Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
lette å få tak i. greie å snakke med raske tilbakesvar. godt behandlet.
Å får direkte avvisning på mitt krav fra en robot er dårlig kundebehandling
Har et godt kundeforhold som gjenspeiler seg i behandlingen ved uhell/skade.
Selskapet bedriver kreativ tolkning av egne poliser. De viser også lite rom for å utøve skjønn.
Min erfaring: Det tok for lang tid. Det var veldig vanskelig å få tak i saksbehandlere på telefon. Fekk ikkje svar på e-post der eg purra på saksgang. Bli bedre på: Vær meir tilgjengelig!!!
Avslag på søknad om refusjon av flybilletter grunnet covid-19 begrunnes med at vi har fått flybilletter refundert av flyselskapet noe som ikke stemmer.
Hyggelig og forståelsesfull saksbehandler og takstmann. Å få godtgjørelse for det som ble stjålet gikk fort, men fikk veldig lite igjen for ødelagte eiendeler.