Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt frende fra dag en. Bra selskap. Men tar litt lang tid ved justering av forsikringen å får gjerne dobbelt opp en mnd når justering skjer..
Hei Eirik, takk for fin tilbakemelding! Dette ser vi nærmere på. Det skjer nok at du får to fakturaer når du har kjøpt ny forsikring, men du skal ikke betale dobbelt. Det blir motregnet og justert.
Får ingen opplysning om at man må tegne egen forsikring på hver bygning på eiendommen. Får du en skade på en annen bygning en boligen dekkes den ikke med mindre den er under 10 m2
Det var et godt innspill til rådgiverne våre, om de ikke allerede er tydelige på det.
Smidig kundebehandling. Har trengt hjelp i forbindelse med at jeg ble påkjørt. Veldig god behandling.
Så godt å høre at du føler deg ivaretatt etter uhellet. Håper formen er fin nå. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Jan.
har flere forsikringer her og er gott fornøyd,kunne vert litt bedre priser.
Hyggelig å høre at du er fornøyd, Tom! Hos oss kan du få inntil 17 prosent totalkunderabatt, og etter tre år som kunde får du ytterligere fem prosent rabatt på alle skadeforsikringene dine, lojalitetsbonus, kaller vi det.
Prisen oppjusteres med over 10 % uten at de tar kontakt med forklaring. Etter tre mailer og telefonsamtaler er det fremdeles ingen som kan svare. Dette er dårlig
Hei, du skriver ikke hvilke forsikringer du har, så det er vrient å svare konkret. Det er mange grunner til prisjusteringer, noen forsikringer for liv og helse øker med alder, andre basert på skadebildet innenfor produktgruppen, andre igjen på grunn av økte priser i samfunnet forøvrig, som for eksempel gjør det dyrere å reparere og gjenoppbygge.
God erfaring etter vannskade. Rask hjelp og problemfritt skadeoppgjør.
Slik skal det være! Takk for fin tilbakemelding! Hyggelig at du tok deg tid til det.
Sa opp min forsikring med dette selskapet 8/3-22 og får fortatt regninger derifra. Har vært i kontakt med de flere ganger uten at dette hjelper. Nekter også og overgi bilforsikringen til mitt nye selskap pga oppsigelsestid selvom jeg har dokumentasjon på oppsigelse. Har aldri vært borti ett så dårlig og trangsynt selskap. Kundeservicen er heller ikke bra da jeg som regel blir satt mellom mange kundebehandlere før jeg treffer riktig menneske
Hei, oppsigelsestiden er en måned, utover det er det uproblematisk å flytte med mindre du har noe uoppgjort.
Frende svarer ikke på e-post . Frende har greid det kunststykket å fakturere for Delkasko og kasko på en og samme bil, minner meg om svindling.
Hei, Alexander, hvis det er gjort en feil på avtalen din retter vi selvfølgelig opp i det.
Har hatt ei omfattande skadesak (vasslekkasje) som har vore svært krevande på alle måtar. Hadde høge forventningar til Frende som reklamerer for «best i test» og «toppscore på kundetilfredshet»-dette gjeld definitivt ikkje for meg.Svært dårleg oppfølging av min kontaktperson på skadesenteret; uforståeleg lang behandlingstid, svarar ikkje på e-postane eg sender, og ringer ikkje tilbake. Skuffande og uprofesjonelt.
Ta gjerne kontakt sakshandsamaren din, og høyr kva som gjer at ting tar tid. Du kan også sende ein klage frå heimesida vår, om du vil andre skal sjå på saka di.
Jeg er en storfornøyd kunde hos Frende forsikring. Gode priser, topp kundeservice, alltid serviceinnstilte oppdaterte og hyggelige kundemedarbeidere. Har en gang måttet benytte meg av forsikringen og det var en fornøyelig opplevelse. Pengene var på konto i løpet av 24 timer.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på!
Gode vilkår og bra pris ved inngåelse av avtalen. Over et par år er prisen ikke lenger konkurransedyktig. Samarbeidsavtale med Trumf ble avsluttet, uten at en har fått kompensert for tapt rabatten på anne måte. Dårlig brukeropplevelse på nett "Min side", ingen totaloversikt pr. år og endringer.
Hei Lars, skjønner at det er kjipt at du mister 1% trumfbonus per år. Men du får istedet 5% lojalitetsbonus etter tre år som kunde. Tilbakemeldingen på «Min side» har jeg meldt videre til riktig avdeling.
Lite forståelse i skadesak vedr. Vasskade på enebolig, føler en ikke blir tilstrekkelig hørt på
Ta gjerne kontakt med oss igjen, eller skriv til oss, så du er trygg på at vi har fått med oss det du synes er viktig.
skulle nesten tro at det bare er jeg som er kunde. jeg ble behandlet som en konge.Så imøtekommende personell finnes ikke i de andre selskapene.
Så hyggelig å høre, Per Sverre! Hjertelig takk for tilbakemeldingen. Hyggelig at du tok deg tid til det!
Uforklarlig dobling av bilforsikring Følelsen av liten innsats til min fordel i skadesak
Hei Arne, fint hvis du også tar tilbakemeldingen til oss direkte. Vi kan gjerne se på avtalen din sammen med deg.
Dårlig service og ingen utbetaling. Har vært kunde i 10 år. når jeg først trengte de så vrir de seg unna og bruker hver eneste knep i boken for å slippe å betale. Styr unna!!
Frende har alltid vært uslåelig på kundeservice og pris, ingen kommer i nærheten ved tilbud. Vært totalkunde hos dem i over 6 år. Begynner å lure på om andre selskaper ønsker å være konkurransedyktig i det hele tatt?
Så kjekt å høre, Glenn! Takk for herlig tilbakemelding.