Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De skrur ned nettet over tid for at du skal oppgradere. Vi har kun Telenor i nabolaget. Ekstremt misfornøyd
Vanskelig på komme i kontakt med kundeservice, lang ventetid.
Internett kvaliteten er den dårligste jeg noen gang har hatt, vurdere å bytte tilbake til altibox.
Fikk 3 måneder med oppgradert linje gratis, vi takket ja etter mye pågående masing og med forsikring om at dette opphørte automatisk etter 3 mnd., uten at vi behøvde å gjøre noe med det. Vi ville IKKE bli fakturert utover de 3 mnd., lovet selgeren. Etter denne perioden dukker det likevel opp en purring med en kjemperegning i posten, damen på kundeservice hevder da at det vi ble lovet av selger ikke stemmer, og at vi må betale. Det ble i tillegg hevdet at det hadde blitt sendt ut en purring tidligere, noe vi naturligvis aldri hadde sett noe til. Det er altså andre gang vi opplever at Telenor tilbyr gratis oppgradering i en periode gratis og uten binding, men at de likevel lar avtalen løpe videre mot kundens ønske og på kundens bekostning, stikk i strid med lovnader og bedyrelser om at avtalen IKKE løper utover de 3 kampanjemånedene. Jeg fraråder ALLE å bruke Telenor som leverandør, de har en policy på å lure kundene, og de benytter seg av alle tenkelige metoder få å skaffe seg mer CASH, og driter i kundene, som de lever av. STYR UNNA!
Skal egentlig få regning automatisk i nettbanken. Uten at jeg merket det, kom ikke regningen en måned. Plutselig stenger Telenor internettet. Betalte regningen med en gang den kom på mail. 3 dager har gått, og internettet er fortsatt ikke tilbake!!
Telenor har lagt fiber i gata der vi bor. Mot et års binding tok de installasjonskostnaden, dvs en full dags jobb av to menn. Over 2 mnd etter installering har vi hatt nesten daglige avbrudd, dårlig hastighet og sene svar på henvendelser til kundeservice (1-2 ukers ventetid på svar på e-post. Telefon henvendelser blir ikke fulgt opp). Utbedring venter vi fortsatt på. Veldig frustrerende for oss og trist at en av Norges største bedrifter ikke klarer bedre. Styr unna.
Ingen hjelp hos kundeservice. Legger på etter en stund uten å komme med løsning. Styr unna Telenor!!!
Da har jeg fått min sjette automatiske SMS melding med samme innhold. "Vi beklager at feilretting er forsinket, og gjør det vi kan for å få rettet feilen så snart som mulig. Ny forventet rettetid er...." Det er komisk at Telenor tror at man som kunde finner en slik melding troverdig, når man har vært uten nett i en måned. Styr unna Telenor. Dårlig kundebehandling og dyrt.
Uten Internett-forbindelse over ADSL på Nøtterøy i 8 dager, uten å vite noe om når det blir rettet. Telenor har to ganger oppgitt dato for utbedring, som begge er passert med klar margin.
ADSL på sitt værste: https://www.speedtest.net/result/8365166971.png Resultater som viser hvor ustabilt det er: https://gyazo.com/18502f789b8ef5a4ec1168f68bf9129c
Bestilte internett for over 1 måned siden (første gang). De 10 andre gangene har ordrene feilet eller blitt kansellerert helt uten videre. Får beskjed om at dette skal ta opp til 3 dager før internett er oppe å går. Men neida.. Det ligger ruter, modem og optisk fiberkabel inn i huset fra før av. Fikk også beskjed at de prioriterer vedlikehold av linjen ovenfor nye kunder. Har ikke tellingen på hvor mange chats og eller telefonsamtaler jeg har hatt med kundeservice. Og de klarer såvidt å snakke.
Fikk Telenor på hytta, og har jevnlig prøvd og få utlevert passord til min router. De sier det er det passordet som står på routeren. De ber meg ring 829 teletorg nr for å få hjelp med dette, dette til tross for at oppgitt passord er feil. Altså feilen ligger hos dem. Arrogante og lite hjelpsomme kundeservice. Styr unna hvis dere klarer. Hos meg er det bare Telenor som leverer.
Bestilte Internett til min far for ca 3 uker siden. Enkel oppkobling inne i huset men installatør fra Telenor har ennå ikke vært der tross purringer. Telenor Internett ville jeg styrt unna.
