Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har bare bilforsikring og har fått god kunde service.
Det var hyggelig å høre, Roger! Ta gjerne kontakt om du trenger flere forsikringer, har du tre eller flere får du rabatt hos oss. Og etter tre år som kunde får du automatisk fem prosent rabatt - lojalitetsbonus kaller vi det.
Gode priser, supre vilkår og ingen problemer med oppgjør. Særdeles hyggelig og profesjonell kundeservice når vi hadde behov for rettshjelp. En jurist svarte oss og ga gode råd når vi i utgangspunktet kun skulle sjekke om vår juridiske problemstilling av dekket av innboforsikringen (noe den var).
Hei Sondre, tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra deg!
Ikke noen god hjelp når jeg trenger info, vanskelig med reiseforsikringen, du får ikke snakke med en norsk kundebehandler når du ringer nødnummret.
Hei Jostein, dette var rart å høre, siden vi har helnorsk alarmsentral på Tåsen i Oslo og var første selskap som tok dem i bruk, nettopp fordi vi vet hvor viktig det er å få snakke med noen som forstår deg, når du har vært uheldig på tur. Mulig de kan ha satt over til en skandinavisk bakvakt? Send oss gjerne en tilbakemelding på [email protected], så vi får vite litt mer om når dette var.
Var kunde i frende før, men fikk et bra tilbud fra et annet selskap og endte dessverre med å takke ja. Skulle aldri forlatt Frende, for der var de faktisk raske og redelige og du får den hjelpen du skal ha. Skal bytte tilbake så fort som overhodet mulig.
Du er hjertelig velkommen tilbake, Petter!
Hadde noen spørsmål om forsikringen min, og skulle bytte om en forsikring. Veldig rask og hyggelig rådgiver, som samtidig sparte meg for noen kroner helt uoppfordret.
Hei Agata, takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre det vi kan for at du fortsatt skal være fornøyd i fremtiden.
Generelt fornøyd med Frende forsikring. Fikk stormskade på bil (ORKAN STYRKE) skade uten bonustap. Opplevde da dårlig kundebehandling fra saksbehandler i frende.
Hei Odd, det er godt å høre at du generelt er fornøyd. Jeg håper du har gitt tilbakemelding til oppgjørsavdelingen din om opplevelsen i forbindelse med skaden på bilen, slik at vi kan ta lærdom av det. Hilsen Heidi i Frende
Veldig fornøyd med Frende. Vi har hatt mindre saker, som har ordnet seg lynraskt.
Det var kjekt å høre Frode! Akkurat sånn det skal være!
Flott å være kunde da de tilbyr gode priser til folk og fe.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Andy. Vi er glade for våre gode ambassadører!
Ingen oppringning eller chat. Elendig responstid på mail og telefon. Virker dessverre som har for mye og gjøre. Den dyreste forsikringen (uføre) ga en utbetaling på 40.000. Men de skulle ha 1000kr i måneden for? Byttet til IF som ble billigere og bedre betingelser.
Hei du, vi har "ring meg" funksjon på våre nye hjemmesider og chat på trappene, så sjekk gjerne innom oss igjen ved neste korsvei. Hilsen Heidi i Frende
Etter 4 måneder fikk jeg endelig forsikringspengene jeg hadde krav på. I løpet av disse månedene hadde de lovet å ringe meg tilbake, noe de ikke gjorde. I siste telefonsamtale ga jeg klart beskjed om at de måtte se på saken og gi meg svar på om at beløpet ble dekket eller ikke. Da ble jeg truet med at vedkommende kom til å legge på og at det kom til å ta enda lengre tid før de så på saken. En plass går grensen for en sindig og enkel kunde.
Hei Maja, så traurig at skadebehandlingen tok lenger tid enn du forventet. Jeg håper har tatt direkte kontakt med oss med tilbakemeldingen din, slik at vi kan følge den opp internt hos oss. Hilsen Heidi i Frende
Frende forsikring har jevnt og trutt skrudd prisen opp de senere år, ønsker av den grunn å se på andre leverandører.
Hei Stig, i snitt har faktisk prisene våre gått ned de siste tre årene, men det kan selvfølgelig være faktorer som gjør at prisene på enkeltprodukter går opp, i tillegg kommer jo selskapenes justering for konsumprisindeks og bygningsindeks som er på noen små prosent i året. Ta med i beregningen når du sjekker pris, at du automatisk får lojalitetsbonus etter tre år som kunde hos oss, da går prisen ned fem prosent på alle skadeforsikringene dine. Den justeringen er det ingen andre som gjør! Og ta gjerne en telefon til oss på 55153600, så kan vi også ta en kikk på avtalen din. Hilsen Heidi i Frende
Meget bra og rimelig, men ikke over tid dessverre....
Hadde en skade på en annen bil der eg måtte dokumentere sjølv, fekk lite hjelp men fekk dekning til slutt.
Det som er bra er jo prisene, de vel kanskje en av Norges rimeligste, men de er dårlig på service. Når du ringer de opp, så hører de ut som de ikke er interessert i deg, de høres pampete og arrogante ut... Svært irriterende! Jeg fikk ikke forsikret min MC fordi det var en høyrisikovare, de virket ikke som de forsto at det er forskjell på touring og sportsykkel...
Bonus poeng er lav og det påvirker forsikringspremien.
Hei Hans, takk for tilbakemelding. Frende har Norges raskeste opptjening av bonus, og det vil selvfølgelig også påvirke prisen din. Du er velkommen til å ta direkte kontakt med oss hvis det er noe du lurer på. Hilsen Heidi i Frende
Aldri opplevd så dårlig kundeservice før. Ringte 5 ganger uten å bli ringt tilbake eller å få den hjelpen jeg skulle ha. Opplevde også å bli satt over til noen som ikke hadde noe med forsikring å gjøre. Jeg flyttet alle mine forsikringer til et annet selskap, der jeg fikk forsikringen igang på minuttet. Aldri mer frende forsikring....
Hei Aksel, det var kjedelig å høre! Her har du nok ikke vært direkte i kontakt med oss. Vi jobber kontinuerlig for å følge opp kundeservicen ute hos våre banker, salgssentre og internt for at du skal kunne møte samme gode behandling uansett hvor du ringer. Hilsen Heidi