler med Telenor om ikke dette kan gjøres individuelt
Takket ja til et tilbud over tlf. Endte opp med å ringe 5 ganger i etterkant fordi det var feil i etterfølgende e-poster, gang på gang. Deretter tar de seg forhåndsbetalt 2-2.5!!! Måneder frem Og spesifikasjonen på fakturaen er helt umulig å forstå seg på. uten å spesifikt informerende dette. De fakturerte også frakt uten å informere om det. Jeg bestrider faktura og de svarer bare overfladisk, fremfor å faktisk svare opp mine punker / grunnlag for bestridelse. Etter gjentatte oppfordringer fra meg på å svare ut min bestridelse, svarer de at de anser saken ferdig behandlet og jammen er de så frekke at de også skriver: «dine meldinger vil ikke lenger leses, bare lukkes» og deretter slutter de svare meg. Jeg står da igjen med ubesvarte spørsmål til fakturaen, noe de gir blanke i. De sender inkassovarsel, varsler om stenging og de stenger til slutt abn mitt. Totalt i strid med forbrukerkjøpsloven. Er dessverre nødt til å benytte Telenor, da INGEN andre leverandører kan matche. Altså, tvunget i knestående av denne forferdelige monopolbedriften!
Har bestilt Telenor fiber i mars og ennå ikke fått terminert kabel. Fikk montering 10.11🥱
Hyggelige servicefolk, men med så begrensede midler at de automatisk blir ubrukelige og irriterende. Her må man gjennom en snegle av en telefonrobot for å i det hele tatt komme til køen, som gjerne er 20min+. Når man først kommer gjennom får man bare beskjed om at de ikke får gjort ditt eller datt og at for bla bla så må du settes over til noen andre, men der er det også kø så de ringer tilbake ila 2 dager. På mail skriver de alltid svar som om de aldri leste spørsmålet. Jeg fikk feilsendt 3 fakturaer og de sier at de ikke får utsatt eller hindret gebyr på disse om de overskrider forfallsdato. Det er helt tåpelig at de ikke bare betrygger kunden og fjerner gebyr fra feilsendt faktura. De er nødt til å ha forståelse for at en privatperson ikke kan/vil hoste opp 5 000,- som ikke skulle vært betalt av privatpersonen. Et firma som telenor burde kunne yte mye bedre kundeservice enn de gjør pdd. Jeg blir å bytte til en annen leverandør så fort det er mulig.
Ikke stabilthar tv kanalene/internett. Dette er dårlig greier, nettet kobler srg ut både på dagen og særlig på natten rundt kl 02:00. modemet står og blinker datamaskinen får ikke tilgang via wifi til telenoe. prøvd og feilsøke og få det fikset. har vært sånn i snart 2år og det er svært frustrerende når nett blir borte når du er pålogget. heller ikke fått noen kompensasjon fra telenor på dette.
Det finnes ingen e-postadresse for kontakt, og det er unger på kundeservice
Ubrukelig, lover og holder ikke avtaler!!! Mye skulte gebyrer på alt av utstyr. Ubrukelig utstyr!!
Har dessverre internett og tv løsninger gjennom Telenor og t-we. Har dette på hytta og hjemme. Hjemme så har ruteren begynt å svikte , midter signaler på tv og internett - har vært i kontakt med kundesenteret X antall ganger for å få hjelp. Var sist i kontakt med kundesenteret i går ( ventet i 45 minutter , for så å bli brukt) de skulle for 2 uker siden sende meg en ny ruter (kostnadsfritt ) denne har ikke kommet. Måttet purre på Telenor i går , så sider de at her har det skjedd en feil og ruteren er ikke sendt meg. Denne skulle gå i posten i går , får samtidig en faktura for frakt og ny månedsleie på ruter …… Når det gjelder fiber på hytta så har jeg skrevet kontakt på 12 mnd til 799,- jeg får regning på 839,- har ringt om dette x antall ganger uten at dette blir endret…… Helt håpløst kundeservice, så styr virkelig unna trøbbel med Telenor fiber og T-we.