Frende Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har aldri noen sinne opplevd et være selskap ved skade. De bruker enorm lang tid, de leiter etter ting for å slippe utbetaling. Eks: 1 år på å få igjennom skadedyr skade. De gav seg til slutt, men fikk ikke ut moms på varer. Så hadde jeg pipebrann og vannskade. Altså 2 skader. De har oppført 4 for å få 2 egenandeler. De utbetaler langt i fra det du har krav på, har holdt på i 1 år nå å enda ikke fått det jeg har krav på på tross av både bilde bevis og via Mail og meldinger. De bruker også Reco som er et like stort marerit. Kunne tro de fikk bonus av alt de klarte å lure kundene for. Når du har hatt skade så øker de prisen ikke bare på det man har hatt skade på, men også det man aldri har hatt noe på. Anbefaller ALLE å melde inn til Finanskade nemda slik jeg skal. For å advare andre. Å ufyselig frekk saksbehandler også.
Hei, så kjedelig å høre at du opplever oss på denne måten. Vanskelig å sette set inn i detaljene når jeg ikke kjenner saken, men vi ser gjerne på saken din hvis du mener vi eller noen vi samarbeider med har gjort feil. Du kan sende en klage via hjemmesiden vår, da er det alltid en annen skadebehandler som vurderer saken. Der står det også kontaktinfo til nemnda. Hilsen Heidi
Har slitt med sykdom over flere år og når tiden kommer for å få en sårt trengt utbetaling fra forskringsselskapet blir man avvist på grunn av en formalitet. Kun fokus på gevinst i dette selskapet! De brukte også over et halvt år på å behandle saken.
Hei Simon, trist å høre at du sliter med sykdom. Vi skjønner godt at en utbetaling ville kommet godt med, men vi må forholde oss til avtalen vi har med deg og de andre forsikringskundene, det er vilkårene der som avgjør hva som gir utbetaling. Og noen ganger tar det tid å hente inn all informasjon for å behandle saken riktig. Beklager at du synes det tok for lang tid. Hilsen Heidi
Jeg opplever Frende som løsningsorienterte, hyggelige og raske. De er også folkelige!
Det var en utrolig hyggelig tilbakemelding å få, Irene! Tusen takk! Hilsen Heidi
Frende svarer henvendelsen samme dag som den blir meldt inn, og de ringer deg gjerne for å få utfyllende informasjon om skaden. Fremstår svært profesjonelt.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Takk for tilbakemeldingen! Hilsen Heidi
Utrolig rask saksbehandling av min reiseforsikring. God informasjon. Kunne ikke blitt bedre.
Herlig, Stine! Veldig hyggelig at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Hilsen Heidi
Måtte dessverre avbestille turen jeg skulle på pga sykdom. Det var mye enklere enn jeg hadde trodd og gikk smidig og hurtig.
Akkurat sånn det burde være! Men leit at du ble syk, håper anledningen til å reise byr seg snart igjen. Hilsen Heidi
Utmerket forsikringsselskap, raskt og greit oppgjør. Anbefales
Så kjekt å høre at du er fornøyd og anbefaler oss, Margit! Takk! Hilsen Heidi
Meget hyggelig og hjelpsom kunderådgiver. Meget fornøyd med behandlingen jeg fikk. Fikk et veldig godt tilbud🙂👍
Glad for å høre at du er fornøyd! Takk for den fine tilbakemeldingen! Hilsen Heidi
Mistet mine AirPods ned i en radiator på bussen, så de var umulig å få ut igjen. Meldte saken natt til mandag, fikk melding om ferdig behandlet sak og at pengene var på vei før kl 14 på mandag.
Akkurat sånn det skal være. Glad for å høre at du er fornøyd. Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding, Vilde! Hilsen Heidi
Liten Brann i huset, tok fyr i oppvaskmaskinen. Var til stede så brannen blei raskt slukket. Men en del sot og litt vann og skum skader etter brannslukking. Burde ikke trenge så lenge før vi kunne flytte inn igjen. Men blei slurvet med rengjøringen, så det fremdeles var giftige gasser etter att lokk på oppmaskinen hadde smeltet. Jeg klarte ikke være i huset, fikk problem med pusten. Blei då hintet til att det var noe gale med meg av takstmannen. Etter lang tid fikk vi ny takstmann. Huset blei då skikkelig rengjort og gasset, så kunne vi endelig flytte hjem heim igjen. Gammel takstmann syntes vist også vi forlanget for mye. Hadde vist været noe annet vist det var « det perfekte hjem» Aldri mer Frende forsikring
Godt å høre at alt er i orden nå, men leit at du hadde en ubehagelig opplevelse med innleid takstmann. Håper du har gitt oss beskjed så vi kan følge opp med ham direkte. Hilsen Heidi
Frende går inn for å så tvil angående skader for kunne redusere forsikringsutbetaling. Når en kunde har hatt en skade bør vedkommende bli trodd uten å måtte gå til rettssak.
Selvfølgelig skal kunden bli trodd, der er vi helt enige med deg. Samtidig har vi et ansvar for å sikre riktig utbetaling, og da hender det vi trenger ekstra informasjon. Hilsen Heidi
Vi er et eldre ektepar med mange års erfaring med reise og opphold i USA, Europa og Afrika, heldigvis har vi kun benyttet reiseforsikringen noen få ganger, hver gang uten noen form for problemer. God service og hyggelige medarbeidere!
Hei Paul, vi blir så glade når fornøyde kunder tar seg tid til å gi oss en tilbakemelding! Hjertelig takk! Hilsen Heidi
Elendig forsikringselskap som absolutt ikke ivaretar kundene sine. Vi brukte 15 dager på å få svar til de, kun for å bestille forsikringen. Var via både tlf og mail, de har ingen system og de er svært vanskelige å forholde seg til. Styr unna
Hei Inger, så kjedelig at du ikke er fornøyd. I noen i tilfeller kan kredittvurdering ta tid, men stort sett tar det bare et øyeblikk å bli kunde hos oss. Hilsen Heidi
Som gammel bankmann er jeg vant til at det du lover, ja det holder overfor kunden. Har ikke pr. d.dato ikke tatt ut 1 kroner fra dere, og da en betaler over 17tusen kroner i et beløp, ja da forventer jeg litt smisighet.
Hei Stein, så kjedelig at du ikke ble oppringt, slik skal det ikke være. Beklager! Håper du har fått tak i oss nå. Hilsen Heidi
Fikk en vannskade 3 Januar som omfattet en hel etasje i huset vårt. Nå er det straks 1 September og fremdeles har vi en etasje i huset vårt som ikke kan brukes, til tross for at vi har brukt ufattelig mye tid og energi for å få dialog med selskap og underleverandør, uten at noe har blitt avklart enda! Styr unna dette selskapet!
Hei Kari, jeg kjenner ikke saken din eller hvilke avklaringer dere venter på, men skjønner jo godt at det er kjempefrustrerende å vente. Hvis du vil vi skal se på saken eller følge opp for deg, må du ta kontakt med oss på en måte som gjør at vi finner saken din. Hilsen Heidi
Henvendelsen er som verge for min mor, jeg var ikke kjent med Frende i utgangspunktet. Synes alt gikk "smertefritt". Takk
Så hyggelig at vi kunne hjelpe deg å hjelpe moren din. Takk for hyggelig tilbakemelding! Hilsen Heidi