Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind forsikring er en trygghet å ha når uhellet er ute.De behandler saken din raskt og dine rettigheter som reisende som blir forhindret pga sykdom å dra blir tatt hensyn til og du får dekket dette om noe akutt oppstår.Dette gir en trygghet som reisende.En god forsikring fra ett godtvforsikringsselskap
Fikk hjelp med en gang. Super bra forsikring. Oppgjør på konto på 3 dager.
Veldig fornøyd med rask behandling.Reiseforsikring fungerte veldig bra da vi var syke og kunne ikke reise.
God rask service. Det var dyktige folk som behandlet vår sak .
Ordinær kasko på bil hos disse dekker ikke skader / steinsprut i glasstak. Måtte ut med 10.000 for å fikse en steinsprutskade da det stod med liten skrift at glassforsikring ikke dekket tak. Da må man ha kasko pluss. Verdt å vite før du velger disse.
Hadde en stor kloakk skade (tilbakeslag) skaden er en ting, men oppfølgingen og servicen fra skadeselskapet var verre
Prøver alltid på å avvise erstatnings ansvar. Hadde brann i fryseboks som jeg avverget til å utvikle seg. Da de mente det ikke hadde vært åpne flammer avviste de erstatning.
Dette var dårlige greier! Ingen svarer på telefonen. Ingen tilgjengelig for å svare på spørsmål. Mail blir besvart sjablongmessig. Savner en saksbehandler som kan veilede i saken. Dette var en svært dårlig erfaring
Raskt og effektivt oppgjør som gir meg som kunde trygghet for at jeg blir tatt godt vare på.
Hvor dumt kan det være! Du må være vitne til lomme tyveri for at fremtid skal dekke det! Ser man at en blir frastjålet ting så stoppe man det, da hadde en ikke hatt behov for forsikring.
Etter jeg tok kontakt så kontaktet en av sammarbeidspartnerene meg umiddelbart, og var hos med kl7:30 dagen etter, etter det gikk det slag i slag. Alt i alt så vil jeg si at alt gikk veldig bra.
Stort sett fornøyd med saken min. Bra kundebehandling.
I forbindelse med tidligere skadesak på husets vannledning (stikkledning) ble det gjort beregninger basert på aldersfradrag. Dette skulle, slik vi vurderer det, ikke vært gjort pga. at stikkledningen var av plast. Her har selskapet benyttet en oppfinnsom argumentasjon som involverer stoppekranens utførelse, alder og funksjon. Disse begrunnelsene er rettslig sett ikke holdbare og bygger i tillegg på noen faktafeil. Disse har jeg anført i klagesaken, men de er i realiteten ikke blitt vurdert/kommentert. Klagenemnda har heller ikke orket å sette seg inn i dette, men har bare vist til selskapets begrunnelse. Vi er med bakgrunn i dette i ferd med å avslutte alle engasjement i Fremtind.
Jeg meldte inn en skade på sofaen som ble ødelagt. Hos IF får man raskt oppgjør og ikke så mye frem og tilbake. Hos Fremtind må jeg hente inn mye informasjon og saken har tatt lang tid! Det burde holdt med at jeg sendte inn skademelding! Evt så får rådgiveren hente den informasjonen de trenger fra leverandør, slik at de kan vurdere saken. Uansett så er det en enkel sak! Sofaen min ble ødelagt i hjemmet! Jeg har topp innboforsikring! Jepp da skal man få et oppgjør! Bare tull det de holder på med nå!
To dekningssaker en reiseforsikringssak og nå en sak i forbindelse er firkantet behandlet. Vilkår i liten skrift som også avviker fra hva andre selskaper har får til ingen dekning eller avkorting.
Jeg har hatt reiseforsikring i diverse selskaper i det siste 36 år. Måtte bruke forsikring 3 ganger i løpet av den tiden. Fikk utrolig effektiv og rask behandling fra Fremtind forsikring. Meget imponert