Krevende kundeservice. Pakken solgt via Telenor selger på døra hjem. Ved raske problemer med TV signal, fikk vi høre at det var Eltel som var ansvarlig for kablingen i huset. Telenor med utstyret. Utallige gjennomganger med hjelperne på Telenor service. Aldri noe galt å finne med utstyret deres. Så kom Eltel, de sier det ikke er noe galt med deres kabling.. Vi sier; vi har jo ikke TV signaler og vet ikke hvorfor? Telenor nekter å ta helhetlig ansvar. Jeg har flere ganger kranglet og krevet det. Noen ganger møter en imøtekommende hjelpere.. som gjør alt de kan.. Mange ganger har bokser og router blitt byttet ut. Det har bedret seg.. En kabel var en gang med en klemme for stram! Oppdaget tilfeldig.. Bare trøbbel og utmattelse i hjelpen. Det har også vært problemer med at de og Canaldigital slo seg sammen.. Da ble jeg dobbeltfakturert.. og henvist frem og tilbake... Tv signaler ustabile... internett hakker og er treigt til tider.. 250/250 skulle holde sies det.. Nå virker det som om de ønsker jeg skal si opp. Har gjort det i dag.. Går tilbake til Rikstv og antennne .. Da var det aldri noen problemer... Fælt å måtte gjøre.. fordi vi hører at Fiber er fremtiden.. Vurderte annen leverandrør nå.. men ser at Nexgentel og Homenett viser til de samme erfaringene jeg har med Telenor.. Ingen finner feilen her.. og dette surret siden 2012.. har kostet meg enormt med kroner og forbannelse... Attpåtil er en kvinne over 60-- Føler også sterkt at det gjør at enkelte jyplinger bare avfeier en.. og egentlig bare er lettet over at en sier opp.. Hva ønsker du da svarte nr 4 idag, i den 7 far i huset virksomheten de har? Jeg ønsker bare å ha TV signaler som virker.. uten at jeg må stå på hue og feilsøkte bytte her og der.. hver gang det er noe problem.. At TV fryser og hakker, er ikke noe de kan gjøre noe med. Begynner å bli vant med det.. Nå har vi vært uten TV siden før pinsen.. I dag sa jeg opp.. Men vil ikke ha samme problemene som jeg hører andre har. Ønsker meg en leverandør som tar ansvar for leveransen. At den virker.. At kablingen er som den burde... og sjekker at alt er i orden.. Hvis ikke blir det antenne Tv for meg. Nå er jeg tvilsom til at noen leverandører tar det ansvaret jeg ønsker. Om ikke er det uaktuelt med alle de tilbakemeldingene jeg nå har lest. En av de fire i dag i Telenor. Sier at det er nytt utstyr. Som vil gjøre det lettere. Det har det vært en del av de årene siden 2012.. Kunne selvsagt sagt ja til å prøve det. Men tør ikke.. og har avbestilt.. Får bruke sommeren på å finne ut av ting. Har likevel nett tv, gjennom Telia mobilt bredbånd. Godt å ha når Telenor fiber er treigt og hakker. Kjempemisfornøyd i 7 år! Værste jeg har vært med på.. og så mye penger brukt på tøvet.. når vi hadde det bra på Rikstv.. og bredbånd fra Telenor.. Fiber er fremtiden sies det.. Hvorfor ikke hos oss? Ingen kan svare på det..
Får ikke oppgitte hastigheter på 10/1 men 5/0,3. De sier alltid de skal skru opp hastigheten, funker i 2 uker før nettet bare forsvinner og kommer til bake på 5/0,3. Linjen er godkjent for 20mbit. Det er bra Svorka kommer og legger fiber 100/100 til 40kr mer en Telenor skal ha for 5/0,3. Kommer aldri til og bruke Telenor mer.
Jeg hadde ADSL-internett fra NextGenTel. Jeg prøvde å bestille fibernett fra Telenor da de var ferdige med utbyggingen av fiber i mitt område og etter jeg fikk fiberkabelen i luftstrekk. Jeg prøvde i 10 dager å bestille fra Telenor via nettet men kommer alltid feilmelding (504 Gateway Time-out – The server didn’t respond). Etter jeg klarte å bestille, fikk jeg e-post fra dem 5 dager etter bestillingen som sier: Ordren vil ligge på vent hos oss til vi mottar en tilbakemelding fra deg fordi vi har et aktivt abonnement på adressen du har oppgitt. Hvis jeg svarer og gir tilbakemelding, så svarer de ikke meg. Hvis jeg ringer til Telenor, så du må høre 3 sanger til Justin Bieber og intet svar. Kanskje tenkte de om den forrige huseieren, men han solgte huset for ett år siden, og området hadde ikke fibernett, ... Dårlig kommunikasjon og dårlig kundeservice er roten til mye vondt. Hold deg unna ellers får du hjerteinfarkt.