Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Frende gjør det enkelt å melde skade, eller å få snakke med en kundebehandler, når det trengs. Og oppgjøret har gått super raskt. Har hatt frende som forsikringsselskap i mange år og har ingen intensjoner om å bytte.
Blir ekstra glad for å høre fra lojale, trofaste kunder. Takk, Hilde! ❤️
Hurtig oppgjør ved skade på valp.Fint med direkte oppgjør hos vetrinær.
Håper det går bedre med vofsen! Takk for fin tilbakemelding! Hilsen Heidi
Raskt og greit oppgjør 👍 Hyggelige og hjelpsomme ansatte.
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding, Grethe! Setter stor pris på at du tok deg tid til det! Hilsen Heidi
Skadeerfaring fra en møteulykke: Korrekt oppførsel og god dialog i hele saken. Fornøyd både med saksgang og oppgjør.
Tusen takk for tilbakemeldingen din! Glad du er fornøyd. Skadehåndtering slik det skal være! 👍 Hilsen Heidi
Opplever meg ivaretatt,forstått ,lett å komme i kontakt m dere & dere ser ut til å være seriøse er takknemlig ,for å være kunde hos dere & har «vervet» tre nye kunder ,sålangt
Åh, gode ambassadører er vi utrolig takknemlige for! Tusen takk, Camilla! ❤️ Hilsen Heidi
jeg har positiv med frende å gjøre , kan sterkt anbefales til andre. sterk selskap er frende.
Tusen takk for kjempefin tilbakemelding, Leif! Hilsen Heidi
Store endringer på pris selv uten skade, har du høyt stoffskifte får du ikke personforsikring.
Hei, Trond, vi er dessverre ikke alene om prisjusteringer slik økonomien er nå. Alle typer reparasjoner koster vesentlig mer. Og det er hele skadebildet for forsikringstypen som påvirker prisen, ikke bare dine skader. Hilsen Heidi
Holder ikke ord å leser melllm linjene til sin fordel. Ekstremt sen med utbetaling. Hadde to takstmenn på besøk da den første hørte på hva jeg hadde (hadde sikkert for høy takst) å si mens den andre skrev en fin rapport med masse usannheter. Endte med en utbetaling på 1/3 av reelt skadeomfang.
Hei, Thor! Om oppgjøret ikke sto til forventningene ser vi gjerne på saken på nytt, om det kommer nye opplysninger. Hilsen Heidi
Kort ventetid på tlf, veldig hyggelig og behjelpelige betjening
Hei, Piotr, tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi pris på! Hilsen Heidi
Var visst ikke forsikringsak ved tyveri. Ingen annen informasjon. Vært «dekket» hele perioden. Ufør og betaler på falsk trygghet ved forsikring og mistet endel i verdier å ting. Veldig frustrende.
Hei, Linn, leit å høre at oppgjøret ikke sto til forventningene. Det står i avtalen din med oss hva som er dekket, og det kan være forskjell på om det er stjålet eller mistet. Hilsen Heidi
Fikk kontakt på mobilen med det samme og bilredningen kom raskt.
Det er sånn det skal være! Er jo ikke noe kjekt å bli stående i veikanten å vente. Heldigvis har vi oftest folk like i nærheten. Takk for tilbakemeldingen din! Hilsen Heidi
Hurtig oppgjør ved skade, og ok forsikringspremi.
Glad for å høre at du er fornøyd, Magne! Takk for hyggelig tilbakemelding! Hilsen Heidi
Veldig god service og er veldig godt fornøyd med måten jeg blir ivaretatt på.
Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, Kjell! Hilsen Heidi
Har vært helkunde i over 40 år og bestilte nå en bobilforsikring på nett. Var i kontakt med Frende da forsikring var tegnet angående uklarheter i dekning. Fikk da ingen informasjon om at tilleggsforsikring var nødvendig. Hadde selvfølgelig valgt dette om jeg hadde visst det. Det sto i papirene at det ble dekket av kasko. Problemet var bare at det gjaldt kun campingvogn og ikke Bobil, det ble jeg ikke gjort spesielt oppmerksom på. Så nå blir det IF på meg i fremtiden.
Hei Hilde, vi ble etablert i 2007, men om du ikke har vært kunde i 40 år er det likevel leit hvis det har skjedd en misforståelse da du kjøpte forsikring for bobilen din. Hvis det står i avtalen din at noe er dekket, er det det som gjelder. Hilsen Heidi
Veldig fornøyd. Alltid lett å komme i kontakt med og oppgjør skjer raskt.
Akkurat sånn det burde være! Takk for fin tilbakemelding! Hilsen Heidi
Enkel, god og rask saksbehandling skadeoppgjør. Fantastisk god service🌸
Åh, så glade vi ble for tilbakemeldingen din, Tone! Takk! ❤️ Hilsen Heidi